Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 8.13

Witajcie w patchu 8.13, w którym szlifujemy sporo nierówności związanych z dużymi zmianami przeprowadzonymi w ciągu kilku ostatnich patchów.

Na początek przywracamy trochę mocy do zestawów umiejętności paru strzelców opierających się głównie na trafieniach krytycznych, którzy ostatnio napotykali twardy opór w dolnej alei. Chcemy utrzymać tę różnorodność w alei, jednocześnie upewniając się, że wystarczająco wielu strzelców (szczególnie tych z rodzaju „zaatakuję cię milion razy z rzędu i tyle samo razy trafię krytycznie”) będzie solidnych.

Skoro rozegrano już parę gier od czasu przeróbki Irelii i wypuszczenia Pyke’a, modyfikujemy obydwoje bohaterów, by ich styl gry nie opierał się za bardzo na zadawanych za darmo obrażeniach eksplozywnych.

NAa koniec Aatrox wreszcie dostAał przeróbkę, więc uważajcie na odświeżone Ostrze Darkinów na Summoner’s Rift!

Będziemy testować normalną kolejkę draftową 24/7 na serwerze EUNE od rana 28.06.2018 r. Będzie udostępniona na czas trwania patcha 8.13.

Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie

Bohaterowie

Aatrox

Aatrox, Ostrze Darkinów sprowadzi na nas zgubę w tym patchu! Przygotujcie się na unicestwienie dzięki tym odnośnikom:

Portrety Aatroxa w pełnej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League!

Irelia

Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej przy trafieniu. Zwiększona premia do prędkości ataku umiejętności biernej. Zmniejszone obrażenia W przy mniejszej liczbie ładunków.

Okazało się, że schemat gry Irelią opiera się na obrażeniach eksplozywnych bardziej, niż zakładaliśmy, co nie daje jej wrogom zbyt dużo czasu na reakcję na jej działania. Przenosimy część obrażeń Tańczącej z Ostrzami na jej ataki podstawowe, ładunki umiejętności biernej i naładowane W, żeby zadawała wszystkie obrażenia trochę wolniej.

Podstawowe statystyki


Umiejętność bierna — Ioniański Zapał

PODSTAWOWE OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU (PRZY MAKS. LICZBIE ŁADUNKÓW) 10-66 pkt. (na poziomach 1-18) 4-48 pkt. (na poziomach 1-18)
SKALOWANIE OBRAŻEŃ PRZY TRAFIENIU (PRZY MAKS. LICZBIE ŁADUNKÓW) 8-16% całkowitych obrażeń od ataku 16% dodatkowych obrażeń od ataku
PRĘDKOŚĆ ATAKU (PRZY MAKS. LICZBIE ŁADUNKÓW) 20-40% 30-50%

W — Buntowniczy Taniec

MINIMALNE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 10/30/50/70/90 pkt. 10/25/40/55/70 pkt.
SKALOWANIE MINIMALNYCH OBRAŻEŃ (Z OBRAŻENIAMI OD ATAKU) 0,6 pkt. całkowitych obrażeń od ataku 0,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku
MAKSYMALNE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 20/60/100/140/180 pkt. 20/50/80/110/140 pkt.
SKALOWANIE MAKSYMALNYCH OBRAŻEŃ (Z OBRAŻENIAMI OD ATAKU) 1,2 pkt. całkowitych obrażeń od ataku 1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku

E — Obłędny Duet

CZAS DZIAŁANIA ZNAKU 6 sek. 5 sek.

R — Ostrze Obrończyni

CZAS DZIAŁANIA ZNAKU 6 sek. 5 sek.

Kindred

W teraz poprawnie skaluje się z przedmiotami. W już nie zmniejsza prędkości ataku potworów. Kindred znowu otrzymują ładunki Wigoru Łowcy podczas poruszania się i atakowania.

Był kiedyś pewien duet, co się Kindred zwał.
Wędrujący Krab z ich siłą w dżungli się nie zgrał.
Wilka się teraz skalują ataki.
Owca cieszy się zdrowiem nie byle jakim.
A ich gry teraz rzadziej kończy poddania szkwał.

W — Wilczy Szał

nowośćNA TROPIE Kindred otrzymują ładunki Wigoru Łowcy podczas poruszania się i atakowania. Kiedy osiągnięta zostanie maks. liczba ładunków, uleczą się o 32-100 pkt. (na poziomach 1-18), zależnie od procentu ich brakującego zdrowia.
usuniętoWILK STRÓŻUJĄCY Wilczy Szał już nie zmniejsza prędkości ataku potworów o 50%.
NAPRAWIONY BŁĄD Prędkość ataku Wilka teraz odpowiednio skaluje się z przedmiotami.
NAPRAWIONY BŁĄD Kindred nie dostają już dwóch ładunków Znaku Wiecznych Łowców za asystowanie przy zabójstwach potężnych potworów.

Lucian

Zmniejszony przyrost obrażeń od ataku. Zmniejszone zwiększenie obrażeń R przeciwko stworom.

Obecnie Lucian jest mniej więcej najlepszym dolnym — niektóre jego podstawowe przedmioty stały się tańsze, a większość jego rywali jest słabsza. Ponadto dzięki Złodziejowi Esencji stał się silniejszy w późnej fazie gry, co zrobiło z niego jednego z najlepszych strzelców zarówno w alei, jak i w późnej fazie gry. Doszliśmy do wniosku, że na pierwszym planie powinna znaleźć się jego siła w alei.

Podstawowe statystyki

PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3,11 pkt. 2,75 pkt.

R — Rzeź

ZWIĘKSZENIE OBRAŻEŃ PRZECIWKO STWOROM 400% 200%

Pyke

Zmniejszony przyrost zdrowia. Zwiększony przyrost pancerza i odporności na magię. Zmniejszone podstawowe obrażenia E i R na wyższych poziomach. Zwiększone skalowanie obrażeń E i R.

Pyke odnosi wielkie sukcesy, kiedy kupuje przedmioty dla obrońców, i trochę mniejsze, kiedy nabywa rzeczy zapewniające obrażenia. Chcemy zachęcić graczy do budowania bardziej agresywnych i mniej bezpiecznych przedmiotów, zwiększając korzyści płynące ze skupiania się na obrażeniach.

Podstawowe statystyki

PRZYROST ZDROWIA 110 pkt. 100 pkt.
PRZYROST PANCERZA 4 pkt. 5 pkt.
PRZYROST ODPORNOŚCI NA MAGIĘ 1,25 pkt. 2 pkt.

E — Widmowy Odpływ

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 95/130/165/200/235 pkt. 95/125/155/185/215 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,8 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 1,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

R — Śmierć z Głębin

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 190/240/290/340/390/440/475/510/545/580/615/635/655 pkt. (na poziomach 6-18) 200/250/300/350/400/450/475/500/525/550/575/590/605 pkt. (na poziomach 6-18)
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 0,8 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Proste wzmocnienia

Gragas

Krótszy czas odnowienia W na niższych poziomach, dłuższy na ostatnim poziomie. W daje Gragasowi dodatkowy zasięg na wzmocniony atak.

W — Pijacka Furia

CZAS ODNOWIENIA 8/7/6/5/4 sek. 5 sek.
nowośćZASIĘG PIJAKA Gragas zyskuje dodatkowe 50 jedn. zasięgu na swój następny atak.

Jarvan IV

Umiejętność bierna ma teraz minimalne obrażenia. Krótszy czas odnowienia E na niższych poziomach. Zwiększone obrażenia E na niższych poziomach.

Umiejętność bierna — Bojowy Rytm

nowośćMINIMALNE OBRAŻENIA Bojowy Rytm teraz zadaje minimum 20 pkt. obrażeń.

E — Demaciański Sztandar

CZAS ODNOWIENIA 13/12,5/12/11,5/11 sek. 11 sek.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/105/150/195/240 pkt. 80/120/160/200/240 pkt.

Jinx

Zwiększone dodatkowe obrażenia rakiet Q i teraz mogą one trafić krytycznie. Zwiększone skalowanie obrażeń W.

Q — Zmienianko!

DODATKOWE OBRAŻENIA RAKIET 210% 220%
nowośćROKRYTA Trafienia krytyczne teraz podwajają również 10%-ową premię do obrażeń z Rybeńki (całkowite obrażenia: 210%->220%). To znaczy, że Klinga Burzy zadaje 216% obrażeń krytycznych.

W — Bzzzyt!

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 1,4 pkt. całkowitych obrażeń od ataku 1,6 pkt. całkowitych obrażeń od ataku

Kalista

Zwiększone skalowanie obrażeń E.

E — Rozdarcie

SKALOWANIE OBRAŻEŃ OD KAŻDEJ WŁÓCZNI PO PIERWSZEJ (+20 / 22,5 / 25 / 27,5 / 30% całkowitych obrażeń od ataku) (+20 / 23,75 / 27,5 / 31,25 / 35% całkowitych obrażeń od ataku)

Kassadin

W teraz kosztuje manę i może kumulować Łzę. Zwiększone skalowanie obrażeń W, E i R.

W — Piekielne Ostrze

KOSZT 0 pkt. many 1 pkt. many
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,7 pkt. mocy umiejętności 0,8 pkt. mocy umiejętności

E — Puls Mocy

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,7 pkt. mocy umiejętności 0,8 pkt. mocy umiejętności

R — Krok przez Wymiary

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,3 pkt. mocy umiejętności 0,4 pkt. mocy umiejętności

Orianna

Krótszy czas odnowienia W.

W — Rozkaz: Dysonans

CZAS ODNOWIENIA 9 sek. 7 sek.

Riven

Zwiększona regeneracja zdrowia. Krótszy czas odnowienia R na niższych poziomach.

Podstawowe statystyki

REGENERACJA ZDROWIA 5,5 pkt. zdrowia co 5 sek. 7,0 pkt. zdrowia co 5 sek.

R — Ostrze Wygnańca

CZAS ODNOWIENIA 130/95/60 sek. 120/90/60 sek.

Tristana

Zwiększone skalowanie obrażeń E.

E — Ładunek Wybuchowy

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 4 ŁADUNKÓW 1,10/1,32/1,54/1,76/1,98 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 1,10/1,43/1,76/2,09/2,42 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Tryndamere

Krótszy czas odnowienia E na wyższych poziomach.

E — Wirujące Cięcie

CZAS ODNOWIENIA 13/12/11/10/9 sek. 13/11,5/10/8,5/7 sek.

Twitch

Zwiększone skalowanie obrażeń E.

E — Skażenie

MAKSYMALNE SKALOWANIE OBRAŻEŃ 1,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku 2,1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

Proste osłabienia

Camille

Zmniejszone obrażenia podstawowe E.

E — Haki

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 75/120/175/210/255 pkt. 60/95/130/165/200 pkt.

Dr Mundo

Zmniejszone obrażenia od ataku E na wyższych poziomach.

E — Masochizm

OBRAŻENIA OD ATAKU 30/50/70/90/110 pkt. 30/45/60/75/90 pkt.

Master Yi

Usunięto dodatkowe obrażenia przeciwko stworom. Zmniejszony koszt many Q.

Master Yi jest zbyt skuteczny w zagarnianiu i pożeraniu wielu źródeł przychodu.

Q — Cios Alfa

usuniętoZABÓJCA STWORÓW Dodatkowe obrażenia przeciwko stworom
KOSZT 70/75/80/95/90 pkt. many 50/55/60/65/70 pkt. many

Nunu



Zmniejszona moc umiejętności i prędkość ataku W. Dodano skalowanie mocy umiejętności i prędkości ataku W z mocą umiejętności.

Wrząca Krew jest zbyt silna, niezależnie od tego, jak dobrze radzi sobie Nunu.

W — Wrząca Krew

PRĘDKOŚĆ ATAKU 25/30/35/40/45/50% 20/24/28/32/36/40%
nowośćSKALOWANIE PRĘDKOŚCI ATAKU 5% dodatkowej prędkości ataku za każde 100 pkt. mocy umiejętności
MOC UMIEJĘTNOŚCI 40% 20%
nowośćSKALOWANIE MOCY UMIEJĘTNOŚCI 5% dodatkowej mocy umiejętności za każde 100 pkt. mocy umiejętności

Ornn

Zmniejszona podstawowa regeneracja zdrowia. Zmniejszony rozmiar W.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWA REGENERACJA ZDROWIA 9 pkt. zdrowia co 5 sek. 7 pkt. zdrowia co 5 sek.

W — Ognisty Miech

SZEROKOŚĆ PŁOMIENIA 225 jedn. 175 jedn.
DŁUGOŚĆ PŁOMIENIA 550 jedn. 500 jedn.

Singed

Zmniejszone obrażenia od maksymalnego zdrowia E. Zmniejszone statystyki R.

E — Rzut

OBRAŻENIA OD MAKSYMALNEGO ZDROWIA 6/6,5/7/7,5/8% maksymalnego zdrowia celu 4/5/6/7/8% maksymalnego zdrowia celu

R — Mikstura Obłędu

PRZYZNAWANE STATYSTYKI 35/60/85 pkt. 30/55/80 pkt.
zaktualizowanoTO NIE JEST PRAWDZIWA MIKSTURA Zaginający Czas Tonik nie daje już prędkości ruchu podczas działania Mikstury Obłędu.

Taric

Zmniejszone obrażenia podstawowe E. Zwiększone skalowanie pancerza E. Dłuższy czas odnowienia R.

Rozbłysk jest zbyt silny, niezależnie od tego, jak dobrze radzi sobie Taric.

E — Rozbłysk

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 105/150/195/240/285 pkt. 90/130/170/210/250 pkt.
SKALOWANIE PANCERZA 0,3 pkt. dodatkowego pancerza 0,5 pkt. dodatkowego pancerza

W — Bastion

NAPRAWIONY BŁĄD Naprawiono błąd, w którym W — Bastion Tarica dawał więcej pancerza niż powinien.

R — Kosmiczna Poświata

CZAS ODNOWIENIA 160/130/100 sek. 180/150/120 sek.

Vladimir

Zmniejszone obrażenia naładowanego E.

E — Przypływ Krwi

SKALOWANIE OBRAŻEŃ W PEŁNI NAŁADOWANEGO E 1,0 pkt. mocy umiejętności 0,8 pkt. mocy umiejętności

Zoe

Zmniejszone skalowanie obrażeń W. Krótszy czas trwania prędkości ruchu W na wyższych poziomach.

W — Złodziejka Czarów

SKALOWANIE CAŁKOWITYCH OBRAŻEŃ 0,75 pkt. mocy umiejętności 0,65 pkt. mocy umiejętności
CZAS TRWANIA PRĘDKOŚCI RUCHU 2/2,5/3/3,5/4 sek. 2/2,25/2,5/2,75/3 sek.

Przedmioty

Ostrze Gniewu Guinsoo

Zmniejszone obrażenia od ataku i moc umiejętności za każdy ładunek.

PROCENT OBRAŻEŃ OD ATAKU ZA KAŻDY ŁADUNEK 4% 2,5%
PROCENT MOCY UMIEJĘTNOŚCI ZA KAŻDY ŁADUNEK 4% 2,5%

Runy

Premia za kombinacje z Dominacją

Początkowo ścieżka Dominacji miała mieć silniejsze runy kluczowe i dawać słabsze statystyki, a ścieżka Czarnoksięstwa — odwrotnie. Jako że moc ich run kluczowych stała się zbliżona, usuwamy tę różnicę w przyznawanych statystykach.

DOMINACJA Z PRECYZJĄ 13 pkt. mocy umiejętności/ 7,8 pkt. obrażeń od ataku 14 pkt. mocy umiejętności/ 8,4 pkt. obrażeń od ataku
DOMINACJA Z CZARNOKSIĘSTWEM 18 pkt. mocy umiejętności/ 10,8 pkt. obrażeń od ataku 20 pkt. mocy umiejętności/ 12 pkt. obrażeń od ataku
DOMINACJA Z DETERMINACJĄ 9 pkt. mocy umiejętności/ 5,5 pkt. obrażeń od ataku 10 pkt. mocy umiejętności/ 6 pkt. obrażeń od ataku
DOMINACJA Z INSPIRACJĄ 18 pkt. mocy umiejętności/ 10,8 pkt. obrażeń od ataku 20 pkt. mocy umiejętności/ 12 pkt. obrażeń od ataku

Nawałnica Mieczy

Krótszy czas odnowienia poza walką. Dłuższy maksymalny czas, jaki może upłynąć między atakami.

Obecnie Nawałnica Mieczy nie jest topową runą kluczową dla jakiegokolwiek bohatera. Skracamy czas odnowienia, by zwiększyć jej potencjał dla bohaterów, którzy wolą przerywane, krótkie wymiany ciosów.

CZAS ODNOWIENIA POZA WALKĄ 5 sek. 4 sek.
MAKSYMALNY CZAS, JAKI MOŻE UPŁYNĄĆ MIĘDZY ATAKAMI 1,5 sek. 2 sek.

Rozpieczętowana Księga Czarów

Zmniejszony limit wyjątkowych czarów przywoływacza. Zwiększone skrócenie czasu odnowienia RKC za każdy czar przywoływacza. Ogólne skrócenie czasu odnowienia RKC przy maksymalnej liczbie czarów przywoływacza bez zmian.

Rozpieczętowana Księga Czarów jest dość słaba od czasu jej przeróbki. Pozwalamy graczom szybciej osiągnąć maksymalne skrócenie czasu odnowienia (i sprawiamy, by nie musieli wykorzystywać do tego aż tylu czarów).

LIMIT WYJĄTKOWYCH CZARÓW 8 6
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA RKC ZA KAŻDY CZAR PRZYWOŁYWACZA 15 sek. 20 sek.

Zyskiwanie przewagi we wczesnej fazie gry

Przez cały sezon wprowadzaliśmy do gry zmiany mające na celu zachęcenie graczy do podejmowania działań we wczesnej fazie gry i jesteśmy zadowoleni ze zwiększonej liczby interakcji, które dzięki nim osiągnęliśmy. Teraz, kiedy na Summoner’s Rift jest więcej walki, dużo częściej zdarza się, że gry kończą się zbyt szybko z powodu dużej przewagi jednej z drużyn. Dlatego też chcemy sprawić, żeby nie było aż tak łatwo się rozkręcić.

Mówiąc dokładniej, myślimy, że faza gry w alei powinna decydować o tempie reszty gry (niezależnie od tego, czy jedna drużyna jest o krok do tyłu, czy stara się powiększyć swoją przewagę), ale nie powinna ona zbyt często decydować o wyniku gry.

W tym patchu planujemy trochę utrudnić budowanie przewagi w fazie gry w alei, szczególnie na początku gry.


Czas do wskrzeszenia

Krótszy czas do wskrzeszenia na niższych poziomach.

Zaczynamy nasze zmiany od czasu do wskrzeszenia. Zdobycie zabójstwa jest jedną z wyjątkowych chwil w fazie gry w alei. Udało wam się pokazać swoją dominację w alei, zgarnąć trochę złota i zdobyć minutę na złapanie oddechu albo wywarcie presji gdzie indziej na mapie.

Jednakże zabójstwo posiada jeszcze jeden efekt, który jest prawdopodobnie trochę zbyt silny — jego ofiara znika z mapy. Kiedy nie żyjecie, tracicie mnóstwo doświadczenia i złota, co znaczy, że wasz przeciwnik nie tylko zdobył przewagę, ale do tego wy jesteście jeszcze bardziej do tyłu. Skracamy czas do wskrzeszenia we wczesnej fazie gry, by gracze mogli szybciej wrócić do akcji.

CZAS DO WSKRZESZENIA NA POZIOMACH 1-6 10-22,5 sek. (na poziomach 1-6) 16 sek. (na poziomach 1-6)
CZAS DO WSKRZESZENIA NA POZIOMIE 7 25 sek. 21 sek.
CZAS DO WSKRZESZENIA NA POZIOMIE 8 I WYŻSZYM Bez zmian

Nagrody za przerwanie serii zabójstw

Nagrody za przerwanie serii zabójstw teraz zaczynają się od dwóch zabójstw. Większa nagroda w złocie za przerwanie serii zabójstw.

Nagroda za przerwanie serii zabójstw służy wyróżnieniu drużyny, która zabije rozkręcającego się bohatera. Zasadniczo jest to sposób, dzięki któremu możemy sprawić, że walczenie będzie warte zachodu, nawet gdy jesteście do tyłu. Na chwilę obecną te nagrody nie zaczynają działać, dopóki nie jest już za późno na fazę gry w alei, a podejmowanie walki, kiedy przeciwnik ma przewagę trzech zabójstw, jest dość przerażające. Wprowadzamy nagrodę za przerwanie serii 2 zabójstw i do tego zwiększamy ogólne złoto płynące z nagród, by walczenie, kiedy jest się do tyłu, było bardziej satysfakcjonujące. Ryzyko pozostaje takie samo (ponowna śmierć), ale nagroda jest dużo lepsza.

nowośćNAGRODA ZA PRZERWANIE SERII 2 ZABÓJSTW 150 szt. złota
SERIA 3-6 ZABÓJSTW 200-325 szt. złota (3-6 zabójstw) 300-500 szt. złota (3-6 zabójstw)
SERIA 6+ ZABÓJSTW 25 szt. złota za każde dodatkowe zabójstwo 50 szt. złota za każde dodatkowe zabójstwo

Złoto za zewnętrzne wieże

Mniejsza globalna nagroda w złocie.

Ogólnie rzecz biorąc, chcemy, by faza gry w alei decydowała o tym, która aleja ma przewagę albo jest do tyłu, a nie która drużyna ma przewagę albo jest do tyłu. Pokaźna globalna nagroda w złocie za zniszczenie wieży bardziej sprzyja temu drugiemu, więc ją zmniejszamy.

NAGRODA W ZŁOCIE 100 szt. złota dla każdego gracza za każdą wieżę 50 szt. złota dla każdego gracza za każdą wieżę

Dżungla

Duże potwory, które nie dają wzmocnień

Obrażenia od spalenia z Pożogi (Żar Bami/Żar) i z Zęba (Talizman Łowcy) teraz mogą zabić duże potwory, które nie dają wzmocnień.

Nie przejmujcie się, wciąż możecie przekazywać wzmocnienia!

nowośćPOŻAR LASU Pożoga (Żar Bami, Żar) i Ząb (Talizman Łowcy) teraz mogą zabić duże potwory, które nie dają wzmocnień.

System natychmiastowego reagowania

Wzmocnione wykrywanie niestosownych imion.

Wykrywanie, yyy, nieodpowiednich imion przywoływacza otrzyma wielkie wzmocnienie. Dlatego też zgłaszanie takich imion powinno zapewnić wam trochę satysfakcji płynącej z otrzymania informacji dla zgłaszających. Jeżeli wasze imię zostanie oflagowane, będziecie zmuszeni wybrać nowe, ale nie wpływa to na wasz poziom honoru ani nie wiążą się z tym żadne inne kary.

WYKRYWANIE NIESTOSOWNYCH IMION Słabe Lepsze
TWORZENIE IMIENIA PRZYWOŁYWACZA Teraz lepiej zapobiega tworzeniu niestosownych imion.
ZMIANA IMIENIA PRZYWOŁYWACZA Teraz lepiej zapobiega zmianom na niestosowne imiona.

Naprawione błędy

  • Boty nie kupują już Sztandaru Dowódcy na czarnym rynku po tym, jak usunięto go ze sklepu.
  • Naprawiono błąd, w którym po zamknięciu strony z runami po wprowadzeniu zmian nie pojawiało się okienko z pytaniem o zapisanie.
  • Umiejętność bierna — W Głowę Caitlyn nie działa już z Klingą Burzy w taki sposób, aby zadawać większą ilość obrażeń, gdy wzmocnienie Klingi jest nieaktywne.
  • Czas odnowienia efektu użycia Drapieżnika nie jest niewłaściwie usuwany przez ukończenie zadania przedmiotów zapewniających przychód złota.
  • Rozwój Myśli teraz poprawnie częściowo zwraca część czasu odnowienia R — Pośpiechu Pustki Rek’Sai i R — Ostatniego Tchnienia Yasuo.
  • Superumiejętność R — Strzał w Dziesiątkę Caitlyn teraz poprawnie aktualizuje swój zasięg na pierwsze po nauczeniu się jej.
  • E — Ująć Widownię Jhina teraz zawsze odtwarza dźwięk i animację pułapki, gdy ta zostanie aktywowana w zaroślach.
  • Ataki zwierzątek teraz lepiej przyciągają uwagę wież.
  • Efekt wizualny poświaty ręki Bogini Broni Miss Fortune teraz poprawnie znajduje się na jej ręce, a nie na ziemi pod nią.
  • Tarcze i unieruchomienia na modelu Rozgrywającego Lee Sina mają teraz odpowiedni rozmiar.

Nadchodzące skórki i Barwy

Następujące skórki pojawią się wraz z tym patchem. Żeby zgarnąć te portrety w pełnej rozdzielczości, ściągnijcie aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:

Mecha Aatrox (Obsydian)

Mecha Aatrox (Perła)

Mecha Aatrox (Tanzanit)

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.