Nadeszła pora na patch 7.11, więc podnieście ręce w górę i bijcie brawo.
Coraz częściej zajmowaliśmy się poważniejszymi zmianami u bohaterów i ten patch kontynuuje ten trend. Więc, gdy będzie to pasowało, będziemy oddzielać większe projekty od pozostałych. W tym patchu aktualizujemy Rek’Sai, Kindred i Malzahara!
Kontynuujemy także zmiany w środku sezonu. Kilku obrońców kiepsko sobie radziło bez starych obrażeń Słonecznej Peleryny podczas walki, więc mamy dla nich trochę wzmocnień, które pomogą. Maokai i Zac wciąż nie do końca wpisują się w nasze wyobrażenie stylu rozgrywki, więc wprowadzamy kolejne zmiany w tym patchu.
Poza zmianami w rozgrywce, ten patch wprowadza wiele wyczekiwanych od dawna funkcji. Nowy system 10 banów w drafcie pojawi się w rozgrywkach zwykłych i rankingowych jakiś czas po wprowadzeniu patcha, a zestawy przedmiotów zadebiutują w zaktualizowanym kliencie!
Ruszajcie i grajcie w League, przyjaciele.




Rek’Sai, Kindred i Malzahar

Rek’Sai
Superumiejętność Rek’Sai powoduje, że rzuca się ona teraz na cel, który niedawno zraniła. Może teraz znacznie szybciej wchodzić do Tuneli. Zmniejszone podstawowe obrażenia, zwiększone skalowanie.
Rek’Sai jest zajadłym drapieżnikiem, który budzi lęk w sercach ofiar. Sposób, w jaki aktualnie Rek’Sai jest wykorzystywana w grze — jako inicjatorka, która ustawia zagrania dla swojej drużyny — po prostu nie pasuje do tego tła fabularnego.
Dostrzegamy wielki potencjał w Rek’Sai i ta aktualizacja to dobra okazja, by naprawdę wyrazić jej drapieżne instynkty. Rek’Sai musi budzić lęk sama z siebie, a nie tylko jako uzupełnienie drużyny. Dzięki tym zmianom przedstawimy Rek’Sai, która będzie miała lepszy dostęp do tylnych szeregów wroga i będzie zadawać więcej obrażeń, gdy już się tam znajdzie, ale nie odniesie sukcesu, jeżeli nie zyska przewagi albo będzie kupować przedmioty dla obrońców.
Aby uzyskać więcej informacji, sprawdźcie nasz post dotyczący aktualizacji Rek’Sai.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Furia Xer’Sai
Zwiększony przyrost furii. Regeneracja zdrowia podczas zanurzenia odbywa się szybciej, ale maksymalna regeneracja została zmniejszona.
Q — Gniew Królowej
Zmniejszone podstawowe obrażenia na wyższych poziomach. Podwojone skalowanie.
Zanurzone Q — Drapieżnica
Teraz posiada skalowanie od dodatkowych obrażeń od ataku. Zadaje obrażenia fizyczne zamiast magicznych.
Zanurzone W — Wynurzenie
Główny cel zostaje podrzucony, pozostałe — odrzucone.
E — Ukąszenie Furii
Teraz posiada podstawowe obrażenia i skaluje się od dodatkowych obrażeń od ataku, a nie od całkowitych. Obrażenia nie skalują się już liniowo z furią, ale rzucanie przy pełnej furii nadal je podwaja i czyni nieuchronnymi.
Zanurzone E — Tunel
Czas odnowienia tworzenia i ponownego wejścia do Tuneli zmniejszony na wyższych poziomach.
nowośćR — Pośpiech Pustki
Rek’Sai oznacza bohaterów, których zrani, i może doskoczyć do oznaczonego celu, zadając mu obrażenia zależne od brakującego zdrowia celu.

Kindred
Ładunki umiejętności biernej zwiększają zasięg ataku Kindred i wzmacniają ich umiejętności.
Kindred byli naszą pierwszą próbą zaprojektowania od podstaw strzelca do dżungli. Mimo że okresowo pojawiali się w mecie (chociaż ostatnio niezbyt często), ich styl gry bardziej przypominał zwadźcę niż strzelca. Dziś przyglądamy się zestawowi umiejętności Kindred, aby stworzyć strzelca do dżungli, którego oryginalnie planowaliśmy. Wilk i Owca mają bardziej zróżnicowane role do odgrywania, które lepiej się ze sobą łączą, dzięki czemu Kindred to fajniejsza postać.
Oto cienka linia, którą kroczymy: „dżungler” i „strzelec” mają dość zróżnicowane potrzeby. Strzelcy są na ogół słabi we wczesnej fazie gry, ale skalują się do późnej fazy gry, gdzie stają się prowadzącymi. Dżungler potrzebuje dość siły we wczesnej fazie gry, aby zabijać potwory i gankować aleje. Aby mogli być oboma, musimy określić, kiedy Kindred mają słabości, i korzystając z procesu eliminacji, wychodzi nam środkowa faza gry. Dzięki większemu skupieniu się na obrażeniach ciągłych w późnej fazie gry (nowe skalowanie Znaków, przeniesienie skalowania na dodatkowe obrażenia od ataku), obniżamy eksplozywność ich umiejętności w środkowej fazie gry.
Ostatecznie, chcemy, aby wszyscy grający jako Kindred czuli się dobrze, grając jako strzelec w dżungli, dysponując odpowiednią mocą podczas odpowiednich momentów gry.
Podstawowe statystyki
aktualizacjaUmiejętność bierna — Znak Wiecznych Łowców
- Q — Taniec Strzał: Dodatkowa prędkość ataku zwiększa się o kolejne 5% za każdy ładunek. (Nie zwiększa już podstawowych obrażeń).
- W — Wilczy Szał: Obrażenia od aktualnego zdrowia celu zwiększają się o dodatkowe 0,5% za każdy ładunek.
- E — Narastający Strach: Obrażenia od brakującego zdrowia zwiększają się o dodatkowe 0,5% za każdy ładunek.
Q — Taniec Strzał
Daje prędkość ataku przy rzuceniu.
W — Wilczy Szał
Zadaje dodatkowe obrażenia zależne od aktualnego zdrowia wroga. Kindred mogą wybrać, gdzie rzucić Wilczy Szał.
E — Narastający Strach
Zadaje dodatkowe obrażenia zależne od brakującego zdrowia wroga i trafia krytycznie wrogów z niskim poziomem zdrowia.

Malzahar
Q, E i R zadają więcej obrażeń. W tworzy Pusklęta zależnie od rzuceń zaklęć przez Malzahara. Pusklęta stanowią mniejsze zagrożenie na początku.
Wspierający Malzahar był źródłem ciągłej frustracji w tym sezonie, a próby osłabienia go w negatywny sposób wpłynęły na środkowego Malzahara, który strasznie się zasmucił. Znaczną częścią tego jest to, jak przytłaczający jest Rój z Pustki we wczesnej fazie gry, gdy Malzahar nie musi zarządzać solową aleją. Odbieramy więc trochę wczesnej mocy Rojowi z Pustki i rozdzielamy ją między pozostałe umiejętności Malzahara. Pusklęta są ogólnie słabsze: łatwiejsze do zabicia i uniknięcia oraz zadają mniej obrażeń we wczesnej fazie gry, ale skalują się lepiej w późnej fazie gry. Roje z Pustki są także droższe do przygotowania.
Mimo że jego Pusklęta są słabsze, sam Malzahar stał się znacznie silniejszy. Złowieszcze Wizje, które wcześniej sprawiały, że Pusklęta zadawały olbrzymie obrażenia, teraz same powodują więcej obrażeń. To samo dotyczy Uścisku Piekieł: aby kombinacja zaklęć Malzahara była niebezpieczna dla łatwych do zabicia bohaterów, jego superumiejętność zadaje teraz bezpośrednie obrażenia głównemu celowi. Na koniec sprawiamy, aby Zew Pustki był łatwiejszy do użycia, skracając czas, przez który Malzahar musi pozostać w bezruchu, aby go rzucić. Pociski potrzebują więcej czasu na wystrzelenie, dzięki czemu możemy — zgadliście — zwiększyć ich obrażenia. Podsumowując, ten patch przygotowuje dla Malzahara drogę, którą wróci na środek.
aktualizacjaW — Rój z Pustki
Statystyki Puskląt
Pusklęta zyskują prędkość ataku za każdy poziom. Ogólne obrażenia zmniejszone na początku, ale zwiększone później.
OBRAŻENIA OD ATAKU 30/35/40/45/50 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 5-64,5 pkt. (na poziomach 1-18)DODATKOWE OBRAŻENIA 10/15/20/25/30 pkt. (+0,2 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 12/14/16/18/20 pkt. (+0,2 pkt. mocy umiejętności) (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)PRĘDKOŚĆ ATAKU 0,665 jedn. na wszystkich poziomach ⇒ 0,665-0,891 jedn. (na poziomach 1-18)RODZAJ OBRAŻEŃ Zadane obrażenia od ataku są fizyczne, dodatkowe zadane obrażenia — magiczne. ⇒ Obydwie części są zadawane jako obrażenia magiczne.CZAS DZIAŁANIA 12 sek. ⇒ 8/8/9/9/10 sek.Pusklęta giną szybciej.
ZDROWIE 3 pkt., traktowane jak zdrowie totemów ⇒ 65-201 pkt. (na poziomach 1-18), traktowane jak normalne zdrowiePANCERZ 30 pkt., bez znaczenia ze względu na mechanikę zdrowia totemów ⇒ 16-50 pkt. (na poziomach 1-18)ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 50 pkt., bez znaczenia ze względu na mechanikę zdrowia totemów ⇒ 8-25 pkt. (na poziomach 1-18)ZMIAŻDŻONE Ataki wież ⇒ Ataki wież i podstawowe ataki bohaterów zabijają Pusklęta bez względu na zdrowie.NIEZMIAŻDŻONE Wszystkie pozostałe źródła obrażeń (tj. stwory, potwory, umiejętności) zadają teraz Pusklętom normalne obrażenia.ZŁOTO ZA ZABICIE 5 szt. ⇒ 2 szt.Prędkość ruchu Puskląt zmniejszona, nie zmienia się już sytuacyjnie.
PRĘDKOŚĆ RUCHU 451 jedn. ⇒ 400 jedn.usuniętoPOŚPIECH Pusklęta nie zyskują już 100% prędkości ruchu, gdy zmierzają w stronę priorytetowych celów.usuniętoLETARG Pusklęta nie tracą już prędkości ruchu, im dalej od Malzahara się znajdują.
Q — Zew Pustki
E — Złowieszcze Wizje
R — Uścisk Piekieł
Bohaterowie

Ahri
Mniejsze obrażenia zadawane przez W i R, zwiększone obrażenia E.
Ahri pokonuje większość środkowych ze względu na swoją wszechstronność. Zmniejszamy jej potencjał do rażenia pojedynczych celów, osłabiając jej zaklęcia, które automatycznie namierzają cele, aby musiała bardziej polegać na umiejętnościach mierzonych.
W — Ogniki
E — Urok
R — Widmowa Szarża

Caitlyn
Pociski Huraganu Runaana nie kumulują już W Głowę.
Ze względu na interakcję z W Głowę, Huragan Runaana był najlepszym przedmiotem Caitlyn, jeżeli chodzi o obrażenia obszarowe oraz zadawanie pojedynczemu celowi. Usuwamy tę interakcję, aby Caitlyn musiała podjąć decyzję, na jakim rodzaju obrażeń chce się skupić. Uważamy także, że Caitlyn czuje się najlepiej, gdy strzela pojedynczym celom W Głowę dzięki dobrze umieszczanym pułapkom. Aktualnie jest w stanie to robić, a także zadawać wysokie obrażenia ciągłe podczas walk drużynowych, za pomocą prawego kliknięcia. Osłabiamy skalowanie pani szeryf z przedmiotami z prędkością ataków, aby musiała bardziej skupić się na pułapkach.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — W Głowę

Dr Mundo
Zwiększone obrażenia od ataku co poziom i obrażenia W co sekundę.
Od patcha 7.9 uważnie przyglądaliśmy się, w jaki sposób zmiany przedmiotów ze środka sezonu wpływały na naszych wytrzymałych przyjaciół. W kilku z nich bardzo mocno uderzyła zmiana Słonecznej Peleryny — Dr. Mundo, Malphite’a i Siona. Wynagradzamy tym bohaterom utratę mocy Peleryny, wzmacniając ich.
Ogólne statystyki
W — Agonia Ognia

Lee Sin
Gracze z dużym opóźnieniem mogą skakać do totemów.
Podobnie jak w przypadku ostatnich zmian Ryze’a i Karthusa sprawiamy, że Lee Sin łatwiej doskoczy do totemów przy wysokim opóźnieniu.
W — Osłona

Lucian
Zwiększony koszt many Q na wyższych poziomach.
Lucian mógł zainwestować w dość solidną wytrzymałość (Tabi Ninja, Czarny Tasak i Ostrze Zniszczonego Króla) bez większej utraty obrażeń. Jeżeli Kleryk Broni wciąż chce rezygnować ze Złodzieja Esencji, będzie musiał bardziej uważać przy korzystaniu z zaklęć.
Q — Przebijające Światło

Malphite
Zwiększone skalowanie E od pancerza.
Wzmocnienie w związku ze zmianą Słonecznej Peleryny!
E — Wstrząśnienie Ziemi

Maokai
Podstawowe leczenie z umiejętności biernej zmniejszone, zwiększone skalowanie ze zdrowiem. Zmniejszona prędkość i skalowanie od mocy umiejętności sadzonek. Czas działania sadzonek w zaroślach wydłuża się z dodatkowym zdrowiem, a nie z poziomem umiejętności.
Maokai miał być krzepkim obrońcą, który miał wchodzić do walki wymachując gałęziami, aby wprowadzić zamieszanie i pochłaniać obrażenia swym potężnym pniem. Jednakże w chwili obecnej przypomina katapultę, ciskając sadzonkami, aby spowalniać i zadawać obrażenia. Podobnie jak w ostatnim patchu odbieramy trochę mocy sadzonkom i przenosimy na jego wytrzymałość.
Umiejętność bierna — Wyssanie Magii
E — Rzut Sadzonką
- Buty Szybkości: 425 jedn.
- Większość ulepszonych butów: 445 jedn.
- Buty Prędkości i Buty Mobilności: 460 jedn.

Renekton
W ciągu ostatnich dwóch patchów wprowadziliśmy trochę zmian do kodu Renektona, aby zająć się kilkoma błędami, które męczyły go od dawna i ułatwić nad nim pracę w przyszłości. Niestety spowodowało to powstanie innych problemów, które w niektórych przypadkach pozostawiły go w gorszym stanie niż wcześniej. Cofamy oba zestawy zmian.

Sion
Krótszy czas odnowienia W, zwiększone skalowanie tarczy od maksymalnego zdrowia.
Wzmocnienie w związku ze zmianą Słonecznej Peleryny!
W — Kuźnia Dusz

Syndra
Obszar W zmniejszony.
Siłą Woli jest ciężko spudłować, przez co prowadzi ona do ganków, w których jedyną trudnością jest to, czy Syndra potrafi trafić wolno poruszający się cel za pomocą Precz, Słabeusze. Dajemy przeciwnikom większą szansę na uniknięcie Siły Woli, dzięki czemu będą też mogli łatwiej uniknąć Precz, Słabeusze.
W — Siła Woli

Yasuo
Ładunki Q znikają szybciej.
Yasuo już wcześniej był na granicy bycia zbyt potężnym, a zmniejszenie kosztu przedmiotów z trafieniem krytycznym wzmocniło go za bardzo. Zmniejszamy presję, jaką może wywierać na przeciwnikach, gdy skumuluje ładunki Q, aby mieli oni więcej szans na odpowiedzenie atakami.
Q — Nawałnica Stali

Zac
Wskaźnik ostrzegający przed E pojawia się wcześniej. Głos Zaca nie jest już piszczący tak często.
Aktualizacja Zaca dała mu więcej sposobów na kontynuowanie jego własnej inicjacji. Było to zrównoważone przez krótszy czas działania podrzucenia Elastycznej Procy, ale teraz, gdy ponownie może skalować się do jednej sekundy, dajemy przeciwnikom większe ostrzeżenie.
Ogólne
E — Elastyczna Proca
Zmiany w trakcie patcha 7.10
Dla przypomnienia. Ze względu na skalowanie od maksymalnego zdrowia, które zostało dodane razem z patchem 7.10, Rozciągające Uderzenie zadawało zbyt dużo obrażeń. Obniżyliśmy podstawowe obrażenia w połowie patcha.
Audio Xayah i Rakana przy umieszczaniu totemów
Przedmioty

Maska Otchłani
Zmiana nazwy i aktualizacja ikony, aby były zgodne ze zmianą w środku sezonu.

Całun Banshee
Zwiększony koszt. Zwiększono odporność na magię.
Biorąc pod uwagę, jak potężną obronę oferuje tarcza magii w alei, chcemy sprawić, aby Całun Banshee nie był dostępny zbyt wcześnie i żeby przeciwnicy mieli szansę na pokonanie osób, które go zakupiły, gdy są podatne na ataki. Zwiększenie kosztu osiąga oba cele: kupujący potrzebują więcej czasu, aby zdobyć dodatkowe złoto i przez dłuższy czas korzystają z Opończy Antymagicznej. Pomimo tego nie uważamy, że Całun zasługuje na osłabienie, więc zachowujemy jego skuteczność przy zwiększonym koszcie.

Ostrze Zniszczonego Króla
Zmniejszona kradzież życia.
Ostrze Zniszczonego Króla jest w tej chwili zbyt silne. Ten przedmiot ma sporo zastosowań — przedmiot do pojedynków, niezły przedmiot do rozwalania obrońców, wczesne zwiększenie siły — i chcemy zachować je wszystkie. Pozwala posiadaczom na wygrywanie wymian ciosów dzięki obrażeniom, które daje, ale to, że potem z łatwością mogą się jeszcze uleczyć, to już kopanie leżącego.

Tabi Ninja
Zmniejszona redukcja obrażeń od podstawowych ataków.
Tabi Ninja powinny być przedmiotem wybieranym przeciwko przytłaczającym obrażeniom fizycznym, a dodatkowa odporność przeciwko podstawowym atakom daje im zwiększoną skuteczność przeciwko strzelcom w większości gier. Obecnie są jedynym słusznym wyborem, gdy przeciwnicy mają jakiekolwiek obrażenia fizyczne poza strzelcami, więc obniżamy ich skuteczność.

Medalion Nomada
Zmniejszony koszt skompletowania. Dotyczy także Talizmanu Wstąpienia i Oka Oazy.
Gdy zaktualizowaliśmy przepis Medalionu Nomada w ostatnim patchu, niewielka zmiana kosztu skompletowania nie została wprowadzona. Oto ona.
Talizman Wstąpienia
Oko Oazy
Śledzenie zabitych stworów na tablicy wyników
- Pająki Elise
- Wieżyczki Heimerdingera (nie uwzględniając jego ULEPSZONEJ!!! wieżyczki)
- Macki Illaoi
- Pusklęta Malzahara
- Zabawki Niespodzianki Shaco (wliczając te stworzone w wyniku wybuchu klona z Halucynacji)
- Istoty Mgły i pierścienie Mrocznej Procesji Yoricka
- Cierniopluje i Smagające Pnącza Zyry
Tekst kontroli tłumu
Format banów
Zwykłe i rankingowe
Dodajemy jednoczesne banowanie 10 bohaterów do wszystkich trybów draftu na Summoner’s Rift w trakcie patcha 7.11, zaczynając od zwykłego draftu w Ameryce Północnej. Chcemy sprawić, aby wszyscy gracze mieli większy udział w fazie banowania, a także spróbować znacznie skrócić czas potrzebny do rozpoczęcia gry. Przeczytajcie ogłoszenie tutaj, aby poznać szczegóły, albo poniżej, jeśli chcecie skróconą wersję:
Gry niestandardowe
Normalne gry niestandardowe pozostały chwilowo bez zmian, gdy zajmujemy się pewnymi zakulisowymi zmianami co do gier niestandardowych. Gry niestandardowe z draftem turniejowym przechodzą na format e-sportowy, który był wykorzystywany od jakiegoś czasu, ale interfejs może być trochę niejasny na premierę. Zajmiemy się tym w późniejszym patchu.
Pozwolenia na zapraszanie do poczekalni
Rotacyjny tryb gry
W skrócie:
- Zmierzcie się ze ZŁOWIESZCZYMI klątwami Niszczących Botów — inercją, teleportowaniem, ścianami wichru i wieloma więcej!
- Przetrwaj starcie z diabelskim chochlikiem, który za tym wszystkim stoi. Ruchy, dwa, trzy, cztery…
Niech zacznie się rozwałka. Muahahaha! MUAHAHAHAHAHAH!!!
Boty na Twisted Treeline
Aktualizacja klienta League of Legends
Rozwiązania większości najbardziej powszechnych problemów znajdziecie w dziale Znane problemy na naszej stronie wsparcia.
Nowe funkcje
Ważniejsze poprawki
- Zmniejszyliśmy panel specjalizacji, aby umożliwić graczom większą widoczność po lewej i prawej stronie podczas wyboru bohaterów, aby mogli stwierdzić, czyja kolej i kogo wybiera.
- Ogólne usprawnienia wyboru bohaterów, aby działania były bardziej przejrzyste.
- Naprawiono błędy, które sprawiały, że niemożliwe było zatwierdzenie swojego wyboru podczas wyboru bohaterów.
- X w poczekalni i na ekranie podsumowania rozgrywki został zmieniony, aby miał więcej miejsca.
Lee Sin Smocza Pięść
Interfejs łupów
Aktualizacja stanu kolejki
Ponieważ ogólny status dwóch kolejek rankingowych na SR jest w miarę zgodny we wszystkich regionach, na ten moment wycofujemy aktualizację stanu kolejki. Przywrócimy ją, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Rankingowa solo/duet
Rankingowa elastyczna
Naprawione błędy
- Rzucanie Q — Połamanych Skrzydeł Riven zbyt szybko jednego po drugim nie uniemożliwia już działania namierzania jednostek na kolejnych rzuceniach po pierwszym.
- Przeciwnicy nie stają się już niewidzialni, jeżeli Zac spróbuje ich wyrzucić na dużym obszarze nieprzekraczalnego terenu przy maksymalnym zasięgu R — Hop, do Góry! (takie obszary nie istnieją na Summoner’s Rift).
- Fiora nie usuwa już ładunków E — Odmrożenia Sejuani, gdy użyje W — Riposty, aby dobić atak, mając trzy ładunki.
- Gdy Darius aktywuje Noxiańską Potęgę poprzez nałożenie piątego ładunku Umiejętności biernej — Krwotoku za pomocą Q — Zdziesiątkowania, Zdziesiątkowanie nakłada teraz prawidłowo tylko jeden ładunek Krwotoku na pozostałe trafione jednostki.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że będąc oślepionym przez Q — Oślepiającą Strzałkę Teemo, trafienia krytyczne Dravena wciąż zadawały krytyczną część obrażeń.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że gdy łańcuch błyskawic z Kosy Statika był aktywowany przez Q — Mistyczny Strzał Cybernetycznego Ezreala, nie trafiał prawidłowo krytycznie przy 100% szansy na trafienie krytyczne.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że pocisk Q — Rozjemcy z Piltover wrogiej Caitlyn nie pojawiał się prawidłowo, dopóki nie trafił jednostki, gdy został wystrzelony z mgły wojny.
- Tupnięcie E — Niszczycielskiej Szarży Hecarima nie może już być użyte ponownie, gdy pierwotny cel Hecarima zginie w trakcie animacji tupnięcia.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że gdy Xayah i Rakan korzystali ze Wspólnego Powrotu, mając wzmocnienie Barona, tylko postać, która rozpoczęła Powrót, otrzymała premię do prędkości ruchu z Ulepszonego Powrotu.
- Naprawiono szereg graficznych błędów związanych z E — Kontratakiem Jaxa w różnych skórkach.
- Zmiana muzyki Summoner’s Rift ze zaktualizowanej na klasyczną nie uniemożliwia już odtwarzania muzyki na innych mapach.
- Różne linie dialogowe, które aktywują się, gdy Cybernetyczna Caitlyn zdobędzie pentakilla, unicestwi wrogą drużynę lub zaliczy serię zabójstw, odtwarzają się teraz prawidłowo.
- Spód skradzionej czapki Teemo nie wygląda już dziwnie podczas Powrotu Cybernetycznej Caitlyn.
- Efekty cząsteczkowe świecących rąk takich rzeczy jak Blask i umiejętność bierna — Wzmacniająca Siła Czarów nie przesuwają się już do łokcia Cybernetycznego Ezreala.
- Efekty cząsteczkowe przy trafieniu Q — Mistycznym Strzałem i R — Celną Salwą wyświetlają się teraz prawidłowo przy zabijaniu potworów w dżungli.
- Podstawowe ataki Pogodynki Janny zostały poprawione, aby zgadzały się ze zmianami innych skórek Janny w patchu 7.9.
- Rakan Kosmicznego Brzasku ponownie posiada gwiezdną mgławicę podczas Powrotu.
- Cukierkowy Król Ivern ponownie beka niegrzecznie po zakończeniu Powrotu.
- Dźwięk Mrocznych Kul Syndry Sędzi oraz z Atlantydy nie odtwarza się już podczas ich animacji śmierci.
- Przywrócono dźwięk śmierci SKT T1 Azira.
- Przywrócono brakujące efekty dźwiękowe podczas żartu Wybranego Mastera Yi.
- Ponownie słychać wybuchającą bombę w żołądku Mistrza Arkanów Ziggsa podczas jego żartu.
- Przywrócono starą ramkę ekranu wczytywania Czarującej Nidalee dla oryginalnych posiadaczy.
- Dźwięk Powrotu Gragasa z Oktoberfest odtwarza się teraz prawidłowo na Howling Abyss.
Nadchodzące skórki i Barwy
Następująca skórka pojawi się wraz z patchem 7.11: