przedsezon trwa w najlepsze! Dokonawszy najpilniejszych zmian w aktualizacji patcha krótko po wprowadzeniu zrekonstruowanych run, mamy parę (nie-aż-tak) pilnych zmian w 7.23. Od teraz zaczniemy powracać do normalnego wyważania (czytaj: nie skupiamy się tylko na sile, kiedy zmieniamy podstawowe statystyki). Powiedzieliśmy co nieco o naszej filozofii wyważania run na naszych forach (odnośnik po angielsku), więc jeśli ten wstęp to dla was za mało, przeczytajcie tamten wpis! Jesteśmy super ostrożni w tym czasie eksperymentów i jednocześnie bardzo ciekawi tego, co wyjdzie z tego całego teoretyzowania.
Poza sprawami wyważenia poprawiliśmy krzywą PD po 30. poziomie i misję „Pierwsza wygrana dnia”, opierając się na waszych uwagach. Słuchanie waszych opinii jest dla nas bardzo ważne, więc dzielcie się z nami każdym pomysłem! Zajęliśmy się również paroma pojawiającymi się od dawna prośbami dotyczącymi funkcji. Zakładka ze skórkami, możliwość oglądania Pretendentów i aktualizacja strony z informacjami o grze zostaną wprowadzone w tym patchu!
Wypada jeszcze wspomnieć o najnowszej psotnicy League. W patchu 7.23 na Summoner’s Rift pojawi się Zoe, więc będziecie musieli zacząć myśleć pozaportalowo! Bądźcie uważni, będąc w grze z Zoe — nigdy nie wiadomo, co się może stać.
Dobrej zabawy i powodzenia!



Patch w skrócie
Bohaterowie

Gragas
Zwiększona prędkość ataku.
Dajemy Gragasowi trochę mocy, która pomoże głównie z jego pierwszym czyszczeniem dżungli. „Wrodzona premia do prędkości ataku” to ta sama mechanika, której użyliśmy, by wspomóc innych dżunglerów (Amumu, Maokai itd.): Podnosimy początkową prędkość ataku Gragasa bez zwiększania jej wpływu na pozostałe aspekty jego rozgrywki.
Podstawowe statystyki

Illaoi
Naprawianie błędów.
Albo raczej wzmocnienia-naprawy błędów.
Umiejętność bierna — Prorok Starszego Boga
W — Sroga Lekcja

Jinx
Ogniste Gryzaki! zatrzymują wszystkie rozpoczęte umiejętności ruchowe.
Dajemy Jinx trochę lepszą możliwość polegania na samej sobie przeciwko bohaterom, którzy ją atakują.
E — Ogniste Gryzaki!

Rammus
Zmniejszony pancerz.
Rammus i Reperkusje idealnie idą ze sobą w parze, ale dzięki nowej runie kluczowej i Kuli Obronnej Rammus rozjeżdża przeciwników. Trochę zmniejszamy jego wrodzoną odporność, by zmusić go do myślenia, kiedy powinien używać umiejętności zwiększających jego wytrzymałość.
Podstawowe statystyki

Shyvana
Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku.
Shyvana okazała się być jedną z najlepiej radzących sobie w dżungli bohaterek, używając różnych run kluczowych. Zmniejszamy jej podstawowe obrażenia od ataku, tak aby wczesna prędkość ataku, którą otrzymuje z run, nie miała aż tak dużej wartości.
Podstawowe statystyki

Taliyah
Zwiększone zdrowie i przyrost pancerza.
Mimo że Taliyah nie radziła sobie dobrze od początku zrekonstruowanych run, zaobserwowaliśmy zdecydowaną poprawę w miarę, jak gracze eksperymentowali z nowymi konfiguracjami. Trochę więcej odporności pozwoli Taliyah nadal ustawiać się bardziej agresywnie, szczególnie z konfiguracjami run, za których pomocą goni wrogów, używając Pędu Fazowego.
Podstawowe statystyki
Aktualizacje patcha 7.22
Te zmiany dotyczące run zostały wprowadzone krótko po patchu 7.22 (czytaj: to już było!). Kopiujemy je tutaj, by zachować całokształt.
Ivern
Ivern nie ma runy kluczowej, która byłaby dla niego specjalnie użyteczna i bardziej niż inni odczuwa brak Błogosławieństwa Piewcy Wiatrów.
Nunu
Nunu został osłabiony poprzez usunięcie Kamiennego Paktu, więc wzmocnimy trochę jego żywotność na początku gry.
Ornn
Nie przewidzieliśmy, ile dodatkowych obrażeń E Ornna dostanie dzięki dodatkowemu pancerzowi i odporności na magię — ups!
Sona
Sona niesamowicie dobrze radzi sobie z nowymi runami. Choć chcemy wskazać jej dużo dróg do sukcesu, to niekoniecznie wszystkie one muszą prowadzić do osiągnięcia przez nią celu.
Runy

Przywołanie Aery (runa kluczowa Czarnoksięstwa)
Zmniejszone obrażenia.
Runy kluczowe powinny mieć swoje wady i zalety, ale na ten moment Aery jest po prostu najlepszą opcją do zadawania obrażeń dzięki temu, jak często może być nakładana. Chcemy, by nadal miała krótszy czas odnowienia od Ezoterycznej Komety i Elektryzacji, ale to oznacza, że trzeba zmniejszyć jej obrażenia.

Drapieżnik (runa kluczowa Dominacji)
Krótszy czas odnowienia.
Żeby nauczyć się dobrze używać Drapieżnika, potrzeba więcej czasu niż w przypadku innych run kluczowych, ponieważ jest to aktywny efekt. Z powodu długiego czasu odnowienia gracze nie mogą używać go wystarczająco często, a co za tym idzie nie mogą stać się lepsi w korzystaniu z niego. Skrócenie czasu odnowienia ma na celu dwie rzeczy: danie graczom większego pola do eksperymentowania z Drapieżnikiem oraz zrównanie go z innymi runami kluczowymi.

Zombi Totem (Dominacja)
Zombi również dają złoto.
Podążaliśmy za regułą „zabij coś, a dostaniesz złoto” tak długo, że aż dziwnie jest nie dostawać czegokolwiek z Zombi Totemów.
Runy — naprawione błędy
- Sojusznicy nie mogą już pomóc ci w użyciu Elektryzacji, nawet jeśli sami z niej korzystają.
- Ezoteryczna Kometa może już zostać poprawnie zrzucona przez atak Viktora wzmocniony Q — Wyssaniem Mocy.
- Użycie zyskanego dzięki Kleptomancji Wścibskiego Totemu Dalekowidzenia (niebieski totem), mając Totem Dalekowidzenia w swoim ekwipunku nie sprawia już, że Totem Dalekowidzenia zaczyna się odnawiać.
- Portrety sojuszników nie wyświetlają już niepoprawnie pustego paska many, jeśli ich Opaska Przepływu Many jest gotowa do użycia.
- R — Cyklon Wukonga i R — Lotność Rakana teraz poprawnie czerpią korzyści ze skrócenia czasu odnowienia pochodzącego z Nadzwyczajnego Kapelusza.
- Kolejkowanie komend w momencie użycia Błysku jest teraz możliwe, gdy używasz runy Hextechowego Błyskalazku.
- Wygasające klony nie aktywują już efektu Rozwoju Myśli u bohaterów, którzy posiadają tego typu umiejętności.
Wieże
Zwiększone zdrowie. Wieże otrzymują większe obrażenia od stworów.
League of Legends z czasem przerodziła się w grę, w której priorytet mają zbieranie się w 5 osób i walki drużynowe. To nie jest najlepsze rozwiązanie dla graczy, którzy chcą prowadzić dywersje lub kontrolować fale stworów, więc poprawiamy działanie stworów i odporność wież, by dać im więcej pola do popisów.
Nagrody
Pierwsza wygrana dnia
Słyszeliśmy, że gracze chcą więcej sposobów zdobywania niebieskiej esencji pomiędzy jednym awansem a drugim, by kupować bohaterów, których nie mogliby kupić bez tej dodatkowej esencji. Zmieniamy trochę PD z premii pierwszej wygranej dnia w niebieską esencję.
Poziomy ponad 30.
Trudność awansowania unormuje się, kiedy awansujesz na poziom 50. lub wyższy (przed tą zmianą każde 10 poziomów aż do poziomu 150. wymagało coraz więcej doświadczenia). Żeby dowiedzieć się więcej o tej zmianie, sprawdźcie ten post (odnośnik po angielsku).
Zakładka skórek w kolekcji
Sprawdźcie i uporządkujcie całą kolekcję swoich skórek w jednym miejscu!
Jedna z najczęściej pojawiających się próśb graczy od czasu beta-klienta w końcu trafia do gry, i to stylowo.
Oglądanie Pretendentów
Strona z informacjami o grze
Dodatkowo stare strony run i specjalizacji zostaną usunięte. Pracujemy również nad wprowadzeniem zrekonstruowanych run na stronę, ale nie uda nam się tego zrobić w tym patchu.
Biografie bohaterów w kliencie
Portrety skórek
Wybór bohaterów
Dopalacze Walki
Nowy tryb gry: Przeciążenie

Dołącz do polowania w deathmatchu 3 na 3 tylko dla strzelców podczas wydarzenia PROJEKTU: Łowcy. Niszcz roboty ładujące, by przeciążyć swoją drużynę, dając jej niewrażliwość na obrażenia, zwiększoną prędkość ruchu i więcej punktów za zabójstwa bohaterów. Jeśli twoi wrogowie są przeciążeni, ukrywaj się w cieniach, dopóki ten efekt się nie skończy.
Zabójstwa dają jeden punkt. Przeciążone zabójstwa dają pięć punktów. Wygrywa drużyna, która pierwsza zdobędzie 50 punktów.
Naprawione błędy
- Poczyniono wiele kroków, by poprawić płynność i wydajność gry, szczególnie w grach dłuższych niż 35 minut.
- Rozwiązano wiele problemów, które występowały, jeśli gracze mieli otwartego klienta przez ekstremalnie długi czas.
- „Skieruj centralnie kamerę na bohatera” teraz zawsze sprawia, że wasi bohaterowie są na środku ekranu. Wcześniej ta funkcja albo nie robiła nic w trybie zablokowanej kamery, albo umieszczała bohatera tam, gdzie ostatnio była nakierowana kamera w trybie częściowo zablokowanej kamery.
- Emotki działają teraz w niestandardowych grach!
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Baron Nashor mógł się pojawić, zanim Herold wrócił do Pustki.
- Naprawiono wszystkie podpowiedzi butów.
- Pasywny efekt Bandyty na Starożytnej Monecie, Ostrzu Złodziejki Czarów, Reliktowej Tarczy i ich ulepszeniach już nie daje złota za umierające wokół ciebie stwory, kiedy nie żyjesz.
- Pierwszy krąg Nautilusa E — Prądu Morskiego teraz poprawnie spowalnia trafionych wrogów.
- Q — Zatruty Tasak Dr. Mundo przywraca teraz poprawną ilość zdrowia, jeśli zabije przeciwnika.
- Jednostki stworzone przez bohaterów z życiem w stylu totemów (np. E — Beczka Prochu) Gangplanka teraz już mogą być atakowane przez Xayah, kiedy jej Umiejętność bierna — Czyste Cięcia jest aktywna, jak i przez żołnierzy Azira.
- Łańcuch Thresha z Q — Wyroku Śmierci ponownie znika, jeśli trafi jednostkę posiadającą tarczę magii.
- Naprawiono błąd, w którym ten sam efekt osłaniający tarczą Lulu, Sony lub Ryze’a zamiast się odświeżać, kumulował się. (Ten błąd występował głównie przy wysokim skróceniu czasu odnowienia)
- Naprawiono błąd, w którym ataki podstawowe wzmocnione E — Pięścią Mocy Blitzcranka lub E — Nadużyciem Siły Vi kończyły się, jeśli wzmocnienia przestały działać w połowie ataku. Wzmocnione ataki teraz poprawnie kończą się.
- Ponownie naprawiono serię błędów, w których niektóre przygotowywane efekty były przerywane przez tarczę magii za pomocą twardej kontroli tłumu.
- Naprawiono błąd, w którym jeśli cel Ryze’a umierał w trakcie rzucania W — Runicznego Więzienia lub E — Fluktuacji Magii, nie dostawał on efektu resetowania czasu odnowienia na Q — Przeciążeniu.
- Totemy Oddziału Omega i Totemy Zaprzysiężone Śmierci zostały zwiększone tak, by rozmiarem pasowały do innych totemów.
- Efekty dźwiękowe tańca Niegodziwego i Szlachetnego Lansjera Blitzcranka są teraz poprawnie zsynchronizowane z animacjami.
- Efekt dźwiękowy Powrotu Niegodziwego Lansjera Blitzcranka nie jest już za cichy.
- Efekt wizualny czerwonego promienia R — Promienia Dezintegracji Istot Żywych M.W. Vel’Koza już jest na swoim miejscu.
- Q — To Koniec! Zwycięskiego Gravesa już nie używa klasycznego efektu dźwiękowego.
- Wielki Wrogi Krabgot nie kradnie już efektów wizualnych ziemi od M.W Urgota, kiedy rzuca R — Strach ponad Śmierć.
- Ustawienia jakości postaci mają już wpływ na Barwy M.W. Urgota.
- Odsunięcie kamery od Nidalee z Walczących Królestw i jej powrót podczas Q — Rzutu Oszczepem już nie sprawia, że oszczep znika.
- Stalowy Jayce znowu używa poprawnych efektów wizualnych E — Ciosu Gromu, a nie klasycznych.
- W — Pierścień Mrozu Lissandry już się nie psuje, kiedy zostanie użyty na doskakującym bohaterze.
- Efekty wizualne przy trafieniu zostały przywrócone dla Yasuo w Samo Południe i PROJEKTU: Yasuo.
- Efekty wizualne Zmantrowanego Q — Rozbłysku Duszy Zdobywczyni Karmy i Karmy Zimowego Zachwytu są już widoczne na wzniesionym terenie.
- Efekt wizualny pierścienia podczas prowokacji PROJEKTU: Yi już nie znika po odsunięciu kamery i jej powrocie.
- Efekt wizualny cyfrowego ekranu PROJEKTU: Ashe już nie znika po odsunięciu kamery i jej powrocie podczas animacji Powrotu bohaterki.
- Efekt wizualny W — Ogników Arcade Ahri już nie pojawia się pod różnymi obiektami na mapie.
- Efekt wizualny błyszczącej osłony AstroNautilusa już nie znika po odsunięciu kamery i jej powrocie.
- Efekt wizualny półksiężyca Yasuo Krwawego Księżyca już nie znika po odsunięciu kamery i jej powrocie.
- Krzesło w Powrocie Łamaczki Serc Ashe już się nie obraca na końcu animacji.
- Thresh Mrocznej Gwiazdy znowu posiada audio, kiedy zbiera dusze.
- Orianna Szmacianka Chaosu i TPA Orianna znowu posiadają efekty dźwiękowe podczas animacji ich prowokacji.
- Lewa dłoń Bandyty Gravesa nie przenika już przez jego broń podczas wielu animacji.
- Efekty wizualne znacznika ostrzegającego przed R — Żywym Pociskiem Kog’Mawa ponownie są widziane ze swojego widoku lub widoku sojusznika na średnich, niskich i bardzo niskich ustawieniach graficznych.
- Audio Umiejętności biernej — Niewidocznego Drapieżnika Mecha Rengara zostało przywrócone przy pierwszym i drugim ładunku Kościanego Naszyjnika.
Nadchodzące skórki i emotki
Następujące skórki pojawią się wraz z patchem 7.23:
Następujące emotki pojawią się wraz z patchem 7.23: