Patch w skrócie
Bohaterowie

Akali
Usunięto pomoc przy ostatnich ciosach. Dłuższy czas odnowienia W na niższych poziomach. Zmniejszone obrażenia R na niższych poziomach, zwiększone na wyższych.
Większość graczy nauczyła się już mniej więcej (ponownie), jak grać Akali, więc zmniejszamy wiele marginesów błędu. Mniej solidny przychód, trudniejszy dostęp do ochrony zapewnianej przez Osłonę i słabsze wykańczanie bohaterów w alei zmusi Skrytą Zabójczynię do cięższej pracy, jeśli będzie chciała osiągnąć przewagę we wczesnej fazie gry. Z drugiej strony wzmocnienie obrażeń w późnej fazie gry pozwoli każdej Akali, która stawi czoła tym wyzwaniom, na jeszcze lepsze wykorzystywanie uprzednio zyskanej przewagi.
Ogólne
W — Osłona Zmierzchu
R — Skrytobójcze Wykończenie

Fiora
Mała poprawka w zakresie obierania celów przez Wypad.
Ktoś nam powiedział: „Hej, to dziwne, że Wypad nie atakuje celu, którego śmierć da Fiorze duże, leczące koło”. A my na to: „No, to dziwne”, po czym wprowadziliśmy tę zmianę.
Q — Wypad

Jhin
Naprawianie błędów.
Tematycznie odpowiednia liczba naprawionych błędów związanych z Jhinem.
Umiejętność bierna — Szept

LeBlanc
Zmniejszone obrażenia W.
Jeżeli myślicie, że to dziwnie małe osłabienie LeBlanc… to macie rację. Oszustka wciąż będzie silna w patchu 8.22. Przedsezonowe zmiany z następnego patcha będą niebezpośrednim osłabieniem dla LeBlanc, ponieważ dadzą delikatnym celom sposób na załadowanie się do gry ze znaczną ilością odporności na magię. (Spojler!).
W — Zniekształcenie

Maokai
Krótszy czas odnowienia E, zwiększone obrażenia E na niższych poziomach.
Choć ta zmiana jest ogólnie użyteczna dla Maokaia, to szczególnie pomoże mu czyścić dżunglę.
E — Rzut Sadzonką

Nunu i Willump
Zwiększone obrażenia od ataku. Zwiększone leczenie Q w przypadku bohaterów.
Od czasu aktualizacji Nunu i Willump znajdują się w lekko nieciekawej sytuacji. Drobne zmiany z poprzedniego patcha nie pomogły im wystarczająco, więc traktujemy Chłopca i Jego Yeti bardziej bezpośrednio, żeby mogli stanąć na nogi i zacząć rywalizować z innymi bohaterami.
Podstawowe statystyki
Q — Pożarcie

Pyke
Szare zdrowie nie skaluje się już z maksymalnym zdrowiem, ale skaluje się lepiej z obrażeniami od ataku. Zmniejszona prędkość ruchu W. W skaluje się z destrukcją, a nie z obrażeniami od ataku. Ogłuszenie E skaluje się z destrukcją, a nie z poziomem. R skaluje się z destrukcją.
Wpakowaliśmy dużo użyteczności w zestaw umiejętności Pyke’a, żeby umocnić styl gry polegający na tym, że duże ryzyko równa się dużym zyskom, ale że jego zestawy przedmiotów dość często skłaniają się ku przedmiotom defensywnym, to Rozpruwacz z Krwawego Portu wcale nie ryzykuje za wiele. Poniższe zmiany zwiążą jego użyteczność z ofensywnym skalowaniem, a nie podstawowymi wartościami, więc bezpieczniejsze zestawy nie będą oferowały takich samych wybuchowych konsekwencji, jak w przypadku Pyke’a skupiającego się na agresji. Zmniejszenie kosztów many powinno pomóc mu odejść od Starożytnej Monety i Mroźnego Serca na rzecz bardziej ryzykownych przedmiotów.
Ogólne
Umiejętność bierna — Dar Topielców
W — Nur w Upiorne Wody
E — Widmowy Odpływ
R — Śmierć z Głębin

Trundle
Zwiększone obrażenia Q.
Poprzednie osłabienia odgryzły zbyt duży kawał siły Króla Trolli, więc przywracamy mu nieco zdolności do pojedynkowania się, którą odebraliśmy wcześniej w tym sezonie. Chaps, chaps.
Q — Chaps

Viktor
Zmniejszone obrażenia podstawowe wyładowania Q na wyższych poziomach, zwiększone skalowanie. Zmniejszone obrażenia R, skalowanie zwiększone.
Przenosimy trochę obrażeń Viktora z podstawowych wartości w skalowanie tak, żeby musiał ponieść większą cenę za kupowanie przedmiotów zapewniających wytrzymałość i użyteczność zamiast tych, które dają możliwości ofensywne.
Q — Wyssanie Mocy
R — Burza Chaosu
Runy
ZAKTUALIZOWANO Zaginający Czas Tonik
Większość efektu regenerującego mikstur i ciastek zachodzi na początku, ale nie jest on już wydłużany. Nie wpływa już na eliksiry.
Podoba nam się runa, która zmienia wasz sposób myślenia o przedmiotach zaopatrzeniowych, ale Zaginający Czas Tonik dawał tak dużo dodatkowego utrzymywania się środkowym i górnym (za pośrednictwem Mikstury Skażenia), że stał się on niemal obowiązkowy dla bohaterów skalujących się do późnej fazy gry. Ponadto Zaginający Czas Tonik wzmacniał siłę Dostawy Ciastek do takiego stopnia, że te runy niemal zawsze były wybierane w parze, co praktycznie eliminowało wybór innych run w ścieżce Inspiracji. Sprawienie, że efekt przedmiotów zaopatrzeniowych będzie w większości działał na początku, a nie był wydłużony, zmieni charakter Toniku z pomocnego w alei (utrzymywał wasze zdrowie i manę na wysokim poziomie przez dłuższy czas) na użyteczny w walce (użyj mikstury, by się trochę uleczyć).
PS Nikt za bardzo tego nie zauważył, ale trzy minuty z prędkością ruchu zwiększoną o 5% były dość absurdalne. Usuwamy interakcję Toniku z eliksirami, zanim stanie się ona sporym problemem, który będzie nadużywany przez wszystkich.
Naprawione błędy
- Kennen nie zatrzymuje się już po rzuceniu W — Porażenia Elektrycznego.
- LeBlanc znów posiada efekty wizualne i dźwiękowe podczas Q — Znaku Złośliwości.
- Pudełka Shaco i żołnierze Azira nie odtwarzają już odgłosu śmierci swojego bohatera zamiast własnego odgłosu śmierci.
- E — As z Rękawa Twisted Fate’a nie psuje się już, kiedy TF użyje ataku wzmocnionego tą umiejętnością na grzybie Teemo.
- Krucza LeBlanc znów posiada efekty dźwiękowe umiejętności biernej, gdy przestaje się ukrywać.
- Przywrócono efekty dźwiękowe Czarodziejki Gwiazd Soraki.
- Przywrócono efekty dźwiękowe Q — Wnyków na LinieHrabiego Kleduli.
- Kij Ekko Cukierek albo Psikus ma teraz odpowiedni rozmiar przez całą animację jego żartu.
- Heimerdinger Treser Smoków nie posiada już niepotrzebnych efektów dźwiękowych śmierci.
- Heimerdinger Treser Smoków znów posiada efekty dźwiękowe tańca.
- Ponowne połączenie się z grą, gdy aktywny jest efekt Obrony Terytorialnej, używając skórki dowolnej Czarodziejki Gwiazd nie sprawia już, że efekty dźwiękowe tej skórki utrzymują się dłużej niż powinny.
- Pałka Posterunkowej Vi nie lata już bez ładu i składu na początku animacji.
- Efekty wizualne R — Szalonego Rozrostu Basenowej i Czarodziejki Gwiazd Lulu nie psują się już na wzniesionym terenie.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:






