Dopiero co jeden z pracowników Riotu zapowiedział, że już w trakcie przygotowań do wydania patcha 8.10 na PBE zobaczyć będziemy mogli pewne zmiany w junglowaniu we wczesnej fazie gry, a już zdradzono dokładniejsze szczegóły na temat tych modyfikacji.
Dokładna lista opisująca zmiany prezentuje się następująco (jak zawsze jest ona jeszcze dość eksperymentalna, a zmiany przed premierą mogą ulec jeszcze zmianie):
Cele:
- Zmniejszenie presji jaką junglerzy nakładają we wczesnej fazie gry na linie
- Zwiększenie ilości interakcji jungle’a vs jungle’a występujących we wczesnej fazie gry
- Wprowadzenie większej różnorodności w doborze optymalnej ścieżki junglowania
- Zmniejszenie wpływu many jako blokady uniemożliwiającej niektórym postaciom junglowanie
Zmiany w taktyce na wysokim poziomie:
- Od teraz na mapie w danym momencie może być tylko jeden Rift Scuttler. Lokalizacja jego spawnu zostanie wybrana losowo, a odpowiednio wcześniej pojawi się wyraźna informacja o tym gdzie się on pojawi. Nagrody przyznawane za jego zabójstwo są również znacząco wyższe niż na serwerach live.
- Ilość doświadczenia zyskiwanego w jungli została zmniejszona we wczesnej fazie gry, co najbardziej zauważalne będzie w tym, że osiągnięcie 3 poziomu nie będzie mogło się już odbyć poprzez ścieżkę Buff->Camp->Buff. Zamiast tego trzeba będzie wybrać jedną z trzech dostępnych ścieżek:
- 2 standardowe campy i Rift Scuttler
- 3 campy w tym Krugi
- 4 standardowe campy
- Talisman będzie przyznawał zauważalnie więcej regeneracji many w momencie czyszczenia jungli w zależności od ilości naszej brakującej many
- Runic Echoes otrzyma pewne zmiany mające na celu sprawienie by przedmiot ten lepiej działał na magach
Dokładne zmiany w Rift Scuttlerze:
- Ilość posiadanego HP została zwiększona) z 800 (+200 przyznawane po pierwszym spawnie) do 1200 (+25 za każdy poziom)
- Ilość przyznawanego doświadczenia została zwiększona z 10 do 170
- Czas potrzebny na ponowne pojawienie się tego potwora na polu bitwy został zmniejszony z 180 do 150 sekund
- Dodano nową właściwość: “Na mapie może znajdować się tylko jeden Rift Scuttler”
- Moment pierwszego pojawienia się Rift Scuttlera na mapie został zmieniony z 2:15 na 1:40
- Ilość przyznawanego złota została zwiększona z 70 do 100
- Ilość przyznawanej many po śmierci została zwiększona z 10-40 (w zależności od % ilości brakującej many) do 50-200 (w zależności od % ilości brakującej many)
źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/MQob4lFt-upcoming-jungle-changes-for-810