logo

Oficjalne zmiany patcha 9.18

Siemano, czytelnicy opisów patcha, mielibyście coś przeciwko podpisaniu cyrografu?

Jesteśmy na ostatniej prostej! Mistrzostwa zostaną rozegrane na patchu 9.19, więc wprowadzamy kilka zmian, które nie powinny wywrócić całego świata do góry nogami, ale za to pomogą nam osiągnąć większą różnorodność bohaterów oraz zapewnić ogrom frajdy graczom i widzom podczas najbardziej ekscytującego wydarzenia w roku.

Jednakże mając to na uwadze, jeszcze raz zabieramy się za Aatroxa i Akali, żeby dopilnować, że nie zdominują całkowicie mety, bo przecież od dłuższego czasu są bardzo popularni, a profesjonalni gracze często sięgają po nich, gdy tylko nadarzy im się ku temu okazja.

Do zobaczenia za dwa tygodnie! Ale jeśli zdecydujecie się umrzeć za dobro wszechświata, po prostu puśćcie mi sygnał.

Hanna „shio shoujo” Woo Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie


Czarodziej Gwiazd Rakan, Czarodziejka Gwiazd Xayah, Czarodziejka Gwiazd Zoe i Czarodziejka Gwiazd Neeko (wraz z jej Prestiżową Edycją) będą dostępni 12 września 2019 roku.

Bohaterowie

Aatrox

Umiejętność bierna leczy słabiej przeciwko stworom. Zmniejszone i wyrównane obrażenia Q zadawane stworom.

Aatrox wciąż jest wysoko ceniony przez profesjonalistów, więc jeszcze raz podchodzimy do przytemperowania go. Mianowicie osłabiamy jego utrzymywanie się i zdolność czyszczenia fal pod koniec fazy gry w alei (w okolicy poziomów 7-11), żeby zmniejszyć jego pole do manewru w wielu zestawieniach i żeby nie mógł już być wykorzystywany w aż tylu rolach.

Umiejętność bierna — Styl Siewcy Śmierci

LECZENIE Aatrox leczy się o wartość dodatkowych obrażeń fizycznych zadanych czemukolwiek Aatrox leczy się o 25% wartości zadanych obrażeń, kiedy dźgnie mieczem stwora (leczenie przeciwko innym celom niezmienione)

Q — Ostrze Darkinów

OBRAŻENIA ZADAWANE STWOROM 50-100% (na poziomach 1-18) 40% na wszystkich poziomach

Akali

Dłuższy czas odnowienia R na niższych poziomach. Usunięto ogłuszenie z pierwszej części R. Zmniejszone maksymalne obrażenia podstawowe drugiej części R na niższych poziomach.

Podobnie jak w przypadku Aatroxa, zmiany wymierzone w Akali mają ograniczyć jej obecność w rozgrywkach profesjonalnych. Dokładniej mówiąc, chcemy zmniejszyć jej moc przed 11. poziomem. Usuwamy ogłuszenie z pierwszej części jej R, żeby otworzyć więcej możliwości na skontrowanie jej i zwiększyć liczbę bohaterów, którzy są w stanie sobie z nią poradzić. Myślimy, że na dłuższą metę ta zmiana wyjdzie jej na dobre.

R — Skrytobójcze Wykończenie

usuniętoOGŁUSZENIE PIERWSZEJ CZĘŚCI R Akali nie ogłusza już wrogów na 0,5 sek.
MAKSYMALNE OBRAŻENIA DRUGIEJ CZĘŚCI R 255/450/645 pkt. (+0,9 pkt. mocy umiejętności) 195/420/645 pkt. (+0,9 pkt. mocy umiejętności)
CZAS ODNOWIENIA 120/110/100 sek. 160/130/100 sek.

Annie

E daje teraz zanikającą prędkość ruchu; zmniejszona redukcja obrażeń, dłuższy czas odnowienia.

Dodajemy do E Annie efekt sprawiający, że jej krok będzie skoczniejszy w alei, co pozwoli jej wykonywać więcej zagrywek samodzielnie.

E — Płonąca Tarcza

nowośćPRĘDKOŚĆ RUCHU Annie zyskuje 25% (+ 1,5% za każdy poziom) dodatkowej prędkości ruchu zanikającej w czasie 1,5 sek.
REDUKCJA OBRAŻEŃ 16/22/28/34/40% 10/13/16/19/22%
CZAS ODNOWIENIA 10 sek. na wszystkich poziomach 15 sek. na wszystkich poziomach

Aurelion Sol

Zwiększone podstawowe zdrowie.

Kontynuujemy prace nad Aurelionem rozpoczęte w patchu 9.17 i wprowadzamy niewielką zmianę ze względu na to, że łatwiej jest go teraz ograć we wczesnej fazie gry w alei.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE 510 pkt. 575 pkt.

Caitlyn

Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku.

Delikatnie zwiększamy moc Caitlyn w alei, żeby mogła kiereszować bohaterów polegających na skalowaniu się do późnej fazy gry.

Podstawowe statystyki

OBRAŻENIA OD ATAKU 60 pkt. 62 pkt.

Ekko

Zmniejszony koszt W, dłuższy czas działania ogłuszenia.

Wzmocnienia, które Ekko otrzymał w patchu 9.16, nie odniosły zamierzonego efektu. Popychamy go w kierunku agresywniejszego stylu gry, zwiększając nagrodę za udane ogłuszenie i zmniejszając jego koszt.

W — Równoległa Konwergencja

KOSZT 50/55/60/65/70 pkt. many 30/35/40/45/50 pkt. many
CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA 1,75 sek. 2,25 sek.

Evelynn

Silniejsze zwiększenie wzmocnionych obrażeń R i zwiększone maksymalne wzmocnione obrażenia.

Aktualnie Evelynn nie jest zbyt słaba, ale chcemy, żeby łatwiej było jej dobijać cele, jeśli uda jej się obniżyć ich poziom zdrowia do progu wykończenia.

R — Ostatnia Pieszczota

ZWIĘKSZENIE WZMOCNIONYCH OBRAŻEŃ 100% przeciwko wrogom, których poziom zdrowia wynosi mniej niż 30% ich maksymalnego zdrowia 140% przeciwko wrogom, których poziom zdrowia wynosi mniej niż 30% ich maksymalnego zdrowia
WZMOCNIONE OBRAŻENIA 250/500/750 pkt. (+1,5 pkt. mocy umiejętności) 300/600/900 pkt. (+1,8 pkt. mocy umiejętności)

Jhin

Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku.

Dajemy Jhinowi trochę więcej mocy, żeby mógł lepiej karać przesadnie chciwych przeciwników w alei.

Podstawowe statystyki

OBRAŻENIA OD ATAKU 57 pkt. 59 pkt.

Kai’Sa

Zmniejszona dodatkowa prędkość ataku E na wyższych poziomach.

Osłabiamy stałe obrażenia zadawane przez Kai’Sę, żeby bardziej skupiała się na zabijaniu kluczowych celów, a nie na eliminowaniu bohatera po bohaterze z pierwszej linii wroga.

E — Superdoładowanie

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 40/50/60/70/80% 40/45/50/55/60%

Kayle

Zwiększone podstawowe obrażenia efektu biernego E.

Ogólnie jesteśmy zadowoleni ze zmian Kayle z patcha 9.17, ale bohaterka jest trochę słabsza, niż zamierzaliśmy. Wzmacniamy obrażenia biernego efektu E, aby jej ataki podstawowe były mocniejsze w ciągu całej gry.

E — Gwieździste Czaroostrze

PODSTAWOWE OBRAŻENIA EFEKTU BIERNEGO 10/15/20/25/30 pkt. 15/20/25/30/35 pkt.

Lee Sin

Zwiększone podstawowe zdrowie i obrażenia od ataku. Zwiększone obrażenia R.

Pozwalamy Lee Sinowi lepiej wykorzystywać sukcesy odniesione we wczesnej fazie gry za pomocą potężniejszych superumiejętności, żeby miał większy wpływ na rozgrywkę.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE 570,8 pkt. 575 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU 69,2 pkt. 70 pkt.

R — Smoczy Gniew

OBRAŻENIA 150/375/600 pkt. 175/400/625 pkt.

Miss Fortune

Zwiększone spowolnienie E na niższych poziomach.

E Miss Fortune jest ledwo warte wydawanej na nie many, więc wzmacniamy tę umiejętność na niższych poziomach.

E — Deszcz Kul

SPOWOLNIENIE 28/36/44/52/60% 40/45/50/55/60%

Nunu i Willump

Zmniejszone podstawowe statystyki. Spowolnienie E teraz się skaluje.

Kto by się spodziewał, że Nunu i Willump będą tak się rozkręcać w grach, jak rozkręcają czasami dyskoteki? Osłabiamy ich ganki we wczesnej fazie gry i ich skalujące się statystki obronne, żeby nie byli zupełnie nietykalni od pewnego momentu w grze.

Podstawowe statystyki

PRZYROST ZDROWIA 90 pkt. 82 pkt.
PRZYROST PANCERZA 3,5 pkt. 3 pkt.
MANA 283,56 pkt. 280 pkt.
REGENERACJA MANY 7,44 pkt. 7 pkt.

E — Salwa Śnieżek

SPOWOLNIENIE 50% 30/35/40/45/50%

Teemo

Drobne poprawki Q i W. Modyfikacje grzybów z R — więcej ładunków i nieskończone odbicia.

Te zmiany powinny usunąć co większe niedoskonałości Teemo. Sprawiamy również, że jego grzyby będą tym praktyczniejsze, im dłużej trwa gra.

Q — Oślepiająca Strzałka

ZIELONE ŚWIATŁO, DAJCIE MI JE Oślepione cele zobaczą teraz zielone światło przy krawędziach swojego ekranu, kiedy zadziała na nich Q Teemo.

W — Szybkie Ruchy

ZDĄŻYŁEŚ ZROBIĆ SKRINA? Teraz nad ikoną Szybkich Ruchów pojawi się pasek pokazujący czas trwania tej umiejętności.

R — Trująca Pułapka

ZJEDZ MNIE Grzyby będą teraz aktywowały się lepiej, szczególnie w przypadku wrogów, którzy szybko przez nie doskakują.
KRABIE, PROSZĘ NIE Wędrujący Krab nie aktywuje już grzybów, jeśli nie jest w walce.
GRAMY W ŻABKI Grzyby mogą teraz odbić się jeden od drugiego tylko raz odbijać się jeden od drugiego w nieskończoność
MAKSYMALNA LICZBA ŁADUNKÓW 3 grzyby naraz na wszystkich poziomach 3/4/5 grzybów naraz

Warwick

W teraz poprawnie daje dodatkową prędkość ataku przeciwko wrogom, na których działa bierny efekt Krwawych Łowów.

Wspominamy o tym naprawionym błędzie tutaj zamiast w sekcji naprawionych błędów na dole, ponieważ ta zmiana zdecydowanie wzmocni Warwicka.

W — Krwawe Łowy

NAPRAWIONY BŁĄD Warwick poprawnie zyskuje teraz dodatkową prędkość ataku przeciwko wszystkim wrogom, na których działa bierny efekt Krwawych Łowów.

Xayah

Zmniejszony podstawowy pancerz. Dłuższy czas odnowienia R.

Na najwyższych poziomach rozgrywek Xayah jest niewiarygodnie bezpiecznym i solidnym wyborem, ponieważ we wczesnej fazie gry zadaje sporo obrażeń i trudno jest ją zabić. Ułatwiamy uśmiercenie jej, żeby wybranie jej zamiast innych prowadzących wiązało się z wyraźnym ryzykiem.

Podstawowe statystyki

PANCERZ 28 pkt. 25 pkt.

R — Nawałnica Piór

CZAS ODNOWIENIA 140/125/110 sek. 160/145/130 sek.

Zoe

Zwiększone obrażenia umiejętności biernej.

We wczesnej fazie gry w alei Zoe jest słabsza, niż powinna być, więc pomagamy jej bez zwiększania jej zdolności do zabijania wrogów jedną kombinacją zaklęć.

Umiejętność bierna — Więcej Iskierek!

OBRAŻENIA 10/12/16/20/24/28/34/40/46/
52/60/68/76/84/94/104/114/124 pkt.
16/20/24/28/32/36/42/48/54/
60/66/74/82/90/100/110/120/130 pkt.

Opcje grafiki — dostępność

Wprowadziliśmy parę nowych opcji w zakładce Grafika w ustawieniach w grze. Owe opcje są niezbędne dla niektórych graczy, którzy ich potrzebują, ponieważ dzięki nim granie staje się łatwiejsze albo w ogóle możliwe! Dajcie dam znać, co o nich myślicie i jakie jeszcze opcje chcielibyście zobaczyć w grze, bo zdecydowanie chcemy dodać więcej funkcji ułatwiających dostępność w przyszłości.

DRGANIE EKRANU Ta opcja jest domyślnie włączona, ale wyłączenie jej usunie drganie ekranu powodowane przez Powrót Cybernetycznego Ezreala czy superumiejętność Ornna.
SUWAKI Suwaki pozwolą graczom dostosować różne ustawienia związane z kolorem: nasycenie, gammę, jasność i kontrast. Te opcje zmienią wygląd całej gry poza interfejsem, dzięki czemu będzie można szybko zmniejszyć lub zwiększyć wizualne różnice.

Naprawione błędy

  • E — Brama Przyspieszenia Jayce’a teraz działa poprawnie, kiedy zostanie rzucona centralnie na nim.
  • Zasygnalizowanie R — Spadającej Gwiazdy Pantheona poinformuje jego współgraczy o tym, którzy wrogowie są w zasięgu tej umiejętności.
  • Wilk nie daje już dodatkowej, niespełniającej żadnej funkcji wizji Kindred, kiedy ich okrąża.
  • Bohaterowie nie ruszają się już, gdy są pod wpływem Inercji.
  • Sojusznicy, którzy idą w kierunku R — Podmorskiej Podróży Tahma Kencha, nie będą już zatrzymywać się w miejscu, gdy zostanie on trafiony przez wroga.
  • Kiedy Shaco przestraszy cel za pomocą W — Zabawki Niespodzianki, otrzyma asystę, jeśli ów cel umrze niedługo poźniej.
  • Opis umiejętności biernej — Ostrza Księżycowej Poświaty Diany teraz poprawnie aktualizuje się, kiedy bohaterka zwiększa poziom E — Zewu Księżyca.
  • E — Ogniste Gryzaki! Jinx teraz poprawnie uniemożliwiają Akali poruszanie się, gdy przeskoczy nad nimi za pomocą R — Skrytobójczego Wykończenia.
  • Użycie Q — Utkanej Salwy przez Taliyah po tym, jak wyjdzie ona z obszaru Wyjałowionej Ziemi, teraz wiąże się z poniesieniem pełnego kosztu many tej umiejętności.
  • Illaoi nie może już pokonać niewielkiego dystansu za pomocą doskoku W — Srogiej Lekcji, kiedy jest unieruchomiona.
  • Ataki Barda wzmocnione meepami teraz niszczą tarcze magii.
  • Kiedy Karthus znajduje się pod wpływem swojej umiejętności biernej — Paktu ze Śmiercią, jego W — Ściana Bólu teraz poprawnie daje wizję.

Nadchodzące skórki i Barwy

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top