Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 9.14

Cześć wszystkim! Wreszcie dotarliśmy do połowy sezonu. Jak wam idzie wspinaczka rankingowa? Jak wam idą Potyczki Taktyczne? Żeby dowiedzieć się więcej o harmonogramie przyszłych patchów do końca roku, sprawdźcie harmonogram patchowania na stronie Wsparcia Gracza! Powiedzcie swoim znajomym, żeby dodali tę stronę do zakładek!

W tym patchu wprowadzamy parę mechanik kontrujących znane umiejętności bohaterów. Kierowaliśmy się następującą myślą przewodnią: kontry na powszechne i potężne efekty w grze na dłuższą metę pomogą uczynić ją zdrowszym środowiskiem. W ramach naszej głównej strategii wyważania Summoner’s Rift chcemy dalej zwiększać różnorodność bohaterów w alejach i przypisywać bezpiecznym, solidnym bohaterom nieco węższe zastosowania, charakterystyczne dla reszty bohaterów.

Mamy nadzieję, że wprowadzenie tych kontr sprawi, że zobaczymy więcej starszych bohaterów na wszystkich poziomach rozgrywki. Bardzo ostrożnie wybraliśmy bohaterów, którzy otrzymają te mechaniki, biorąc pod uwagę ich aktualny stan w grze. Wierzymy, że na dłuższą metę wzbogaci to drafty profesjonalistów, co z kolei prawdopodobnie zmniejszy liczbę i częstotliwość osłabień wymierzanych w danych bohaterów i tym samym da nam więcej okazji do pochylania się nad innymi bohaterami, żeby obdarzyć ich ciepłem i miłością.

Mając to na uwadze, oto lista kontr, które zostaną wprowadzone w patchu 9.14:

  • Niszczenie tarcz
  • Zmniejszanie leczenia wroga
  • Stała redukcja obrażeń
  • Usprawnienia mechaniki prawdziwego widzenia
  • Mechanizm ograniczania mobilności wroga

To ostatnie z zaplanowanych dużych zmian systemowych lub aktualizacji mechanik bohaterów, które pojawią się przed końcem sezonu. Mimo to oczywiście przez resztę roku nie będziemy ignorować niczego, co może mieć negatywny wpływ na grę.

Trzymajcie się!

Hanna „shio shoujo” Woo Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie


Demacia Vice Garen i Demacia Vice Lucian będą dostępni 18 lipca 2019.

Opis patcha Potyczek Taktycznych

Patch 9.14 to pierwszy patch z oficjalnym opisem patcha Potyczek Taktycznych! Od teraz możecie spodziewać się opisu patcha PT prawie co tydzień i to na oddzielnej stronie. W pierwszym oficjalnym tygodniu z patchem mamy dla was ogrom zmian. Po pierwsze, Twisted Fate teleportuje się do Konwergencji, żeby zaspokoić wszystkie wasze pirackie i karciane potrzeby. Po drugie, jeżeli lubicie rywalizację, przymierzcie się do drabinki, bo rankingowy sezon beta nadchodzi i, jak to mawiają, „wspinaczka bez farta jest nic niewarta”. Po trzecie, przedmioty, złoto i punkty doświadczenia zdobywane podczas rund przeciwko stworom/potworom będą mniej losowe.

Szukacie pełnego opisu patcha Potyczek Taktycznych? Zapraszam na Magiczną Podróż!

Bohaterowie niszczący tarcze wroga

Nowy efekt, który otrzymali Blitzcrank i Renekton, niszczy tarcze pochłaniające obrażenia.

Blitzcrank

R teraz najpierw niszczy tarcze, a potem zadaje obrażenia i ucisza.

R — Pole Statyczne

nowośćIMPULS ELEKTROMAGNETYCZNY Pole Statyczne teraz niszczy tarcze wrogów przed nałożeniem innych efektów (zadaniem obrażeń i uciszeniem)

Renekton

Wzmocnione W teraz najpierw niszczy tarcze celów, a potem zadaje obrażenia i ogłusza.

W — Bezwzględny Drapieżnik

nowośćŻADNA TARCZA NIE WYSTARCZA Bezwzględny Drapieżnik wzmocniony 50 pkt. furii teraz niszczy tarcze wrogów przed nałożeniem innych efektów (zadaniem obrażeń i ogłuszeniem)

Bohaterowie zmniejszający leczenie wroga

Podczas gdy wszystkie inne źródła zmniejszają leczenie o maksymalnie 40%, umiejętności Katariny i Kleda będą zmniejszać leczenie o maksymalnie 60%. Uczyni to je wyjątkowo potężnymi narzędziami, lepszymi od efektów przedmiotów takich jak Wezwanie Kata, podczas gry przeciwko drużynom dysponującym leczeniem.

Katarina

Zwiększone zmniejszenie leczenia R.

R — Lotos Śmierci

DAJCIE WIĘCEJ OPATRUNKÓW zmniejszenie leczenia o 40% zmniejszenie leczenia o 60%

Kled

Przyciągnięcie Q nakłada teraz zmniejszenie leczenia.

Q — Wnyki na Linie

nowośćBURAKI SĄ DLA NIEDŹWIEDZI Przyciągnięcie wroga zmniejsza jego leczenie o 60% na 5 sek.

Bohaterowie ze stałą redukcją obrażeń

Leona i Fizz będą teraz odrobinę silniejsi podczas walki z wrogami, którzy używają techniki „tysiąca cięć”, czyli bohaterami zadającymi obrażenia przy trafieniu albo rozłożone w czasie.

Fizz

Umiejętność bierna redukuje obrażenia ze wszystkich źródeł.

Umiejętność bierna — Zwinny Wojownik

REDUKCJA OBRAŻEŃ 4/6/8/10/12/14 pkt. (na poziomach 1/4/7/10/13/16) w przypadku ataków podstawowych 4 pkt. (+0,01 pkt. mocy umiejętności) w przypadku wszystkich źródeł obrażeń (maksymalnie 50% redukcji)

Leona

W zmniejsza obrażenia o stałą wartość; zmniejszone pancerz i odporność na magię. R już nie wzmacnia ataków podstawowych.

W — Zaćmienie

nowośćSTAŁA REDUKCJA OBRAŻEŃ Zaćmienie daje teraz 8/12/16/20/24 pkt. redukcji czystych obrażeń (maksymalnie 50% redukcji)
PANCERZ 25/35/45/55/65 pkt. 20/25/30/35/40 pkt.
ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 20/30/40/50/60 pkt. 20/25/30/35/40 pkt.

R — Rozbłysk Słoneczny

usuniętoROZŻARZENIE Ataki podstawowe Leony już nie stają się wzmocnione po tym, jak bohaterka rzuci Rozbłysk Słoneczny.

Bohaterowie z prawdziwym widzeniem

Choć te umiejętności już dają prawdziwe widzenie, idziemy o krok dalej i rozszerzamy zakres działania prawdziwego widzenia — teraz efekt będzie towarzyszył całości kontroli tłumu.

Karma

W przyznaje teraz prawdziwe widzenie na unieruchomionych celach.

W — Skupiona Wola/Odnowa

nowośćWIDZĘ CIĘ Skupiona Wola/Odnowa ujawnia teraz unieruchomione cele również na czas działania unieruchomienia.

LeBlanc

E przyznaje teraz prawdziwe widzenie na unieruchomionych celach.

E — Eteryczne Łańcuchy

nowośćTERAZ CIĘ WIDZĘ Eteryczne Łańcuchy ujawniają teraz unieruchomione cele również na czas działania unieruchomienia.

Morgana

R przyznaje teraz prawdziwe widzenie na ogłuszonych celach.

R — Kajdany Duszy

nowośćWSZECHWIDZĄCE OKO Kajdany Duszy ujawniają teraz ogłuszone cele również na czas działania unieruchomienia.

Bohaterowie kontrujący mobilność wroga

Jako że wielu obecnych w mecie bohaterów dysponuje sporą mobilnością, zwiększamy moc i wachlarz narzędzi, którymi gracze mogą ją kontrować. Dzięki temu Ahri, Cassiopeia i Poppy będą miały więcej okazji, by ograć wyślizgujących się wrogów, a ogólna siła tych bohaterek pozostanie na tym samym poziomie.

Ahri

E przerywa teraz wszystkie użyte doskoki; krótszy czas działania zwiększonych obrażeń.

E — Urok

nowośćSTÓJ W IMIĘ MIŁOŚCI Urok przerywa teraz użyte doskoki.
CZAS DZIAŁANIA ZWIĘKSZONYCH OBRAŻEŃ 5 sek. 3 sek.

Cassiopeia

Usunięty minimalny zasięg rzucenia W, zmniejszony maksymalny zasięg rzucenia, dłuższy czas odnowienia na niższych poziomach, krótszy na wyższych. Zwiększone leczenie E, leczenie zmniejszone w przypadku trafiania stworów i małych potworów pod wpływem trucizny, wyrównany koszt.

Włożenie zaledwie paru (a nawet tylko jednego!) punktów w E daje Cassiopei zbyt wiele, więc zwiększamy wartość tej umiejętności na wyższych poziomach, żeby zachęcić graczy do rozwijania jej do końca.

Ogólne

nowośćKOLEJKOWANIE Cassiopeia może teraz kolejkować swoje umiejętności.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE 537 pkt. 575 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 87 pkt. 90 pkt.
MANA 418 pkt. 350 pkt.
PRZYROST MANY 31,5 pkt. 40 pkt.
PANCERZ 25 pkt. 20 pkt.

W — Miazmat

usuniętoMINIMALNY ZASIĘG RZUCENIA Miazmat już nie ma minimalnego zasięgu rzucenia.
MAKSYMALNY ZASIĘG RZUCENIA 800 jedn. 700 jedn.
CZAS ODNOWIENIA 18/17,5/17/16,5/16 sek. 24/21/18/15/12 sek.

E — Podwójny Kieł

nowośćPRAWIE JAK TRUTKA NA SZCZURY Cassiopeia odzyskuje o 75% mniej zdrowia, gdy zatruwa stwory i małe potwory.
LECZENIE 5-22 pkt. (zależnie od poziomu) (+0,1 pkt. mocy umiejętności) 13/16/19/22/25% mocy umiejętności
KOSZT 40/45/50/55/60 pkt. many 50 pkt. many na wszystkich poziomach

Poppy

Zwiększona dodatkowa prędkość ruchu W, dłuższy czas działania dodatkowej prędkości ruchu, uziemia i spowalnia wrogów używających doskoków.

W — Niezłomna Postawa

nowośćŚCIĄGANIE NA ZIEMIĘ Jeśli Poppy przerwie doskok wroga, uziemi go i spowolni o 25% na 2 sek.
CZAS DZIAŁANIA DODATKOWEJ PRĘDKOŚCI RUCHU 2,5 sek. 2 sek.
DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 30% 35%

Wyważenie bohaterów

Aatrox

Zwiększony przyrost podstawowej regeneracji zdrowia. R już nie wskrzesza Aatroxa, zwiększone wzmocnione samoleczenie, krótszy czas odnowienia.

Mimo zmian, które wprowadzaliśmy w ostatnich paru patchach, Aatrox wciąż jest stałym bywalcem rozgrywek profesjonalnych. Sprawiamy, że wybierany w ciemno będzie mniej solidnym bohaterem, usuwając wskrzeszenie z jego superumiejętności.

Podstawowe statystyki

PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA 0,75 pkt. 1 pkt.

R — Zagłada Świata

usuniętoŚMIERTELNIK Aatrox już nie wskrzesza się po zyskaniu udziału w zabójstwie.
ZWIĘKSZENIE SAMOLECZENIA 40/55/70% 50/60/70%
CZAS ODNOWIENIA 140/120/100 sek. 120/100/80 sek.

Akali

Wyrównany czas odnowienia W, wyrównany zwrot energii, usunięte wydłużenie czasu trwania, zmieniony rodzaj ukrywania się. Zwiększone skalowanie Q z mocą umiejętności. Zwiększone obrażenia E. Dłuższy czas odnowienia R.

Podejmujemy kroki, które sprawią, że Akali będzie mniej nieuchwytna, ale wzmacniamy ją w innych aspektach. Jako że zmieniamy jej rodzaj ukrywania się na niewidzialność, teraz będzie można ujawnić ją prawdziwym widzeniem, co da wrogom więcej sposobów na znalezienie jej, gdy przebywa w Osłonie Zmierzchu. Ponadto będzie musiała ponieść większy koszt, gdy użyje swojej superumiejętności do ucieczki. Z drugiej, pozytywnej strony wzmocnienie jej zwrotu energii i podniesienie obrażeń E pomogą jej nadal nieść śmierć wszystkim pechowym, odosobnionym wrogom.

Podstawowe statystyki

ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 32,1 pkt. 37 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 85 pkt. 95 pkt.

Q — Technika Pięciu Cięć

SKALOWANIE 0,5 pkt. mocy umiejętności 0,6 pkt. mocy umiejętności

W — Osłona Zmierzchu

RODZAJ UKRYWANIA SIĘ Ukrycie Niewidzialność (Akali — a nie tylko jej zarys — jest teraz w pełni ujawniana przez prawdziwe widzenie).
CZAS ODNOWIENIA 25/22/19/16/13 sek. 20 sek. na wszystkich poziomach
ZWROT ENERGII 40/50/60/70/80 pkt. 80 pkt. na wszystkich poziomach
usuniętoWYDŁUŻENIE CZASU TRWANIA Czas trwania Osłony Zmierzchu już nie wydłuża się, gdy Akali traci niewidzialność z powodu użycia ataku podstawowego albo umiejętności.

E — Salto Shurikena

OBRAŻENIA SHURIKENA 70/105/140/175/210 pkt. (+0,7 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) 40/70/100/130/160 pkt. (+0,35 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)
nowośćSKALOWANIE SHURIKENA Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI 0,5 pkt. mocy umiejętności
OBRAŻENIA DOSKOKU 50/80/110/140/170 pkt. (+0,7 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) 40/70/100/130/160 pkt. (+0,35 pkt. całkowitych obrażeń od ataku)
nowośćSKALOWANIE DOSKOKU Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI 0,5 pkt. mocy umiejętności

R — Skrytobójcze Wykończenie

CZAS ODNOWIENIA 100/85/70 sek. 120/110/100 sek.

Alistar

Zwiększone podstawowa mana i przyrost many.

Dajemy Alistarowi małego kopa w normalnych rozgrywkach, nie robiąc z niego potwora w grach profesjonalistów. Zwiększenie puli many pomoże wszystkim, którzy mają problemy z zarządzaniem tym niebieskim zasobem w alei.

Podstawowe statystyki

MANA 278,84 pkt. 350 pkt.
PRZYROST MANY 38 pkt. 40 pkt.

Aurelion Sol

Dłuższy maksymalny czas działania ogłuszenia Q, szybsze rośnięcie obszaru działania co sekundę. Maksymalna prędkość ruchu E skaluje się teraz z poziomem.

Tworzenie gwiazd większych od alei za pomocą Q jest tak słabe, że uznaje się je za trollowanie. Ale to jedna z fajniejszych części zestawu umiejętności Aureliona Sola i używanie jej powinno być brane pod uwagę, szczególnie przez skoordynowane drużyny. Te zmiany mają na celu zachęcić graczy do gwiazdorzenia i tworzenia potężnych gwiazd.

Q — Gwiezdna Fala

MAKSYMALNY CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA 1,65/1,8/1,95/2,1/2,25 sek. po locie przez 5 sek. 2,2/2,4/2,6/2,8/3 sek. po locie przez 5 sek. (minimalny czas działania ogłuszenia bez zmian — 0,55/0,6/0,65/0,7/0,75/0,8 sek.)
ROŚNIĘCIE OBSZARU DZIAŁANIA Zwiększone o 33%.

E — Legendarna Kometa

MAKSYMALNA DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 25/30/35/40/45% 25-45% (na poziomach 1-18)

Bard

Zwiększone podstawowe zdrowie, zmniejszona regeneracja zdrowia. Zwiększona szybkość przemieszczania się w E, wyrównana dodatkowa szybkość dla sojuszników.

Dłubiemy przy wytrzymałości Barda, żeby ułatwić mu i jego drużynie przetrwanie pójścia na całość wroga i zwiększamy szybkość podróży jego tunelem, żeby ganki z jego udziałem we wczesnej fazie gry były bardziej zabójcze.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE 535 pkt. 575 pkt.
REGENERACJA ZDROWIA 7,5 pkt. 5,5 pkt.

E — Magiczna Podróż

SZYBKOŚĆ PRZEMIESZCZANIA SIĘ 800 jedn. 900 jedn.
DODATKOWA SZYBKOŚĆ SOJUSZNIKÓW 10/20/30/40/50% 33% na wszystkich poziomach

Diana

Naprawione błędy związane z umiejętnością bierną i R. Zmniejszona szybkość łuku Q. Naprawiony błąd związany z kosztem W.

Zmiany, które dotknęły Dianę w patchu 9.13, wpłynęły na jej moc w niezamierzony sposób. Wprowadzamy więc odpowiednie poprawki.

Umiejętność bierna — Ostrze Księżycowej Poświaty

NAPRAWIONY BŁĄD Już nie będzie czasami zadawać wieżom niezamierzonych dodatkowych obrażeń.

Q — Cios Półksiężyca

SZYBKOŚĆ WEWNĘTRZNEGO ŁUKU 2100 jedn. 1900 jedn.
SZYBKOŚĆ ZEWNĘTRZNEGO ŁUKU 2300 jedn. 2100 jedn.

W — Księżycowa Kaskada

KOSZT 40/55/60/65/70 pkt. many 40/55/70/85/100 pkt. many

R — Lunarny Skok

NAPRAWIONY BŁĄD Lunarny Skok już nie może zostać zresetowany dwukrotnie, gdy zresetuje się go w momencie ponownego nałożenia Księżycowej Poświaty.

Galio

Usunięte skracanie czasu odnowienia umiejętności biernej, krótszy czas odnowienia, zwiększone obrażenia. Dłuższy czas odnowienia Q, zwiększone obrażenia, zmniejszony koszt na wyższych poziomach. W może teraz zostać przerwane przez efekt kontroli tłumu i nie można używać Błysku podczas ładowania go; zmniejszone samospowolnienie.

Galio od dłuższego czasu jest stałym elementem krajobrazu rozgrywek profesjonalnych głównie dlatego, że potrafi czyścić fale z bezpiecznej odległości i zagraża natychmiastowym zainicjowaniem walki z użyciem kombinacji Błysku i W. Obie te rzeczy są wyjątkowo mocne w rękach profesjonalistów, ale przyczyniły się do małego współczynnika zwycięstw Kolosa w kolejce solo. W tym patchu chcemy przytemperować jego silne strony i przenieść moc w inne miejsca — w taki sposób, aby nie oznaczało to po prostu nieco innych przyczyn dominacji w grach profesjonalnych. Ogólnie rzecz biorąc, Galio powinien odtąd mniej skutecznie zabijać stwory z dystansu, ale mana nie będzie go już tak bardzo ograniczać, co powinno zachęcić go do kupowania większej liczby przedmiotów zapewniających wytrzymałość.

Podstawowe statystyki

PRZYROST MANY 20 pkt. 40 pkt.

Umiejętność bierna — Uderzenie Kolosa

usuniętoSKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA Czas odnowienia Uderzenia Kolosa już nie jest skracany, gdy Galio trafi wrogiego bohatera umiejętnością.
CZAS ODNOWIENIA 8 sek. 5 sek.
OBRAŻENIA 12-80 pkt. (na poziomach 1-18) (+1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku) (+0,5 pkt. mocy umiejętności) (+0,4 pkt. dodatkowej odporności na magię) 15-160 pkt. (na poziomach 1-18) (+1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku) (+0,5 pkt. mocy umiejętności) (+0,6 pkt. dodatkowej odporności na magię)

Q — Wichry Wojny

CZAS ODNOWIENIA 10/9,5/9/8,5/8 sek. 14/13/12/11/10 sek.
OBRAŻENIA PODMUCHU WIATRU 70/105/140/175/210 pkt. 80/115/150/185/220 pkt.
KOSZT 80/90/100/110/120 pkt. many 80/85/90/95/100 pkt. many

W — Tarcza Duranda

nowośćUZIEMIONY Galio nie może użyć Błysku podczas ładowania Tarczy Duranda.
nowośćDLACZEGO MNIE ZATRZYMALIŚCIE Tarcza Duranda może zostać przerwana wszystkimi efektami kontroli tłumu, które normalnie przerywają ładowanie umiejętności.
SAMOSPOWOLNIENIE 30% 15%

Jhin

Krótszy czas odnowienia W, dłuższy czas działania unieruchomienia.

Pakujemy w zestaw umiejętności Jhina więcej mocy, która nagradza graczy za dobre wyczucie czasu i koordynację.

W — Zabójczy Rozkwit

CZAS ODNOWIENIA 14 sek. 12 sek.
CZAS DZIAŁANIA UNIERUCHOMIENIA 0,75/1/1,25/1,5/1,75 sek. 1/1,25/1,5/1,75/2 sek.

Lux

Dłuższy czas odnowienia Q na niższych poziomach, krótszy na wyższych, wyrównany koszt. Usunięta podwójna tarcza przy powrocie, zwiększone skalowanie tarczy, krótszy czas działania tarczy. Usunięte skrócenie czasu odnowienia R, krótszy czas odnowienia na wyższych poziomach, zwiększone skalowanie.

Strategie skupiające się na bezpieczeństwie zapewnianym przez W Lux zyskały na popularności w ciągu dwóch ostatnich miesięcy. Pryzmatyczna Bariera Lux uniknęła modyfikacji, które objęły inne tarcze, więc zmieniamy ją w celu ustabilizowania poziomu mocy pomiędzy defensywnymi i ofensywnymi podejściami do grania Panią Jasności.

Usuwamy również skrócenie czasu odnowienia Ostatniej Iskry, ponieważ nigdy nie rozwinęliśmy tej mechaniki na tyle, żeby wnosiła coś znaczącego, a ten sam efekt można uzyskać, wprowadzając poprawki do podstawowego czasu odnowienia superumiejętności.

Q — Związanie Światłem

CZAS ODNOWIENIA 10 sek. 13/12/11/10/9 sek.
KOSZT 40/45/50/55/60 pkt. many 50 pkt. many na wszystkich poziomach

W — Pryzmatyczna Bariera

WYTRZYMAŁOŚĆ POWRACAJĄCEJ TARCZY Dwukrotna wytrzymałość wylatującej tarczy Wytrzymałość taka sama jak wylatującej tarczy (powracająca tarcza wciąż kumuluje się z wylatującą tarczą)
SKALOWANIE TARCZY 0,2 pkt. mocy umiejętności 0,3 pkt. mocy umiejętności
MAKSYMALNA WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 150/195/240/285/330 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności) 100/130/160/190/220 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)
CZAS DZIAŁANIA TARCZY 3 sek. 2,5 sek.

R — Ostatnia Iskra

usuniętoSKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA Już nie skraca maksymalnego czasu odnowienia o pewien procent po trafieniu co najmniej jednego wrogiego bohatera, który umiera w ciągu 1,75 sek. od trafienia.
CZAS ODNOWIENIA 80/65/50 sek. 80/60/40 sek.
SKALOWANIE 0,75 pkt. mocy umiejętności 1,0 pkt. mocy umiejętności

Malphite

Zwiększone spowolnienie Q, krótszy czas działania spowolnienia. W wzmacnia ataki podstawowe przy rzuceniu i sprawia, że zadają frontalne obrażenia obszarowe w stożku; zwiększony koszt, wprowadzone skalowanie z poziomem. Drobne poprawki i aktualizacje wizualne.

Malphite jest jednym z najstarszych bohaterów w League of Legends, a wszyscy wiemy, że kamienie czasami przepadają w wodzie. Żeby temu zapobiec, dajemy Okruchowi Monolitu ogromną poprawkę, która sprawi, że używanie jego umiejętności będzie dawać więcej satysfakcji. A dokładniej: jego Q powinno teraz robić wrażenie szybszego, a W resetuje animację ataku podstawowego oraz zadaje frontalne obrażenia obszarowe w większym stożku, a nie w kole.

Spotęgowaliśmy również poczucie grania prawdziwą górą, sprawiając, że rozmiar Malphite’a będzie odtąd skalował się z ilością pancerza. Całą aktualizację spajają nowe efekty wizualne umiejętności, które uczynią Malphite’a solidnym jak skała — bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

Aktualizacje wizualne

POŁYSK NA BŁYSK Nowe efekty wizualne umiejętności dla wszystkich skórek.
MAŁY KOPIEC W DUŻĄ GÓRĘ Malphite jest trochę mniejszy na początku gry.
nowośćCZŁOWIEK GÓRA Rozmiar Malphite’a zwiększa się teraz wraz z ilością pancerza i osiąga maksimum przy mniej więcej 850 pkt. pancerza.

Umiejętność bierna — Granitowa Tarcza

nowośćSKALA TWARDOŚCI MOHSA Dodano efekt wizualny regeneracji tarczy.

Q — Sejsmiczny Odłamek

KAMIENNA TWARZ Poprawiona animacja rzucania w przypadku większości skórek.
DAJ KAMIENIA Kamień Malphite’a pojawia się teraz około 100 jedn. odległości przed nim, a nie w środku jego modelu.
SPOWOLNIENIE 14/17/20/23/26% 15/20/25/30/35%
CZAS DZIAŁANIA SPOWOLNIENIA 4 sek. 3 sek.

nowośćW — Trzask Pioruna

WZMOCNIONY ATAK PODSTAWOWY Następny atak podstawowy Malphite’a w ciągu 6 sek. będzie mieć zasięg zwiększony o 50 jedn. i zada 20/35/50/65/80 (+0,2 pkt. mocy umiejętności) (+0,15 pkt. pancerza) pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych
TRÓJKĄT SKAŁUDZKI Przez następne 5 sek. po użyciu tej umiejętności ataki podstawowe Malphite’a zadają frontalne obrażenia obszarowe w kształcie stożka, a trafieni nimi wrogowie otrzymują 10/20/30/40/50 (+0,2 pkt. mocy umiejętności) (+0,1 pkt. pancerza) pkt. obrażeń fizycznych.
KOSZT 25 pkt. many na wszystkich poziomach 30/35/40/45/50 pkt. many

Mordekaiser

Zmniejszone obrażenia podstawowe umiejętności biernej. Zmniejszone przebicie odporności na magię E na wyższych poziomach.

Mordekaiser jest zbyt silny nawet po zmianach z aktualizacji patcha 9.12. Wprowadzamy dodatkowe modyfikacje — nieco osłabiamy jego przebicie odporności na magię w środkowej fazie gry i obrażenia jego umiejętności biernej.

Umiejętność bierna — Nadejście Ciemności

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 8-25 pkt. (na poziomach 1-18) 5-15 pkt. (na poziomach 1-18)
NAPRAWIONY BŁĄD Nadejście Ciemności już nie aktywuje się na zwłokach Mordekaisera, gdy po jego śmierci Śmiertelny Uścisk trafi trzech wrogów.

E — Śmiertelny Uścisk

PRZEBICIE ODPORNOŚCI NA MAGIĘ 5/10/15/20/25% 5/7,5/10/12,5/15%

Nidalee

Zwiększone obrażenia podstawowe E w postaci Pumy.

Nieznacznie pomagamy Nidalee czyścić dżunglę i iść na całość w walkach, ale nie wzmacniamy jej już i tak silnych umiejętności dystansowych.

E — Zamach

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/130/190/250 pkt. 80/140/200/260 pkt.

Pyke

E ogłusza teraz jednostki niebędące bohaterami. R zadaje zmniejszone obrażenia wrogom, którzy je przeżyją; teraz daje dodatkowe złoto z „Twojej Działki” również Pyke’owi.

Zmiany z patcha 9.13 odniosły zamierzone działanie i wyrównały skuteczność Pyke’a w roli wspierającego ze skutecznością Pyke’a w alejach solo, ale zostawiły trochę miejsca na wzmocnienie tego drugiego.

E — Widmowy Odpływ

nowośćUPIÓR W OPERZE Widmowy Odpływ ogłusza teraz jednostki niebędące bohaterami, ale nie zadaje im obrażeń.

R — Śmierć z Głębin

nowośćNIEDOBITEK Śmierć z Głębin zadaje obrażenia zmniejszone o 50% wrogom, którzy ją przeżyją.
ŁUP DO PODZIAŁU Jeśli Pyke zabije wroga za pomocą Śmierci z Głębin, ostatni sojusznik, który przy tym asystował ostatni sojusznik, który przy tym asystował, oraz Pyke otrzymują „Twoją Działkę”
MAJTEK Kiedy Pyke uzyska asystę na wrogu, którego uprzednio trafił Śmiercią z Głębin, otrzymuje 1 „Twoją Działkę” 2 „Twoje Działki”
nowośćIKONA Ikona Śmierci z Głębin pojawia się teraz obok paska zdrowia Pyke’a, ilekroć można użyć tej umiejętności za darmo.

Ryze

Zwiększona podstawowa regeneracja zdrowia i jej przyrost. Naprawione błędy związane z Q i E.

Choć tym razem rzutka nie wylądowała na polu oznaczonym słowem „PRZERÓBKA”, to trafiła w „NAPRAWIENIE BŁĘDU” na styku z „WZMOCNIENIEM” (dajemy graczom większy margines błędu w alei, by mogli przyzwyczaić się do nowego schematu używania zdolności).

Podstawowe statystyki

REGNERACJA ZDROWIA 7 pkt. 8 pkt.
PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA 0,55 pkt. 0,8 pkt.

Q — Przeciążenie

1. NAPRAWIONY BŁĄD Przeciążenie już nie anuluje rozkazów ruchu wydanych Ryze’owi, kiedy ten próbuje szybko używać tego zaklęcia w trakcie rzucania go.
2. NAPRAWIONY BŁĄD Przeciążenie już nie przeskakuje z powrotem na swój pierwotny cel, jeśli Fluktuacja Magii zostanie nałożona na ofiarę podczas przeskakiwania na inne cele.

E — Fluktuacja Magii

3. NAPRAWIONY BŁĄD Teraz poprawnie aktywuje efekt Opaski Przepływu Many, kiedy przeskoczy na bohatera.
4. NAPRAWIONY BŁĄD Fluktuacja Magii już nie przeskakuje z powrotem na swój pierwotny cel z innych celów, które mają na sobie Fluktuację.

Singed

Q można wyłączyć po dłuższym czasie; umiejętność ta ma jaśniejszą ikonę na pasku zaklęć, gdy jest włączona.

Sprawiamy, że nasze umiejętności włączane są spójniejsze pod względem czasu, który musi upłynąć, nim można je wyłączyć, żeby nie anulowano ich tak często.

Q — Ślad Trucizny

CZAS, PO KTÓRYM MOŻNA WYŁĄCZYĆ UMIEJĘTNOŚĆ 0 sek. 0,5 sek.
WSKAŹNIK Kiedy Ślad Trucizny będzie włączony, jego ikona będzie wyraźniej podświetlona.

Swain

Skrawki Duszy przywracają Swainowi manę i na stałe zwiększają jego maksymalne zdrowie. Q przebija się przez stwory, ale już nie przebija się przez zabitych bohaterów. Demoniczne Wzejście wysysa zdrowie wszystkich pobliskich wrogów. Obrażenia Rozbłysku Demona są związane z ilością zdrowia wyssanego przez Demoniczne Wzejście, Skrawki Duszy już nie mają wpływu na Rozbłysk Demona, można użyć go od razu.

Mechanika Swaina wykorzystująca Skrawki Duszy ograniczała dostęp graczy do jego superumiejętności, przez co kiedy wreszcie udało im się ją aktywować, czuli o wiele mniejszą satysfakcję. Sprawiając, że Skrawki Duszy już nie wpływają na obrażenia Rozbłysku Demona, pozbywamy się podejmowania decyzji dotyczących tego, kiedy powinno się go użyć. Wprowadzamy również skalowanie, które pasuje do postaci Swaina.

Podstawowe statystyki

PRZYROST ZDROWIA 90 pkt. 85 pkt.
ZASIĘG ATAKU 550 jedn. 525 jedn.

Umiejętność bierna — Krwiożercze Stado

usuniętoPRZECHOWYWANIE SKRAWKÓW DUSZY Swain nie może już przechowywać do 5 Skrawków Duszy, które wzmacniają Rozbłysk Demona.
nowośćDUSZOŻERCA Swain na stałe przechowuje Skrawki Duszy, a każdy z nich zwiększa jego maksymalne zdrowie o 5 pkt.
nowośćDUSZOPIJCA Zebranie Skrawka Duszy przywraca Swainowi 4/5,5/7% jego many.

Q — Ręka Śmierci

usuniętoMANIA MANY Zabicie celu już nie przywraca Swainowi 3% jego maksymalnej many.
nowośćALE MU POCISNĄŁ Pociski teraz zawsze przebijają się przez stwory, ale zatrzymują się w chwili trafienia wrogich bohaterów.
CZAS ODNOWIENIA 7,5/6,25/5/3,75/2,5 sek. 10/8,5/7/5,5/4 sek.
ZASIĘG 725 jedn. 625 jedn.
KĄT POMIĘDZY POCISKAMI 8 stopni 10 stopni

R — Demoniczne Wzejście

KOSZT 0 pkt. many 100 pkt. many
PODSTAWOWE ZDROWIE 150/275/400 pkt. 125/200/275 pkt. (+5 pkt. za każdy Skrawek Duszy)
ZMNIEJSZENIE LECZENIA W PRZYPADKU STWORÓW I POTWORÓW 80% 90%
nowośćWIELKIE WYSYSANIE Swain wysysa zdrowie wszystkich wrogich jednostek w zasięgu, wliczając w to niewidzialne jednostki.

R — Rozbłysk Demona

usuniętoZDROWIE POTRZEBNE DO DRUGIEGO RZUCENIA Swain już nie musi przywracać sobie 125/300/450 pkt. zdrowia, żeby rzucić Rozbłysk Demona — może użyć go od razu.
OBRAŻENIA ROZBŁYSKU DEMONA 45/60/75 (+0,21 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych za każdy Skrawek Duszy zadawanych wszystkim pobliskim wrogom obrażenia magiczne w wysokości 75% zdrowia wyssanego przez Swaina podczas Demonicznego Wzejścia — do pewnego limitu
nowośćMINIMALNE OBRAŻENIA ROZBŁYSKU DEMONA 100/150/200 pkt. (+0,5 pkt. mocy umiejętności)
nowośćMAKSYMALNE OBRAŻENIA ROZBŁYSKU DEMONA 200/300/400 pkt. (+1,0 pkt. mocy umiejętności)

Sylas

Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej w przypadku stworów. Zwiększone obrażenia wybuchu Q. Tarcza E jest przyznawana przy pierwszym rzuceniu, już nie blokuje obrażeń niemagicznych, ale blokuje wszystkie obrażenia magiczne przez pewien czas; wyrównany czas odnowienia, krótszy czas działania ogłuszenia przy drugim rzuceniu. Zmniejszony zasięg rzucenia R, krótszy czas na użycie ukradzionej superumiejętności, dłuższy czas odnowienia, zmniejszony stosunek zamiany mocy umiejętności na obrażenia od ataku.

Sylas od dłuższego czasu jest priorytetem podczas wybierania bohaterów przez drużyny profesjonalne, ponieważ jest niezwykle wszechstronny, a do tego silny w późnej fazie gry. Skupiamy się na zmniejszeniu mocy jego superumiejętności i zmianie okoliczności, w których będzie wybierany.

Umiejętność bierna — Petrucytowa Eksplozja

ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ W PRZYPADKU STWORÓW 70% 50%

Q — Smagnięcie Łańcuchem

OBRAŻENIA WYBUCHU 40/60/80/100/120 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności) 45/70/95/120/145 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)

E — Ucieczka/Uprowadzenie

nowośćTARCZA UCIECZKI Teraz przy pierwszym użyciu Sylas na 2 sek. osłania się tarczą blokującą obrażenia magiczne.
CZAS ODNOWIENIA 18/17/16/15/14 sek. 14 sek. na wszystkich poziomach
CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA UPROWADZENIA 0,5 sek. 0,35 sek.

R — Przejęcie

ZASIĘG RZUCENIA 1050 jedn. 950 jedn.
CZAS PRZETRZYMYWANIA UKRADZIONEJ SUPERUMIEJĘTNOŚCI 120 sek. 90 sek.
CZAS ODNOWIENIA 85/50/15 sek. 100/80/60 sek.
ZAMIANA MOCY UMIEJĘTNOŚCI 0,5 pkt. mocy umiejętności = 1,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, 0,7 pkt. mocy umiejętności = 1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku 0,4 pkt. mocy umiejętności = 1,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, 0,6 pkt. mocy umiejętności = 1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku

Tahm Kench

Zwiększone skalowanie obrażeń umiejętności biernej ze zdrowiem, ładunki nie zwiększają już obrażeń umiejętności, umiejętności nie nakładają już ładunków. Q nie działa już na obszarze łuku w zwarciu, ogłuszenie zużywa teraz wszystkie ładunki. Usunięty efekt krótkowzroczności wrogów pod wpływem Pożarcia. Usunięte ogłuszenie wrogów za pomocą Wyplucia. E przechowuje mniej szarego zdrowia, ale leczy o więcej; krótszy czas odnowienia, ale odliczanie go zaczyna się po wygaśnięciu tarczy.

Wprowadzamy obszerną aktualizację tego wszystkiego, co sprawia, że granie przeciwko Tahmowi Kenchowi jest niepotrzebnie frustrujące, a w szczególności ciągłą kontrolę tłumu, która irytuje wrogów podczas fazy gry w alei, i ogromny obszar trafienia Q w zwarciu.

Ponadto Rzeczny Król może teraz używać Pożarcia na niebieskim i czerwonym wzmocnieniu, bo wydaje się to fajne.

Umiejętność bierna — Smakosz

usuniętoRYBOBRANIE Umiejętności nie zadają już dodatkowych obrażeń magicznych zależnych od liczby ładunków umiejętności biernej.
usuniętoNIE DLA RYBY KIEŁBASA Umiejętności nie nakładają już ładunków Smakosza.
OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU 1,5% maksymalnego zdrowia Tahma Kencha za każdy ładunek 2,5% maksymalnego zdrowia Tahma Kencha niezależnie od liczby ładunków

Q — Smagnięcie Językiem

CZAS ODNOWIENIA 8/7/6/5/4 sek. 8/7,5/7/6,5/6 sek.
usuniętoOBSZAR TRAFIENIA Przy rzuceniu już nie trafia wrogów na obszarze szerokiego łuku przed Tahmem Kenchem.
nowośćWSZYSTKIE RYBKI ŚPIĄ W JEZIORZE Ogłuszenie wroga Smagnięciem Języka zużywa wszystkie ładunki Smakosza.
SPOWOLNIENIE 50/55/60/65/70% 30/35/40/45/50%
CZAS DZIAŁANIA SPOWOLNIENIA 2 sek. 3 sek.
CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA 1,5 sek. 2 sek.

W — Pożarcie/Wyplucie

usuniętoŚWIATEŁKO W TUNELU Efekt krótkowzroczności nie jest już nakładany na pożartych wrogów.
usuniętoFUJ Wrogowie nie są już ogłuszeni przez 0,25 sek. po tym, jak zostaną wypluci.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 9/10/11/12/13% maksymalnego zdrowia celu 11% maksymalnego zdrowia celu
MAKSYMALNE OBRAŻENIA PRZECIWKO POTWOROM 400/450/500/550/600 pkt. 500 pkt.
nowośćRYBY MAJĄ GŁOS Tahm Kench może teraz użyć Pożarcia i Wyplucia na Niebieskim Strażniku oraz Czerwonym Krzewogrzbiecie.

E — Gruba Skóra

SZARE ZDROWIE 80/85/90/95/100% obrażeń otrzymanych przez Tahma Kencha 45/50/55/60/65% obrażeń otrzymanych przez Tahma Kencha
LECZENIE ZAPEWNIANE PRZEZ SZARE ZDROWIE 20/25/30/35/40% szarego zdrowia 75% szarego zdrowia na wszystkich poziomach
CZAS ODNOWIENIA 6 sek., liczone od rzucenia 3 sek., liczone od skończenia się lub zniszczenia tarczy Grubej Skóry

Urgot

W można wyłączyć po krótszym czasie.

Sprawiamy, że nasze umiejętności włączane są spójniejsze pod względem czasu, który musi upłynąć, nim można je wyłączyć, żeby nie anulowano ich tak często.

W — Czystka

CZAS, PO KTÓRYM MOŻNA WYŁĄCZYĆ UMIEJĘTNOŚĆ 1 sek. 0,5 sek.

Yuumi

Zmniejszona wytrzymałość tarczy umiejętności biernej, usunięto przywracanie many. Zmniejszone wzmocnione obrażenia Q, zwiększony koszt. Zwiększone skalowanie E z brakującym zdrowiem, zmniejszony koszt.

Dodajemy Yuumi słabości we wczesnej fazie gry, żeby zmniejszyć jej obecność w rozgrywkach profesjonalnych. Te zmiany uderzają w jej nękanie w alei we wczesnej fazie gry, ale będzie mocniejsza podczas potyczek na późniejszym etapie.

Umiejętność bierna — Pac i Blok

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 80-300 pkt. (na poziomach 1-18) 50-300 pkt. (na poziomach 1-18)
usuniętoPRZYWRÓCENIE MANY Yuumi już nie przywraca sobie many, kiedy trafi wroga wzmocnionym atakiem podstawowym.

Q — Grasujący Pocisk

WZMOCNIONE OBRAŻENIA 60/105/150/195/240/285 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności) 50/95/140/185/230/275 pkt. (+0,65 pkt. mocy umiejętności)
KOSZT 60/65/70/75/80/85 pkt. many 75/80/85/90/95/100 pkt. many

E — Ziuum

SKALOWANIE PODSTAWOWEGO LECZENIA Do maksymalnie +100% +130% zależnie od brakującego zdrowia celu (leczenie wzmacniane przez moc umiejętności wciąż skaluje się do maksymalnie +300% zależnie od brakującego zdrowia celu)
KOSZT 60/70/80/90/100 pkt. many 30/40/50/60/70 pkt. many

Górni walczący z dystansu

Garść górnych walczących z dystansu zdominowała rozgrywki profesjonalne, ponieważ można ich bezpiecznie wybrać na wczesnym etapie draftu i w sprzyjających im zestawieniach mogą nieźle pokiereszować wrogów we wczesnej fazie gry.

Kennen, Neeko i Jayce wszyscy mają pewne cechy, dzięki którym są wszechstronni i dominują: świetne (zazwyczaj wzmacniane) ataki podstawowe i potężne (często również mające krótki czas odnowienia) umiejętności służące do przerywania walki. Te zmiany mają na celu ograniczyć poziom nękania tych bohaterów na pierwszych paru poziomach, a w zamian dać im lepsze skalowanie. Spodziewamy się, że zmniejszy to frustrację przeciętnych graczy wynikającą z grania przeciwko nim, a ich wartość w rozgrywkach profesjonalnych spadnie.

Jayce

Zmniejszone obrażenia od ataku, zwiększony przyrost obrażeń od ataku. Zmniejszone podstawowe obrażenia Q na niższych poziomach, zwiększone na wyższych, zwiększone skalowanie obrażeń.

Podstawowe statystyki

OBRAŻENIA OD ATAKU 58 pkt. 54 pkt.
PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3,5 pkt. 4,25 pkt.

Q — Porażająca Eksplozja

OBRAŻENIA 70/115/160/205/250/295 pkt. (+1,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) 55/105/155/205/255/305 pkt. (+1,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)

Kennen

Zmniejszone obrażenia od ataku i prędkość ataku, zwiększony przyrost obrażeń od ataku. Zwiększona dodatkowa prędkość ataku E.

Podstawowe statystyki

OBRAŻENIA OD ATAKU 50,544 pkt. 48 pkt.
PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3,3 pkt. 3,75 pkt.
PRĘDKOŚĆ ATAKU 0,69 jedn. 0,625 jedn.

E — Prędkość Błyskawicy

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 30/40/50/60/70% 40/50/60/70/80%

Neeko

Zmniejszone obrażenia od ataku i prędkość ataku, zwiększony przyrost obrażeń od ataku i prędkości ataku. Kamuflaż z umiejętności biernej już nie znika, gdy Neeko użyje ataku podstawowego na wrogich bohaterach. Zmniejszona dodatkowa prędkość ruchu z efektu biernego W.

Podstawowe statystyki

OBRAŻENIA OD ATAKU 52 pkt. 48 pkt.
PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 2 pkt. 2,5 pkt.
PRĘDKOŚĆ ATAKU 0,645 jedn. 0,625 jedn.
PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 2,5% 3%

Umiejętność bierna — Wrodzony Urok

ZGADNIJ KTO Kamuflaż Neeko już nie znika, gdy używa ona ataków podstawowych na wrogich bohaterach.

W — Rozdzielnokształtna

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU Z EFEKTU BIERNEGO 20/25/30/35/40% 10/15/20/25/30%

Zmiany wyważające w trybie ARAM


Osłabienia

Corki +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń -5% otrzymywanych obrażeń
Illaoi Bez zmian -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
Jarvan IV +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń -5% otrzymywanych obrażeń
Kled +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń -5% otrzymywanych obrażeń
Nami Bez zmian +5% otrzymywanych obrażeń
Tryndamere +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Urgot Bez zmian -5% zadawanych obrażeń
Volibear Bez zmian +5% zadawanych obrażeń

Wzmocnienia

Akali +18% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń +18% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń
Alistar +5% otrzymywanych obrażeń Bez zmian
Jayce Bez zmian +5% zadawanych obrażeń
Qiyana Bez zmian +12% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Sylas Bez zmian +5% zadawanych obrażeń
Syndra Bez zmian +5% zadawanych obrażeń
Talon -5% otrzymywanych obrażeń +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Trundle +5% otrzymywanych obrażeń Bez zmian
Yuumi Bez zmian +5% zadawanych obrażeń

Opis śmierci

Nowy opis śmierci trafił już do gry! Nowa i ulepszona wersja opisu śmierci zawiera informacje o rodzaju i ilości otrzymanych obrażeń, o czasie trwania walki oraz o czasie trwania kontroli tłumu. Kliknięcie opisu rozwinie go, dzięki czemu zobaczycie więcej szczegółów dotyczących źródeł obrażeń. Zaplanowaliśmy jeszcze więcej usprawnień na przyszłość, więc miejcie oczy i uszy szeroko otwarte. W międzyczasie odpalcie grę i przekonajcie się sami, jak wygląda nowy opis śmierci!

Czat z sojusznikami

Dodaliśmy nową opcję w menu Ustawienia>Opcje>Czat, która pozwoli wam wyciszyć czat z sojusznikami. Obok pola „Pokaż czat ogólny [wszyscy]” pojawiło się oddzielne pole z opcją „Pokaż czat z sojusznikami”. Oba pola będą domyślnie zaznaczone, ale gracze mogą je odznaczyć, żeby wyciszyć czaty z wrogami i sojusznikami, dopóki nie zostaną ponownie włączone. Odznaczenie obu pól nie wyciszy czatu przed grą i po grze, ale wasze prośby do nas trafiły i rozważamy dodanie w przyszłości możliwości wyciszenia również tych czatów!

Naprawione błędy

  • Efekt bierny W — Rzeźbienia Ziemi Qiyany poprawnie aktywuje teraz Udrękę Liandry’ego.
  • E — Cios Sprawiedliwości Galio już nie zostaje w wymiarze, w którym został rzucony, podczas wychodzenia z R — Wymiaru Śmierci Mordekaisera bądź wchodzenia do niego.
  • Paczka z umiejętności biernej — Uzbrojenia Hextech Corkiego już nie pojawia się tylko w R — Wymiarze Śmierci Mordekaisera, jeśli Corki był tam wygnany w momencie pojawienia się jej.
  • Q — Kula Mocy Rammusa i R — Rzeź Luciana już nie mogą zostać przerwane przez efekty kontroli tłumu, kiedy ci bohaterowie są pod wpływem działania Ostrza Nocy, Całunu Banshee lub E — Mrocznej Tarczy Morgany.
  • Punkty za wizję poprawnie aktualizują się teraz w opisie talizmanów zapewniających wizję.

Nadchodzące skórki i Barwy

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.