Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 8.18

Patch 8.18 przynosi pierwszą falę zmian przygotowanych z myślą o Mistrzostwach Świata, które odbędą się później w tym roku. W niektórych przypadkach oznacza to przytemperowanie najbardziej problematycznych bohaterów dominujących fazę banów i wyborów (oraz tych bohaterów, którzy prawdopodobnie przejęliby po nich pałeczkę po wprowadzeniu zmian). W innych przypadkach oznacza to wzmocnienie bohaterów, którym niewiele brakuje do bycia wybieranymi i których osłabiliśmy wcześniej w tym sezonie. Patch 8.19 będzie zawierał kolejną serię takich zmian.

A wracając do teraźniejszości: testy wersji alfa Nexus Blitz dobiegają końca w 8.18, ale nie zostawimy was z pustymi rękami. Odyseja, nasze najnowsze wydarzenie, już tu jest, więc dołączcie do załogi i zmiażdżcie kilku kosmicznych nerdów!

 Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie

Wersja alfa Nexus Blitz

Testy wersji alfa Nexus Blitz kończą się wraz z nadejściem patcha 8.18. Wielkie dzięki dla tych wszystkich, którzy wypróbowali ten tryb i podzielili się z nami swoimi opiniami na jego temat! Niedługo wrócimy do was z pełnym przeglądem tego, jak przebiegły testy, i powiemy, co zamierzamy zrobić w następnej kolejności.

Bohaterowie

Aatrox

Zwiększone leczenie biernego efektu E na wyższych poziomach. Zwiększona premia do obrażeń od ataku R na wyższych poziomach.

Ostatnie zmiany, które dotyczyły Aatroxa, ograniczyły jego tyranię w alei, co umożliwiło nam poprawienie jego skalowania się w późniejszej fazie gry.

E — Doskok Umbry

BIERNE LECZENIE PRZECIWKO BOHATEROM20/21,25/22,5/23,75/25% 20/22,5/25/27,5/30%

R — Zagłada Świata

DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU20/22,5/25%  20/25/30%

Akali

Zmniejszone obrażenia podstawowe R.

Akali zbyt dobrze radzi sobie ze zgarnianiem zabójstw, kiedy wpada do walki, mając dostępne wszystkie swoje narzędzia. Zmniejszamy obrażenia tej części jej pójścia na całość, którą trudniej jest skontrować, żeby możliwie jak najmniej wpłynąć na Skrytą Zabójczynię w innych sytuacjach.

R — Skrytobójcze Wykończenie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE (OBYDWA UŻYCIA)120/180/240 pkt.  100/150/200 pkt.

Braum

Zmniejszone podstawowe zdrowie.

Nieco zmniejszamy podstawową wytrzymałość Brauma, żeby polegał bardziej na swoich defensywnych umiejętnościach i ich czasach odnowienia. Jednocześnie zachowujemy atuty, z powodu których jest wybierany spośród wszystkich wspierających obrońców.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWE ZDROWIE576,6 pkt.  540 pkt.

Kai’Sa

Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej na wyższych poziomach.

Osłabiamy zdolność Kai’Sy do masakrowania obrońców w późniejszych fazach gry.

Umiejętność bierna — Żrące Rany

OBRAŻENIA EFEKTU15-20% brakującego zdrowia celu (na poziomach 1-18) 15% brakującego zdrowia celu (na wszystkich poziomach)

Lucian

Zwiększone skalowanie obrażeń Q na wyższych poziomach.

Osłabiliśmy podstawowe obrażenia Luciana kilka patchów temu, kiedy był on najlepszym dolnym w połowie sezonu. Zważywszy na zmiany w wyważeniu gry, które wpłynęły na niego niebezpośrednio, moglibyśmy przywrócić mu trochę obrażeń, ale nie chcemy, żeby od razu wrócił na szczyt. Przebijające Światło jest dobrym kandydatem do zwrócenia Lucianowi mocy, tym bardziej ze względu na to, że wrogowie mogą uniknąć tego ataku lub w najgorszym przypadku użyć Błysku.

Q — Przebijające Światło

SKALOWANIE OBRAŻEŃ0,6/0,7/0,8/0,9/1,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku  0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Renekton

Zwiększone obrażenia wzmocnionego E. Zwiększona redukcja pancerza wzmocnionego E na niższych poziomach.

Zwiększamy potencjał wzmocnionego E Renektona, żeby mógł lepiej korzystać ze swojej siły we wczesnej fazie gry w alei, co pozwoli mu być pewnym siebie w większej liczbie zestawień. Te zmiany zwiększają również wartość, jaką daje wzmocnione E w grach, w których Renekton jest w plecy.

E — Rąb i Siecz

OBRAŻENIA WZMOCNIONEGO „SIECZ”60/105/150/195/240 pkt. 70/115/160/205/250 pkt.
REDUKCJA PANCERZA WZMOCNIONEGO „SIECZ”15/20/25/30/35% 25/27,5/30/32,5/35%

Ryze

Krótszy czas działania unieruchomienia wzmocnionego W.

Różnica pomiędzy Ryze’em w normalnych rozgrywkach a Ryze’em w profesjonalnych rozgrywkach znowu doprowadziła do tego, że jest on wszechobecnym bohaterem na scenie profesjonalnej pomimo kiepskich wyników wszędzie indziej. Na celownik bierzemy unieruchomienie kombinacji E-W, ponieważ profesjonaliści są najlepsi w koordynowaniu udanych ganków i wyłapywania przeciwników za jego pomocą.

W — Runiczne Więzienie

CZAS DZIAŁANIA WZMOCNIONEGO UNIERUCHOMIENIA2 sek.  1,5 sek.

Sejuani

Zmniejszone obrażenia podstawowe E. Krótszy czas działania spowolnienia burzy lodowej R.

Osłabiamy czyszczenie dżungli Sejuani we wczesnej fazie gry i odbieramy jej odrobinę potencjału w pojedynkach, żeby uwydatnić jej słabości przeciwko dżunglerom najlepiej radzącym sobie we wczesnej fazie gry. Uderzamy też w użyteczność Lodowcowego Więzienia, jeśli chodzi o utrudnianie przeciwnikom dostępu — czyli mocną stronę, którą najlepiej wykorzystują profesjonaliści — żeby nieco ograniczyć jej obecność w rozgrywkach na najwyższym poziomie, jednocześnie możliwie najmniej wpływając na jej siłę w normalnych grach.

E — Odmrożenie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE30/45/60/75/90 pkt.  20/35/50/65/80 pkt.

R — Lodowcowe Więzienie

CZAS TRWANIA SPOWOLNIENIA BURZY LODOWEJ3 sek.  1 sek.


Trundle

Dłuższy czas odnowienia E. Zmniejszone spowolnienie E na niższych poziomach, zwiększone na wyższych.

Zmniejszamy częstotliwość, z jaką Trundle może używać kontroli tłumu, i jej potencjał, żeby osłabić jego skuteczność przy organizowaniu ganków i dogodnych dla jego drużyny walk, szczególnie w profesjonalnych rozgrywkach.

E — Kolumna Lodu

CZAS ODNOWIENIA22/20/18/16/14 sek.  24/22/20/18/16 sek.
STOPIEŃ SPOWOLNIENIA30/35/40/45/50%  15/25/35/45/55%

Vayne

Krótszy czas odnowienia Q na niższych poziomach.

Więcej Akrobacji we wczesnej fazie gry da Vayne więcej okazji do zadawania obrażeń przeciwnikom w zestawieniach, w których Nocna Łowczyni może agresywniej korzystać z krótkiego czasu odnowienia Q i agresywniej się ustawiać.

Q — Akrobacja

CZAS ODNOWIENIA6/5/4/3/2 sek.  4/3,5/3/2,5/2 sek.

Viktor

Zmniejszony koszt pierwszego ulepszenia Hexrdzenia.

Zmniejszenie kosztu pierwszego ulepszenia Hexrdzenia nie tylko daje Viktorowi wcześniejszy przypływ mocy, ale też oznacza, że nie musi on już zostawać tak długo w alei przed swoim pierwszym powrotem do bazy. Zmniejszony koszt obejmuje również drugie ulepszenie Hexrdzenia i jego cena wyrównuje się dopiero wtedy, gdy Viktor kupi Idealny Hexrdzeń.

Umiejętność bierna — Wielka Ewolucja

KOSZT HEXRDZENIA 1.01250 szt. złota  1150 szt. złota
KOSZT IDEALNEGO HEXRDZENIA750 szt. złota  850 szt. złota

Automatyczne wybieranie Porażenia

Porażenie

Jeszcze gorąca zmiana prosto z laboratorium Nexus Blitz!

POZWÓL, ŻE ZROBIĘ TO ZA CIEBIEJeżeli zostanie wam przydzielona dżungla w kolejkach z draftem, załadujecie się do wyboru bohaterów z wybranym Porażeniem! Możecie bez problemu zmienić Porażenie (albo zmienić swój czar przywoływacza na Porażenie) w przypadkach, w których macie niestandardową kompozycję drużyny albo chcecie zamienić się rolami ze współgraczem.

Ikony minimapy

OK 4KIkony minimapy teraz skalują się z rozmiarem minimapy na Summoner’s Rift, Howling Abyss i Twisted Treeline. Radujcie się, gracze z monitorami 4K!

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd polegający na tym, że Nunu był czasami niewidzialny dla wrogów podczas wytaczania swojego W — Największej Śnieżki na Świecie! z mgły wojny.
  • Naprawiono błąd dotyczący spadku liczby klatek na sekundę, który miał miejsce, gdy Illaoi Zwiastunka Pustki używała Teleportacji, kiedy jej wzmocnienie ataku z W — Srogiej Lekcji było aktywne.
  • Opis Krwiożerczego Łowcy nie liczy już leczenia otrzymanego przy pełnym zdrowiu.
  • Użycie kombinacji klawiszy Alt i Tab podczas ekranu ładowania w trybie pełnoekranowym nie sprawia już, że obrazy z owego ekranu znikają przy ponownym użyciu tej kombinacji klawiszowej.
  • Znacznik ostrzegawczy W — Ciemnej Materii Veigara z Oddziału Omega jest teraz dużo wyraźniejszy dla daltonistów.

Nowy tryb gry

Odyseja: Wydobycie

Dostępny do 8:59 CEST 10 października.

Dołączcie do załogi i Ziggsa w walkach z hordami kosmitów w kooperacyjnym trybie gry Odyseja: Wydobycie. Przeczytajcie przewodnik po trybie gry, by dowiedzieć się więcej.

Nadchodzące skórki i Barwy

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Kayn z Odysei

Yasuo z Odysei

Jinx z Odysei

Sona z Odysei

Malphite z Odysei

Ziggs z Odysei

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:

Yasuo z Odysei

Jinx z Odysei

Sona z Odysei

Malphite z Odysei

Ziggs z Odysei

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.