Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 8.2

Czołem, Przywoływacze!

Witajcie w patchu 8.2, w którym wprowadzamy całkiem sporą zmianę systemową. W ciągu całej historii LoL-a stwory rzucały się do obrony sojuszników przed bohaterami, którzy zaatakowali ich atakiem podstawowym, ale te same stwory biernie przyglądały się, jak Pantheon rzucał włóczniami i jak Cassiopeia zatapiała w was Podwójny Kieł za Podwójnym Kłem. Wraz z tym patchem nastąpi koniec takich zachowań. Stwory teraz już rozumieją, że namierzane zaklęcia są złe i będą na nie reagować tak samo jak na ataki podstawowe. Jest to dość duża zmiana, więc wstawiliśmy ją tutaj, ale więcej na ten temat możecie przeczytać poniżej.

Poza tym jest paru dżunglerów, którzy ostatnio terroryzowali Summoner’s Rift, więc korzystając z okazji, przenosimy ich o oczko niżej na skali przegięcia, tak żeby wszyscy bohaterowie w alejach (i dżungli) czuli się odrobinę bezpieczniej. To samo tyczy się strzelców, spośród których część jest zbyt potężna.

Dobrej zabawy i powodzenia!

Paul „Aether” Perscheid Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Lucas „Luqizilla” Moutinho

Patch w skrócie

Bohaterowie

Ekko

Dodano premię do prędkości ataku na poziomie 1.

Ekko jest bliski efektywnego dżunglowania, a ta nieduża zmiana powinna mu pomóc w osiągnięciu tego celu bez sprawiania, że będzie przegięty w solowych alejach.

Podstawowe statystyki

PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. 0% 10%

Evelynn

Zmniejszone obrażenia E.

Obrażenia eksplozywne Evelynn są zdecydowanie zbyt wysokie.

E — Smagnięcie

NIEWZMOCNIONE OBRAŻENIA 4% maksymalnego zdrowia celu (+2,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) 3% maksymalnego zdrowia celu (+1,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności)
WZMOCNIONE OBRAŻENIA 6% maksymalnego zdrowia celu (+3,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) 4% maksymalnego zdrowia celu (+2,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności)

Ezreal

Zmniejszone obrażenia Q na wczesnych poziomach.

Kleptomancja dramatycznie zmieniła krzywą mocy Ezreala, sprawiając, że dużo łatwiej jest mu wcześniej zdobyć Blask i Łzę Bogini — przedmioty, które są podstawą jego rozgrywki. W wyniku tego skoki mocy Ezreala (szczególnie przy Mocy Trójcy/Muramanie) pojawiają się wcześniej i dłużej wpływają na grę. Bezsensowny jest fakt, że posiada on bezpieczną fazę gry w alei (wręcz pomiata w niej niektórymi wrogami), a do tego jest najsilniejszym prowadzącym w środkowej fazie gry, więc zabieramy mu trochę siły we wczesnej fazie gry.

Q — Mistyczny Strzał

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 35/55/75/95/115 pkt. 15/40/65/90/115 pkt.

Jinx

Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku na wczesnych poziomach. Umiejętność bierna już się nie kumuluje, ale znosi limit prędkości ataku, kiedy Jinx jest podekscytowana. Prędkość ataku działka obrotowego już nie skaluje się z poziomem, ale ma lepsze skalowanie z rangą.

Chcemy podkreślić szalony charakter Jinx poprzez odebranie jej trochę bezpieczeństwa z wczesnej fazy gry, w zamian ulepszając jej możliwości zdobywania i powiększania przewagi. To znaczy, że poprawiamy jej zdolność niszczenia wież i wygrywania pojedynków, zakładając, że wcześniej zdobyła jakieś zabójstwa, oraz dajemy jej szansę wyjątkowej, kompletnej dominacji walk drużynowych, jeżeli się w nich rozkręci.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 66 pkt. 61 pkt.
PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 2,41 pkt. 2,7 pkt.

Umiejętność bierna — Zabawmy Się!

zaktualizowanaZA DUŻO ZABAWY Prędkość ataku pochodząca z Zabawmy Się! już się nie kumuluje.
nowośćPONAD 9000 Jinx może przekroczyć limit prędkości ataku, gdy jest podekscytowana.

Q — Zmienianko!

zaktualizowanoPRĘDKOŚĆ ATAKU DZIAŁKA OBROTOWEGO 30/40/50/60/70% 30/55/80/105/130%
usuniętoZJINXOWANE Działko obrotowe nie dostaje już prędkości ataku zależnej od poziomu Jinx.

Kha’Zix

Zmniejszone skalowanie umiejętności biernej. Zwiększone skalowanie Q.

Kha’Zix powinien błyszczeć, kiedy może odizolować cel i użyć na nim wielu umiejętności jedna po drugiej. Aktualnie obrażenia jego umiejętności biernej są zbyt wysokie, co pozwala mu wygrywać nieodizolowane walki, z których nie powinien wychodzić zwycięsko. W związku z tym przenosimy trochę mocy z jego umiejętności biernej do Q.

Umiejętność bierna — Ukryte Zagrożenie

SKALOWANIE 0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 0,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Q — Zakosztuj Ich Strachu

SKALOWANIE 1,1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 1,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Malzahar

Zmniejszone skalowanie Q. Zwiększony czas odnowienia R.

Kombinacja eksplozywna Malzahara działa troszkę zbyt dobrze, więc zmniejszamy częstotliwość, z którą może jej używać, i jej ogólne obrażenia.

Q — Zew Pustki

SKALOWANIE 0,8 pkt. mocy umiejętności 0,65 pkt. mocy umiejętności

R — Uścisk Piekieł

CZAS ODNOWIENIA 120/100/80 sek. 140/110/80 sek.

Nunu

Nunu zadaje teraz dodatkowe obrażenia magiczne przy podstawowych atakach. W zwiększa teraz również moc umiejętności obydwu celów.

Na chwilę obecną Nunu po prostu nie jest zbyt dobry.

Q — Pożarcie

nowośćTE RĘCE Nakarmiony daje teraz dodatkowo 3/5/7/9/11 (+5 za każde 100 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych przy atakach podstawowych.

W — Wrząca Krew

nowośćMAGICZNE PALCE Teraz dodatkowo zwiększa moc umiejętności obydwu celów o 40% (maksymalne zwiększenie: 40/60/80/100/120 pkt.)

Ornn

Ornn nie jest już niepowstrzymany, kiedy używa W. Zwiększony czas odnowienia R.

Najczęściej, aby skontrować bohaterów, którzy stoją w miejscu (albo jak w przypadku Ornna poruszają się powoli) i zadają ciągłe obrażenia, należy ich przemieścić. Fakt, że Ornn jest niepowstrzymany podczas używania W — Ognistego Miecha nie pozostawia graczom wielu opcji przeciwko niemu. Czas odnowienia jego superumiejętności również bardzo utrudnia przeciwnym drużynom agresywniejszą grę, więc go wydłużamy.

W — Ognisty Miech

usuniętoNIE DO POWSTRZYMANIA Ornn nie jest już niepowstrzymany podczas używania tej umiejętności.

R — Zew Boga Kuźni

CZAS ODNOWIENIA 130/100/70 sek. 140/120/100 sek.

Pantheon

Zmieniamy sposób, w jaki namierzane umiejętności przyciągają agresję stworów, a to ma całkiem duży wpływ na funkcjonowanie umiejętności biernej Pantheona.

W — Egida Zeonii

AGRESJA STWORÓW JEST PRZEGIĘTA Nie blokuje już ataków stworów oblężniczych, ani nie jest przez nie zużywana.

Sona

Zmniejszony koszt many Q.

Osłabienia Sony, które przeprowadziliśmy z powodu zmian w systemie run, były zbyt dotkliwe, więc przywracamy jej trochę zdolności do nękania wrogów w alei.

Q — Hymn Odwagi

KOSZT 60/65/70/75/80 pkt. many 50/55/60/65/70 pkt. many

Vayne

Zmniejszona prędkość ataku na poziom. Zmniejszona premia do obrażeń od ataku R.

Obecnie Vayne jest po prostu zbyt silna. Zwinne Nogi zapewniają jej łatwiejszą drogę do osiągnięcia późnej fazy gry, a kiedy już tam dotrze, dosłownie pływa w statystykach. Zamiast uderzać w jej fazę gry w alei (i całą presję kłaść na przeciwnym dolnym), zmniejszamy jej moc w późnej fazie gry.

Podstawowe statystyki

PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 4% 3,3%

R — Godzina Sądu

DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 30/50/70 pkt. 20/30/40 pkt.

Aktualizacja portretów skórek Miss Fortune

Najstarsze skórki Miss Fortune otrzymały nowe portrety!

Miss Fortune Kowbojka

Miss Fortune spod Waterloo

Tajna Agentka Miss Fortune

Słodziutka Miss Fortune

Wojowniczka Szos Miss Fortune

Miss Fortune Gangsterka

Przedmioty


Zaklęcie: Runiczne Echa

Zwiększono przywrócenie many za aktywację efektu zaklęcia.

Większość dżunglujących magów ma problemy z maną — głównym wyjątkiem są ci, którzy potrafią zmieniać swoją postać — więc chcemy dać tym słabszym dżunglującym magom więcej stabilności.

PRZYWRÓCENIE BRAKUJĄCEJ MANY 15% 25%

Przedmioty dla wspierających

Wspierający przeznaczają mnóstwo złota — i przestrzeni w ekwipunku — na dwa przedmioty, których używają głównie oni sami. Łączymy te dwa przedmioty w jeden, by dać wspierającym większą swobodę w wybieraniu przedmiotów.

Usunięte przedmioty

Usunięto Kamień Widzenia. Usunięto przedmioty 3. kręgu dla wspierających.


Lista usuniętych przedmiotów

  • Kamień Widzenia
  • Rubin Widzenia
  • Roszczenie Królowej Lodu
  • Talizman Wstąpienia
  • Zbocze Góry

Zaktualizowane przedmioty i zadania


Zadania

zaktualizowanoPRZEDMIOT Z TOTEMAMI Ukończenie zadania z przedmiotu dla wspierających daje teraz efekt użycia Kamienia Widzenia zamiast starych nagród.
nowośćIDŹ DO BAZY Ukończenie zadania daje tylko jeden ładunek totemu dopóki nie wrócisz do fontanny.
zaktualizowanoMNIEJ ZADANIOWE Zadanie zostaje ukończone po uzyskaniu 500, a nie 750 szt. złota.

Lodowy Kieł

nowośćNOWY MODEL Po ukończeniu zadania zostaje ulepszony do Oka Lodowego, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.

Medalion Nomada

nowośćNOWY MODEL Po ukończeniu zadania zostaje ulepszony do Oka Nomada, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.

Bransoleta Targonu

nowośćNOWY MODEL Po ukończeniu zadania zostaje ulepszona do Oka Astralnego, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.

Pozostałość po Obserwatorach

STARA NAZWA Oko Obserwatora
PRZEPIS Kamień Widzenia + Lodowy Kieł + 550 szt. złota Lodowy Kieł (lub Oko Lodowe) + Rubinowy Kryształ + 550 szt. złota
WSZYSTKIE STATYSTYKI Takie same jak w starym Oku Obserwatora.
nowośćNOWY MODEL Po ukończeniu zadania zostaje ulepszona do Oka Obserwatora, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.

Pozostałość po Wyniesionych

STARA NAZWA Oko Oazy
PRZEPIS Kamień Widzenia + Medalion Nomada + 550 szt. złota Medalion Nomada (lub Oko Nomada) + Rubinowy Kryształ + 550 szt. złota
WSZYSTKIE STATYSTYKI Takie same jak w starym Oku Oazy.
nowośćNOWY MODEL Po ukończeniu zadania zostaje ulepszona do Oka Wstąpienia, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.

Pozostałość po Aspektach

STARA NAZWA Oko Ekwinokcjum
PRZEPIS Kamień Widzenia + Bransoleta Targonu + 550 szt. złota Bransoleta Targonu (lub Oko Astralne) + Rubinowy Kryształ + 550 szt. złota
WSZYSTKIE STATYSTYKI Takie same jak w starym Oku Ekwinokcjum.
nowośćNOWY MODEL Po ukończeniu zadania zostaje ulepszona do Oka Aspektu, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.

Wyważenie serii przedmiotów

Wydłużony czas trwania dezaktywacji efektu Ostrza Złodziejki Czarów (po zabiciu stwora/potwora). Zmniejszone leczenie Reliktowej Tarczy, kiedy jej efekt zostanie aktywowany przez bohatera walczącego z dystansu.


Przedmioty powiązane z Ostrzem Złodziejki Czarów

zaktualizowanoTO NIE JEST PRZEDMIOT DO DŻUNGLI Efekt przedmiotów powiązanych z Ostrzem Złodziejki Czarów jest również dezaktywowany przy zabijaniu niepotężnych potworów.
CZAS TRWANIA DEZAKTYWACJI PO ZABICIU STWORA/POTWORA 8 sek. 12 sek.

Przedmioty powiązane z Reliktową Tarczą

zaktualizowanoAktualizacja Efekt leczący jest zmniejszony o 50%, jeśli posiadacz przedmiotu walczy na dystans.

Twisted Treeline

Stare przedmioty dla wspierających (bez totemów) pozostaną na Twisted Treeline.

Runy

Runy — funkcje i naprawione błędy

nowośćI NIE WRACAJ Korzystanie z opcji „ukryj gotowe” na stronie ekwipunku schowa twoje gotowe strony również na ekranie wyboru bohaterów.
nowośćUPORZĄDKUJ TO SOBIE Możesz teraz przeciągać i upuszczać swoje strony na runy, by uporządkować je w rozwijanym menu i ekwipunku.
nowośćZADANIA DOMOWE SIĘ ODRABIA Bohaterowie, którzy wybiorą Reperkusje na swoją runę kluczową, ale nie posiadają twardej kontroli tłumu, by ją aktywować, w zamian dostaną Uścisk Nieumarłego.

Determinacja

Runa kluczowa

Reperkusje

Zmniejszone obrażenia podstawowe. Zmniejszone skalowanie obrażeń ze zdrowiem, ale teraz skaluje się z dodatkowymi obrażeniami od ataku i mocą umiejętności. Zwiększony stały pancerz i odporność na magię, ale nie zwiększają się już one o wartość procentową.

Podstawowe obrażenia Reperkusji są trochę zbyt wysokie, co pozwala bohaterom takim jak Alistar czy Leona siać zamęt we wczesnych pojedynkach przeciwko strzelcom. Posiadanie jednej runy kluczowej, która zapewnia zarówno dobre obrażenia, jak i wytrzymałość, ma zły wpływ na interakcje pomiędzy obrońcami a bardziej delikatnymi bohaterami. Chcemy, żeby ta runa dawała więcej wytrzymałości, a mniej obrażeń. Przy okazji zmieniamy wartość otrzymywanego pancerza i odporności na magię z procentowej na stałą, żeby szturmowcy też mogli wziąć udział w tej zabawie.

OBRAŻENIA 40-140 pkt. (na poziomach 1-18) 10-120 pkt. (na poziomach 1-18)
OBRAŻENIA SKALUJĄCE SIĘ ZE ZDROWIEM 3,5% maksymalnego zdrowia 3% maksymalnego zdrowia
nowośćSKALOWANIE OBRAŻEŃ Z OBRAŻENIAMI OD ATAKU 0,15 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
nowośćSKALOWANIE Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI 0,1 pkt. mocy umiejętności
STAŁY PANCERZ I ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 20 pkt. 70-120 pkt. (na poziomach 1-18)
usuniętoPROCENTOWE ZWIĘKSZENIE PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ Pancerz i odporność na magię nie są już zwiększane o 30%.

Uścisk Nieumarłego

Zmniejszone kary dotyczące leczenia, obrażeń i otrzymywania pkt. zdrowia dla walczących na dystans.

Efektywne wykorzystywanie Uścisku Nieumarłego jest dużo łatwiejsze dla walczących na dystans, więc chcieliśmy się upewnić, że korzyści, które czerpią z niego bohaterowie walczący na dystans, będą mniejsze. Jednakże chyba trochę przesadziliśmy — nawet bohaterowie tacy jak Gnar czy Urgot nie radzą sobie dobrze, używając tej runy kluczowej.

REDUKCJA OBRAŻEŃ I LECZENIA DLA WALCZĄCYCH NA DYSTANS 50% 40%
TRWAŁE ZDROWIE OTRZYMYWANE PRZEZ WALCZĄCYCH Z DYSTANSU PRZY AKTYWACJI EFEKTU 2 pkt. 3 pkt.

Opiekun

Dłuższy czas odnowienia na niższych poziomach, a krótszy na wyższych. Zwiększona podstawowa wartość tarczy i jej skalowanie.

Opiekun jest najnowszą mechaniką o „ukrytej mocy”. Tak jak w wypadku dawnej aury Kamiennej Więzi i Egidy Legionu, gracze otrzymują sporo mocy, ale jej nie odczuwają. Chcemy trochę osłabić Opiekuna (jest zbyt dobry), ale również sprawić, że będzie lepiej widoczny (jest niedoceniany).

CZAS ODNOWIENIA 45 sek. 70-40 sek. (na poziomach 1-18)
PODSTAWOWA TARCZA 60-150 pkt. (na poziomach 1-18) 70-150 pkt. (na poziomach 1-18)
SKALOWANIE TARCZY Z MOCĄ UMIEJĘTNOŚCI 0,20 pkt. mocy umiejętności 0,25 pkt. mocy umiejętności
SKALOWANIE TARCZY ZE ZDROWIEM 10% dodatkowego zdrowia 12% dodatkowego zdrowia

Inspiracja

Runa kluczowa

Lodowcowe Ulepszenie

Zwiększony stopień spowolnienia.

Lodowcowe Ulepszenie jest w dość kiepskim stanie (jest tylko jeden bohater, który radzi sobie z nim wcale niekiepsko, a jest nim Aurelion Sol), więc je wzmacniamy.

SPOWOLNIENIE OD ATAKÓW W ZWARCIU 40-50% (na poziomach 1-18) 45-55% (na poziomach 1-18)
SPOWOLNIENIE OD ATAKÓW Z DYSTANSU 20-40% (na poziomach 1-18) 30-40% (na poziomach 1-18)
SPOWOLNIENIE OD EFEKTU UŻYCIA PRZEDMIOTU 50% 60%

Kleptomancja

Zmniejszona wartość złota zrabowanych przedmiotów.

Rozgrywka, w której otrzymujecie wiele małych przedmiotów z krótkotrwałym efektem użycia, jest fajna, ale zbyt często lepiej jest je wszystkie sprzedać, by przyspieszyć kupowanie innych, „normalnych” przedmiotów. Chcemy upewnić się, że można będzie dokonać rozsądnego wyboru pomiędzy używaniem a sprzedawaniem tych małych przedmiotów. Do tego Kleptomancja jest w zbyt dobrym stanie, więc obniżamy częstotliwość wypadania przedmiotów, szczególnie we wczesnej fazie gry i dla bohaterów walczących na dystans.

zaktualizowanoMNIEJ ŁUPÓW Częstotliwość wypadania przedmiotów została znacznie zmniejszona w pierwszych 15 minutach gry.
zaktualizowanoJESZCZE MNIEJ ŁUPÓW Po 15 minutach częstotliwość wypadania przedmiotów została minimalnie zwiększona dla bohaterów walczących wręcz i trochę zmniejszona dla tych walczących na dystans.
zaktualizowanoRYNEK KUPCÓW Wartość złota sprzedawanych przedmiotów zmniejszona o około 20%.

Precyzja

Walka
Kilka run ze ścieżki Precyzji jest trochę za dobrych jak na runy niekluczowe.

Triumf

ZŁOTO ZA ZABÓJSTWO 25 szt. 20 szt.

Ostateczny Cios

WZMOCNIENIE OBRAŻEŃ 9% 7%

Ostatni Bastion

MAKS. WZMOCNIENIE OBRAŻEŃ 12% 11%

Dominacja

Tropienie

Zombi Totem

Zmniejszony czas trwania na wczesnych poziomach.

Posiadanie Badawczej Soczewki we wczesnej fazie gry i tak ma już potencjał, aby dać łatwo rozkręcającym się dżunglerom zbyt duży wpływ na grę, a wczesna moc Zombi Totemu jeszcze pogarsza ten problem.

CZAS TRWANIA 180 sek. 60-180 sek. (na poziomach 1-18)
nowośćZOMBIFIKACJA NA ODLEGŁOŚĆ Jeśli użytkownik Zombi Totemu ujawni totem za pomocą Badawczej Soczewki, Totemu Kontroli lub Rozkwitu Wróżbity, nie musi już go zaatakować, by powstał Zombi Totem (jeżeli ów totem potem wygaśnie).

Duch Poro

Zwiększono zasięg wizji.

Duchy Poro są słodkie. Kto by nie chciał, żeby więcej ludzi używało tej runy?

ZASIĘG WIZJI 350 jedn. 450 jedn.

Namierzane zaklęcia

Namierzane zaklęcia zadające obrażenia przyciągają uwagę stworów.

Bohaterowie, którzy mogą ciągle używać namierzanych zaklęć, tacy jak Pantheon czy Cassiopeia, stawiają przeciwników w alei w dziwnej pozycji: mogą walczyć i ściągnąć na siebie stwory lub po prostu przyjąć obrażenia. Zmiana tej mechaniki sprawi, że gra przeciw tym bohaterom będzie trochę bardziej intuicyjna i łatwiej będzie ich wyważyć.


Objęte umiejętności

  • Akali Q — Znak Zabójcy i R — Taniec Cienia
    Alistar W — Z Byka
    Anivia E — Odmrożenie
    Annie Q — Dezintegracja
    Brand E — Pożoga i R — Piroklazm
    Caitlyn R — Strzał w Dziesiątkę
    Cassiopeia E — Podwójny Kieł
    Cho’Gath R — Uczta
    Darius R — Noxiańska Gilotyna
    Diana R — Lunarny Skok
    Elise (Ludzka i Pajęcza Postać) Q — Neurotoksyny/Jadowite Ugryzienie
    Evelynn E — Smagnięcie
    Fiddlesticks W — Czerpanie i E — Mroczny Wicher
    Garen R — Demaciańska Sprawiedliwość
    Irelia E — Zrównoważone Uderzenie
    Janna W — Zefir
    Jarvan IV R — Kataklizm
    Jax Q — Cios z Wyskoku
    Jayce (Forma Młota) Q — Ku Niebiosom! i E — Cios Gromu
    Jhin Q — Tańczący Granat
    Karma W — Skupiona Wola
    Kassadin Q — Sfera Nicości
    Katarina Q — Skaczące Ostrza i E — Shunpo
    Kayle Q — Rozliczenie
    Kha’Zix Q — Zakosztuj Ich Strachu
    LeBlanc Q — Strzaskana Sfera
    Lee Sin R — Smoczy Gniew
    Lissandra R — Lodowy Grobowiec
    Lulu (na wrogach) E — Na Pomoc, Pix!
    Malphite Q — Sejsmiczny Odłamek
    Malzahar E — Złowieszcze Wizje i R — Uścisk Piekieł
    Maokai W — Spaczone Natarcie
    Mordekaiser R — Children of the Grave
    Nami W — Pływy Morskie
    Nocturne E — Niewymowna Groza i R — Paranoja (drugie rzucenie)
    Nunu E — Uderzenie Lodu
    Olaf E — Szaleńczy Zamach
    Pantheon Q — Rzut Włócznią i W — Egida Zeonii
    Poppy E — Bohaterska Szarża
    Quinn E — Doskok
    Rek’Sai (Wynurzona) E — Ukąszenie Furii
    Ryze W — Runiczne Więzienie i E — Fluktuacja Magii
    Sejuani E — Odmrożenie
    Shaco E — Zatrute Sztylety
    Singed E — Rzut
    Skarner R — Nadzianie
    Swain E — Udręka
    Syndra R — Wyzwolona Moc
    Talon Q — Noxiańska Dyplomacja
    Teemo Q — Oślepiająca Strzałka
    Tristana R — Niszczący Strzał
    Trundle R — Zniewolenie
    Vayne E — Potępienie
    Veigar R — Przedwieczny Wybuch
    Vi R — Atak i Pobicie
    Viktor Q — Wyssanie Mocy
    Vladimir Q — Transfuzja
    Volibear W — Szał
    Wukong E — Cios Nimbu
    Xin Zhao E — Zuchwała Szarża
    Yasuo E — Zamaszyste Cięcie i R — Ostatnie Tchnienie
    Efekty użyć przedmiotówKordelas z Bilgewater, Ostrze Zniszczonego Króla i Miecz-Pistolet Hextech
    Czary PrzywoływaczaPorażenie, Podpalenie

Aktualizacja pasków zdrowia

Chwila śmierci jest teraz wyeksponowana przez krótką animację w kolorze danej drużyny. Wyświetla się w wypadku graczy, epickich celów i budowli. Animacje pasków zdrowia graczy mogą być wyłączone w menu opcji.

Kreski są w równiejszych odstępach i są bardziej czytelne w wypadku bohaterów, którzy mają bardzo dużo pkt. zdrowia.

Tablica wyników

Technicznie ta funkcja pojawiła się w patchu 7.3, ale od tamtej pory były z nią problemy. Teraz powróciła i działa.

MARKOWA NAZWA Najechanie kursorem na gracza na tablicy wyników spowoduje wyświetlenie nazwy używanej przez niego skórki.
MOJA SUPERUMIEJĘTNOŚĆ SIĘ ŁADUJE Teraz możesz zasygnalizować swoją superumiejętność z poziomu tablicy wyników, ale możesz zobaczyć tylko liczniki sojuszników.

Grupy

IMPREZA! Teraz możesz zaprosić dowolnego gracza do swojej grupy. Zamiast odbierać graczom możliwość otrzymywania zaproszeń z poziomu ekranu poczekalni, od teraz obok przycisku wejścia do kolejki wyświetli się powiadomienie informujące o tym, czy każdy z graczy może wziąć udział w danym trybie gry. Więcej informacji na temat tej zmiany znajdziesz w naszym artykule /od dewelopera o grupach.

Wybór bohaterów

Te zmiany zostaną włączone jakiś czas po premierze patcha 8.2.

PODGLĄDY SKÓREK SOJUSZNIKÓW Teraz możesz zobaczyć skórki swoich sojuszników w ostatniej fazie wyboru bohaterów. Zbuduj drużynę pełną Czarodziejek Gwiazd, by zaleźć za skórkę przeciwnikom!

Przedmioty stworów

Stwory posiadają teraz przedmioty, które wyjaśniają poprzednio ukryte mechanizmy. Nie zmieniono żadnego mechanizmu.

Kompozycje Pulpitu League

Poprawki błędów i aktualizacje Kompozycji Pulpitu League.

  • Nazwy użytkownika komputera, które nie zawierają alfanumerycznych znaków, nie wywołują już Bugsplatu przy włączaniu Kompozycji Pulpitu League.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że tapety w Windowsie 7 zmieniały się zbyt szybko.
  • Naprawiono problem, który sprawiał, że obrazki ładowały się jako jeden blok koloru, a nie grafika.
  • Naprawiono problem, w którym ustawienia zasilania nie działały prawidłowo.
  • Usunięto kolekcję „domyślnych wygaszaczy ekranu” z Kompozycji Pulpitu League. Teraz jeśli gracze nie wybiorą wygaszacza ekranu lub tapety, nic się nie zmieni.
  • Dodano sporą liczbę grafik, w tym zaktualizowane portrety postaci takich jak Twitch czy Evelynn. Planujemy w dalszym ciągu aktualizować nasze grafiki.
  • Żeby pozostać na bieżąco ze zmianami, zapoznajcie się z naszym FAQ tutaj. Jeśli macie jakieś pytania albo sugestie, dajcie nam znać!

Naprawione błędy

  • R — Monsun Janny już nie odrzuca bohaterów, którzy są chronieni tarczami magii.
  • Tarcza z W — Tarczy Duranda Galio zostaje teraz poprawnie przywrócona poza walką, po tym jak się skończy.
  • E — Sokole Oko Ashe nie zdejmuje już tarcz magii, kiedy przelatuje przez bohaterów poza zasięgiem jej wizji.
  • E — Cios Gromu Jayce’a nie wyłącza już Błysku i Hextechowego Błysku, kiedy zostanie użyty na bohaterze z Hextechowym Błyskalazkiem krótko po tym, jak ten bohater użyje Błysku.
  • Naprawiono błąd, w którym jeżeli Reperkusje zostały już aktywowane, śmierć posiadacza tej runy sprawiałaby, że efekt zadający obrażenia zostałby aktywowany wcześniej.
  • Naprawiono błąd, w którym jeżeli bohater z Reperkusjami unieruchomił bohatera po swojej śmierci, efekt Reperkusji zostałby aktywowany przez jego zwłoki.
  • Efekty twardej kontroli tłumu nie przerywają już R — Burzy Lodu Anivii ani W — Astralnej Ekspansji Aureliona Sola, jeśli zaklęcie, które nałożyło efekt kontroli, zostanie zablokowane przez tarczę magii.
  • Linie dialogowe przy Q — Zasadzce Twitcha z Oddziału Omega zostały przywrócone.
  • Braum Mikołaj znów posiada linie dialogowe przy zakupie przedmiotów i przy prowokowaniu poszczególnych bohaterów.
  • Kostur Czarodziejki Gwiazd Lux znów posiada swój blask.
  • Q — Pif-Paf Ambitnego Elfa Jinx korzysta teraz z efektów dźwiękowych tej skórki, a nie skórki podstawowej.
  • Efekty wizualne promienia podczas animacji B — Powrotu Czarodziejki Gwiazd Miss Fortune zostały przywrócone.
  • Q — Rzut Toporem Olafa z Pentakill znów posiada efekt dźwiękowy talerzy perkusyjnych!
  • Efekty dźwiękowe prawdziwego widzenia R — Zewu Łowów Rengara Łowcy Głów w Barwach już nie utrzymują się na wrogim celu.
  • Efekty dźwiękowe W — Roju z Pustki i E — Złowieszczych Wizji Malzahara zostały stonowane i są teraz cichsze.

Nadchodzące skórki

Następujące skórki pojawią się wraz z patchem 8.2:

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.