Witamy w patchu 8.9. W tym patchu przyglądamy się magom, manie i rzucaniu zaklęć. Z czasem bohaterowie, którzy potrafią czyścić fale, wygryźli wszystkich innych bohaterów ze środkowej alei, co negatywnie odbiło się na różnorodności stylów gry. Ogólnie mówiąc, spamowanie zaklęć na falach stworów zrobiło się zbyt łatwe, a przedmioty z maną, które to umożliwiają, stały się po prostu najlepszymi wyborami. Aktualizujemy podstawowe przedmioty z maną, które kupują magowie, ich podstawową manę oraz jej regenerację i więcej.
Ponadto w tym i w najbliższych patchach przyjrzymy się tempu gry. Chcemy się upewnić, że będzie mniej gier, które sprawiają wrażenie przegranych, ale po prostu nie kończą się przez dłuższy czas. Pod lupę pierwsze trafią cele. Sprawiamy, że Baron będzie łatwiej dostępny, kiedy jesteście do przodu, ale też łatwiej będzie o niego walczyć w grach, w których żadna z drużyn nie ma większej przewagi. Wzmacniamy również siłę Herolda, jeżeli drużynom uda się go bezpiecznie eskortować, ale jednocześnie ułatwiamy zabicie go przez przeciwników, o ile wypatrzą ku temu odpowiednią okazję.
No i na koniec przerabiamy Rozpieczętowaną Księgę Czarów. Jej stara wersja dawała głównie możliwość częstszego używania Błysku, a my chcemy spróbować stworzyć runę kluczową, która naprawdę odzwierciedli wizję zabawy z całą księgą czarów, a nie tylko z dwoma czarami przywoływacza.
Zatem wyczyśćcie parę fal (ale nie za wiele), niech wasze Heroldy wyjadą kilku wieżom z dyńki i dokonajcie wymiany paru czarów przywoływacza!
Dobrej zabawy i powodzenia!


Patch w skrócie
Zmiany magów
Wprowadzamy duże zmiany w podstawowej manie, regeneracji many oraz przedmiotach dla magów, aby mogli oni częściej korzystać z zaklęć na samym początku gry, ale musieli być bardziej rozważni na początku środkowej fazy gry. Ponieważ będą musieli zwracać więcej uwagi na manę, zwiększamy trochę moc (głównie moc umiejętności) najważniejszych przedmiotów, aby zaklęcia, którymi trafiają, zadawały większe obrażenia.
Zacznijmy od zmian przedmiotów!

Pierścień Dorana
Nie zapewnia już podstawowej regeneracji many ani regeneracji many przy zabiciu stwora. Teraz daje stałą premię do regeneracji many oraz dodatkowe obrażenia przeciwko stworom.
Chcemy odsunąć Pierścień Dorana od mechaniki „zabijanie stworów daje manę”. Mówiąc najprościej, zachęcanie magów do używania zaklęć na falach stworów, bo da im to manę, stawia ich w sytuacji, w której gorzej jest wybrać wymianę ciosów niż czyszczenie fal. Nowy Pierścień Dorana sprawi, że magowie będą częściej zabijać stwory bez użycia zaklęć, dzięki czemu częściej wdadzą się w wymiany ciosów z przeciwnikami.

Zaginiony Rozdział
Zwiększony koszt i moc umiejętności.
Sprawienie, że Zaginiony Rozdział będzie dostępny w późniejszej fazie gry w alei oznacza, że jego użytkownicy uzyskają mniej korzyści z efektu przy awansie, w wyniku czego będą dysponowali mniejszą liczbą punktów many.

Łza Bogini
Zwiększony łączny koszt. Zmniejszony zwrot many. Zwiększenie maksymalnej liczby punktów many zwiększa teraz obecną liczbę punktów many o aktualny procent many.
Łza Bogini praktycznie kompletnie rozwiązuje problemy z maną bohaterów, którzy ją kupią. Wciąż będzie przedmiotem do późnej fazy gry, który daje dużo mocy umiejętności po przekształceniu w Kostur Archanioła, ale nie będzie już tak dobrze regenerować many.

Hextech GLP-800
Zmniejszony koszt skompletowania. Zwiększona mana. Wydłużony czas działania spowolnienia. Zwiększona prędkość pocisku. Skrócony czas rozrzutu pocisków.
Stary GLP-800 jest dość słaby, a do tego nie działa tak skutecznie, jak byśmy chcieli. Drobne poprawki oraz zmiana kosztu powinny rozwiązać te problemy.

Czarci Kodeks
Zwiększona moc umiejętności.
Czarci Kodeks otrzymuje zwiększenie mocy umiejętności, aby móc konkurować z Zaginionym Rozdziałem.

Bliźniacze Cienie
Zwiększona moc umiejętności.
Przedmioty oferujące spowolnienia zawsze są dla nas zmartwieniem. Jeżeli dany przedmiot umożliwia ci rozpoczęcie walki oraz wygranie jej, stanowi to problem. To powiedziawszy, wygląda na to, że Bliźniacze Cienie były dość słabe nawet w tej sytuacji, więc odrobinę je wzmacniamy.

Naramiennik Poszukiwacza
Zmniejszony łączny koszt.
Naramiennik Poszukiwacza to przedmiot dla magów, którzy potrzebują więcej pancerza w ciężkich starciach. Ponieważ zwiększamy koszt Zaginionego Rozdziału, nie chcemy, aby zakup Naramiennika Poszukiwacza bardzo się opóźniał w takich sytuacjach.

Zaklinacz Zaklęć
Zwiększona podstawowa moc umiejętności. Zmniejszona moc umiejętności efektu użycia. Zwiększono koszt łączny i skompletowania.
Przedmiot ten dobrze sprawdza się na bohaterach, którzy mogą spamować zaklęcia i ciągle ładować efekt użycia, ale takich bohaterów jest niewielu. Przeniesienie części mocy umiejętności z efektu użycia do podstawowych statystyk powinno uczynić przedmiot trochę bardziej przystępnym.

Wykradacz Dusz Mejai
Zmniejszono liczbę ładunków chwały wymaganych do aktywacji dodatkowej prędkości ruchu.
Ulepszanie Tajemniczej Pieczęci do Wykradacza Dusz Mejai nie jest najfajniejsze. Musicie zainwestować w ten przedmiot złoto, ale nawet kiedy uda wam się zebrać 10 ładunków, musicie zebrać ich jeszcze parę, by otrzymać dodatkowy efekt. To staje się jeszcze gorsze w momencie, kiedy mielibyście więcej niż 10 ładunków, ale ograniczył was limit Tajemniczej Pieczęci.

Echo Luden
Zmniejszony łączny koszt. Zwiększona mana.
Echo Luden było dość słabym przedmiotem, a ponieważ w tym patchu zwiększamy moc umiejętności innych przedmiotów, nie mogłoby rywalizować z nimi ze względu na swój koszt.
Wieże
Obrażenia od mocy umiejętności zadawane wieżom przy podstawowych atakach zostały zwiększone i zamienione na obrażenia magiczne.
Niszczenie wież jest ważną mechaniką gry, a magowie często sobie z tym nie radzą. Aktualnie bohaterowie, którzy mają więcej mocy umiejętności niż obrażeń od ataku, zyskują procent mocy umiejętności jako dodatkowe obrażenia magiczne zadawane wieżom. Zwiększamy ten współczynnik oraz zamieniamy cały atak (a nie tylko dodatkowe obrażenia) tak, aby zadawał obrażenia magiczne.
Bohaterowie
25 magów otrzymało zwiększoną regenerację many oraz więcej podstawowej many, ale zmniejszył się ich przyrost many. 5 innych magów otrzymało zwiększoną regenerację many.
Zwiększamy regenerację many bohaterów, na których najbardziej wpłynie zmiana Pierścienia Dorana oraz Zaginionego Rozdziału. Magowie otrzymali także zmiany związane z ich pulą many oraz jej przyrostem. Będą mieli więcej many i jej regeneracji na początku rozgrywki, ale nie będą jej zyskiwać aż tak dużo z poziomami.
Ahri
Anivia
Annie
Azir
Brand
Cassiopeia
Fiddlesticks
Heimerdinger
Karthus
Lissandra
Lux
Malzahar
Orianna
Swain
Syndra
Taliyah
Twisted Fate
Veigar
Vel’Koz
Viktor
Xerath
Ziggs
Zilean
Zoe
Zyra
Choć kilku poniższych bohaterów dotknęły zmiany Pierścienia Dorana, to nie kupują oni zazwyczaj przedmiotów z maną, którymi zajmujemy się w tym patchu. Dlatego też zmieniamy tylko ich regenerację many, nie ruszając przy tym ani ich podstawowej many, ani jej przyrostu.
Diana
Galio
Kayle
Morgana
Teemo
Bohaterowie

Amumu
Zmniejszony koszt many Q.
Amumu i tak ma dość słabą wczesną fazę gry, a do tego nieudane ganki bolą go bardziej niż innych dżunglerów, ponieważ ma po nich za mało many, by wrócić do efektywnego zabijania potworów. To ma szczególnie negatywny wpływ na graczy Amumu, którzy maksymalizują Q i ogólnie sprawia, że nie czują się komfortowo, gdy decydują się na zestawy nastawione bardziej na użyteczność.
Q — Rzut Bandażem

Caitlyn
Umiejętność bierna nie może już trafić krytycznie i teraz ma po prostu procentowo zwiększone obrażenia przeciwko celom niebędącym bohaterami.
W Głowę jest trochę przegiętą umiejętnością, gdy Szeryf Piltover używa jej przeciwko celom niebędącym bohaterami, ponieważ przez nią obrażenia Caitlyn przeciwko neutralnym potworom (i utrzymywanie się za pomocą kradzieży życia) są zdecydowanie wyższe, niż powinny. Żeby osłabić jej umiejętność szybkiego leczenia się na stworach i potworach, zbliżamy sposób, w jaki obrażenia W Głowę są liczone w wypadku celów niebędących bohaterami do sposobu przeliczania obrażeń przeciwko bohaterom.
Umiejętność bierna — W Głowę

Dr Mundo
Zwiększone leczenie R.
Dr Mundo potrzebuje trochę więcej wytrzymałości, by naprawdę mógł chodzić, gdzie chce.
R — Sadyzm

Garen
Zwiększone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach. Zwiększony pancerz i odporność na magię W.
W porównaniu do innych, podobnych molochów (siemka, Darius) Garen nie radzi sobie najlepiej. Dajemy mu trochę więcej obrażeń i wytrzymałości, żeby mógł skalować się lepiej w późniejszych fazach gry.
Q — Rozstrzygające Uderzenie
W — Odwaga

Irelia
Czas działania umiejętności biernej jest teraz odświeżany przy atakowaniu dużych potworów.
Skoro Irelia nie jest już nową — i potencjalnie nieprzewidywalną — bohaterką, możemy na spokojnie podjąć ryzyko, którego nie podjęliśmy przy wypuszczeniu jej. Chodzi nam o to, że mogła stać się silniejszą dżunglerką niż górną, więc celowo ograniczyliśmy jej prędkość czyszczenia dżungli. Zważywszy na to, że teraz jest w lepszym, stabilniejszym miejscu, możemy komfortowo pozbyć się wszelkich hamulców i pozwolić jej docisnąć gaz do dechy.
Umiejętność bierna — Ioniański Zapał

Ivern
Zmniejszony koszt zdrowia umiejętności biernej. Krótszy czas zakwitania umiejętności biernej na wyższych poziomach. Zwiększona szerokość pocisku Q.
Umiejętność bierna Iverna czyni go wyjątkowym dżunglerem i chcemy to zachować. Jednakże we wczesnej fazie gry jest on zbyt słaby. Sprawiamy też, że farmienie w środkowej fazie gry będzie kosztowało go mniej zdrowia i trochę ułatwiamy trafienie Q, by uczenie się, jak grać Zielonym Ojcem było łatwiejsze.
Umiejętność bierna — Przyjaciel Lasu
Q — Zaklinacz Korzeni

Kai’Sa
Zmniejszona liczba pocisków wyewoluowanego Q. Obrażenia pocisków są teraz liczone jako obrażenia obszarowe. Krótszy czas działania E.
Trochę osłabiamy skalowanie się Kai’Sy w późnej fazie gry, żeby nie mogła aż tak dobrze prowadzić. Dokładniej mówiąc, osłabiamy interakcję jej umiejętności z pewnymi przedmiotami — głównie takimi, które zamieniają obrażenia z umiejętności w leczenie — bo dzięki niej czasami staje się zbyt mocna.
Q — Icathiański Deszcz
E — Superdoładowanie

Kassadin
Zwiększona wytrzymałość tarczy Q na obrażenia magiczne.
Kassadin aktualnie potrzebuje trochę więcej pomocy, by przebrnąć przez fazę gry w alei.
Q — Sfera Nicości

Kennen
Zwiększone podstawowe obrażenia i skalowanie dodatkowych obrażeń od ataku piątego trafienia W na wyższych poziomach, zmniejszone skalowanie z mocą umiejętności. Zmniejszone obrażenia podstawowe efektu aktywacji W, zwiększone skalowanie z mocą umiejętności. Kiedy Kennen opuszcza postać błyskawicy E, teraz traci pancerz i odporność na magię, ale dostaje prędkość ataku.
Kennen jest jednym z tych bohaterów, którzy mogą kupować przedmioty z obrażeniami od ataku, jak i te z mocą umiejętności. Na chwilę obecną Serce Nawałnicy nie radzi sobie najlepiej w żadnym z wymienionych przypadków. Chcemy dodać mocy obydwu stylom gry i do tego trochę poprzestawiać siłę Kennena, by upewnić się, że te style choć trochę się od siebie różnią.
W — Porażenie Elektryczne
E — Prędkość Błyskawicy

Leona
Zwiększone obrażenia podstawowe W.
Skoro Reperkusje nie są już aż tak mocne, czujemy się komfortowo, przywracając Leonie trochę obrażeń, by upewnić się, że konkurencja jej nie Zaćmi.
W — Zaćmienie

Lux
Zwiększone obrażenia podstawowe i krótszy czas odnowienia Q. Wartość powracającej tarczy W jest teraz podwajana, nawet jeżeli wylatująca tarcza nie trafi sojusznika. Zmniejszona prędkość pocisku, obszar działania i koszt many E. Krótszy czas odnowienia E na wyższych poziomach.
Dalekodystansowe nękanie Lux, które bierze się z tego, jak bardzo solidna jest Świetlista Osobliwość, ogranicza ilość mocy, jaką siostra Garena mogłaby mieć gdzie indziej. Sprawiając, że trudniej będzie trafić E, możemy pchnąć trochę siły w jej inne umiejętności i pozwolić jej rzucać je częściej, niezależnie od tego, czy będzie to robić, by czyścić fale, wchodzić w wymiany czy wyłapywać przeciwników.
Podstawowe statystyki
Q — Związanie Światłem
W — Pryzmatyczna Bariera
E — Świetlista Osobliwość

Rammus
Zwiększony dodatkowy pancerz W.
Rammusowi przydałoby się trochę więcej wytrzymałości. Dzięki niej na pewno znowu poczuje się OK.
W — Kula Obronna

Poppy
Zmniejszona podstawowa prędkość ruchu. Zmniejszona prędkość ruchu i pancerz oraz odporność na magię W. Zwiększony zasięg umiejętności biernej i E. Nienaładowane R teraz podrzuca wrogów na krócej i już nie sprawia, że nie można ich obrać za cel. Zwiększona prędkość pocisku naładowanego R.
Bierny efekt Niezłomnej Postawy daje Poppy ogrom pancerza i odporności na magię, a efekt użycia daje jej mnóstwo prędkości ruchu. Strażniczka Młota polega na tych statystykach, by dostać się do walki drużynowej i w niej przeżyć. Osłabiamy te jej mocne strony, by była mniej solidna w pokonywaniu dystansu i utrzymywaniu się przy życiu. W zamian wzmacniamy rzeczy, które robi, kiedy już rzuci się w wir walki.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Żelazna Ambasador
W — Niezłomna Postawa
E — Bohaterska Szarża
R — Osąd Strażniczki

Shyvana
Zwiększone skalowanie E i R z mocą umiejętności. Usunięte skalowanie W z mocą umiejętności.
Wizja Shyvany jako latającego potwora, który zieje ogniem, jest dość mało wykorzystywana. Przesuwamy jej skalowanie z mocą umiejętności na inne zaklęcia, żeby dać większej liczbie graczy możliwość wypróbowania tego schematu gry. Tym sposobem, kiedy gracze zdecydują się na ów styl, Shyvana będzie wydawać się być kompletnie innym smokiem — będzie bombardowała wrogów kulami ognia, a potem ich atakowała. Dawny smok z magicznym kapeluszem odejdzie w niepamięć.
W — Wypalenie
E — Ognisty Podmuch
R — Smoczy Atak

Sona
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku. Zwiększone obrażenia Akordu Potęgi.
Zanim pojawi się ktoś, kto napisze: „To tylko 5 punktów obrażeń, lul”, pomówmy o tym, co te zmiany naprawdę znaczą. Sona dość często wykorzystuje Akord Potęgi w fazie gry w alei, a w połączeniu ze zwiększeniem jej obrażeń od ataku, będzie mogła lepiej nękać i zabijać wrogów.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Akord Potęgi

Syndra
Q teraz otrzymuje z Transcendencji dodatkowe obrażenia przeciwko bohaterom, a nie wydłużony czas trwania Mrocznych Kul.
Kiedy gracz Syndry użyje superumiejętności z maksymalną liczbą Kul, powinno to sprawiać wrażenie, że dobrze nimi zarządzał i został za to nagrodzony świetną zagrywką. Jej aktualne ulepszenie Mrocznych Kul z umiejętności biernej sprawia, że rzucenie takiej superumiejętności jest zbyt łatwe. Zmieniamy premię Transcendencji, by zwiększała obrażenia trafionych Mrocznych Kul, przez co gracze Syndry będą czuli się lepiej, gdy trafią kilkoma Kulami, zanim zdecydują się zabić wroga.
Umiejętność bierna — Transcendencja

Talon
Naprawianie błędów.
Q — Noxiańska Dyplomacja

Warwick
Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku. Zmniejszone obrażenia Q na wyższych poziomach.
Szybkość czyszczenia dżungli przez Warwicka i jego zdolność do pojedynkowania się we wczesnej fazie gry rzadko pozwalają przeciwnikom na podejmowanie z nim walki we wczesnej i środkowej fazie. To daje mu również przewagę w złocie i doświadczeniu przeciwko większości dżunglerów. Osłabienie tej siły powinno uczynić grę przeciwko niemu trochę bardziej fair, ale we wczesnej fazie gry wciąż powinien być mocny.
Podstawowe statystyki
Q — Kły Bestii

Ziggs
Zwiększone obrażenia podstawowe E na wyższych poziomach.
Ziggsowi przydałoby się trochę więcej mocy w późniejszych fazach gry. Nie chcemy wzmocnić jego możliwości nękania, ale kiedy rzuci się w wir walki, powinien robić większe „bum”. Zmiany dotyczące many magów dotknęły również i Hextechowego Sapera, więc sprawdźcie je powyżej.
E — Hextechowe Miny
Przedmioty

Ostrze Gniewu Guinsoo
Potężne potwory
Baron Nashor
Zmniejszone obrażenia podstawowe. Zwiększone podstawowe zdrowie. Zwiększone obrażenia Pustki Zepsucia.
Dla niektórych drużyn — tych bez obrońców — Baron jest zbyt groźny. Zmieniamy obrażenia Barona tak, by były one bardziej rozłożone na całej grupie (a nie skupione tylko na jednym celu). Żeby upewnić się, że o Barona wciąż będą toczone walki, zwiększamy jego zdrowie, co powinno poskutkować wydłużeniem czasu potrzebnego na zabicie go. Jako że wzięcie Barona będzie wymagało więcej czasu, a jego obrażenia będą rozłożone na całą drużynę, przeciwnicy powinni mieć więcej czasu, by o niego powalczyć, i większą przewagę w walce drużynowej, jeśli się na nią zdecydują.
Przyzwany Herold
Otrzymuje mniej obrażeń od szarżowania. Zadaje szarżą więcej obrażeń wieżom. Otrzymuje więcej obrażeń od ciosów w oko.
Herold jest Baronem okresu gry przed 20 minutą — dobrą opcją dla drużyn z przewagą, które chcą ją powiększyć. Chcemy, żeby gracze, którzy dobrze wykorzystają Herolda, otrzymywali za to większą nagrodę, być może nawet pod postacią wielu wież. Chcemy również, żeby łatwiej było ukarać graczy, którzy użyją go w złym momencie. Przyjąwszy, że gra jest wyrównana, trafienie Herolda w oko powinno zatrzymać go na stałe, ale bez tego na pewno będzie kontynuował sianie spustoszenia.
Runy
zaktualizowanoRozpieczętowana Księga Czarów
Rozpieczętowana Księga Czarów jest teraz kompletnie inną runą kluczową.
Rozpieczętowana Księga Czarów miała być runą kluczową dla graczy, którzy chcieli odpowiednio reagować na sytuację w grze i zgodnie z nią wymieniać swój czar przywoływacza. Problem tkwi w tym, że Rozpieczętowana Księga Czarów wymagała za dużo planowania na przyszłość, a potem gracze musieli borykać się z tym wyborem przez zbyt długi czas. W rzeczywistości wielu graczy brało Rozpieczętowaną Księgę Czarów jedynie po to, by mieć krótszy czas odnowienia Błysku, a z możliwości wymieniania czarów przywoływacza korzystali sporadycznie — głównie, by wymienić jeden z nich na Teleportację.
Dzięki nowej Rozpieczętowanej Księdze Czarów czary przywoływacza mogą zostać wymienione gdziekolwiek, o ile jesteście poza walką. Kiedy już użyjecie swojego nowego czaru, dostaniecie z powrotem stary. To rozwiązuje obydwa poprzednie problemy — potrzebę czynienia zbyt dużych przygotowań i zbyt długiego borykania się z niechcianym czarem przywoływacza.
Poczwarka
Naprawianie błędów.
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, w którym R — Lotos Śmierci Katariny nie mógł zostać rzucony, jeżeli wrogowie w jego zasięgu byli niewidoczni.
- Katarina teraz może zasygnalizować R — Lotos Śmierci, nawet jeżeli w pobliżu nie ma odpowiednich celów.
- Azir znów posiada linie dialogowe, kiedy używa R — Zdobyczy Imperatora.
- Opaska Przepływu Many już nie może zostać aktywowana przez pewne przedmioty.
- Rzucenie Wyczerpania teraz poprawnie umieszcza w walce bohatera, który rzucił ten czar przywoływacza.
- Naprawiono błąd, w którym dodatkowe obrażenia od ataku nie liczyły się w ramach skalowania Q — Ostrza Shuriken Zeda z dodatkowymi obrażeniami od ataku.
- Naprawiono błąd, w którym pewne pośmiertne stany blokowały dalsze kumulowanie Opaski Przepływu Many.
- Naprawiono błąd, w którym podstawowy atak wzmocniony W — Kołczanem Rozkładu Varusa odtwarzał dźwięki podstawowej skórki, a nie tej używanej w danym momencie.
- Muramana i Uścisk Serafina teraz poprawnie przyznają złoto, kiedy zostaną sprzedane.
- Zed Burzowego Ostrza w rubinowej Barwie nie kradnie już efektów cząsteczkowych Mistrzowskiego Zeda, jeżeli obydwie skórki są w tej samej grze.
- Parasolka Pogodynki Janny nie zostaje już spalona, zanim trafi ją piorun podczas animacji żartu.
- Ślad E — Waleczności Riven Smoczego Ostrza nie jest już niewidzialny na niższych ustawieniach graficznych.
- Skrzydła Kha’Zixa Lotosu Śmierci pochodzące z E — Wyewoluowanego Skoku nie tracą już tekstur ani przezroczystości przy animacji powrotu.
- Efekty cząsteczkowe W — Agonii Ognia El Macho Mundo nie są już podstawowe i nasz doktor znowu ma właściwe, pomarańczowe pięści.
- Tunele Basenowej Rek’Sai teraz korzystają z poprawnych tekstur, a podstawowych tuneli nie widać już przez sflaczałe koła.
- Przywrócono efekty wizualne związane z wybuchem Q — Bomby Zegarowej Zileana.
- Przywrócono unikalne efekty dźwiękowe W — Kołczanu Rozkładu Varusa i wszystkich jego skórek.
- Ptakio już nie jest niepoprawnie wymieniony jako mityczna skórka.
- Dodano linie dialogowe do R — Zdobyczy Imperatora Azira, które są teraz bardziej spójne we wszystkich jego skórkach łącznie z podstawową.
- Efekty wizualne R — Pudła Mistrzowskiego Thresha nie pojawiają się już w niewłaściwym miejscu, jeżeli umiejętność zostanie rzucona w ruchu.
- Ramiona Kapitan Fortune nie powinny już przenikać przez jej ubranie podczas animacji powrotu.
- Peleryna Pantheona Walczącego Glewią teraz porusza się naturalniej podczas wszystkich jego animacji.
- Efekty wizualne Q — Zewu Pustki Malzahara już nie migoczą.
- Bot Shyvana nie przestaje się już ruszać, kiedy jest w postaci Smoka.
- Bot Rammus nie przestaje się już ruszać, kiedy używa Q — Kuli Mocy.
- Naprawiono błąd, w którym E — Ująć Widownię Jhina i grzyby z R — Trującej Pułapki Teemo aktywowały się wielokrotnie przeciwko wprowadzającym botom.
Nadchodzące skórki i Barwy
Następujące skórki pojawią się wraz z tym patchem:
Funkcja klienta
PAMIĘTAJCIE
- Zasygnalizowanie przedmiotu z poziomu sklepu na czat: ALT + kliknięcie przedmiotu lewym przyciskiem myszy.
- Zasygnalizowanie przedmiotu z poziomu ekwipunku na czat: CTRL + kliknięcie przedmiotu lewym przyciskiem myszy.