Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 7.22

Hej drużyno, tutaj Safelocked. Jestem głównym producentem rozgrywki, czyli rozgrywkową wersją głównego producenta Joe „Aksamitny Głos” New001 i zanim weźmiecie się za czytanie jednego z największych patchów LoLa do tej pory, to chciałabym porozmawiać o ubiegłym roku. Na marginesie: jeśli trafiliście tu szukając więcej informacji o zrekonstruowanych runach, kliknijcie tutaj.

Zacznijmy od aktualizacji klas. W ostatnim przedsezonie zaktualizowaliśmy zabójców, by kontynuować poprzedni trend (tj. aktualizacje molochów, strzelców i magów), a w połowie sezonu zaktualizowaliśmy obrońców. Po zobaczeniu, że aktualizacje klas nie przyniosły pożądanych efektów, postanowiliśmy odejść od tego podejścia, by w bardziej sprecyzowany sposób zacząć podchodzić do indywidualnych bohaterów. Postawiliśmy na krwawe łowy Warwicka, ogromne uderzenie Galio, słynne kolana strzelbowe Urgota i urokliwe podstępy Evelynn.

Tak samo postąpiliśmy w przypadku aktualizacji umiejętności: mniejsze zmiany w przypadku bohaterów mogłyby zadziałać parę lat temu, ale teraz bohaterowie potrzebują dużo miłości, by mieć lepiej określone miejsce w LoLu. Było parę takich zmian — począwszy od Alistara, który tratuje wszystko wokół, przez dodanie Rek’Sai więcej zębów i przywrócenie rytmu Azirowi, po unowocześnienie Xin Zhao.

Powitaliśmy również nowych bohaterów: Xayah i Rakana, cudowną parę mocy; Kayna, chodzącego w ścianach żniwiarza cieni; Ornna, znajomego kowala-półboga i mamy jeszcze jednego w zanadrzu.

Wspierający dostali trochę więcej legendarnych przedmiotów takich jak Odkupienie i Przysięga Rycerska, a Herold stał się celem strategicznym o dużym znaczeniu na Summoner’s Rift.

Skoro przedsezon się już zaczął, jesteśmy gotowi na wprowadzenie dużych zmian, nad którymi pracowaliśmy. Łączymy runy i specjalizacje w jeden, nowy system, który pozwoli wam na dopasowywanie swoich stylów gry do własnych potrzeb, ulepszy wasze wybory i jest darmowy, więc wszyscy jesteśmy na równi. Dodatkowo, będziecie mogli awansować powyżej poziomu 30 i otrzymywać bardziej satysfakcjonujące nagrody, które będą ulepszały się wraz ze zdobywanymi poziomami.

Mówiliśmy o przedsezonowych zmianach przez około 6 miesięcy i jeśli jeszcze o nich nie słyszeliście, to możemy wam powiedzieć, że wyglądają na szalone. W sumie to mogą być naprawdę szalone — w końcu to przedsezon! Chcemy odkrywać z wami, ogrywać się nawzajem i uczyć się na nowo. Zaczyna się nasz najbardziej ambitny przedsezon do tej pory i jesteśmy podekscytowani, że możemy razem zbadać te nieznane tereny.

Do zobaczenia na Summoner’s Rift.

Safelocked

Zrekonstruowane runy

Zrekonstruowane runy trafią na Rift w tym przedsezonie, a jeżeli nie masz pojęcia o czym mówimy, to tutaj znajdziesz parę użytecznych odnośników:

Determinacja

ŻYJ WIECZNIE! W Determinacji chodzi o wytrzymałość i kontrolę tłumu.

Premia ścieżki

DETERMINACJA + DOWOLNA ŚCIEŻKA +130 pkt. zdrowia

Runa Kluczowa

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Uścisk Nieumarłego

SIORBANIE ROSOŁU Co każde 4 sekundy w walce, twój następny podstawowy atak na bohaterze zada dodatkowe obrażenia magiczne w wysokości 4% twojego maksymalnego zdrowia, uleczy cię o 2% twojego maksymalnego zdrowia i na stałe zwiększy twoje zdrowie o 5 punktów.
BEZ ŁYŻKI Bohaterowie walczący na dystans mają leczenie zmniejszone o połowę i dostają 2 punkty zdrowia na stałe.

Reperkusje

MÓW DO MNIE „WSTRZĄS” Po unieruchomieniu wrogiego bohatera twój pancerz i odporność na magię zwiększają się o 20 pkt + 30% na 2,5 sekundy. Następnie wybuchasz, zadając magiczne obrażenia pobliskim przeciwnikom.
OBRAŻENIA 40 – 140 (+3,5% twojego maksymalnego zdrowia)
CZAS ODNOWIENIA 20 sekund

Opiekun

NA PEWNO NIE BRAUM Strzeż sojuszników w promieniu 175 jednostek od ciebie i sojuszników, którzy są celami twoich zaklęć na 2,5 sekundy. Podczas strzeżenia, jeżeli któreś z was otrzyma obrażenia, oboje dostaniecie tarczę i zostaniecie przyspieszeni na 1,5 sekundy.
CZAS ODNOWIENIA 45 sekund
TARCZA 60 – 150 +(0,20 pkt. mocy umiejętności) + (10% pkt. dodatkowego zdrowia)
PRZYSPIESZENIE +20% prędkości ruchu

Siła

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Niezachwiany

SZYBCY I NIEUSTĘPLIWI Po rzuceniu czaru przywoływacza zyskujesz 15% nieustępliwości i odporności na spowolnienie przez 10 sekund. Dodatkowo, zyskujesz 10% nieustępliwości i odporności na spowolnienie za każdy odnawiający się czar przywoływacza.

Demolka

PRAWY SIERPOWY Przygotowuj potężny atak przeciwko wieży przez 4 sek., znajdując się w promieniu 600 jednostek od niej. Ten atak zadaje 125 (+30% twojego maksymalnego zdrowia) pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych.
CZAS ODNOWIENIA 45 sekund

Przypływ Życia

BEREK Ograniczanie ruchów wrogich bohaterów oznacza ich na 4 sekundy.
URATOWANO Sojusznicy, którzy zaatakują tak oznaczonego wroga, leczą się o 5 pkt. +1,0% twojego maksymalnego zdrowia w ciągu 2 sekund.

Odporność

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Żelazna Skóra

ZA DARMO Zyskujesz 5 punktów pancerza.
ODWAGA W PŁYNIE Efekty leczące z przedmiotów zaopatrzeniowych leczą za 20+ pkt. zdrowia, a tarcze zwiększają twój pancerz o 5% na 3 sekundy.

Lustrzana Skorupa

ZA DARMO Zyskujesz 5 punktów odporności na magię.
ODWAGA W PŁYNIE Efekty leczące z przedmiotów zaopatrzeniowych leczą za 20+ pkt. zdrowia, a tarcze zwiększają twoją odporność na magię o 5% na 3 sekundy.

Szkolenie Sprawnościowe

WARTO ĆWICZYĆ Po 10 minutach zyskujesz 8 punktów pancerza i 8 punktów odporności na magię, a twój pancerz i odporność na magię zwiększają się o 5%.

Żywotność

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Przerost

WEŹ MOJĄ ENERGIĘ Zyskujesz 0,2% maksymalnego zdrowia za każde 8 potworów lub wrogich stworów, które giną blisko ciebie.

Rewitalizacja

NAPÓJ ENERGETYCZNY Leczenie i tarcze są o 5% silniejsze i zwiększają się o dodatkowe 10% na celach, które mają mniej niż 40% zdrowia.

Drugi Oddech

PROSZĘ MU POMÓC, DOKTORZE Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego bohatera 4% twojego maksymalnego zdrowia +6 pkt. zregeneruje się w ciągu 10 sekund.

Dominacja

POLUJ I ELIMINUJ OFIARY! W Dominacji chodzi o obrażenia eskplozywne i dostęp do celu.

Premia ścieżki

DOMINACJA + DOWOLNA ŚCIEŻKA +11 pkt. obrażeń od ataku lub +18 pkt. mocy umiejętności, adaptacyjnie.

Runa Kluczowa

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Porażenie

CZTERY! Trafienie bohatera 3 oddzielnymi atakami lub umiejętnościami w ciągu 3 sekund zadaje dodatkowe obrażenia adaptacyjne.
OBRAŻENIA 50 – 220 pkt., zależnie od poziomu (+0,50 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, +0,3 pkt. mocy umiejętności)

Drapieżnik

POLOWANIE ROZPOCZĘTE Wyposaża buty w aktywny efekt „Drapieżnik”. Użyj „Drapieżnika” i ładuj go przez 1,5 sekundy poza walką, aby zyskać 45% prędkości ruchu na 15 sek. Ataki lub umiejętności powodujące obrażenia zakończą ten efekt, zadając 60-140 (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)(+0,25 pkt. mocy umiejętności) pkt. dodatkowych obrażeń adaptacyjnych.
CZAS ODNOWIENIA 180 sekund do 120 sekund, zależnie od poziomu. Na początku gry jest w trakcie odnawiania i zaczyna się odnawiać, gdy ładowanie zostanie przerwane.

Mroczne Żniwa

ZBYT STRASZNE Bohaterowie, duże stwory i duże potwory upuszczają esencję duszy w chwili śmierci. Zbieraj dusze, aby zyskać efekt Naładowania Duszy. Twój następny atak na bohaterze lub budowli zużywa Naładowanie Duszy, aby zadać dodatkowe obrażenia adaptacyjne.
NA PEWNO NIE THRESH Naładowanie Duszy trwa 20 sekund, wydłużone do 300 sekund po zebraniu 150 sztuk esencji duszy.
ZBIERACTWO Dodatkowe obrażenia: 40 – 80 pkt. (+0,25 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,2 pkt. mocy umiejętności) + liczba zebranych esencji duszy.
21 GRAMÓW? Bohaterowie – 6 sztuk esencji duszy // Potwory – 2 sztuki esencji duszy // Stwory – 4 sztuki esencji duszy

Złośliwość

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Cios Poniżej Pasa

TYRAN Zadawanie obrażeń bohaterom z ograniczonym ruchem lub możliwością działania zadaje 12 – 30 pkt. dodatkowych nieuchronnych obrażeń (zależnie od poziomu).
CZAS ODNOWIENIA 4 sekundy – zaczyna się liczyć od obrażeń zadanych po ograniczeniu

Smak Krwi

MNIAM! Leczysz się, gdy zadajesz obrażenia wrogim bohaterom.
TRANSFUZJA Leczenie: 18 – 35 (+0,20 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, +0,1 pkt. mocy umiejętności) pkt., zależnie od poziomu

Niespodziewane Uderzenie

BYŁEM W UKRYCIU! Po zakończeniu ukrywania się lub użyciu doskoku, skoku, mignięcia, teleportacji lub zadaniu jakichkolwiek obrażeń bohaterowi, daje ci 10 pkt. destrukcji i 8 pkt. przebicia odporności na 5 sekund.
CZAS ODNOWIENIA 4 sekundy

Tropienie

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Zombi Totem

TO CAŁKIEM SŁODKIE Gdy zniszczysz totem, na jego miejscu pojawi się sojuszniczy Zombi Totem. Dodatkowo, gdy totemy wygasną, powstają jako Zombi Totemy.
NIEŻYWY KUMPEL Zombi Totemy są widoczne, utrzymują się przez 180 sekund i nie liczą się do limitu totemów

Duch Poro

PUCHATE STWORZONKO Wejdź w zarośla, aby po krótkim przygotowaniu przywołać Poro. Gdy opuścisz zarośla, Poro w nich pozostanie, by dawać ci wizję dopóki nowy nie zostanie przyzwany.
TO NIE BYŁO MIŁE Jeżeli wróg wejdzie w zarośla, w których znajduje się Poro, wystraszy go, a efekt będzie odnawiał się przez 3 sekundy.
DLACZEGO TO ZROBIŁEŚ Przygotowanie przywoływania Poro zostanie przerwane, jeśli rozpoczniesz walkę z bohaterem.

Kolekcja Oczu

WIDZĘ CO TAM ZROBIŁEŚ Zbieraj gałki oczne, niszcząc totemy i biorąc udział w zabójstwach bohaterów. Zyskaj adaptacyjną premię wynoszącą 0,6 pkt. obrażeń od ataku lub 1 pkt. mocy umiejętności za każdą zebraną gałkę oczną.

Łowca

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Krwiożerczy Łowca

SADYSTA Leczysz się o pewien procent obrażeń zadanych za pomocą swoich umiejętności.
WIĘCEJ KRWI Leczy za 2,5% + 2,5% za każdy ładunek Łowcy Nagród.
ZABIJ ICH WSZYSTKICH Zdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.
WALKA W POJEDYNKĘ Wartość leczenia zmniejszona do jednej trzeciej w przypadku umiejętności obszarowych.

Pomysłowy Łowca

ZAWSZE W GOTOWOŚCI Zyskujesz 10% skrócenia czasu odnowienia aktywnego przedmiotu plus 6% za każdy ładunek Łowcy Nagród (łącznie z Talizmanami).
POROBIONY Zdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.

Bezwzględny Łowca

ZNAJDĘ CIĘ Zyskujesz 8 jedn. prędkości ruchu poza walką plus 8 jedn. za każdy ładunek Łowcy Nagród.
I ZABIJĘ Zdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.

Precyzja

STAŃ SIĘ LEGENDĄ! W Precyzji chodzi o ulepszone podstawowe ataki i ciągłe obrażenia.

Premia ścieżki

Precyzja + dowolna ścieżka +18% prędkości ataku

Runa Kluczowa

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Do Ataku

RYTMICZNIE Trafienie bohatera podstawowymi atakami 3 razy z rzędu spowoduje zadanie 30-120 pkt. dodatkowych obrażeń adaptacyjnych (zależnie od poziomu) i sprawi, że będzie otrzymywać o 12% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł przez 6 sekund.

Zabójcze Tempo

PRĘDKOŚĆ PODRÓŻNA 1,5 sekund po zadaniu obrażeń bohaterowi zyskujesz 30-80% prędkości ataku (zależnie od poziomu) na 3 sekundy. Atakowanie bohaterów wydłuża efekt do 6 sekund.
CZAS ODNOWIENIA 10 sekund
PONAD 9000!!! Zabójcze Tempo umożliwia tymczasowe przekroczenie limitu prędkości ataku.

Zwinne Nogi

TAK JAK KRÓLICZEK Atakując i poruszając się, gromadzisz ładunki energii. Po zebraniu 100 ładunków, twój następny atak będzie Naładowany.
PEŁNA BATERIA Naładowane ataki leczą cię za 5-50 pkt. (+0,10 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, + 0,20 pkt. mocy umiejętności) i dają ci +30% prędkości ruchu na 1 sekundę.
MAŁE TYPY Leczenie jest skuteczne w 60%, gdy zaatakujesz stwora.

Bohaterstwo

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Przeleczenie

NIE MARNUJ Nadwyżka leczenia na tobie zamienia się w tarczę o wytrzymałości wynoszącej maksymalnie 10% twojego maksymalnego zdrowia + 10 pkt.
SŁYSZAŁEM, ŻE LUBISZ LECZENIE Tarcza powstaje z 30% nadwyżki samoleczenia lub 300% nadwyżki leczenia od sojuszników.

Triumf

BIERZ ICH, TYGRYSIE Udział w zabójstwie przywraca 15% brakującego zdrowia i daje ci dodatkowo 25 szt. złota.

Rozwój Myśli

NIESKOŃCZONA MODZ Przez 5 sekund po awansowaniu lub udziale w zabójstwie jakakolwiek wydana mana zostaje w pełni przywrócona.

Legenda

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Legenda: Żwawość

TRZEBA SZYBCIEJ Zyskujesz 3% prędkości ataku plus dodatkowe 1,5% za każdy ładunek Legendy (maksymalnie 10 ładunków).
SŁAWA Postępy w kierunku ładunków Legendy zyskujesz za każdy udział w zabójstwie bohatera, epickiego potwora, zabójstwo dużego potwora i stwora.

Legenda: Nieustępliwość

SPRÓBUJ MNIE ZATRZYMAĆ Zyskujesz 5% nieustępliwości plus dodatkowe 1,5% za każdy ładunek Legendy (maksymalnie 10 ładunków).
CHWAŁA Postępy w kierunku ładunków Legendy zyskujesz za każdy udział w zabójstwie bohatera, epickiego potwora, zabójstwo dużego potwora i stwora.

Legenda: Rodowód

PŁACIMY ŻELAZEM Zyskujesz 0,8% kradzieży życia za każdy ładunek Legendy (maksymalnie 10 ładunków).
PRESTIŻ Postępy w kierunku ładunków Legendy zyskujesz za każdy udział w zabójstwie bohatera, epickiego potwora, zabójstwo dużego potwora i stwora.

Walka

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Ostateczny Cios

BEZWZGLĘDNOŚĆ Zadajesz 10% więcej obrażeń bohaterom, którzy mają mniej niż 40% zdrowia.
CZY KTOŚ POWIEDZIAŁ „PENTAKILL” Dodatkowo, udział w zabójstwie bohatera daje adaptacyjną premię wynoszącą 9 punktów obrażeń od ataku lub 15 punktów mocy umiejętności na 10 sekund.

Czarnoksięstwo

SIEJ ZNISZCZENIE! W Czarnoksięstwie chodzi o wzmocnione umiejętności i zarządzanie zasobami.

Premia ścieżki

Czarnoksięstwo + dowolna ścieżka +15 pkt. obrażeń od ataku lub +25 pkt. mocy umiejętności, adaptacyjnie

Runa Kluczowa

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Przywołanie Aery

WRÓŻKOWA MOC Twoje ataki i umiejętności wysyłają Aery do celu. Aery osłania tarczą sojuszników, a wrogom zadaje obrażenia.
OBRAŻENIA 20 – 60 pkt., zależnie od poziomu (+0,10 pkt. mocy umiejętności, +0,15 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
TARCZA 30 – 80 pkt., zależnie od poziomu (+0,25 pkt. mocy umiejętności, +0,40 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
WRÓĆ Aery nie może być wysłana ponownie, dopóki nie wróci do ciebie.

Ezoteryczna Kometa

NO DAWAJ Zadawanie obrażeń bohaterom za pomocą umiejętności powoduje zrzucenie komety w dane miejsce lub, jeśli Ezoteryczna Kometa się odnawia, skraca jej czas odnowienia.
OBRAŻENIA ADAPTACYJNE 30 – 100 (zależnie od poziomu) (+0,20 pkt. mocy umiejętności i +0,35 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
CZAS ODNOWIENIA 20 – 8 sekund (zależnie od poziomu)
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA Nieobszarowe: 20% // Obszarowe: 10% // Rozłożone w czasie: 5%

Pęd Fazowy

WZIUUU WZIUUU Trafienie wrogiego bohatera za pomocą 3 ataków lub osobnych umiejętności w ciągu 3 sekund daje 15-40% prędkości ruchu zależnie od poziomu.
CZAS DZIAŁANIA 3 sek.
CZAS ODNOWIENIA 15 sekund
NIE NO, SERIO WZIUUU WZIUUU Dodatkowo, bohaterowie walczący w zwarciu zyskują zwiększoną o 75% odporność na spowolnienie na czas trwania.

Artefakt

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Kula Nulifikacji

NIE DO ZABICIA Po otrzymaniu obrażeń magicznych, które zredukowałyby twoje zdrowie do poziomu niższego niż 30%, zyskasz tarczę pochłaniającą 40-120 pkt. obrażeń magicznych zależnie od poziomu (+0,10 pkt. mocy umiejętności i +0,15 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) na 4 sek.
CZAS ODNOWIENIA 60 sekund

Opaska Przepływu Many

OSTATNI WŁADCA MANY Co 60 sek. koszt many lub energii następnej umiejętności zostaje zwrócony, a ponadto otrzymujesz 8% brakującej many lub energii.

Nadzwyczajny Kapelusz

10 PUNKTÓW DLA DEMACII Czas odnowienia twojej superumiejętności jest skrócony o 5%. Za każdym razem, gdy użyjesz superumiejętności, jej czas odnowienia zostaje skrócony o 2%. Kumuluje się do 5 razy.

Świetność

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Transcendencja

IDEALNA DYCHA Zyskujesz 10% skrócenia czasu odnowienia, gdy awansujesz na poziom 10.
CAŁE CZASY ODNOWIENIA Każdy procent, który przekroczyłby limit skrócenia czasu odnowienia jest zmieniany w adaptacyjną premię wynoszącą 1,2 pkt. obrażeń od ataku lub 2 pkt. mocy umiejętności.

Chyżość

SUPERSZYBKOŚĆ Zyskujesz 4% dodatkowej prędkości ruchu i dodajesz 8% swojej prędkości ruchu do mocy umiejętności lub obrażeń od ataku, adaptacyjnie (zależnie od poziomu).

Całkowite Skupienie

NA FALI Kiedy twój poziom zdrowia wynosi ponad 70%, zyskujesz adaptacyjną premię wynoszącą do 24 pkt. obrażeń od ataku lub 40 pkt. mocy umiejętności (zależnie od poziomu).

Moc

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Poparzenie

GORĄCE Twoja następna umiejętność podpala bohaterów, zadając 30-60 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych zależnie od poziomu po 1 sekundzie
CZAS ODNOWIENIA 20 sekund

Kroczący po Wodzie

SZYKUJ RĘKAWKI Zyskujesz 25 jedn. prędkości ruchu i do 18 pkt. obrażeń od ataku lub 30 pkt. mocy umiejętności (zależnie od poziomu), gdy przebywasz w rzece.

Nadchodząca Burza

MOJE SKALOWANIE Co 10 minut zyskujesz moc umiejętności lub obrażenia od ataku, adaptacyjnie.
10 MINUT +8 pkt. mocy umiejętności lub 5 pkt. obrażeń od ataku
20 MINUT +24 pkt. mocy umiejętności lub 14 pkt. obrażeń od ataku
30 MINUT +48 pkt. mocy umiejętności lub 29 pkt. obrażeń od ataku
40 MINUT +80 pkt. mocy umiejętności lub 48 pkt. obrażeń od ataku
50 MINUT +120 pkt. mocy umiejętności lub 72 pkt. obrażeń od ataku
60 MINUT +168 pkt. mocy umiejętności lub 101 pkt. obrażeń od ataku

Inspiracja

PRZECHYTRZAJ SZARYCH ŚMIERTELNIKÓW! W Inspiracji chodzi o kreatywne używanie narzędzi i naginanie kilku zasad.

Premia ścieżki

INSPIRACJA + DETERMINACJA +20% czasu działania mikstur i eliksirów +145 pkt. zdrowia
INSPIRACJA + DOMINACJA +20% czasu działania mikstur i eliksirów +16 pkt. obrażeń od ataku lub +27 pkt. mocy umiejętności, adaptacyjnie
INSPIRACJA + CZARNOKSIĘSTWO +20% czasu działania mikstur i eliksirów +16 pkt. obrażeń od ataku lub +27 pkt. mocy umiejętności, adaptacyjnie
INSPIRACJA + PRECYZJA +20% czasu działania mikstur i eliksirów +20% prędkości ataku

Runa Kluczowa

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Rozpieczętowana Księga Czarów

NIE CHCĘ PARAGONU Pierwszy Odłamek Przywoływacza dostajesz po 2 min., a każdy następny co 6 min. (maksymalnie 6 odłamków). Kiedy jesteś w pobliżu sklepu, możesz wymienić 1 Odłamek Przywoływacza, by zamienić swój czar przywoływacza na inny.
JEZDEŚ CZARODZIEJEM Czas odnowienia czarów przywoływacza skrócony o 25%.
TALENTU NIE DA SIĘ KUPIĆ Kupienie Porażenia nie zapewnia dostępu do przedmiotów związanych z tym czarem (trzeba zacząć grę z Porażeniem).
OSZUSTWO PRZYWOŁYWACZA Nie możesz mieć dwóch takich samych czarów przywoływacza.

Lodowcowe Ulepszenie

SPOWOLNIONE TEMPO Trafienie wrogiego bohatera podstawowym atakiem spowalnia go na 2 sekundy. Efekt spowolnienia rośnie w siłę wraz z upływem czasu.
MROŹNO Ataki z dystansu spowalniają o 20% – 40%.
BARDZIEJ MROŹNO Ataki w zwarciu spowalniają o 40% – 50%.
MOIM ZAMRAŻAJĄCYM PROMIENIEM Spowolnienie bohatera za pomocą efektu użycia przedmiotu wystrzeliwuje zamrażający promień, który zamraża pobliski teren na 5 sek., spowalniając wszystkie jednostki na tym obszarze o 50%.
CZAS ODNOWIENIA 7-4 sek. na jednostkę

Kleptomancja

LEPKIE PALUCHY Gdy użyjesz umiejętności, następny atak, którym trafisz bohatera, da ci dodatkowe złoto. Istnieje także szansa, że otrzymasz przedmiot zaopatrzeniowy.

Urządzenia

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Hextechowy Błyskalazek

*PUF* Kiedy Błysk się odnawia, zostaje zastąpiony Hexabłyskiem.
HEXABŁYSK Przygotowuj się przez 2 sek., aby mignąć w pobliskie miejsce.
CZAS ODNOWIENIA 20 sekund. Zaczyna odnawiać się przez 10 sek., gdy zaczniesz walkę z bohaterem.

Dostawa Ciastek

PROSTO Z PIECA Zyskujesz Ciastko Nieustającej Woli Totalbiscuita co każde 3 minuty, do 12 minuty.
GŁÓD CI DOSKWIERA? Ciastka przywracają 15% brakującego zdrowia i many. Użycie dowolnego Ciastka na stałe zwiększa twoją maksymalną liczbę punktów many o 40.
BEZ MANY Bohaterowie bez many odzyskują 20% brakującego zdrowia.

IDEALNE WYCZUCIE CZASU

TIK TAK Zaczynasz grę z Uruchamianiem Stopera, które przemienia się w Stoper po 6 minutach. Stoper posiada efekt inercji jednorazowego użytku.
CZAS PĘDZI JAK STRZAŁA… Skraca czas odnowienia Klepsydry Zhonyi, Anioła Stróża i Kamiennej Płyty Gargulca o 15%.

Jutro

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Magiczne Obuwie

ALE TYLKO LEKKO Otrzymujesz darmowe Lekko Magiczne Buty po 10 min. Wcześniej nie możesz kupować butów. Za każdy udział w zabójstwie otrzymujesz buty o 30 sek. wcześniej.
PRZECENA Lekko Magiczne Buty dają ci dodatkowe +10 jedn. prędkości ruchu, a koszt ich ulepszenia jest mniejszy o 50 szt. złota.

Rynek Przyszłości

KREDYTY STUDENCKIE Możesz się zadłużyć, aby kupić przedmioty. Wysokość zadłużenia zwiększa się wraz z czasem.
KOSZT POŻYCZKI 50 szt. złota
LIMIT ZADŁUŻENIA 150 + 5 szt. złota na minutę
OSIĄGANIE PEŁNIOLETNOŚCI Zadłużenie nie jest dostępne do 2 minuty.

Dematerializator Stworów

ONI MAJĄ RODZINY Zaczynasz grę z 6 Dematerializatorami Stworów, które natychmiast zabijają i wchłaniają stwory. Dematerializatory Stworów odnawiają się przez pierwsze 155 sekund gry.
TY POTWORZE Wchłonięcie stwora na stałe zwiększa twoje obrażenia o +4% przeciwko temu rodzajowi stwora i dodatkowo o 1% za każdego wchłoniętego stwora tego typu.

Ponad

Możesz wybrać jedną z następujących run:


Kosmiczna Przenikliwość

TAK +5% skrócenia czasu odnowienia
DUŻO +5% maksymalnego skrócenia czasu odnowienia
STATYSTYK +5% skrócenia czasu odnowienia czarów przywoływacza
ŁAŁ +5% skrócenia czasu odnowienia przedmiotów

Prędkość Zbliżeniowa

80 KM/H Zyskujesz 10% prędkości ruchu, kierując się w stronę pobliskich sojuszniczych bohaterów, których ruchy są ograniczone, lub wrogich bohaterów, których ruchy ograniczasz.
ZASIĘG 1000 jednostek

Ciało Astralne

JESTEŚ GWIAZDĄ +100 pkt. zdrowia na stałe
TAK BARDZO IN-TEN-SYWNE Zadajesz zmniejszone o 10% obrażenia bohaterom i potworom do 10 minuty.

Bohaterowie

Nasz stary system run dawał bohaterom dużo statystyk. Szczególnie we wczesnej fazie gry te statystyki miały duży wpływ na podstawowe czynności takie jak zadawanie ostatnich ciosów i czyszczenie dżungli. Chcemy by większość instynktów graczy pozostała bez zmian, więc dajemy bohaterom ogrom bazowych statystyk. Głównie dajemy im zdrowie, pancerz oraz obrażenia od ataku, ale przy okazji wprowadzamy do gry nową statystykę: premię do prędkości ataku na pierwszym poziomie. Więcej na ten temat znajdziecie tutaj!

Aatrox

PODSTAWOWY PANCERZ 24,38 pkt. 33 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60,38 pkt. 68 pkt.

W — Cena Krwi

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 45/80/115/150/185 pkt. 50/85/120/155/190 pkt.

E — Ostrza Udręki

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/110/150/190/230 pkt. 75/115/155/195/235 pkt.

Ahri

PODSTAWOWE ZDROWIE 514,4 pkt. 526 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 92 pkt.

Akali

PODSTAWOWE ZDROWIE 587,8 pkt. 593 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 85 pkt. 90 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 26,38 pkt. 31 pkt.

Alistar

PODSTAWOWY PANCERZ 24,38 pkt. 44 pkt.

Amumu

PODSTAWOWY PANCERZ 23,54 pkt. 33 pkt.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. +15%

Anivia

PODSTAWOWE ZDROWIE 467,6 pkt. 480 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 70 pkt. 82 pkt.

Annie

PODSTAWOWE ZDROWIE 511,68 pkt. 524 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 76 pkt. 88 pkt.

Ashe

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 56,51 pkt. 65 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 21,21 pkt. 30 pkt.

Aurelion Sol

PODSTAWOWE ZDROWIE 550 pkt. 562 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 92 pkt.

Azir

PODSTAWOWE ZDROWIE 540 pkt. 552 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 92 pkt.

Bard

PODSTAWOWY PANCERZ 25 pkt. 34 pkt.

Blitzcrank

PODSTAWOWY PANCERZ 24,38 pkt. 44 pkt.

Brand

PODSTAWOWE ZDROWIE 507,68 pkt. 520 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 76 pkt. 88 pkt.

Braum

PODSTAWOWY PANCERZ 26,72 pkt. 47 pkt.

W — Stań za Mną

PODSTAWOWA PREMIA DO PANCERZA 15/17,5/20/22,5/25 pkt. 17,5/20/22,5/25/27,5 pkt.

Caitlyn

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 53,66 pkt. 62 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 22,88 pkt. 31,88 pkt.

Camille

PODSTAWOWY PANCERZ 26 pkt. 35 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60 pkt. 68 pkt.

W — Taktyczne Podcięcie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 65/95/125/155/185 pkt. 70/100/130/160/190 pkt.

E — Haki

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/115/170/205/250 pkt. 75/120/175/210/255 pkt.

Cassiopeia

PODSTAWOWE ZDROWIE 525 pkt. 537 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 75 pkt. 87 pkt.

Cho’Gath

PODSTAWOWY PANCERZ 28,88 pkt. 38 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 61,16 pkt. 69 pkt.

Corki

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt. 63 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 23,38 pkt. 28 pkt.
PODSTAWOWE ZDROWIE 512,76 pkt. >> 518 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 82 pkt. 87 pkt.

Q – Bomba Fosforowa

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/115/160/205/250 pkt. 75/120/165/210/255 pkt.

Darius

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 56 pkt. 64 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 30 pkt. 39 pkt.

Diana

PODSTAWOWE ZDROWIE 589,2 pkt. 594 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 90 pkt. 95 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 26,05 pkt. 31 pkt.

Dr Mundo

PODSTAWOWY PANCERZ 26,88 pkt. 36 pkt.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. +15%

Draven

OBRAŻENIA OD ATAKU 55,8 pkt. 64 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 25,54 pkt. 35 pkt.

Q — Wirujący Topór

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 30/35/40/45/50 pkt. 35/40/45/50/55 pkt.

E — Z Drogi!

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/105/140/175/210 pkt. 75/110/145/180/215 pkt.

Ekko

PODSTAWOWE ZDROWIE 580 pkt. 585 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 85 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 27 pkt. 32 pkt.

Elise

PODSTAWOWE ZDROWIE 529,4 pkt. 534 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 85 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 47 pkt. 55 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 22,13 pkt. 27 pkt.

Evelynn

PODSTAWOWY PANCERZ 28 pkt. 37 pkt.

Umiejętność bierna — Demoniczny Cień

ZMIENIONO Obrażenia z jakiegokolwiek źródła sprawiają, że Demoniczny cień odnawia się przez 4 sekundy. Obrażenia z jakiegokolwiek źródła sprawiają, że Demoniczny cień odnawia się przez 1,5 sekundy.

Ezreal

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55,66 pkt. 64 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 21,88 pkt. 31 pkt.

E — Magiczne Przejście

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 75/125/175/225/275 pkt. 80/130/180/230/280 pkt.

Fiddlesticks

PODSTAWOWY PANCERZ 20,88 pkt. 30 pkt.

Fiora

PODSTAWOWY PANCERZ 24 pkt. 33 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60 pkt. 68 pkt.

Umiejętność bierna — Taniec Fechmistrzyni

PODSTAWOWE NIEUCHRONNE OBRAŻENIA ZADAWANE OD PROCENTU MAKSYMALNEGO ZDROWIA 2% 2,5%

Q — Wypad

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 65/75/85/95/105 pkt. 70/80/90/100/110 pkt.

Fizz

PODSTAWOWE ZDROWIE 558,48 pkt. 570 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 86 pkt. 98 pkt.

Galio

PODSTAWOWE ZDROWIE 550 pkt. 562 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 100 pkt. 112 pkt.

Gangplank

PODSTAWOWY PANCERZ 26 pkt. 35 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 56 pkt. 64 pkt.

Umiejętność bierna — Próba Ognia

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 45/215 pkt. (+10 pkt. na poziom) 55/225 pkt. (+10 pkt. na poziom)

Garen

PODSTAWOWY PANCERZ 26,54 pkt. 36 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57,88 pkt. 66 pkt.

Gnar

PODSTAWOWY PANCERZ (Mini) 23 pkt. 32 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU (Mini) 51 pkt. 59 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ (Mega) 26,5 pkt. 36 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU (Mega) 57 pkt. 65 pkt.

Gragas

PODSTAWOWY PANCERZ 26,05 pkt. 35,05 pkt.

Graves

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60,83 pkt. 69 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 24,38 pkt. 33 pkt.

Q — To Koniec!

OBRAŻENIA PODSTAWOWE LINII 40/60/70/90/100 pkt. 45/60/75/90/105 pkt.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE EKSPLOZJI 80/110/140/170/200 pkt. 85/115/145/175/205 pkt.

Hecarim

PODSTAWOWY PANCERZ 26,72 pkt. ⇒ 36 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 58 pkt. ⇒ 66 pkt.

Q — Szał

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50/85/120/155/190 pkt. ⇒ 55/90/125/160/195 pkt.

E — Niszczycielska Szarża

MINIMALNE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 40/75/110/145/180 pkt. ⇒ 45/80/115/150/185 pkt.
MAKSYMALNE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/150/220/290/360 pkt. ⇒ 90/160/230/300/370 pkt.
HeimerdingerPODSTAWOWE ZDROWIE 476 pkt. ⇒ 488 pkt.PRZYROST ZDROWIA 75 pkt. ⇒ 87 pkt.

Illaoi

PODSTAWOWY PANCERZ 26 pkt. 35 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60 pkt. 68 pkt.

Irelia

PODSTAWOWY PANCERZ 25,30 pkt. 34 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 61,54 pkt. 70 pkt.

Ivern

PODSTAWOWE ZDROWIE 580 pkt. 585 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 90 pkt. 95 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 22 pkt. 27 pkt.

Janna

PODSTAWOWY PANCERZ 19,38 pkt. 28 pkt.

Jarvan IV

PODSTAWOWY PANCERZ 29 pkt. 38 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55,71 pkt. 64 pkt.

Q — Cios Smoka

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/115/160/205/250 pkt. 80/125/170/215/260 pkt.

Jax

PODSTAWOWY PANCERZ 27,04 pkt. 36 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 61,97 pkt. 70 pkt.

Q — Cios z Wyskoku

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/110/150/190/230 pkt. 80/120/160/200/240 pkt.

E — Kontratak

MINIMALNE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50/75/100/125/150 pkt. 55/80/105/130/155 pkt.

Jayce

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 50,38 pkt. 58 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 22,38 pkt. 27 pkt.
PODSTAWOWE ZDROWIE 571,20 pkt. 576 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 90 pkt. 95 pkt.

Q — Porażająca Eksplozja

OBRAŻENIA PODSTAWOWE Zwiększone z 70/120/170/220/270/320 pkt. 80/130/180/230/280/330 pkt.

Q — Ku Niebiosom!

OBRAŻENIA PODSTAWOWE Zwiększone z 35/70/105/140/175/210 pkt. 45/80/115/150/185/220 pkt.

R — Młot Rtęciowy

OBRAŻENIA PODSTAWOWE WZMOCNIONEGO ATAKU 20/60/100/140 pkt. 25/65/105/145 pkt.

Jhin

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 53 pkt. 61 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 20 pkt. 29 pkt.

Jinx

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 58,46 pkt. 66 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 22,88 pkt. 32 pkt.

Kalista

PODSTAWOWY PANCERZ 19,01 pkt. 28 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 63 pkt. 71 pkt.

Karma

PODSTAWOWE ZDROWIE 522,44 pkt. 534 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 83 pkt. 95 pkt.

Karthus

PODSTAWOWE ZDROWIE 516 pkt. 528 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 75 pkt. 87 pkt.

Kassadin

ZDROWIE 564,04 pkt. 576 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 78 pkt. 90 pkt.

Katarina

PODSTAWOWE ZDROWIE 590 pkt. 602 pkt.

PRZYROST ZDROWIA 82 pkt. 94 pkt.

Kayle

PODSTAWOWE ZDROWIE 574,24 pkt. 586 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 93 pkt. 105 pkt.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. 15%

Kennen

PODSTAWOWE ZDROWIE 535,72 pkt. 541 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 79 pkt. 84 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 24,3 pkt. 29 pkt.

Kha’Zix

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWY PANCERZ Zwiększony z 27 pkt. 36 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55,21 pkt. 63 pkt.

Biernie — Ukryte Zagrożenie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 10 – 146 pkt. 14 – 150 pkt. (zależnie od poziomu postaci)

Q — Zakosztuj Ich Strachu

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/85/110/135/160 pkt. 65/90/115/140/165 pkt.

W — Kolec Pustki

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/110/145/175/205 pkt. 85/115/145/175/205/235 pkt.

Kindred

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57 pkt. 65 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 20 pkt. 29 pkt.

Q — Taniec Strzał

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 55/75/95/115/135 pkt. 60/80/100/120/140 pkt.

E — Narastający Strach

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/80/100/120/140 pkt. 65/85/105/125/145 pkt.

Kled

PODSTAWOWY PANCERZ 26 pkt. 35 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt. 63 pkt.

Q — Wnyki na Linie

POCZĄTKOWE OBRAŻENIA PODSTAWOWE 25/50/75/100/125 pkt. 30/55/80/105/130 pkt.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE POCIĄGNIĘCIA 50/100/150/200/250 pkt. 60/110/160/210/260 pkt.

Q — Kieszonkowy Pistolet

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 30/45/60/75/90 pkt. 35/50/65/80/95 pkt.

W — Agresywne Skłonności

OBRAŻENIA OD PROCENTU ZDROWIA CZWARTEGO UDERZENIA 4/4,5/5/5,5/6% 4,5/5/5,5/6/6,5%

E — Potyczka

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 20/45/70/95/120 pkt. 25/50/75/100/125 pkt.

Kog’Maw

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57,46 pkt. 65 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 19,88 pkt. 29 pkt.

LeBlanc

PODSTAWOWE ZDROWIE 516 pkt. 528 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 92 pkt.

Lee Sin

PODSTAWOWY PANCERZ 24,22 pkt. 33 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 61,18 pkt. 69 pkt.

Q — Fala Dźwięku

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 50/80/110/140/170 pkt. 55/85/115/145/175 pkt.

Q — Uderzenie Rezonansu

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 50/80/110/140/170 pkt. 55/85/115/145/175 pkt.

E — Nawałnica

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/95/130/165/200 pkt. 70/105/140/175/210 pkt.

Leona

PODSTAWOWY PANCERZ 27,21 pkt. 47 pkt.

W — Zaćmienie

PODSTAWOWY PANCERZ 20/30/40/50/60 pkt. 25/35/45/55/65 pkt.

Lissandra

PODSTAWOWE ZDROWIE 506,12 pkt. 518 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 75 pkt. 87 pkt.

Lucian

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57,46 pkt. 65 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 24,04 pkt. 33 pkt.

Q — Przebijające Światło

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/115/150/185/220 pkt. 85/120/155/190/225 pkt.

Lulu

PODSTAWOWY PANCERZ 19,22 pkt. 28 pkt.

Malphite

PODSTAWOWY PANCERZ 28,30 pkt. 37 pkt.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. +15%

Malzahar

PODSTAWOWE ZDROWIE 525 pkt. 537 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 75 pkt. 87 pkt.

Maokai

PODSTAWOWY PANCERZ 30 pkt. 39 pkt.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. +15%

Master Yi

PODSTAWOWY PANCERZ 24,04 pkt. 33 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60,04 pkt. 68 pkt.

Miss Fortune

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 46 pkt. 54 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 24,04 pkt. 33 pkt.

Mordekaiser

PODSTAWOWE ZDROWIE 525 pkt. 530 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 73 pkt. 78 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 20 pkt. 25 pkt.

Morgana

PODSTAWOWE ZDROWIE 547,48 pkt. 559 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 86 pkt. 98 pkt.

Nami

PODSTAWOWY PANCERZ 19,72 pkt. 29 pkt.

Nasus

PODSTAWOWY PANCERZ 24,88 pkt. 34 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 59,18 pkt. 67 pkt.

Nautilus

PODSTAWOWY PANCERZ 26,46 pkt. 35 pkt.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. +15%

Nidalee

PODSTAWOWE ZDROWIE 540 pkt. 545 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 85 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 53 pkt. 61 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 22,88 pkt. 28 pkt.

Nocturne

PODSTAWOWY PANCERZ 26,88 pkt. 36 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 59,21 pkt. 67 pkt.

Q — Zwiastun Zmierzchu

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/105/150/195/240 pkt. 65/110/155/200/245 pkt.

Nunu

PODSTAWOWY PANCERZ 23 pkt. 28 pkt.
PODSTAWOWE ZDROWIE 535 pkt. 540 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 85 pkt. 90 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 59 pkt. 67 pkt.

Olaf

PODSTAWOWY PANCERZ 26,04 pkt. 35 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 59,98 pkt. 68 pkt.

Q — Rzut Toporem

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/115/160/205/250 pkt. 80/125/170/215/260 pkt.
OriannaPODSTAWOWE ZDROWIE 517,72 pkt. ⇒ 530 pkt.PRZYROST ZDROWIA 79 pkt. ⇒ 91 pkt.
OriannaPODSTAWOWE ZDROWIE 517,72 pkt. ⇒ 530 pkt.PRZYROST ZDROWIA 79 pkt. ⇒ 91 pkt.

Orianna

PODSTAWOWE ZDROWIE 517,72 pkt. 530 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 79 pkt. 91 pkt.

Pantheon

PODSTAWOWY PANCERZ 27,65 pkt. 37 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55,57 pkt. 64 pkt.

Q — Rzut Włócznią

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 65/100/145/185/225 pkt. 75/110/155/195/235 pkt.

E — Cios w Serce

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 80/130/180/230/280 pkt. 100/150/200/250/300 pkt.

Poppy

PODSTAWOWY PANCERZ 29 pkt. 38 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 56 pkt. 64 pkt.

Q — Uderzenie Młotem

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 35/55/75/95/115 pkt. 40/60/80/100/120 pkt.

E — Bohaterska Szarża

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50/70/90/110/130 pkt. 55/75/95/115/135 pkt.

R — Osąd Strażniczki

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 200/300/400 pkt. 210/310/410 pkt.

Quinn

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 54,46 pkt. 62 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 23,38 pkt. 32 pkt.

Rammus

PODSTAWOWY PANCERZ 31,38 pkt. 40 pkt.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. +15%

Rek’Sai

PODSTAWOWY PANCERZ 24 pkt. 33 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57,5 pkt. 66 pkt.

Q — Gniew Królowej

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 15/20/25/30/35 pkt. 20/25/30/35/40 pkt.

W — Wynurzenie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50/65/80/95/110 pkt. 55/70/85/100/115 pkt.

E — Ukąszenie Furii

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50/60/70/80/90 pkt. 55/65/75/85/95 pkt.

Renekton

PODSTAWOWY PANCERZ 25,58 pkt. 35 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 58,33 pkt. 66 pkt.

Q — Rzeź Niewiniątek

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/90/120/150/180 pkt. 65/95/125/155/185 pkt.

E — Rąb i Siecz

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 30/60/90/120/150 pkt. 40/70/100/130/160 pkt.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE Z UŻYCIEM FURII 45/90/135/180/225 pkt. 55/100/145/190/235 pkt.

Rengar

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWY PANCERZ 25 pkt. 34 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60 pkt. 68 pkt.

Riven

PODSTAWOWY PANCERZ 24,38 pkt. 33 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 56,04 pkt. 64 pkt.

Umiejętność bierna — Runiczne Ostrze

CZAS TRWANIA ŁADUNKU Zwiększony z 5 sek. 6 sek.

W — Wybuch Ki

OBRAŻENIA PODSTAWOWE Zwiększone z 50/80/110/140/170 pkt. 55/85/115/145/175 pkt.

E — Waleczność

SIŁA TARCZY Zwiększona z 90/120/150/180/210 pkt. 95/125/155/185/215 pkt.

Rumble

PODSTAWOWE ZDROWIE 584,4 pkt. 589 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 85 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 25,88 pkt. 31 pkt.

Ryze

PODSTAWOWE ZDROWIE 558,48 pkt. 570 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 86 pkt. 98 pkt.

Sejuani

PODSTAWOWY PANCERZ 27 pkt. 36 pkt.

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 56 pkt. 64 pkt.

Shaco

PODSTAWOWY PANCERZ 20,88 pkt. 26 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57,58 pkt. 66 pkt.
PODSTAWOWE ZDROWIE 582,12 pkt. >> 587 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 84 pkt. 89 pkt.

E — Zatrute Kosy

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50/75/100/125/150 pkt. 55/80/105/130/155 pkt.

Shen

PODSTAWOWY PANCERZ 25 pkt. 34 pkt.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. +15%

Shyvana

PODSTAWOWY PANCERZ 29 pkt. 38 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60,71 pkt. 69 pkt.

Singed

PODSTAWOWY PANCERZ 27,88 pkt. 37 pkt.

Sion

PODSTAWOWY PANCERZ 23,04 pkt. 32 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 59,72 pkt. 68 pkt.

Sivir

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57,46 pkt. 65 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 22,21 pkt. 31 pkt.

Skarner

PODSTAWOWY PANCERZ 29,38 pkt. 38 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57,16 pkt. 65 pkt.

Sona

PODSTAWOWY PANCERZ 20,54 pkt. 30 pkt.

Soraka

PODSTAWOWY PANCERZ 23,38 pkt. 32 pkt.

Swain

PODSTAWOWE ZDROWIE 516,04 pkt. 528 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 90 pkt. 102 pkt.

Syndra

PODSTAWOWE ZDROWIE 511,04 pkt. 523 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 78 pkt. 90 pkt.

Tahm Kench

PODSTAWOWY PANCERZ 27 pkt. 47 pkt.

Taliyah

PODSTAWOWE ZDROWIE 520 pkt. 532 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 75 pkt. 87 pkt.

Talon

PODSTAWOWY PANCERZ 26,88 pkt. 32 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60 pkt. 68 pkt.
PODSTAWOWE ZDROWIE 583 pkt. 588 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 90 pkt. 95 pkt.

Umiejętność bierna — Koniec Ostrza

OBRAŻENIA PODSTAWOWE NA POZIOM BOHATERA 60/70/80/90/100/110/120/130/140/150/160 pkt. 75/85/95/105/115/125/135/145/155/165/175 pkt. na poziomach 1 – 11

Q — Noxiańska Dyplomacja

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/85/110/135/160 pkt. 65/90/115/140/165 pkt.

W — Rozpruwanie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE POWRACAJĄCYCH OSTRZ 60/85/110/135/160 pkt. 70/95/120/145/170 pkt.

Taric

PODSTAWOWY PANCERZ 25 pkt. 45 pkt.

Umiejętność bierna — Zuchwałość

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 22 – 90 pkt. 25 – 93 pkt. zależnie od poziomu

E — Rozbłysk

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 100/145/190/235/280 pkt. 105/150/195/240/285 pkt.

Teemo

PODSTAWOWE ZDROWIE 515,76 pkt. 528 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 82 pkt. 94 pkt.

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 49,54 pkt. 58 pkt.

Thresh

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 47,7 pkt. 56 pkt.

PODSTAWOWY PANCERZ 16 pkt. 28 pkt.

Tristana

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 56,96 pkt. 65 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 22 pkt. 31 pkt.

E — Ładunek Wybuchowy

OBRAŻENIA PODSTAWOWE UŻYCIA 55/65/75/85/95 pkt. 60/70/80/90/100 pkt.

Trundle

PODSTAWOWY PANCERZ 27,54 pkt. 37 pkt.

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 60,04 pkt. 68 pkt.

Tryndamere

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 61,38 pkt. 69 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 24,11 pkt. 33 pkt.

E — Wirujące Cięcie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/100/130/160/190 pkt. 80/110/140/170/200 pkt.

Twisted Fate

PODSTAWOWE ZDROWIE 521,76 pkt. 534 pkt.

PRZYROST ZDROWIA 82 pkt. 94 pkt.

Twitch

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55,46 pkt. 63 pkt.

PODSTAWOWY PANCERZ 23,04 pkt. 32 pkt.

Udyr

PODSTAWOWY PANCERZ 25,47 pkt. 34 pkt.

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 58,29 pkt. 66 pkt.

Urgot

W ostatnim patchu próbowaliśmy usprawnić umiejętności Urgota, ale trochę przesadziliśmy z jego Q, więc częściowo przywracamy tę zmianę do poprzedniego stanu.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt. 63 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 30 pkt. 39 pkt.

Q — Pocisk Żrący

CZAS DO WYBUCHU 0,5 sek. 0,6 sek

Varus

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 54,66 pkt. 63 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 23,21 pkt. 32,21 pkt.

E — Grad Strzał

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 65/100/135/170/205 pkt. 70/105/140/175/210 pkt.

Vayne

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55,88 pkt. 64 pkt.
PODSTAWOWY PANCERZ 19,01 pkt. 28 pkt.

E — Potępienie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 45/80/115/150/185 pkt. 50/85/120/155/190 pkt.

Veigar

PODSTAWOWE ZDROWIE 492,76 pkt. 505 pkt.

PRZYROST ZDROWIA 82 pkt. 94 pkt.

Vel’Koz

PODSTAWOWE ZDROWIE 507,68 pkt. 520 pkt.

PRZYROST ZDROWIA 76 pkt. 88 pkt.

Vi

PODSTAWOWY PANCERZ 25,88 pkt. 35 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55,88 pkt. 64 pkt.

Q — Niszczyciel Skarbca

OBRAŻENIA PODSTAWOWE (MINIMALNE) 50/75/100/125/150 pkt. 55/80/105/130/155 pkt.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE (MAKSYMALNE) 100/150/200/250/300 pkt. 110/160/210/260/310 pkt.

Viktor

PODSTAWOWE ZDROWIE 516,04 pkt. 528 pkt.

PRZYROST ZDROWIA 78 pkt. 90 pkt.

Vladimir

PODSTAWOWE ZDROWIE 525 pkt. 537 pkt.

PRZYROST ZDROWIA 84 pkt. 96 pkt.

Volibear

PODSTAWOWY PANCERZ 26,38 pkt. 35 pkt.

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57 pkt. 65 pkt.

Warwick

PODSTAWOWY PANCERZ 24,04 pkt. 33 pkt.

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 58 pkt. 66 pkt.

Wukong

PODSTAWOWY PANCERZ 24,88 pkt. 34 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 59,88 pkt. 68 pkt.

E — Cios Nimbu

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/105/150/195/240 pkt. 65/110/155/200/245 pkt.

Xerath

PODSTAWOWE ZDROWIE 514,4 pkt. 526 pkt.

PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 92 pkt.

Xin Zhao

PODSTAWOWY PANCERZ 25,88 pkt. 35 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57,54 pkt. 66 pkt.

Q — Cios Trzech Szponów

OBRAŻENIA PODSTAWOWE NA UDERZENIE 15/20/25/30/35 pkt. 20/25/30/35/40 pkt.

Yasuo

PODSTAWOWY PANCERZ 24,71 pkt. 30 pkt.
PODSTAWOWE ZDROWIE 517,76 pkt. 522 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 82 pkt. 87 pkt.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. 4%

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 55,38 pkt. 60 pkt.

Yorick

Jak na bohatera, który przeprowadzanie dywersji ma w swoim zestawie umiejętności to Yorick zdecydowanie zbyt wolno niszczy wieże.

PODSTAWOWY PANCERZ 30 pkt. 39 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57 pkt. 65 pkt.

Q — Ostatni Rytuał

PODKOPAĆ FUNDAMENTY Teraz działa na wieże.

Zac

PODSTAWOWY PANCERZ 24 pkt. 33 pkt.

PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1. +15%

Zed

PODSTAWOWY PANCERZ 26,88 pkt. 32 pkt.
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 54,71 pkt. 63 pkt.
PODSTAWOWE ZDROWIE 579 pkt. 584 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 85 pkt.

Q — Ostrze Shuriken

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/105/140/175/210 pkt. 80/115/150/185/220 pkt.

E — Cięcie Cienia

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 65/90/115/140/165 pkt. 70/95/120/145/170 pkt.

Ziggs

ZDROWIE 524,4 pkt. 536 pkt.

PRZYROST ZDROWIA 80 pkt. 92 pkt.

Zilean

PODSTAWOWY PANCERZ 19,13 pkt. 28 pkt.

Zyra

PODSTAWOWY PANCERZ 20,04 pkt. 29 pkt.
PODSTAWOWE ZDROWIE 499,32 pkt. 504 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 74 pkt. 79 pkt.

Przedmioty

Przedmioty powiązane ze Starożytną Monetą, Ostrzem Złodziejki Czarów i Reliktową Tarczą

Podobnie jak ze zmianami w statystykach podstawowych, chcemy upewnić się, że wspierający dalej będą mogli korzystać z efektu Bandyty. Żeby wspierający nie musieli tracić jednego miejsca na runy, dodajemy efekt Bandyty do przedmiotów.

HEJ! Wszyskie przedmioty startowe dla wspierających posiadają Bandytę jako efekt bierny.

Przedmioty powiązane z Reliktową Tarczą

Wspierający walczący z dystansu dzięki nowym runom uzyskali duże obrażenia, którymi nękali przeciwników we wczesnej fazie gry. Łatwiej im było karać obrońców za wykorzystywanie ładunków Łupów Wojennych. Dajemy efektowi leczącemu Tarczy małe wzmocnienie, by zapewnić obrońcom możliwości zdobywania złota.

ŁUPY WOJENNE Zabicie stwora za pomocą Łupów Wojennych leczy za 2% brakującego zdrowia i za stałą wartość.

Przedmioty powiązane z Ostrzem Złodziejki Czarów

Ostrze Złodziejki Czarów

ZŁOTO 8 szt. 10 szt.
OBRAŻENIA 10 pkt. 13 pkt.

Lodowy Kieł, Roszczenie Królowej Lodu, Oko Obserwatora

OBRAŻENIA 15 pkt. 18 pkt.
UPS Przypadkowo usunęliśmy 10% skrócenia czasu odnowienia z porad do tych przedmiotów, ale gwarantujemy, że ono dalej tam jest.

Sztylet Kłusownika

Zmniejszony koszt. Zwiększona liczba potworów, które trzeba wykłusować. Usunięto czas odnowienia na kłusowanie.

Przeczytajcie opis zmian doświadczenia z dżungli!

KOSZT SKOMPLETOWANIA 250 szt. złota 150 szt. złota (koszt całkowity 500 szt. złota)
LICZBA OBOZÓW POTRZEBNA DO TRANSFORMACJI 3 4
USUNIĘTO Czas odnowienia na kłusowanie

Doświadczenie

Doświadczenie za udział w zabójstwie

Kiedy wprowadziliśmy doświadczenie pozwalające na dogonienie drużyny, chcieliśmy, by było wykorzystywane przez wspierających do pozostawania na równi z resztą drużyny pod względem poziomu. Niestety, zamiast tego przyczyniło się do powiększania przewagi przez drużyny, które już ją zyskały.

[USUNIĘTO] NIE JEST JUŻ POTRZEBNE Zdobycie zabójstwa lub asysty, kiedy jesteś poniżej średniego poziomu drużyny nie daje już dodatkowego doświadczenia.

PD w dżungli

Doświadczenie z dżungli pozwalające na dogonienie przeciwnika pod względem poziomu jest ważne, bo przykłada się do upewnienia, że deficyt z wczesnej fazy gry nie jest zbyt dotkliwy, ale aktualnie przyczynia się do tworzenia dziwnych zachowań. Po pierwsze, za dużo tego doświadczenia, więc mocno obniżamy jego wartość. Po drugie, łączenie go z małymi potworami na jednej stronie mapy (z Brzytwodziobami i Skalniakami) sprawiło, że posiadanie kontroli nad tą stroną jest bardziej ważne niż być powinno. Zwiększenie doświadczenia otrzymywanego po zabiciu dużych potworów pozwoli na zbalansowanie stron i sprawi, że kontrdżunglowanie będzie bardziej nagradzane.

Ujednolicamy również wskaźnik ZS. Jako, że obozy miały ogromnie rozbieżną liczbę potworów, to ZS stał się kiepskim wskaźnikiem zarobionego złota. Czy przeciwny dżungler zabił więcej stworów, czy po prostu zabił Skalniaki i Brzytwodzioby dwukrotnie? Dzięki tej zmianie łatwiej będzie ocenić siłę/przewagę przeciwnika za pomocą porównywania ZS.

DOŚWIADCZENIE POZWALAJĄCE NA DOGONIENIE PRZECIWNIKA POD WZGLĘDEM POZIOMU 30 PD za każdy poziom do tyłu na dowolnym potworze 50 PD za każdy poziom do tyłu tylko na dużych i potężnych potworach.
[USUNIĘTO] Redukcja doświadczenia z pierwszego czyszczenia dżungli nie działa już na obóz wilków i małe Brzytwodzioby.
AWANS Teraz można osiągnąć drugi poziom zaczynając od obozu wilków.
REDUKCJA DOŚWIADCZENIA Z PIERWSZEGO CZYSZCZENIA DŻUNGLI — GROMP 25% 50%
CZERWONY KRZEWOGRZBIET 200 PD 180 PD
NIEBIESKI STRAŻNIK 200 PD 180 PD
ŚLEDZENIE Wszystkie obozy są warte 4 potwory (np. Gromp = 4 potwory, małe Brzytwodzioby są warte 0,4 potwora)

Dodatkowe obrażenia zadawane stworom

Jako że nie ma już specjalizacji, które zapewniały trochę PvE, chcemy pomóc bohaterom w walce przeciwko stworom. Będziemy cały czas patrolować tę zmianę, szczególnie po zmianach do run i bohaterów.

TO BOLI Podstawowe ataki zadają 5 pkt. dodatkowych obrażeń stworom.

Rozpoczęcie gry jest związane z czekaniem, nawet jeśli któraś z drużyn dokona inwazji. Chcemy skrócić czas bezczynności, więc rzeczy takie jak Dzwonki Barda, Kryształy Skarnera i czas odnowienia Porażenia będą aktywowane trochę wcześniej. By zrekompensować te 10 sekund, efekt Wyruszenia z Domu jest ciut silniejszy.

CZAS ROZPOCZĘCIA GRY 1 minuta i 20 sekund 1 minuta i 10 sekund
SUPERSZYPKOŚĆ Efekt Wyruszenia z Domu przy rozpoczęciu gry jest teraz silniejszy.

Wybór bohaterów

Chwilowo dodajemy 15 sekund do ekranu wyboru bohaterów, by dać ludziom więcej czasu na wybieranie run.

Brak limitu poziomów

Ograniczenie do 30. poziomu zostało usunięte, a nowy limit wynosi… nieskończoność!

Zamiast otrzymywać PZ po każdej grze, dostaniecie kapsułę — za każdym razem, gdy awansujecie. Kapsuły zawsze zawierają odłamki bohaterów. Jedyne wyjątki to niektóre „kamienie milowe”, takie jak 50., 75. i 100. poziom, przy których możecie otrzymać dodatkowe cudeńka. Gdy już zdobędziecie te poziomy, otrzymacie wyjątkowe nagrody, których możecie użyć, by się pochwalić swoim statusem przed innymi graczami. Do nagród zaliczają się: specjalna skórka totemu wysokiego poziomu i specjalne emotki kamieni milowych, które można ulepszyć za pomocą niebieskiej esencji, a przy tych wyższych kamieniach milowych może nawet i Klejnot.

PZ zmieniają się w niebieską esencję

Łączymy system awansowania i łupów, scalając PZ i niebieską esencję w jedno. Nowsza, jeszcze bardziej niebieska esencja działa tak, jak obie waluty dotąd, wliczając w to łupy i sklep z bohaterami. W sklepie wszystko będzie kosztowało tyle samo, co w starym systemie z PZ — na przykład cena nowszych bohaterów, takich jak Kayn, to 6300 NE.

Poziomy 1-30

Skracamy czas, jaki jest potrzebny do awansowania na 30. poziom. Aby uzyskać więcej informacji o zmianach w awansowaniu sprawdźcie nasz przedsezonowy FAQ.

Zmiany dopalaczy

Dopalacze PZ zostaną usunięte ze sklepu. Dopalacze PD wciąż będą dostępne. Wszystkie aktywne dopalacze PZ będą automatycznie zmienione na dopalacze PD.

Skoro nagrody są związane z awansowaniem, dopalacze PD pomogą przyspieszyć odbklokowywanie zawartości (będziecie szybciej awansować i dzięki temu szybciej zdobywać kapsuły). Aby to odzwierciedlić, zwiększymy cenę dopalaczy PD, aby była bliższa ceny dopalaczy PZ. Zobaczcie nową tabelkę cen w FAQ.

Rotacyjny tryb gry

Sięgnijcie po niesamowitą moc w Wyniesieniu, aby podbić Crystal Scar w Shurimie. Wyniesienie będzie dostępne od 21:00 CET 10.11.17 do 13:00 CET 14.11.17. i od 21:00 CET 17.11.17 do 13:00 CET 21.11.17

W skrócie:

  • Walczcie w grach 5 na 5, aby zdobyć niesamowitą moc Wyniesienia przez pokonanie Pradawnego Wyniesionego Xeratha. Wykorzystajcie moc Wyniesienia, aby podbić Crystal Scar w Shurimie.
  • Wygrywa pierwsza drużyna, która osiągnie 200 punktów. Punktacja:
    • 1 punkt za zabójstwo bohatera.
    • 3 punkty za zdobycie relikwii Shurimy.
    • 5 punktów za zadanie śmiertelnego ciosu Wyniesionemu bohaterowi.
    • 2 punkty za zabójstwo uzyskane w stanie Wyniesienia.

Ruszajcie naprzód. Podbijajcie. Dostąpcie Wyniesienia.

Zmiany w Wyniesieniu

Możesz używać Ulepszonego Powrotu gdziekolwiek na mapie, będąc w strefie gry.

NIE MA LECZENIA Leczenie w fontannie jest wciąż wyłączone.
WŁAŚNIE ZA TO UMARŁEM Ta zmiana pozwala wam używać sklepu i kupować przedmioty podczas gry, bez umierania, by to robić.

Zrekonstruowane runy są dostępne w Wyniesieniu

Możecie dostosowywać runy do swoich potrzeb, ale zamieniliśmy parę run, które nie współgrają z Wyniesieniem. Jeśli macie któreś z tych run na swojej stronie, zostaną automatycznie zamienione na inne, kiedy zaczniecie grę.

Kroczący po Wodzie

Kroczący po Wodzie daje wam prędkość ruchu, kiedy przebywacie w rzece, co nie jest przydatne na pustyni. Kroczący po Wodzie zamieni się w Poparzenie, które sprawia, że wasza następna umiejętność podpali wrogiego bohatera, zadając mu obrażenia.

Zombi Totem

Zombi Totem sprawia, że nowy sojuszniczy totem pojawia się na miejsce zniszczonego totemu przeciwnika (lub gdy wasz totem się skończy). Jednakże, w Wyniesieniu nie ma totemów… więc, testujemy Ducha Poro. Duch Poro pozwala na przyzwanie poro, gdy wejdziecie w zarośla. Gdy opuścicie zarośla, Poro w nich pozostanie, by dawać wam wizję dopóki nie przyzwiecie nowego lub dopóki wróg go nie wystraszy.

Jeśli Duch Poro nie będzie wystarczająco dobry to tak czy siak wymienimy Zombi Totem na coś bardziej użytecznego.

Dematerializator Stworów

Dematerializator Stworów sprawia, że możecie zabijać i pochłaniać stwory… jeśli jakieś by tam były! Więc zamiast niego dostaniecie Rynek Przyszłości. Rynek Przyszłości pozwala na zadłużenie się, aby kupić przedmioty. Uważajcie na stopę procentową!

Kleptomancja

Kleptomancja sprawia, że przy trafieniu bohatera atakiem podstawowym dostajecie złoto i, potencjalnie, przedmioty zaopatrzeniowe. Ale skoro wyważamy złoto i przedmioty zaopatrzeniowe w Wyniesieniu to tę runę też wyłączyliśmy. Dostaniecie Lodowcowe Ulepszenie, które daje waszym atakom podstawowym efekt spowolnienia bohaterów. Jeśli spowolnicie ich za pomocą użycia przedmiotu, to Lodowcowe Ulepszenie zamrozi obszar wokół nich na pięć sekund.

Demolka

Demolka pozwala na potężne ataki przeciwko wieżom. Jedyna wieża jaka istnieje w Wyniesieniu to ta Azira, która pojawia się przy zniknięciu Xeratha, więc wyłączyliśmy tę runę. Zamiast niej dostaniecie Przypływ Życia, który sprawia, że oznaczacie przeciwnika jeśli ograniczycie jego ruchy. Sojuszniczy bohaterowie będą się leczyć przy atakowaniu oznaczonych przeciwników.

Przerost

Przerost zwiększa wasze maksymalne zdrowie za potwory i stwory, które umarły blisko was, ale w Wyniesieniu nie ma potworów, ani stworów. Zawsze możecie skorzystać z Drugiego Oddechu, który sprawia, że regenerujecie pewną część waszego brakującego zdrowia po zostaniu trafionymi przez wrogiego bohatera.

Naprawione błędy w skórkach

  • Klasyczna ramka Śnieżnej Nidalee została przywrócona.
  • Błogosławieństwo Władczyni Przypływów (E) Nami Rzecznego Ducha znowu ma efekty dźwiękowe przy trafieniu.
  • Tarcze na Varusie Mrocznej Gwiazdy teraz podążają za modelem podczas animacji powrotu.
  • Śnieżny/Szary/Hiena/Maruder Warwick nie używa już klasycznego zielonego efektu animacji przy animacjach powrotu.
  • Barwy Arcade Miss Fortune nie mają już klasycznych tekstur pistoletów podczas animacji śmierci.
  • Przywrócono efekty dźwiękowe wszystkim skórkom Katariny i sprawiono, że nie są już ciche.
  • Efekt wizualny dymu Katariny Zaprzysiężonej Śmierci podczas używania powrotu (B) już nie pojawia się pod ziemią.
  • Viktor Zaprzysiężony Śmierci nie używa już klasycznych efektów dźwiękowych podczas animacji jego żartu.
  • Renekton Spalonej Ziemi nie ma już brakujących efektów wizualnych ogników, gdy używa Rzezi Niewiniątek, posiadając 50+ pkt. furii.
  • Klątwa Smutnej Mumii (R) Amumu Niespodzianki nie jest już słyszalna w mgle wojny.
  • Tekstury Viktora Zaprzysiężonego Śmierci teraz skalują się z jakością postaci.

Emotki w łupach

Emotki mogą teraz wypaść przy używaniu Warsztatu hextech.

Nadchodzące skórki i Barwy

Następujące Barwy pojawią się wraz z patchem 7.22:

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.