Pociąg o nazwie „Środek sezonu” właśnie odjeżdża ze stacji, więc wskakujcie na pokład i zobaczcie, jakie towary przewozi.
W pierwszym rzędzie mamy aktualizacje Maokaia, Sejuani i Zaca. Sprawiamy, że ich umiejętności będą bardziej zróżnicowane i wyostrzamy ich osobowości. Kombinując przy obrońcach postanowiliśmy skorzystać z okazji i spojrzeć na przedmioty zapewniające wytrzymałość oraz to, jak działają odporności. Niżej mamy trochę fajnych rzeczy, jak nowe przedmioty w postaci Kamiennej Płyty Gargulca i Specjalistycznego Hełmu oraz zmiany mocy w przedmiotach takich jak Anioł Stróż i Berło Otchłani.
A skoro mowa o przedmiotach, chcieliśmy także, aby rzeczy od zadawania obrażeń odpowiednio się komponowały z powyższymi zmianami wytrzymałości. Podoba nam się to, jak radzą sobie przedmioty z mocą umiejętności, ale jeżeli chcemy posiadać odpowiednie wyważenie przy przedmiotach z obrażeniami od ataku, musimy przenieść trochę mocy z przebicia pancerza w inne miejsca.
Dodajemy także zadania do przedmiotów startowych dla wspierających! Chcieliśmy, aby wspierający byli bardziej znaczący w alei i mieli więcej okazji do interakcji, bez rzucania w ich stronę statystyk i złota. Usprawniamy także przejrzystość tego, jak wspierają swoją drużynę: teraz przedmioty lepiej śledzą statystyki, kontrola tłumu jest lepiej widoczna, a ekran po zakończeniu rozgrywki prezentuje więcej statystyk.
Na zakończenie, starcie z Heroldem zostaje zmienione i oferuje zupełnie nową nagrodę. Gdy się go pokona, można go przywołać, aby siał zniszczenie w najbliższej alei. Nie ignorujcie tego, bo inaczej z waszej bazy zostaną same gruzy.
Teraz, gdy omówiliśmy już wszystko, pora rozpocząć podróż. Ciuch, ciuch.



AKTUALIZACJE OBROŃCÓW

Maokai
Podczas gdy większość obrońców posiada konkretne mocne strony, Maokai jest w stanie robić wszystko. Dlatego też gdy Spaczony Drzewiec jest na równi lub mocniejszy od swoich kolegów z klasy, szybko staje się najpopularniejszym wyborem. Jednocześnie żadna konkretna strategia czy skład drużyny nie wymaga Maokaia, aby odnieść sukces. A gdy jest słabszy niż inni obrońcy, zupełnie znika z rozgrywek.
Ta aktualizacja ma doprowadzić do stworzenia strategii i sytuacji, w których drużyny będą chciały mieć w swoich szeregach Maokaia, a także takich, w których nie będą go chciały. Odejmujemy ogólne mocne strony, takie jak Wir Zemsty i jego aurę redukującą obrażenia, i zastępujemy je sytuacyjnie mocnymi narzędziami jak Uścisk Natury, które mogą unieruchomić jednocześnie kilku wrogów, ale wymagają do tego odpowiedniego przygotowania. Dzięki potencjałowi do zajmowania i kontrolowania obszarów (oraz certyfikowanej nienawiści do magów), wybranie Maokaia jest teraz ciekawszą opcją, niż to drzewiej bywało.
Ogólne
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Wyssanie Magii
Q — Cierniowe Uderzenie
W — Spaczone Natarcie
AKTUALIZACJAE — Rzut Sadzonką
Sadzonki rzucone w zarośla zostają wzmocnione, utrzymują się dłużej i zadają większe obrażenia.
NOWOŚĆR — Uścisk Natury
Uścisk Natury przywołuje olbrzymią ścianę korzeni, która powoli przemieszcza się do przodu. Każdy korzeń zadaje obrażenia i unieruchamia pierwszego trafionego wrogiego bohatera.
Aktualizacja portretów

Sejuani
Superumiejętność Sejuani jest jedną z najpotężniejszych w grze, ale miało to swój koszt. Jej podstawowe umiejętności były dość słabe, aby Lodowcowe Więzienie mogło być potężne. Wyrównujemy trochę sytuację, przenosząc trochę mocy Lodowcowego Więzienia na inne umiejętności Sejuani. (A mówiąc serio, jej superumiejętność była tak absurdalna, że nawet osłabiona wersja wciąż jest potężna).
Jeżeli chodzi o nowości, podkręcamy motywy freljordzkiej przywódczyni wojennej oraz ciężkiej kawalerii. Mroźny Pancerz wzmacnia teraz jej wierzchowca, Bristle’a, dzięki czemu Sejuani może szarżować w środek bitwy, nie martwiąc się spowolnieniami. Wzywa do boju sojuszników walczących wręcz, gdy rusza do walki, wzmacniając ich ataki, aby mogli przygotować przeciwników do ogłuszenia za pomocą Odmrożenia. Ponieważ jej podstawowe umiejętności są silniejsze, Sejuani jest obrończynią, której przysięga się wierność, gdy wasza drużyna preferuje bardziej osobisty kontakt z przeciwnikami.
Ogólne
Podstawowe statystyki
NOWOŚĆUmiejętność bierna — Gniew Północy
MROŹNY PANCERZ: Gdy Sejuani przez krótki czas nie otrzymuje obrażeń, zyskuje dodatkowe odporności i niewrażliwość na spowolnienie. Mroźny Pancerz utrzymuje się przez chwilę po otrzymaniu obrażeń przez Sejuani.
LODOŁAMACZ: Przeciwnicy ogłuszeni przez Sejuani zostają zamrożeni. Jej pierwszy podstawowy atak lub zaklęcie zadaje im dodatkowe obrażenia.
Q — Arktyczne Natarcie
NOWOŚĆW — Furia Zimy
Sejuani wykonuje zamach maczugą po łuku, a następnie uderza nią w linii prostej. Oba uderzenia zadają obrażenia i nakładają Zamrożenie.
NOWOŚĆE — Odmrożenie
AKTUALIZACJAR — Lodowcowe Więzienie
Sejuani rzuca swą bolą z Prawdziwego Lodu, zadając obrażenia i ogłuszając pierwszego trafionego wrogiego bohatera. Bola, która przebędzie pewien dystans przed wybuchem, zostaje wzmocniona.
Wzmocniona bola pozostawia po sobie burzę lody, która wybucha po chwili.
Aktualizacja portretów

Zac
Zac posiada sporo fajnych motywów, jak chociażby rzucanie się w sam środek walki za pomocą Elastycznej Procy. Problem w tym, że gdy już się tam znajdzie, nie może zrobić nic szczególnie interesującego. Jest to mniejszy problem niż te, które chcemy rozwiązać aktualizacjami innych obrońców, ale podniesienie jego pozostałych umiejętności do poziomu Elastycznej Procy jest celem, który chcemy osiągnąć.
Szlam pozwala nam na zrobienie kilku tematycznie dziwnych rzeczy — to szansa, z której Zac wcześniej nie korzystał w pełni. W tej aktualizacji dajemy Zacowi dwa nowe sposoby na sianie chaosu, gdy już dostanie się w środek walki. Tajna Broń z Zaun może zderzyć ze sobą dwóch przeciwników za pomocą Rozciągającego Uderzenia, a Hop, do Góry! umożliwia mu porwanie stojących na nim przeciwników. Dzięki tym nowym narzędziom Zac może przemieszczać przeciwników po polu walki za pomocą lepkich, rozciągliwych umiejętności, które idealnie do niego pasują.
Ogólne
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Podział Komórkowy
Wszystko pozostaje bez zmian, ale zostawimy to tu dla przypomnienia!
NOWOŚĆQ — Rozciągające Uderzenie
Zac wydłuża swoje ramię, łapiąc pierwszego trafionego wroga. Potem łapie następnego wroga, którego zaatakuje podstawowym atakiem i rzuca oboma przeciwnikami o siebie.
W — Niestabilna Materia
Wszystko pozostaje bez zmian, ale zostawimy to tu dla przypomnienia!
E — Elastyczna Proca
NOWOŚĆR — Hop, do Góry!
Zac rozpływa się w kałużę przy rzuceniu i staje się niewrażliwym na efekty kontroli tłumu oraz spowalnia stojących na nim wrogów podczas przygotowywania się.
W pełni naładowane użycie powoduje, że Zac wciąga wszystkich przeciwników stojących na nim i przenosi ich w wybrane miejsce.
NOWE PRZEDMIOTY ZAPEWNIAJĄCE WYTRZYMAŁOŚĆ

Specjalistyczny Hełm
Daje zdrowie i odporność na magię. Zwiększa wytrzymałość przeciwko wielokrotnemu użyciu tego samego zaklęcia.
Obrońcy mieli problemy z radzeniem sobie z pewnymi rodzajami obrażeń magicznych, a konkretniej tymi zadawanymi przez magów bitewnych takich jak Ryze czy Cassiopeia, którzy ciskają w przeciwników zaklęciami jak z karabinu. Ponieważ magowie eksplozywni mają dłuższe czasy odnowienia — i rzadko są w stanie zadać wystarczająco dużo obrażeń, aby natychmiast zabić obrońców — szansa na to, że obrońca zginie wskutek ich obrażeń jest znacznie niższa, niż w przypadku dalszych obrażeń zadanych przez strzelców. Magowie bitewni, dzięki swoim krótkim czasom odnowienia, omijają tę sytuację, zagrażając obrońcom przez całą walkę.
To sprawia, że obrońcy czują się słabi przeciwko magom bitewnym ze swoją odpornością na magię. Jednakże nie możemy po prostu podkręcić odporności na magię, ponieważ wtedy obrońcy będą mogli całkowicie ignorować innych magów. Zamiast tego przedstawiamy Specjalistyczny Hełm, który zapewni obrońcom trochę ulgi przeciwko magom bitewnym. Obrońcy posiadają już przedmioty, które mają im pomagać przeciwko ciągłym obrażeniom fizycznym, takie jak Omen Randuina czy Mroźne Serce. Specjalistyczny Hełm jest podobnym przedmiotem, tyle że dla obrażeń magicznych.

Kamienna Płyta Gargulca
Daje pancerz i odporność na magię. Daje więcej odporności, gdy bohater znajduje się w pobliżu kilku wrogich bohaterów. Efekt użycia daje dodatkowe zdrowie, ale zmniejsza zadawane obrażenia. Zysk zdrowia jest większy, jeżeli w pobliżu znajduje się kilku wrogich bohaterów.
Dwa rodzaje bohaterów zbierają przedmioty zapewniające wytrzymałość: wojownicy i obrońcy. Obrońcy skupiają się na wytrzymałości, aby mogli chronić, przeszkadzać i umożliwiać działanie prowadzącym podczas walki. Z drugiej strony, wojownicy chcą mieć trochę wytrzymałości, ale głównie zależy im na obrażeniach.
To sprawia, że przedmioty zapewniające wytrzymałość znajdują się w dziwnym miejscu. Jeżeli dają za dużo wytrzymałości, istnieje szansa, że zabicie wojowników może się okazać zbyt trudne. Z drugiej strony, jeżeli nie dają wystarczająco dużo, obrońcy będą otrzymywać zbyt dużo obrażeń podczas walk drużynowych i nie będą mogli spełniać swojej roli. Przedstawiamy Kamienną Płytę Gargulca, która da obrońcom — i może wojownikom, którzy nie radzą sobie w walkach jeden na jeden — możliwość przygotowania się do walk drużynowych, jednocześnie nie powodując, że nie da się z nimi walczyć.
ZMIANY PRZEDMIOTÓW ZAPEWNIAJĄCYCH WYTRZYMAŁOŚĆ
Większość z nich rozdziela wartość swoich statystyk pół na pół pomiędzy zdrowie i odporności. Ponieważ zdrowie jest tak ogólną statystyką dającą wytrzymałość, obrońcy znacznie się wzmacniają za pomocą jednego przedmiotu. Chcemy, aby ochrona przeciwko konkretnemu rodzajowi obrażeń była bardziej przemyślana, więc zmieniamy te ogólne przedmioty, aby bardziej skupiały się na czymś konkretnym. Innymi słowy, mniej zdrowia, więcej odporności, mocniejsze wyjątkowe efekty.

Słoneczna Peleryna
Zmniejszone zdrowie, zwiększony pancerz. Zasięg podpalania zmniejszony. Zmniejszone obrażenia podpalenia przeciwko bohaterom, zwiększone przeciwko jednostkom niebędącym bohaterami.
Słoneczna Peleryna była tym przedmiotem, który kupuje się w górnej alei jako pierwszy od dość dawna i całkiem łatwo zauważyć, dlaczego. Umożliwia czyszczenie fal, daje wytrzymałość i sprawdza się w walce z bohaterami — to wszystko, czego potrzebuje każdy górny. Wzmacniamy jej rolę jako przedmiotu do nacierania, przenosząc większość mocy na obrażenia zadawane celom niebędącym bohaterami — kosztem skuteczności podczas pojedynków.

Zaklęcie: Żar
Zasięg podpalenia zmniejszony. Zmniejszone obrażenia podpalenia przeciwko bohaterom, zwiększone przeciwko jednostkom niebędącym bohaterami.
Zwiększone obrażenia podpalenia przeciwko potworom powinny przyspieszyć czyszczenie dżungli przez obrońców, nie wpływając na ich siłę podczas pojedynków. Liczby są teraz także zgodne z obrażeniami Słonecznej Peleryny, co jest fajne ze względu na symetrię.

Oblicze Ducha
Mniej punktów zdrowia. Zwiększona odporność na magię. Zwiększona premia do leczenia.
Przedmioty dla obrońców z odpornością na magię nie są zbyt liczne. Oblicze Ducha jest zdecydowanie najlepszym wyborem, a Całun Banshee jest obecny tylko ze względu na dodatkowe statystyki. Oblicze Ducha ma być atrakcyjne dla bohaterów z dobrym leczeniem (lub silnym uzdrowicielem w drużynie), ale nie chcemy, aby przebijało każdy inny przedmiot w każdej sytuacji.

Widmowa Osłona
Zmniejszona odporność na magię.
Teraz, gdy obrońcy mają większy wybór, jeżeli chodzi o odporność na magię, Osłona nie musi być tak potężna.

Pancerz Umrzyka
Mniej punktów zdrowia. Więcej pancerza.
Pancerz Umrzyka ma pomagać bohaterom walczącym wręcz w zbliżeniu się do celów, ale jednocześnie zapewnia dość dużo obrażeń. Zmniejszamy te obrażenia, w zamian ułatwiając pościgi za celami.

Omen Randuina
Mniej punktów zdrowia. Zwiększona redukcja obrażeń od trafień krytycznych. Większa wartość spowolnienia efektu użycia, ale skrócony czas działania.
Omen Randuina to „przedmiot dający zdrowie i pancerz, który jest całkiem niezły przeciwko podstawowym atakom”. Umacniamy to jeszcze bardziej, znacznie zwiększając jego siłę przeciwko trafieniom krytycznym, jednocześnie zmniejszając jego skuteczność przeciwko innym zagrożeniom.

Plemienna Zbroja
Serce Plemienia aktywuje się przy niższym poziomie zdrowia i regeneruje więcej punktów zdrowia.
Odebranie zdrowia przedmiotom dla obrońców sprawiło, że Plemienna Zbroja stała się dość nieprzystępna. Wynagradzamy mniejszą ilość zdrowia z przedmiotów, jednocześnie lekko wzmacniając i usprawniając efekt bierny.
Serce Plemienia

Całun Banshee
Teraz to przedmiot dla magów! Usunięto zdrowie, dodano moc umiejętności.
W przypadku obrońców Całun Banshee nie jest kupowany, ponieważ jest Całunem Banshee, ale dlatego, że posada statystyki podobne do Oblicza Ducha. Jeżeli się temu uważnie przyjrzeć, tarcza magii znacznie bardziej pasuje do prowadzących, ponieważ obrońcy nie umrą natychmiast, gdy zostaną trafieni efektem kontroli tłumu. Zmieniamy statystyki Całunu Banshee, aby był bardziej skierowany do prowadzących.

Berło Otchłani
Teraz to przedmiot dla obrońców! Dodano zdrowie, usunięto moc umiejętności.
Podobnie jak w przypadku Całunu Banshee, Berło Otchłani to przedmiot, którego umiejętność bierna nie do końca dobrze zgrywa się z jego statystykami. Obszarowe zwiększanie obrażeń o wiele lepiej pasuje do wytrzymałego bohatera, który poradzi sobie w ogniu walki, ale moc umiejętności sprawia, że przedmiot jest bardziej zachęcający dla magów. Zmieniamy trochę statystyk, aby Berło Otchłani było przedmiotem dla obrońców, którzy będą gotowi na poświęcenie wytrzymałości, by ich drużyna mogła zadawać więcej obrażeń.

Anioł Stróż
Teraz to przedmiot z obrażeniami fizycznymi! Dodano obrażenia od ataku. Usunięto odporność na magię.
Podobnie jak w przypadku Całunu Banshee, umiejętność bierna Anioła Stróża znacznie bardziej pasuje do prowadzących, którzy potrafią zginąć natychmiast w skutek ataku wroga i potrzebują drugiej szansy. Mimo że rozważaliśmy sprawienie, żeby efekt wskrzeszenia był dostępny zarówno dla postaci zadających obrażenia magiczne, jak i postaci zadających obrażenia fizyczne, magowie mają do swojej dyspozycji Klepsydrę Zhonyi oferującą efekt inercji, a dwa takie efekty sprawiłyby, że walka przeciwko nim byłaby niezwykle frustrująca. W związku z tym Anioł Stróż otrzyma statystyki, które będą znacznie bardziej atrakcyjne dla prowadzących zadających obrażenia fizyczne.

Gruboskórność Steraka
Premia do podstawowych obrażeń od ataku zwiększona. Tarcza Linii Życia skaluje się teraz z dodatkowym, a nie maksymalnym zdrowiem.
Gruboskórność Steraka miała być zapewniającym wytrzymałość przedmiotem dla molochów, zwiększając ich podstawowe obrażenia oraz dając więcej wytrzymałości. Podkreślamy to bardziej, wiążąc skalowanie z dodatkowym zdrowiem (zamiast z podstawowym) i podbijając skalowanie obrażeń. Ponieważ skupiają się na zdrowiu i mają niskie podstawowe obrażenia, molochy (i inni wojownicy) powinni dobrze czuć się z tymi zmianami — szczególnie w późnej fazie gry.

Tarcza Dorana
Nie zmniejsza już obrażeń od podstawowych ataków i zaklęć oddziałujących na jeden cel. Teraz regeneruje zdrowie po otrzymaniu obrażeń od wrogiego bohatera.
Przedmioty Dorana dają bohaterom dużą siłę podczas walki w alei, kosztem zajmowania miejsca w środkowej i późnej fazie gry. W tym kontekście Tarcza Dorana to przedmiot, który umożliwia utrzymanie się w trudnej alei, więc aktualizujemy jego efekty bierne, aby ułatwić walkę w alei i zadawanie ostatnich ciosów, gdy oszczędzacie złoto na lepsze przedmioty.
PRZEDMIOTY Z KRADZIEŻĄ ŻYCIA
PRZEDMIOTY Z TRAFIENIEM KRYTYCZNYM

Huragan Runaana
Huragan Runaana miał skupiać się na obrażeniach obszarowych i czyszczeniu fal, ale ze względu na wszystko, co oferuje (najprostszy przepis spośród wszystkich ulepszeń Zapału, najlepsze obrażenia na sekundę zadawane pojedynczemu celowi ze względu na obrażenia przy trafieniu oraz najlepsze obrażenia obszarowe), był po prostu najlepszym wyborem we wszystkich przypadkach. Przenosimy jego moc na drugorzędne pociski — zachowując osobowość Huraganu jako obszarowego ulepszenia Zapału — ale pozostałe rzeczy muszą zniknąć.

Ognista Armata
Ognista Armata i Kosa Statikka wykluczają nawzajem swoje mocne strony ze względu na to, że obrażenia z Naładowania nie kumulują się ze sobą. Staramy się lepiej rozróżnić oba przedmioty, aby ich połączenie było bardziej przekonujące (Dalekodystansowy łańcuch błyskawic? Jesteśmy za). Ognista Armata istnieje nie tylko po to, aby zwiększyć wasz zasięg, ale także po to, aby szybciej przygotowywać wasze efekty Naładowania. Można powiedzieć, że się do tego pali.

Kosa Statikka
Ognista Armata i Kosa Statikka wykluczają nawzajem swoje mocne strony ze względu na to, że obrażenia z Naładowania nie kumulują się ze sobą. Staramy się lepiej rozróżnić oba przedmioty, aby ich połączenie było bardziej przekonujące (Dalekodystansowy łańcuch błyskawic? Jesteśmy za). Kosa już wystarczająco dobrze sprawdzała się jako opcja eksplozywna (pamiętajcie: błyskawica może trafić krytycznie i zadać podwójne obrażenia), więc zmieniamy ją, aby zróżnicowanie było większe.

Widmowy Tancerz
Widmowy Tancerz sprawdza się wystarczająco dobrze w swojej roli, więc zmieniamy jego koszt, aby pasował do innych ulepszeń Zapału i tyle.
PRZEDMIOTY Z PRZEBICIEM PANCERZA
Te zmiany mogą wydawać się dość surowe, ale większość tej mocy zostaje przeniesiona na powyższe wzmocnienie przedmiotów z trafieniem krytycznym i kradzieżą życia.

Pozdrowienia Lorda Dominika

Śmiertelne Przypomnienie
PRZEDMIOTY WSPIERAJĄCE I ZADANIA
Zdobądź określoną ilość złota za pomocą przedmiotu wspierającego, aby odblokować nowy efekt.
Dobre granie jako wspierający często oznacza celowe rezygnowanie z działań, które dają złoto i doświadczenie — dwa główne źródła potęgi w League. W przeszłości dawaliśmy wspierającym ich własne, unikalne przedmioty dla wyrównania niższych dochodów w złocie, ale to prowadziło do problemów (i w konsekwencji do osłabień), gdy inne pozycje znalazły sposoby wykorzystywania tych przedmiotów. Chcemy dać wspierającym dodatkowe nagrody za dobrą grę, które nie są tylko złotem i doświadczeniem.
AKTUALIZACJAPrzedmioty powiązane ze Starożytną Monetą
Podczas gdy przedmioty związane z Targonem i Złodziejką Czarów zachęcają do bardziej aktywnego działania podczas gry w alei (zadawanie ostatnich ciosów / wymiana ciosów), Starożytna Moneta skupia się na „byciu w alei”. Chcemy, aby nagrody Starożytnej Monety były mniej bezpieczne, dzięki czemu jej użytkownicy będą mogli zaprezentować agresywną grę, jednocześnie dając przeciwnikom więcej okazji na ukaranie ich za błędy.
Aktualizacja Przychylności
Wspierający często pozostają w tyle za resztą drużyny, jeżeli chodzi o doświadczenie, przez co nie mają dostępu do podstawowych statystyk i wyższych poziomów umiejętności. Nowe zadanie Starożytnej Monety umożliwia wspierającym dotrzymywanie kroku pozostałym w temacie poziomów umiejętności, dając im punkt umiejętności po jego wypełnieniu.
Nagrody za zadanie
Reliktowa Tarcza
Obrońcy chcą być bardziej wytrzymali. Fajna tarcza — regenerująca się po określonym czasie, który jest skracany przez wykańczanie stworów — powinna dać obronnym wspierającym wytrzymałość, której potrzebują, aby wytrzymać nękanie, oraz dodatek do zdrowia, który pomoże im przy rozpoczynaniu walki.
Nagrody za zadanie
Przedmioty powiązane z Ostrzem Złodziejki Czarów
Większość wspierających magów już i tak zadaje całkiem sensowne obrażenia (mowa o was, Zyro i Brandzie), więc zamiast dawać im więcej obrażeń jako nagrodę za wypełnienie zadania, chcemy dać im coś, co będzie różnić się od przeżyć ze środkowej alei. Dodatkowa mobilność pozwoli im na lepsze włączanie się i wychodzenie z walk, dając im wyjątkowy powód do gry jako wspierający, a nie środkowi.
Nagrody za zadanie
Mechanika Daniny
Lodowy Kieł
Roszczenie Królowej Lodu
Oko Obserwatora
PRZEJRZYSTOŚĆ WKŁADU
To nasz pierwszy krok z wielu, które mają na celu usprawnienie tego obszaru — kolejnych możecie spodziewać się w ciągu sezonu.
Wyświetlanie nazwy efektów kontroli tłumu
Efekty kontroli tłumu mogą być trudne do zauważenia podczas walki, szczególnie podczas pełnych walk drużynowych. Tymczasowe zastąpienie imion przywoływaczy nazwami efektów powinno ułatwić przepływ informacji. Dzięki temu znacznie łatwiej stwierdzicie, ilu przyjaciół próbuje zdobyć Amumu.
Statystyki po zakończeniu meczu
Do ekranu po zakończeniu meczu dodano cztery nowe statystyki — cieszcie się nimi!
Informacja na temat używania przedmiotów
Zastanawialiście się, jak skutecznie używacie przedmiotów? Nie musicie już tego robić, ponieważ dajemy wam liczby, które odpowiadają na to pytanie. Napawajcie się, przyjaciele.
- Przysięga Rycerska: Obrażenia przekierowane i otrzymane leczenie
- Tygiel Mikaela: Udane Oczyszczenia
- Odkupienie: Wykonane leczenie i zadane obrażenia
Efekty graficzne śmierci
Nasze stare efekty śmierci były zbyt wolne i subtelne. Chcemy, aby gracze (i widzowie) od razu wiedzieli, kiedy umiera sojusznik lub wróg. Aktualizujemy efekty śmierci, aby były szybsze i lepiej widoczne. Dzięki temu walki drużynowe będą bardziej przejrzyste.
Interfejs używania przedmiotów
Aktywna (używalna) część naszych przedmiotów daje dużo mocy i złota… gdy skorzysta się z nich. Ta zmiana dodaje grubszą i wyraźniejszą obwolutę na większości przedmiotów używalnych, przypominając o korzystaniu z takich jak Odkupienie, Klepsydra Zhonyi czy Ostrze Zniszczonego Króla.
HEROLD
Herold ma nowy wygląd, styl walki i można go przywołać, aby atakował wieże.
Zawsze chcieliśmy, aby Herold był interesującym celem na górze mapy, ale nigdy tego nie osiągnęliśmy. Więc zmieniamy przebieg starcia i nagrody. Z nowym stylem walki (lecz nadal bez ochronnych gogli), walka z Heroldem powinna być bardziej epicka. Po wygranej zobaczycie dużą zmianę. Zostaje uwięziony w talizmanie, który można zniszczyć, aby go przywołać. Po uwolnieniu będzie podążać najbliższą aleją, ignorując wrogich bohaterów i zważając tylko na wieże (oraz Inhibitory i Nexus). Będzie je niszczyć, dopóki nie zostanie zabity. Postarajcie się go zabić, dopóki wasza baza jeszcze stoi.
Starcie
Nagroda
Powrót Herolda
BOHATEROWIE
Odporność na magię co poziom
Ponieważ stara aura Egidy Legionu wyleciała z gry, łatwi do zabicia bohaterowie, którzy polegali na niej w celu zyskania odporności na magię, stali się trochę zbyt łatwi do zabicia.

Graves
Hmmm…
Obrażenia Przypadkowe dobrze łączą się w kombinacje, ale Graves nie może posiadać sposobu na zignorowanie ich wady.
Ogólne

Renekton
Małe porządki.
Ogólne
Umiejętność bierna – Rządy Gniewu
Q — Rzeź Niewiniątek
E — Rąb i Siecz
R — Dominus

Ryze
Fluktuacja Magii nadal się rozprzestrzenia, jeżeli jej cel zginie, gdy E jest w trakcie lotu.
Sprawiamy, że Fluktuacja Magii będzie bardziej wybaczająca przy dużym opóźnieniu.
E — Fluktuacja Magii

Fizz
Zapobiegamy sytuacji, która byłaby niezamierzenie ostrą interakcją ze zaktualizowaną umiejętnością bierną Maokaia.
W — Trójząb

Shen
Zapobiegamy sytuacji, która byłaby niezamierzenie ostrą interakcją ze zaktualizowaną umiejętnością bierną Maokaia.
Q — Natarcie Zmierzchu
PRZEDMIOTY

Sztylet Kłusownika
Przy starej cenie, która wynosiła 750 szt. złota, Sztylet Kłusownika był praktycznie zawsze gorszym zakupem niż dwa Długie Miecze. Chcemy, aby Sztylet Kłusownika był bardziej atrakcyjną opcją, ale nie chcemy bardzo wpływać na siłę przedmiotów. Więc zmniejszamy jego koszt i statystyki. Jeżeli stać was na kupno dwóch Długich Mieczów, prawdopodobnie nadal będziecie chcieli je kupić. Ale jeżeli nie możecie wyskoczyć z 700 szt. złota, Sztylet Kłusownika może pomóc nadrobić straty, dzięki wykonywaniu bardziej ryzykownych zagrań w porównaniu z bezpieczniejszą, ale wolniejszą, opcją w postaci gromadzenia zaopatrzenia.
EFEKTY POWROTU
Małe porządki.
CZARY PRZYWOŁYWACZA

Teleportacja
Usprawnienia użytkowania.
ROTACYJNE TRYBY GRY

- Wrzucajcie graczy i Kraby Otchłani do czarnej dziury na środku mapy, aby zdobywać punkty.
- Im mniej zdrowia macie, tym dalej polecicie, ale nie zginiecie przez utratę zdrowia.
- Drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 100 punktów, wygrywa rundę. A kto wygra dwie rundy, wygrywa mecz.
W tym trybie możecie odblokować dwie ikony. Wyglądajcie dalszych informacji wraz z nadejściem Mrocznej Gwiazdy.
AKTUALIZACJA STANU KOLEJKI
Rankingowa solo/duet
Rankingowa elastyczna
NAPRAWIONE BŁĘDY
- Przeciwnicy wybici z doskoku przez efekty przemieszczające teraz prawidłowo nie mogą podjąć innych działań (np. Błysnąć) na czas trwania efektu przemieszczenia.
- Nie można już uniknąć obrażeń Vilemawa stając w konkretnych miejscach przy ścianie.
- Efekt graficzny R — Klątwy Smutnej Mumii Amumu nie pojawia się już w złym miejscu, jeżeli Amumu Błyśnie podczas rzucania.
- Efekt graficzny R — Klątwy Smutnej Mumii Amumu nie pozostaje na mapie na zawsze, jeżeli Amumu zginie podczas rzucania.
- Odkupienie nie zalicza się już błędnie jako rzucenie zaklęcia dla efektów takich jak Łza Bogini.
- Klon Shaco nie doprowadza do awarii gry, jeżeli zginie na platformie startowej w trybie ARAM.
- Efekty Ognistego Dotyku nie są już nadpisywane przez nowe, które wygasłyby szybciej.
- Obrażenia Q — Śladu Trucizny Singeda zwiększają się teraz natychmiast, gdy zwiększy poziom umiejętności, zamiast czekać aż wyłączy i ponownie włączy umiejętność.
- Premia do prędkości ataku Q — Szału Volibeara zwiększa się teraz natychmiast, gdy zwiększy poziom umiejętności, zamiast czekać, aż wzmocnienie zniknie i zostanie ponownie użyte.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Q — Lśniące Pióro Rakana nie kosztowało many w pewnych sytuacjach.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Rakanowi na aktywowanie obrażeń od znaku W — Strażnika Kalisty, jeżeli zaatakował za szybko po nałożeniu znaku.
- Obrażenia w czasie Q — Stylu Tygrysa Udyra nie niszczą już totemów.
- Rakan Kosmicznego Brzasku nie pozostawia już po sobie fioletowego ducha po skorzystaniu z Powrotu.
- Podobnie Rakan Kosmicznego Brzasku nie staje się purpurowy, gdy jego Powrót zostanie przerwany.
- Naprawiono odgłos Powrotu i śmierci Rakana Kosmicznego Brzasku.
- Portret Xayah Kosmicznego Zmierzchu został odwrócony na stronie informacji o bohaterce Xayah w kliencie AIR, aby nie była zasłonięta przez interfejs.
- Naprawiono występujący na Macu błąd, który sprawiał, że efekty graficzne W — Medytacji i R — Nieśmiertelnego Mastera Yi Kosmicznego Ostrza migotały w niektórych sytuacjach.
- Naprawiono animację przygotowywania Zdobywczyni Karmy (np. podczas przejmowania Kryształowych Iglic Skarnera).
NADCHODZĄCE SKÓRKI I CHROMATYCZNE ZESTAWY
Następujące skórki pojawią się wraz z patchem 7.9:
Następujące chromatyczne zestawy pojawią się wraz z patchem 7.9: