Ten patch, choć mniejszy od poprzedniego, zawiera zmiany dotyczące co bardziej interesujących bohaterów wybieranych przez graczy o różnych poziomach umiejętności — są to m.in. Master Yi, Riven i Vayne. Przygotowaliśmy również kolejne zmiany dla Soraki, które mają na celu dalej zachęcać ją do wspierania sojuszników, oraz wzmocniliśmy paru bohaterów, którzy ostatnimi czasy niedomagali.
Ponadto wprowadziliśmy parę poprawek do Zdobywcy i Ostrza Gniewu Guinsoo, ponieważ ostatnio idzie im za dobrze, a wykorzystujące te przedmioty postacie nie mają żadnej dobrej alternatywy.
Miau, bierzmy się za czytanie!


Patch w skrócie

Bohaterowie

Yuumi
Miau, miau, miau. Miau, miau. Miau, kot, miau, 9.10, miau.
Portrety podstawowej i premierowej skórki Yuumi w wysokiej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League!

Brand
Zwiększone obrażenia E na wyższych poziomach, zwiększone skalowanie.
Dolewamy trochę oliwy do Branda, żeby podsycić jego wieczny ogień. Ta zmiana bardziej przysłuży się Brandowi w środkowej alei niż Brandowi wspierającemu, ale i tak będzie gorętszy, gdziekolwiek by nie poszedł.
E — Pożoga

Caitlyn
Zwiększone obrażenia pochodzące z umiejętności biernej na celu złapanym w pułapkę W.
Pomagamy Caitlyn tak, żeby nie wpływać na jej już i tak mocną późną fazę gry i zdolność szybkiego czyszczenia fal — zwiększamy jej obrażenia, gdy z powodzeniem rozstawi swoje pułapki.
W — Pułapka na Yordla

Fiora
W blokuje teraz ogłuszenia Brauma i Kennena, a nie tylko uniemożliwia ich aktywację.
Wcześniej Riposta Fiory powstrzymywała niektórych bohaterów przed nałożeniem ostatniego ładunku efektu umiejętności biernej, przez co opóźniała nadchodzące ogłuszenie zamiast je blokować.
W — Riposta

Graves
Zwiększone obrażenia Q na wyższych poziomach.
Ogólnie Graves nie radzi sobie najlepiej, więc dajemy mu trochę mocy, ale takiej, którą można skontrować.
Q — To Koniec!

Master Yi
Usunięto czas rzucenia Q, poprawiono wyszukiwanie celów. Usunięto czas rzucenia W. E nie daje już obrażeń od ataku, kiedy się nie odnawia. Zwiększona i zmodyfikowana prędkość ruchu R.
Chcemy zwiększyć satysfakcję płynącą z używania kluczowych części zestawu umiejętności Mastera Yi i jednocześnie osłabić go w taki sposób, żeby pomóc wszystkim, którzy nie wiedzą, jak go skontrować. W oczach bardziej doświadczonych graczy Yi nie zmieni się znacznie na lepsze ani na gorsze, ale nie będzie już dominował w grach na średnim poziomie umiejętności.
Q — Cios Alfa
W — Medytacja
E — Styl Wuju
R — Nieśmiertelny

Riven
Czas odnowienia Q teraz się skaluje. Dłuższy czas odnowienia E.
Bierzemy na celownik stale frustrujący graczy atrybut Riven — jej tarczę z E, której może używać prawie cały czas. Choć będzie mogła częściej używać Q, granie przeciwko niej stanie się ogólnie łatwiejsze i pojawi się więcej okazji do zaatakowania jej, gdy E będzie się odnawiać.
Q — Połamane Skrzydła
E — Waleczność

Shaco
Zmodyfikowane rzucanie R.
Unowocześniamy superumiejętność Shaco.
R — Halucynacje

Soraka
Zwiększona prędkość ruchu Q, prędkość ruchu zanika wolniej.
Ponownie zmieniamy Sorakę, ponieważ w patchu 9.9 nie udało nam się dać jej odpowiedniego poziomu mocy. Te zmiany powinny wnieść na tyle dużo, że przyspieszenie z Deszczu Gwiazd stanie się istotnym czynnikiem, gdy Soraka i jej sojusznicy będą podejmować błyskawiczne decyzje.
Q — Deszcz Gwiazd

Tryndamere
Krótszy czas odnowienia E. Zmniejszone skalowanie z mocą umiejętności.
Tryndamere nie radzi sobie najlepiej w świecie, w którym musi stawiać czoła bardziej mobilnym i walczącym na dystans górnym. Zwiększamy jego mobilność, żeby czuł się pewniej w takich zestawieniach.
E — Wirujące Cięcie

Vayne
Skrócenie czasu odnowienia Akrobacji podczas R teraz się skaluje.
Podobnie jak w przypadku Riven chcemy zająć się tym, co najbardziej frustruje graczy, gdy grają przeciwko Vayne, a nie tylko jej statystykami. Aktualnie Vayne zbyt szybko rośnie w siłę, a jej przeciwników szczególnie irytuje to, jak często może stawać się niewidzialna. Te zmiany powinny zmniejszyć jej skok mocy na 6. poziomie.
R — Godzina Sądu

Xin Zhao
Krótszy czas odnowienia Q.
Jako że obecnie Krab pojawia się później, inni bohaterowie nie muszą tak często bić się z Xinem akurat wtedy, gdy ten osiąga największy skok mocy. W rezultacie zajmowanie przez niego niszy „potęgi we wczesnej fazie” nie ma już tak dużego wpływu na grę, a szczególnie na jej wynik końcowy. Teraz bez obaw możemy mu pomóc, żeby radził sobie lepiej przez całą grę.
Q — Cios Trzech Szponów

Zyra
Rośliny nie otrzymują już dodatkowych obrażeń od ataków podstawowych, które nie aktywują efektów przy trafieniu.
Zmniejszamy obrażenia, jakie otrzymują rośliny Zyry, szczególnie wskutek ataków, które nie powinny aktywować dodatkowych efektów.
Umiejętność bierna — Cierniowy Ogród
Przedmioty

Złodziej Esencji
Zwiększone obrażenia od ataku.
Dajemy bohaterom najczęściej sięgającym po Złodzieja Esencji większą motywację, by rozważać go w charakterze wartościowego przedmiotu zapewniającego obrażenia od ataku.

Ostrze Gniewu Guinsoo
Zmniejszona częstotliwość aktywacji Widmowego Uderzenia. Zwiększone i wyrównane przebicie pancerza oraz przebicie odporności na magię.
Ostrze Gniewu daje zbyt wiele mocy bohaterom, których umiejętności naturalnie pasują do częstotliwości aktywacji Widmowych Uderzeń. Będziemy bacznie monitorować stan tych bohaterów, ponieważ wciąż chcemy, aby ich synergia z Widmowym Uderzeniem pozostała istotna, ale żeby nie stanowiła już o ich sukcesie tak bardzo, jak robi to aktualnie.

Talizman Łowcy
Ataki zwierzątek bohaterów teraz również nakładają efekt palenia.
Skoro zwierzątka pełnią niejako funkcję umiejętności bohaterów, a umiejętności aktywują efekt palenia Talizmanu Łowcy, to sprawiamy, że zwierzątka też będą go aktywować.

Runiczne Echa
Zmniejszony koszt skompletowania i łączny koszt.
Pozwalamy dżunglerom korzystającym z Runicznych Ech szybciej dostać w swoje ręce zaklęty przedmiot do dżungli, żeby mogli doścignąć innych dżunglerów, oraz zachęcamy bohaterów, którzy zwykle stronią od tego przedmiotu, do eksperymentowania z nim.
Runy
Zmiany wyważające w trybie ARAM
Osłabienia bohaterów
Wzmocnienia bohaterów
Zmiany w runach
Naprawione błędy
- Rakan może teraz poprawnie rzucić E — Taniec Bojowy po raz drugi, nawet jeśli ma mniej many, niż wynosi koszt rzucenia tej umiejętności.
- Opis W — Pożarcia Tahma Kencha teraz poprawnie wyświetla jego skalowanie z mocą umiejętności.
- Bogini Broni Miss Fortune teraz poprawnie śmieje się podczas R — Czasu na Ostrzał.
- Origami Nunu i Willump nie korzystają już z W — Największej Śnieżki na Świecie! podstawowej skórki Nunu i Willumpa.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: