Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 8.14

Witajcie w patchu 8.14. W kilku ostatnich patchach przeprowadziliśmy parę sporych zmian w dżungli, środkowej alei, u strzelców i Aatroxa. Naszym planem na następne kilka patchów jest przyhamowanie i wprowadzanie mniejszych zmian, głównie poprawek wyważających.

Po pierwsze, od zeszłego patcha istnieją dwie nowe sekcje: proste wzmocnienia i proste osłabienia. Generalnie są to zmiany, które nie wymagają tłumaczenia i mają na celu sprawienie, że dany bohater będzie silniejszy albo słabszy, jednocześnie nie wpływając znacznie na jego styl gry.

Kontynuujemy prace nad przeróbką Aatroxa i chcemy zmniejszyć jego przytłaczającą obecność w alei i dać mu więcej możliwości w walkach drużynowych w późnej fazie gry. Na koniec zanurzamy się w świat dwóch naszych zabójców korzystających z mocy umiejętności (Fizza i Ahri), by sprawić, żeby granie nimi było bardziej intuicyjne i satysfakcjonujące.

Dobrej zabawy i powodzenia!

Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie

Bohaterowie

Aatrox

Zmniejszone podstawowe zdrowie. Zmniejszone obrażenia podstawowe Q. Dłuższy czas ładowania E na niższych poziomach, krótszy na wyższych. Zwiększona premia do obrażeń od ataku R. Licznik ładunków Q jest zatrzymywany, gdy Aatrox się odradza.

Teraz, kiedy gracze Aatroxa mają już parę gier na swoich kontach i opanowali jego dość unikalne umiejętności, okazało się, że jest on całkiem silny, szczególnie w alei. Zabieramy mu trochę mocy we wczesnej fazie gry, w zamian sprawiając, że będzie solidniejszy w późnej fazie.

Ogólne

nowośćSZTANDAR… Oprócz zmieniania stylu, w jakim Aatrox trzyma miecz, wciśnięcie CTRL+5 teraz również rozłoży jego sztandarowe skrzydła.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE 610 pkt. 580 pkt.

Q — Ostrze Darkinów

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 20/35/50/65/80 pkt. 10/25/40/55/70 pkt.
OBRAŻENIA Q2 125% obrażeń Q1 (niezmienione)
OBRAŻENIA Q3 150% obrażeń Q1 (niezmienione)
OBRAŻENIA TEJ MOCY 150% obrażeń Q1, Q2 lub Q3 (niezmienione)
OBRAŻENIA ZADAWANE STWOROM 65-100% obrażeń podstawowych (na poziomach 1-18) 50-100% obrażeń podstawowych (na poziomach 1-18)

E — Doskok Umbry

SZYBKOŚĆ ŁADOWANIA 20/18/16/14/12 sek. 24/20/16/12/8 sek.

R — Zagłada Świata

PREMIA DO OBRAŻEŃ OD ATAKU 20% całkowitych obrażeń od ataku 20/22,5/25% całkowitych obrażeń od ataku
nowośćPRZERWA W APOKALIPSIE Licznik ponownego rzucenia Q jest teraz zatrzymywany, gdy Aatrox się odradza.

Aktualizacja patcha 8.13

Te wszystkie zmiany weszły w życie w trakcie patcha 8.13.

DŁUGOŚĆ Q1 625 jedn. 650 jedn.
SZEROKOŚĆ Q1 175 jedn. 200 jedn.
DŁUGOŚĆ Q2 500 jedn. 525 jedn. (obszar, który ma tę moc, pozostaje niezmieniony)

Fizz

W nie zadaje już dodatkowych obrażeń przeciwko gotowym celom. Zwiększone obrażenia podstawowe W. W daje teraz obrażenia przy trafieniu, jeżeli wzmocniony atak nie zabije celu.

Mechanika przygotowywania znaków W Fizza była rozczarowująca, ponieważ zmuszała graczy do zatrzymywania jednego z ich narzędzi do zadawania obrażeń na później. Rola Fizza, który przecież jest zabójcą, to szybkie zadanie obrażeń i ucieczka, przez co czekanie, aż znak będzie gotowy, było dość dziwne. Usuwamy mechanikę przygotowywania i przywracamy wzmocnienie przy trafieniu do efektu użycia, jednocześnie zachowując zresetowanie czasu odnowienia przy zabójstwie. Nowe W wciąż zadaje obrażenia rozłożone w czasie, ale więcej tych obrażeń ma miejsce na początku, żeby gracze Fizza mogli szybciej udziabać wrogów Trójzębem.

zaktualizowanoW — Trójząb

Następny podstawowy atak Fizza zada dodatkowe obrażenia. Jeżeli ten atak zabije jednostkę, czas odnowienia W resetuje się, a koszt many jest częściowo zwracany. Natomiast jeżeli ów atak nie zabije jednostki, następne podstawowe ataki Fizza będą wzmocnione przez 5 sek.

OBRAŻENIA WZMOCNIONEGO ATAKU 20/30/40/50/60 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności) 40/50/60/70/80 pkt. (+0,4 pkt. mocy umiejętności)
CZY RESETOWANIE ATAKU BĘDZIE TAKIE SAMO? Tak (bez zmian)
CZAS ODNOWIENIA 10/9,5/9/8,5/8 sek. 7/6,5/6/5,5/5 sek.
KOSZT 30/40/50/60/70 pkt. many (bez zmian)
ZWROT PRZY ZABÓJSTWIE Czas odnowienia W resetuje się do 1 sek. i Fizz otrzymuje z powrotem 20/28/36/42/50 pkt. many 20/28/36/44/52 pkt. many
WZMOCNIENIE OBRAŻEŃ (BEZ ZABÓJSTWA) 10/15/20/25/30 (+0,3 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń przy trafieniu przez 5 sek.
BIERNY EFEKT KRWAWIENIA 20/30/40/50/60 (+0,4 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń w ciągu 3 sek. (bez zmian)
MNIEJ DŹGANIA Bierny efekt krwawienia W nie zostaje już nałożony na cele, przez które Fizz przejdzie podczas doskoku Q, ani na cele trafione rekinem lub rybą R.

Jinx

Zwiększone podstawowe zdrowie. Zmniejszony przyrost zdrowia.

Częściowym powodem, dla którego strzelcy (głównie ci z rodzaju niemobilnych, skalujących się do późnej fazy gry) ostatnio sobie nie radzą, jest ich nikła wytrzymałość w alei przeciwko nowym, agresywnym bohaterom, z którymi przyszło im się mierzyć.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE 531 pkt. 581 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 88 pkt. 84 pkt.

Karma

Zwiększona podstawowa regeneracja many, zmniejszony przyrost regeneracji many. Zwiększony podstawowy pancerz i obszar działania Q. Zmniejszono obrażenia wzmocnionego wybuchu na niższych poziomach.

Karma na wsparciu ma duże problemy na większości poziomów rozgrywki, ale zwykłe wzmocnienie może sprawić, że stanie się zbyt dobra w rękach profesjonalistów. Zwiększamy jej możliwość do rzucania czarów oraz wytrzymałość, jednocześnie trochę osłabiając jej zdolność do czyszczenia fal, by nie stała się zbyt przytłaczająca na najwyższych poziomach gry.

Podstawowe statystyki

REGENERACJA MANY 8,5 pkt. many co 5 sek. 11,5 pkt. many co 5 sek.
PRZYROST REGENERACJI MANY 0,8 pkt. co 5 sek. 0,5 pkt. co 5 sek.
PODSTAWOWY PANCERZ 20,4 pkt. 26 pkt.

Q — Wewnętrzny Płomień

OBSZAR DZIAŁANIA 250 jedn. 280 jedn.
OBRAŻENIA WYBUCHU ROZBŁYSKU DUSZY 50/150/250/350 pkt. (na 1/2/3/4 poziomie Mantry) 35/140/245/350 pkt. (na 1/2/3/4 poziomie Mantry)

Sion

Zwiększone obrażenia podstawowe i skalowanie obrażeń Q na wyższych poziomach.

Ostatnie osłabienia Siona były niezbędne, gdy Sztandar Dowódcy był topowym przedmiotem dla górnych. Teraz, skoro tego przedmiotu nie ma już w grze, Nieumarły Niszczyciel miewa problemy.

Q — Dziesiątkujące Uderzenie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 30/47,5/65/82,5/100 pkt. 30/50/70/90/110 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,45/0,50/0,55/0,6/0,65 pkt. całkowitych obrażeń od ataku 0,45/0,525/0,6/0,675/0,75 pkt. całkowitych obrażeń od ataku

Twitch

Zwiększone podstawowe zdrowie. Zmniejszony przyrost zdrowia.

Częściowym powodem, dla którego strzelcy (głównie ci z rodzaju niemobilnych, skalujących się do późnej fazy gry) ostatnio sobie nie radzą, jest ich nikła wytrzymałość w alei przeciwko nowym, agresywnym bohaterom, z którymi przyszło im się mierzyć.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE 542 pkt. 582 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 87 pkt. 84 pkt.

Aktualizacja patcha 8.13

Ponieważ ostatni patch trwał trzy tygodnie (zwykle są to dwa tygodnie), w międzyczasie przeprowadziliśmy większą niż zwykle aktualizację wyważającą. W tym patchu ponownie wstawiamy te zmiany, by upewnić się, że je widzieliście.

Aatrox

PATRZ WYŻEJ Patrz wyżej

Caitlyn

OBRAŻENIA W GŁOWĘ 50% (+100% szansy na trafienie krytyczne) całkowitych obrażeń od ataku 50-100% (na poziomach 1/7/13) (+125% szansy na trafienie krytyczne) całkowitych obrażeń od ataku

Tristana

PRĘDKOŚĆ ATAKU Q 30/50/70/90/110% 50/65/80/95/110%
KOSZT E 70/75/80/85/90 pkt. many 50/55/60/65/70 pkt. many

Varus

SKALOWANIE MINIMALNYCH OBRAŻEŃ Q 1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku 1,1 pkt. całkowitych obrażeń od ataku
SKALOWANIE MAKSYMALNYCH OBRAŻEŃ Q 1,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku 1,65 pkt. całkowitych obrażeń od ataku
OBRAŻENIA W PRZY TRAFIENIU 5/9/13/17/21 pkt. 7/10,5/14/17,5/21 pkt.
OBRAŻENIA OD DETONACJI ŁADUNKÓW W 2/2,75/3,5/4,25/5% maksymalnego zdrowia celu na ładunek 3/3,5/4/4,5/5% maksymalnego zdrowia celu na ładunek

Nocturne

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 65 pkt. 62 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ R 1,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 1,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Taliyah

PRĘDKOŚĆ RUCHU Z UMIEJĘTNOŚCI BIERNEJ 30-45% 20-45%
CZAS ODNOWIENIA Q 9/7,5/6/4,5/3 sek. 11/9/7/5/3 sek.

Aktualizacje efektów dźwiękowych

Zaktualizowano efekty dźwiękowe kilku bohaterów.

KENNEN Nowe efekty dźwiękowe całego zestawu umiejętności.
LEE SIN Zaktualizowano miks i mastering obecnych efektów dźwiękowych.
KOG’MAW Zaktualizowano miks i mastering obecnych efektów dźwiękowych.
JARVAN IV Zaktualizowano miks i mastering obecnych efektów dźwiękowych.

Proste wzmocnienia

Ahri

Zmniejszony koszt many E. Dłuższy czas działania uroku E na niższych poziomach.

Wyłapywanie wrogów dzięki mobilności i Urokowi jest podstawowym schematem rozgrywki Ahri, więc chcemy się upewnić, że Urok sprawia wrażenie odpowiednio istotnego, nawet we wczesnej fazie gry.

E — Urok

KOSZT 85 pkt. many 70 pkt. many
CZAS DZIAŁANIA UROKU 1/1,25/1,5/1,75/2 sek. 1,4/1,55/1,7/1,85/2 sek.

Cassiopeia

Zwiększone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach. Zwiększone skalowanie obrażeń Q.

Q — Trujący Wybuch

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 75/120/165/210/255 pkt. 75/125/175/225/275 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,7 pkt. mocy umiejętności 0,8 pkt. mocy umiejętności

Corki

Zwiększone podstawowe obrażenia E i redukcja pancerza oraz odporności na magię za każdy ładunek E.

E — Karabin Maszynowy

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/140/200/260/320 pkt. 120/170/220/270/320 pkt.
REDUKCJA PANCERZA I ODPORNOŚCI NA MAGIĘ ZA KAŻDY ŁADUNEK 0,5/1/1,5/2/2,5 pkt. 1/1,375/1,75/2,125/2,5 pkt.

Elise

Zwiększony przyrost zdrowia.

Podstawowe statystyki

PRZYROST ZDROWIA 85 pkt. 93 pkt.

Nasus

Zwiększona kradzież życia umiejętności biernej na niższych poziomach.

Umiejętność bierna — Duszożerca

KRADZIEŻ ŻYCIA 10/15/20% (na poziomach 1/7/13) 12/18/24% (na poziomach 1/7/13)

Pantheon

Dodano premię do prędkości ataku na poziomie 1. Zwiększone obrażenia podstawowe W.

Prędkość ataku powinna pomóc Pantheonowi dżunglować, nie wzmacniając przy tym zbytnio jego potencjału w górnej alei.

Podstawowe statystyki

PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. 0% 8%

W — Egida Zeonii

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50/75/100/125/150 pkt. 60/85/110/135/160 pkt.

Rek’Sai

Zwiększone skalowanie obrażeń Q i W.

Q — Gniew Królowej

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 0,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Q — Drapieżnica

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 0,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

R — Pośpiech Pustki

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 1,85 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 2,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Sivir

Krótszy czas odnowienia Q.

Q — Ostrze-Bumerang

CZAS ODNOWIENIA 9 sek. 7 sek.

Vel’Koz

Zwiększone skalowanie obrażeń Q.

Q — Rozszczepienie Plazmowe

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,6 pkt. mocy umiejętności 0,8 pkt. mocy umiejętności

Vayne

Zwiększone obrażenia W na wyższych poziomach.

W — Srebrne Bełty

OBRAŻENIA OD MAKSYMALNEGO ZDROWIA 4/6/8/10/12% maksymalnego zdrowia celu 4/6,5/9/11,5/14% maksymalnego zdrowia celu

Vi

Zwiększona podstawowa prędkość ataku. Krótszy czas odnowienia R.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 0,625 jedn. 0,644 jedn.

R — Atak i Pobicie

CZAS ODNOWIENIA 130/100/70 sek. 110/85/60 sek.

Viktor

Zwiększony zasięg rzucenia W.

W — Pole Grawitacyjne

ZASIĘG RZUCENIA 700 jedn. 800 jedn.

Proste osłabienia

Dr Mundo

Zmniejszony zwrot zdrowia Q.

Q — Zatruty Tasak

ZWROT KOSZTU ZDROWIA PRZY TRAFIENIU 50% 40% (wciąż podwajany przy zabiciu)

Rakan

Dłuższy czas odnowienia Q na wyższych poziomach. Dłuższy czas odnowienia R.

Q — Lśniące Pióro

CZAS ODNOWIENIA 12/10,5/9/7,5/6 sek. 12/11/10/9/8 sek.

R — Lotność

CZAS ODNOWIENIA 120/100/80 sek. 130/110/90 sek.

Sejuani

Krótszy czas działania ogłuszenia R.

R — Lodowcowe Więzienie

MAKSYMALNY CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA 2 sek. 1,5 sek.

Shen

Zmniejszone spowolnienie Q na niższych poziomach.

Q — Natarcie Zmierzchu

SPOWOLNIENIE 35% 15/20/25/30/35%

Swain

Zmniejszone skalowanie obrażeń wybuchu R.

R — Demoniczny Rozbłysk

MAKSYMALNE SKALOWANIE OBRAŻEŃ WYBUCHU 1,35 pkt. mocy umiejętności 1,05 pkt. mocy umiejętności

Talon

Zmniejszone obrażenia powracającego W na wyższych poziomach.

W — Rozpruwanie

OBRAŻENIA 70/95/120/145/170 pkt. 70/85/100/115/130 pkt.

Wukong

Zmniejszone obrażenia podstawowe E na wyższych poziomach.

E — Cios Nimbu

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 65/110/155/200/245 pkt. 65/100/135/170/205 pkt.

Zoe

Zmniejszone obrażenia podstawowe W na wyższych poziomach. Zmniejszone skalowanie obrażeń W.

W — Złodziejka Czarów

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 75/120/165/210/255 pkt. 75/105/135/165/195 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,65 pkt. mocy umiejętności 0,55 pkt. mocy umiejętności

Przedmioty

Przedmioty do dżungli

Jeżeli posiadacie łącznie najwięcej złota w swojej drużynie, zabicie stwora będzie dawało wam mniej złota.

Przekazywanie złota zwykle bywa bardzo bierną i niezajmującą strategią, której podstawą jest głównie unikanie konfliktów. Ma to negatywny wpływ na wiele standardowych schematów gry w alei, więc chcemy znacznie osłabić tę taktykę. Poszukamy elegantszego, systemowego rozwiązania tego problemu w przedsezonie, ale na chwilę obecną po prostu próbujemy zmniejszyć skuteczność przekazywania złota.

Maczeta Łowcy/Talizman Łowcy

nowośćŁOWCA POTWORÓW Jeżeli posiadacie łącznie najwięcej złota w swojej drużynie, zabicie stwora będzie dawało wam 10 szt. złota mniej. Ta kara zostanie usunięta po ukończeniu Zaklęcia na Szabli Zwadźcy lub Ostrzu Łowcy.

Aktualizacja patcha 8.13

Ponieważ ostatni patch trwał trzy tygodnie (zwykle są to dwa tygodnie), w międzyczasie przeprowadziliśmy większy niż zwykle mikropatch. W tym patchu ponownie wstawiamy te zmiany, by upewnić się, że je widzieliście.


Klinga Burzy

PRZEPIS K.W. Miecz + Kilof + Sztylet + 725 szt. złota K.W. Miecz + Kilof + Sztylet + Sztylet + 425 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT 3200 szt. złota (niezmienione)
OBRAŻENIA KRYTYCZNE 160-200% (przy szansie na trafienie krytyczne 0-60%) 160-200% (przy szansie na trafienie krytyczne 0-30%)

Rękawice Awanturnika

KOSZT 600 szt. złota 400 szt. złota

Zapał

KOSZT SKOMPLETOWANIA 400 szt. złota 600 szt. złota
ŁĄCZNY KOSZT 1300 szt. złota (niezmienione)

Czary przywoływacza

Teleportacja

Dłuższy czas odnowienia.

Teleportacja stała się dominującym czarem przywoływacza w większości alej. Jest to szczególnie problematyczne w dolnej alei, gdzie często biorą ją bohaterowie, którzy po prostu chcą uniknąć konfliktów w fazie gry w alei i skalować się do późnej fazy gry. Na razie zwiększamy jej czas odnowienia, by gracze wybierający bojowe czary przywoływacza mieli więcej czasu na ukaranie użytkowników Teleportacji.

PODSTAWOWY CZAS ODNOWIENIA 300 sek. 360 sek.
CZAS ODNOWIENIA PRZY ANULOWANIU 200 sek. 240 sek.

Runy

Zdobywca

Zmniejszona premia do obrażeń od ataku.

Zdobywca wypierał zarówno inne runy kluczowe dla wojowników, jak i niewojowników, którzy chcieliby wybrać się na górną aleję. Zmniejszenie jego siły w alei powinno wyrównać szanse innych run kluczowych (i bohaterów) w walce z nim.

DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 10-35 pkt. (na poziomach 1-18) 6-35 pkt. (na poziomach 1-18)

Duch Poro

Duch Poro teraz wymaga umieszczenia go za pomocą efektu użycia.

nowośćUMYŚLNE NAWIEDZANIE Po sekundzie spędzonej w zaroślach twój obecny talizman zmieni się w przedmiot Ducha Poro, którego można użyć do umieszczenia Ducha Poro.
zaktualizowanoSTRASZNIE STRASZNE Gdy albo ty, albo twój Duch Poro znajdujecie się gdziekolwiek na terytorium wroga (czyli za rzeką), zyskujesz adaptacyjnie 5-20 (zależnie od poziomu) pkt. mocy umiejętności lub 3-12 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku.

Zombi Totem

Zombi Totemy nie pojawiają się już w miejsce sojuszniczych totemów, które wygasną. Zadanie obrażeń wrogiemu bohaterowi po zniszczeniu totemu sprawi, że otrzyma on dodatkowe obrażenia.

nowośćZEMSTA TOTEMU Zadanie obrażeń wrogiemu bohaterowi po zniszczeniu totemu sprawi, że otrzyma on 30-90 pkt. obrażeń magicznych (na poziomach 1-18)
zaktualizowanoPOGRZEB SOJUSZNIKA Zombi Totemy teraz pojawiają się tylko po zabiciu wrogich totemów, a nie w miejsce sojuszniczych totemów, które wygasną.

Aktualizacja kursora

(Od lewej do prawej: domyślny kursor, najechanie na sojusznika, najechanie na wroga — dla daltonistów)
(Od lewej do prawej, dolny rząd: namierzenie, umieszczenie totemu w zaroślach + namierzenie sojusznika, ruch ataku + namierzenie wroga)

Po dziewięciu i pół roku wreszcie aktualizujemy kursor w grze! Ma wszystkie te funkcje co brązowa rękawica, którą nosiliśmy od lat, ale wprowadziliśmy też parę usprawnień.

NOWOŚĆ Wszystkie stany kursora zostały zaktualizowane (przykłady najbardziej powszechnych stanów powyżej).
KSZTAŁT Kształt kursora jest przejrzystszy i prostszy, więc łatwiej jest śledzić go na ekranie.
KOLORY Kolory wszystkich stanów kursora zostały zmodyfikowane, żeby zapobiec wtapianiu się go w tło lub w efekty cząsteczkowe podczas chaotycznych walk drużynowych.
SKALOWALNY Kursor teraz może być zmniejszany i zwiększany w menu Opcje > Interfejs. Świetne rozwiązanie w przypadku rozdzielczości 4K!
NOSTALGIA Wciąż możecie wrócić do starego kursora, używając przełącznika w menu Opcje > Interfejs.

Wybór bohaterów

Niezbanowanie bohatera nie wyrzuca was już z wyboru bohaterów. Ta zmiana weszła w życie w patchu 8.13.

Dość niefajnie jest rozwiązywać wybór bohaterów z powodu braku bana, więc zamiast tego niezbanowanie bohatera domyślnie zakończy się selekcją opcji „bez bana”, a wybór bohaterów będzie trwał dalej. Niewybranie bohatera wciąż poskutkuje opuszczeniem kolejki.

Naprawione błędy

  • Wygięty Łuk nie zadaje już obrażeń przy trafieniu wieżom, jeżeli posiadający go bohater ma wystarczająco dużo mocy umiejętności, by zadawać im obrażenia magiczne.
  • Uroki teraz poprawnie sprawiają, że Wędrujący Krab otrzymuje więcej obrażeń.
  • W — Przynęta Wukonga teraz poprawnie otrzymuje nieuchronne obrażenia od bohaterów, którzy używają Zdobywcy.
  • Naprawiono błąd, w którym czas odnowienia Kościanej Zbroi był niepoprawnie resetowany przy aktywacji efektów odrodzenia.
  • Naprawiono błąd, w którym Kościana Zbroja sprawiała, że Zac odradzał się, jeżeli wszystkie kapki z jego Umiejętności biernej — Podziału Komórkowego zabito w tym samym czasie.
  • Tarcze na Czarodzieju Gwiazd Ezrealu nie pojawiają się już w niewłaściwym miejscu podczas jego animacji tańca.
  • Efekty wizualne E — Ostrza Zenitu PROJEKTU: Leona nie przechodzą już przez W — Ścianę Wichru Yasuo.
  • Efekty dźwiękowe śmiechu Miaukaia nie kumulują się już przy spamowaniu emotek.
  • Przywrócono efekty dźwiękowe specyficzne dla Dravena Mikołaja.
  • R — Lunarny Skok Diany z Mrocznych Wód nie sprawia już, że gra staje się mniej płynna, kiedy zostanie użyty na wrogu z mgły wojny.
  • Niektóre efekty cząsteczkowe tarcz z przedmiotów i umiejętności bohaterów nie przenikają już przez teren podczas animacji R — Noxiańskiej Gilotyny Boskiego Króla Dariusa.
  • Zaktualizowano Cybernetycznego Twisted Fate’a, by zwiększyć przejrzystość rozgrywki.
  • Hextechowa / Czarodziejka Gwiazd Poppy nie korzysta już z efektów wizualnych klasycznej skórki, gdy wróg zniszczy puklerz z Umiejętności biernej — Żelaznej Ambasador.
  • Ataki wzmocnione przez E — As z Rękawa Twisted Fate’a teraz poprawnie zadają dodatkowe obrażenia, nawet jeżeli Twisted Fate umrze, gdy są w locie.
  • Licznik E — Asa z Rękawa Twisted Fate’a teraz działa poprawnie nawet po tym, jak Twisted Fate odrodzi się (dotyczy to Anioła Stróża i R — Chronoskoku Zileana).

Nadchodzące skórki i Barwy

Następujące skórki pojawią się wraz z tym patchem. Żeby zgarnąć te portrety w pełnej rozdzielczości, ściągnijcie aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Następujące emotki pojawią się wraz z tym patchem:

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.