Cześć, taktycy, witajcie w opisie patcha 9.16B Potyczek Taktycznych.
Tak jak przystało na wersję „B”, ten patch będzie dość niewielki. Najważniejsza zmiana dotyczy systemu dobierania przeciwników w grze — dzięki niej nie będziecie widywali już tych samych wrogów zbyt często. Jest to już któraś z kolei poprawka, ale wciąż nie jesteśmy do końca zadowoleni z naszego systemu i będziemy jeszcze przy nim majstrować. Jeśli chodzi o rozgrywkę, meta ma się całkiem nieźle po wprowadzeniu hexpertów, więc tylko delikatnie zmieniamy najsilniejszych i najsłabszych bohaterów.
No to do dzieła!
Blake „Riot Beernana” Edwards
Cechy
Osiłek
- Dodatkowe zdrowie: 300/600/1000 pkt. ⇒ 250/500/900 pkt.
Osłabienia bohaterów
Draven
- Zdrowie: 700 pkt. ⇒ 650 pkt.
- Obrażenia od ataku: 75 pkt. ⇒ 70 pkt.
Jinx
- Dodatkowa prędkość ataku z umiejętności: 0,75/1,0/1,25 jedn. ⇒ 0,6/0,8/1,0 jedn.
- Obrażenia rakiet: 100/225/350 pkt. ⇒ 100/200/300 pkt.
Kayle
- Czas działania tarczy: 2/3/4 sek. ⇒ 2/2,5/3 sek.
Lucian
- Obrażenia umiejętności: 150/250/350 pkt. ⇒ 100/225/350 pkt.
Vi
- Początkowa mana/mana wymagana do użycia umiejętności: 50/125 pkt. ⇒ 75/150 pkt.
Wzmocnienia bohaterów
Aatrox
- Obrażenia umiejętności: 250/600/950 pkt. ⇒ 300/600/900 pkt.
Anivia
- Zdrowie: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.
Gnar
- Dodatkowe obrażenia od ataku po zmianie postaci: 30/60/90 pkt. ⇒ 50/100/150 pkt.
Miss Fortune
- Obrażenia umiejętności: 800/1250/1700 pkt. ⇒ 900/1300/1700 pkt.
Morgana
- Pancerz: 20 pkt. ⇒ 30 pkt.
- Obrażenia umiejętności: 200/325/450 pkt. ⇒ 175/300/425 pkt.
Shen
- Zdrowie: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.
Przedmioty
Echo Luden
- Obrażenia: 200 pkt. ⇒ 180 pkt.
Naprawione błędy
- Wprowadzono kolejne zmiany w systemie dobierania przeciwników, żeby walki z tym samym wrogiem zdarzały się rzadziej.
- Premia wynikająca z cechy „hexpert” teraz poprawnie wyłącza Jonową Iskrę na 8 sekund, a nie na całą rundę.