
Patch w skrócie
Bohaterowie

Alistar
Zmniejszone zdrowie.
Zagrożenie, jakie stanowi pójście na całość Alistara, jest jednym z głównym powodów, dla których ten bohater jest wybierany, ale jego wrogowie powinni być w stanie karać go za zbyt chciwe szturmy. Zwiększenie podatności Minotaura na nękanie zmniejszy liczbę walk, które może podjąć, oraz sprawi, że będzie bardziej wrażliwy na ganki ze strony wroga i będzie częściej ginął po kiepsko rozegranej potyczce.
Podstawowe statystyki

Ashe
Zwiększone spowolnienie umiejętności biernej. E sygnalizuje bohaterów, których zauważy.
Dajemy Ashe więcej siły w sposób, który podkreśli jej wyjątkowe mocne strony użytkowej strzelczyni, jednocześnie nie zwiększając jej obrażeń.
Umiejętność bierna — Lodowy Strzał
E — Sokole Oko
Naprawione błędy

Aurelion Sol
Zmniejszone zdrowie. Zwiększona regeneracja zdrowia.
Sprawiamy, że nasz kosmiczny pieseł będzie mniej wytrzymały, kiedy zostanie złapany w trakcie wędrowania albo zgankowany, ale trochę zwiększamy jego regenerację zdrowia, żeby zrównoważyć tę stratę, jeżeli będzie tylko farmić w alei przez dłuższy czas.
Podstawowe statystyki

Draven
Naprawianie błędów związanych z Q.
Choć technicznie nie są to zmiany wyważające, te poprawki usuwają nieprawidłowe interakcje, które utrudniały Dravenowi chwalebne triumfowanie nad wrogami.
Q — Wirujący Topór

Ezreal
Zwiększone obrażenia W na wyższych poziomach.
Nowe W Ezreala nie ma aż takiego kopa, jak byśmy chcieli.
W — Strumień Esencji
Naprawione błędy

Irelia
Zmniejszona prędkość ruchu.
To powinno zmusić Irelię do większego polegania na mobilności Fali Ostrzy w celu manewrowania po polu bitwy.
Podstawowe statystyki

Ivern
Zwiększona prędkość ruchu. Zwiększona wytrzymałość tarczy E. Zwiększone obrażenia przy trafieniu W we wczesnej fazie gry.
Kiepski stan Iverna nie jest wynikiem jakiejś jednej wyjątkowo rażącej wady, więc wzmacniamy go i kilka jego statystyk, żeby uczynić go lepszym w wielu różnych sytuacjach.
Podstawowe statystyki
W — Siewca Zarośli
E — Wybuchowe Nasiono

Kai’Sa
Zmniejszone skalowanie aktywacji umiejętności biernej. Krótszy czas działania tarczy superumiejętności.
Osłabienie zdolności Kai’Sy z mocą umiejętności do masakrowania obrońców sprawi, że kupowanie potężniejszych, defensywnych przedmiotów z mocą umiejętności (Całun Banshee, Klepsydra Zhonyi) będzie mniej skuteczne, a skrócenie czasu działania tarczy Instynktu Zabójcy oznacza, że Kai’Sa nie zabije was, zanim owa tarcza zniknie.
Umiejętność bierna — Druga Skóra
R — Instynkt Zabójcy

Karma
Dłuższy czas działania unieruchomienia W na niższych poziomach.
Zważywszy na ryzyko, na jakie Karma wystawia się, żeby we wczesnej fazie gry wykonać jakąś agresywną zagrywkę za pomocą unieruchomienia Skupionej Woli, udane użycie tej umiejętności powinno nieść za sobą więcej korzyści.
W — Skupiona Wola

Karthus
Krótszy czas odnowienia i zmniejszony koszt W. Zmniejszony koszt R.
Ściana Bólu jest najlepszym narzędziem Karthusa do zaczynania wymian ciosów w alei, a krótszy czas odnowienia tej umiejętności pomoże mu w dawaniu wrogom lekcji tańca. Poza tym niższe koszty many dają Karthusowi więcej wolności w zakresie wybierania przedmiotów, przez co nie musi on aż tak bardzo inwestować w przedmioty z maną. (Tak, wiemy, że Rekwiem nie kosztuje many, kiedy Karthus jest pod wpływem swojej umiejętności biernej).
W — Ściana Bólu
R — Rekwiem

Nunu i Willump
Naprawianie błędów i kodowanie na nowo.
Zakodowaliśmy umiejętności Nunu i Willumpa na nowo, żeby rozwiązać kilka błędów, szczególnie tych związanych z Największą Śnieżką na Świecie!. Choć wasze ogólne odczucia nie powinny się diametralnie zmienić, jest parę godnych odnotowania usprawnień.
Umiejętność bierna — Zew Freljordu
Q — Pożarcie
W — Największa Śnieżka na Świecie!
R — Zero Bezwzględne

Zac
Zwiększone obrażenia Q.
Dodatkowa siła Rozciągającego Uderzenia pomoże Zacowi czyścić dżunglę we wczesnej fazie gry (siemano, Kraby) i wzmocni zestawy, w których Q maksymalizuje się jako drugie. (Przypomnienie: To wzmocnienie jest dwa razy większe niż się wydaje, ponieważ Zac albo uderza tego samego wroga dwukrotnie, albo ciska nim o drugiego wroga).
Q — Rozciągające Uderzenie

Zoe
Zwiększone obrażenia Q na wyższych poziomach. Krótszy czas odnowienia E na wyższych poziomach.
Zoe od dłuższego czasu nie radzi sobie najlepiej, szczególnie na średnim poziomie gry, z powodu osłabień, które wprowadziliśmy ze względu na frustrację płynącą z grania przeciwko niej. Wtedy powiedzieliśmy, że Zoe powinna zadawać mniej obrażeń, kiedy pudłuje swoimi umiejętnościami mierzonymi. Dlatego w tym patchu wzmacniamy jej umiejętności mierzone.
Q — Gwiezdna Piłeczka
E — Senna Bańka Kłopotów
Aktualizacje poprawiające efekty dźwiękowe Gragasa
Zaktualizowano efekty dźwiękowe podstawowej skórki Gragasa i wszystkich innych jego skórek, które z nich korzystają. Rzućcie okiem uchem na ich poprawioną jakość!
Kamuflaż
Przedmioty

Ostrze Nocy
Niższy koszt. Krótszy czas ładowania Całunu Nocy.
Skrócenie czasu ładowania Całunu Nocy da jego użytkownikom możliwość lepszego wykorzystywania nadarzających się okazji albo reagowania na w porę zauważony gank. Dorzucamy do tego jeszcze zmniejszenie kosztu w złocie.

Złodziej Esencji
Niższy koszt.
Niższa cena Złodzieja Esencji nie zwiększy znacznie liczby bohaterów, którzy chcieliby go kupić, ale pomoże zestawom, w których pojawia się ten przedmiot, rywalizować z innymi opcjami.
Efekty dźwiękowe sygnału „Przybywam”
Wielkość czcionki interfejsu
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd sprawiający, że podczas zmieniania run drugorzędnych jedna po drugiej można było zmienić dwa razy tę samą runę, zamiast zmienić obydwie runy.
- Opis R — Megapiekielnej Bomby Ziggsa teraz mówi o tym, ile obrażeń otrzymują wrogowie znajdujący się w zewnętrznym kręgu tej umiejętności.
- Buty Prędkości teraz poprawnie zmniejszają samospowolnienie pochodzące z Q — Kościanego Harpuna Pyke’a.
- Rośliny Zyry nie próbują już obrać ze cel czegoś, co nie posiada paska zdrowia (np. flagi Jarvana albo latarni Thresha).
- Pasek odliczania do zakończenia głosowania o poddaniu się został wizualnie przywrócony. Nie żebyście zauważyli ten błąd. Przecież nigdy się nie poddajecie, prawda?
- Wiele innych naprawionych błędów zostało rozrzuconych po reszcie opisu patcha!
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki z serii Opowieści z Rift pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Skórki K/DA pojawią się później w tym patchu podczas afterka wydarzenia Mistrzostw sezonu 2018. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Odblokujcie Kai’Sę z K/DA (Prestiżową Edycję) za 2500 tokenów Mistrzostw później w tym patchu podczas afterka wydarzenia Mistrzostw sezonu 2018 (tokeny znikną z ekwipunku o 8:59 CET 4 grudnia 2018 r.). Kai’Sa z K/DA (Prestiżowa Edycja) to oddzielna skórka — można ją odblokować bez posiadania skórki Kai’Sa z K/DA. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:

Czarująca Janna (Rubin)
Czarująca Janna (Cytryn)
Czarująca Janna (Szmaragd)
Czarująca Janna (Tęcza)
Czarująca Janna (Różowy kwarc)
Czarująca Janna (Złota)