Ulepimy dziś największą śnieżkę na świecie!? Zanim to zrobimy, sprawdźcie salwę zmian wyważających poniżej. Wtedy będziecie mieć bezwzględnie zero wymówek na to, by nie wiedzieć, co się dzieje.
A teraz wybierzcie się na pole bitwy i ubierzcie się ciepło, bo będzie zimowo!


Patch w skrócie
Nexus Blitz
Bohaterowie

Nunu i Willump
Nunu i Willump, Chłopiec i Jego Yeti, rozpoczną swoją przygodę w patchu 8.17! Rozpocznijcie turlanie dzięki tym odnośnikom:
Portrety w pełnej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League!

Annie
Zwiększony zasięg ataku.
Na chwilę obecną Annie nie posiada innego stylu rozgrywki poza rzuceniem wszystkich swoich umiejętności naraz. Przywrócenie większego zasięgu ataku pozwoli jej na wchodzenie w wymiany ciosów i nękanie za pomocą ataków podstawowych, co da jej alternatywną formę agresywnych zagrywek.

Bard
Krótszy czas odnowienia R.
Faza gry w alei Barda jest dostatecznie silna, ale ogólnie przydałoby mu się trochę więcej mocy. Chcemy dać naszemu ukochanemu zbierającemu dzwonki wspierającemu trochę więcej okazji do kreowania zagrywek, żeby nie czuł się niepewnie, rzucając swoją superumiejętność, w obawie przed jej długim czasem odnowienia.
R — Zmiana Przeznaczenia

Fiora
Zwiększone obrażenia trafienia krytycznego E przy drugim ataku na niższych poziomach.
Późna faza gry Fiory jest dość dobra, ale żeby częściej była w stanie robić do niej wypady, przydałoby się jej trochę więcej mocy w pojedynkach we wczesnej fazie. No, bo wiecie, jej Q to w końcu Wypad.
E — Szermierka

Garen
Zmniejszone obrażenia Q na wyższych poziomach.
Garen zakręcił się tak bardzo, że zaczął ostatnio dominować na górnej alei, a obrażenia jego Q we wczesnej fazie gry nie dają jego przeciwnikom zbyt wielu okazji do wchodzenia z nim w wymiany ciosów w odpowiedni sposób.
Q — Rozstrzygające Uderzenie

Irelia
Zwiększone dodatkowe obrażenia Q przeciwko stworom.
Przywracamy Q Irelii trochę funkcjonalności w alei.
Q — Fala Ostrzy

Kassadin
Krótszy czas odnowienia R na niższych poziomach.
Zmienianie późnej fazy gry Kassadina zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale możemy popracować nad jego siłą od wczesnej do środkowej fazy gry.
R — Krok przez Wymiary

Kayn
Dłuższy czas działania E na niższych poziomach. Zwiększona prędkość ruchu E w formie Cienistego Skrytobójcy.
Kayn nie radzi sobie najlepiej w porównaniu z innymi dżunglerami, a w szczególności, gdy przybierze formę Cienistego Skrytobójcy. To wzmocnienie powinno pomóc mu poruszać się po mapie (i podczas przechodzenia przez teren) oraz dać mu więcej okazji do zgarniania zabójstw.
E — Krok w Cieniu

Master Yi
Krótszy czas odnowienia W, zwiększona redukcja obrażeń na niższych poziomach.
Medytacja może być silnym narzędziem defensywnym, ale jest często niedoceniana przez graczy, którzy korzystają z niej głównie po to, by się uleczyć. Dajemy jej drobne wzmocnienie, żeby zachęcić do używania jej podczas walki, a nie po niej.
W — Medytacja

Rengar
Krótszy czas odnowienia R na niższych poziomach.
Chcemy pomóc Rengarowi w byciu potężnym, ale z drugiej strony chcemy ogólnie obniżyć w League obrażenia zadawane przy pierwszym uderzeniu. Z tego powodu dajemy Rengarowi więcej szans do zaskoczenia wrogów zamiast zwiększać jego obrażenia podczas tych niespodzianek.
R — Zew Łowów

Varus
Zmniejszone podstawowe zdrowie, zwiększony przyrost zdrowia.
Varus jako strzelec, który potrafi nękać z dalekiego dystansu, powinien być łatwiejszy do zabicia, kiedy wrogowie podejdą do niego bliżej.
Podstawowe statystyki

Wukong
Teraz ma premię do prędkości ataku na poziomie 1.
Po ostatniej serii zmian Wukongowi jest daleko do bycia królem dżungli. Premia do jego prędkości ataku we wczesnej fazie gry powinna pomóc mu czyścić dżunglę i sprawić, że będzie solidniej wywierał presję na mapie.
Podstawowe statystyki

Yorick
Zmniejszone obrażenia Istot Mgły.
Górni odkopali Yoricka i okazał się on być dominującym bohaterem, po części dlatego, że jego Istoty Mgły stanowią niemałe zagrożenie. Gracze, którzy rozumieją sposób zachowania Istot Mgły i specjalnie grają z myślą o nich, unikają mnóstwa obrażeń, natomiast gracze, którzy tego nie robią, po prostu kopią sobie grób. Osłabiamy obrażenia Istot Mgły, żeby Pasterz Dusz już tak bardzo nie masakrował gier na niższym poziomie rozgrywek.
Istoty Mgły

Taric
Obrażenia adaptacyjne będą teraz domyślnie fizyczne.
Umiejętność bierna Tarica sprawia, że czerpie on całkiem spore korzyści z ataków podstawowych.
Przedmioty

Klinga Burzy
Zmniejszone gwarantowane obrażenia krytyczne przy szansie na trafienie krytyczne mniejszej niż 30%. Zwiększona prędkość ataku, zmniejszone obrażenia od ataku.
Wysoka ilość obrażeń przy pierwszym uderzeniu w grze jest czymś, co chcieliśmy osłabić już od pewnego czasu. W ostatnim patchu zmniejszyliśmy ilość obrażeń eksplozywnych zadawanych przy pomocy różnych run, a w tym patchu przyglądamy się przedmiotom.

Mroczne Ostrze
Zmniejszone obrażenia efektu. Zwiększona destrukcja.
Wysoka ilość obrażeń przy pierwszym uderzeniu w grze jest czymś, co chcieliśmy osłabić już od pewnego czasu. W ostatnim patchu zmniejszyliśmy ilość obrażeń eksplozywnych zadawanych przy pomocy różnych run, a w tym patchu przyglądamy się przedmiotom.
Czary przywoływacza
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, w którym bierny efekt Widmowego Tancerza, Widmowy Walc, czasami się nie włączał.
- Naprawiono błąd, w którym R — Skrytobójcze Wykończenie Akali zadawało obrażenia wszystkim przeciwnikom zależnie od zdrowia ostatniego trafionego wroga zamiast wyliczać obrażenia indywidualnie dla każdego celu.
- Efekty dźwiękowe R — Uścisku Natury Maokaia teraz zgrywają się z czasem działania tej umiejętności.
- Naprawiono błąd, w którym efekty wizualne ataków z dystansu i pocisków mierzonych pojawiały się w miejscu, w którym bohater był ostatnio widziany, jeżeli w danej chwili przeciwnicy go nie widzieli.
- Głębinowa Nami już nie pozostawia swojego kręgosłupa, gdy porusza się podczas animacji powrotu.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!