Scarizard robi sobie przerwę od opisów patchów, więc musicie użerać się ze mną.
Zanim przejdziemy do sedna, uczcijmy minutą ciszy starą grafikę przedstawiającą walkę Mordekaisera z Master Yi, którą skądś ukradliśmy.
…
A teraz obczajcie nową czadową grafikę, którą ukradliśmy z aktualizacji sezonu 2016! Możecie pobrać ją jako tapetę stąd, co jest bardzo fajne.
Przechodząc do sedna, 6.1 i 6.2 są patchami przedsezonowymi i jak na razie jesteśmy zadowoleni ze stanu rzeczy. Dokonujecie różnorodne wybory w meczach (jesteśmy trochę podejrzliwi o tę wspierającą Lissandrę). Wiele postaci, które były niezwykle silne, zaczyna się uspokajać (chociaż Gravesa i kilku innych trzeba jeszcze sprawdzić), a wkrótce zacznie się sezon.
W związku z powyższym, 6.2 jest prostym patchem. Najbardziej ekscytującymi rzeczami, na które chcę zwrócić uwagę (poza premierą Jhina, aktualizacją Shena i wzmocnieniami Nunu) są zmiany związane z resztkami totemów i wykrywaniem kolizji ścian. Zmiany kolizji ścian są dość ważne, co jest oczywiste, więc przeczytajcie notatkę. Jeżeli chodzi o resztki totemów: nadal uważamy, że musi być jakiś sposób na nauczenie się jednego z najważniejszych (i często wygrywających mecze) systemów w League of Legends, więc wprowadzamy małe lśniące duchy totemów. Przejrzystość.
I to tyle, jeżeli chodzi o 6.2! Życzymy szczęścia podczas meczów o miejsca. Jeżeli macie problemy, poszukajcie znajomych do wspinania się w rankingach – tylko upewnijcie się, że nie wiszą wam jakiejś kasy, czy coś, ponieważ jeżeli zaczniecie się kłócić o to, kto zawalił mecz w 55 minucie, łatwo kogoś obrazić i wtedy Tyler nigdy nie odda wam tych 20$, które jest winny, chyba że publicznie powiecie o tym w opisie patcha. WSTYD.
A na poważnie, bierzcie znajomych i bawcie się dobrze! Życzymy wszystkim powodzenia!
Chris „Pwyff” Tom
Bohaterowie
Jhin
Jhin Wirtuoz pojawi się tydzień po premierze patcha 6.2! Aby dowiedzieć się więcej, sprawdźcie następujące łącza:
- Umysł Wirtuoza
- Ujawnienie bohatera
- Spojrzenie na bohatera
- Prezentacja bohatera (Wkrótce!)
Shen
Shen Oko Zmierzchu zostanie zaktualizowany wraz z patchem 6.2! Aby dowiedzieć się więcej, sprawdźcie następujące łącza:
Dr Mundo
Zmniejszamy wczesną potęgę Mundo. Obrażenia E są niższe aż do ostatniego poziomu, a R ma dłuższy czas odnowienia, który skraca się z poziomami.
Co otrzymujemy, gdy potwór z późnej fazy gry dominuje także na początku? Mundo. Ostatnia porcja osłabień w 5.24 chyba nie spowolniła pociągu bólu, jakim jest Mundo, więc przyciskamy go bardziej w 6.2, aby musiał bardziej pracować na siłę w późnej fazie gry.
E – Masochizm
R – Sadyzm
Elise
Podstawowa prędkość ruchu zmniejszona w obu postaciach, mniejsze podstawowe obrażenia W.
Dzięki Runicznym Echom Elise zyskała narzędzie, dzięki któremu będzie mogła piąć się w rankingach i nic jej nie przeszkodzi.
Elise radzi sobie dobrze i ma wyjątkową niszę strategiczną (silny dżungler we wczesnej fazie gry z dużą użytecznością i silną obecnością na mapie), więc trochę ją spowalniamy.
Ogólne
W – Wybuchowy Pająk
Fiora
Punkty witalne pojawiają się teraz w bardziej przewidywalny sposób.
W momencie premiery Taniec Fechtmistrzyni zmieniał miejsca pojawienia się między dwoma „przednimi” punktami witalnymi (od strony niebieskiej) i dwoma „tylnymi” (od strony czerwonej). Miało to na celu wprowadzenie dodatkowych elementów do opanowania oraz wyłączenie losowości dla Fiory i jej przeciwnika. Jednakże w pewnym momencie coś poszło nie tak i skończyło się na losowości.
Naprawiamy to ze względu na wspomniane powody.
Bierna – Taniec Fechtmistrzyni
Gangplank
Zwiększony czas odnowienia R.
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że Gangplank bardzo często gości w opisach patchów, ale wciąż pozostaje jednym z najskuteczniejszych bohaterów w grze. Jednakże staramy się nie przesadzać ze zmianami, ponieważ wiemy, jak łatwo jest zmienić stan użyteczności bohatera. Dziś osłabiamy globalną obecność Kanonady, aby utrzymać ją na poziomie innych globalnych superumiejętności, co powinno sprawić, że Gangplank będzie musiał rozważniej z niej korzystać.
R – Kanonada
Karma
Koszt many W obniżony na wszystkich poziomach.
Przyglądamy się bohaterom, na których wpłynęło osłabienie regeneracji many Roszczenia Królowej Lodu w 6.1.
Chociażby Karmie.
W – Skupiona Wola
Kha’Zix
Opis jest podsumowaniem, więc możecie go przeczytać.
Znaleźliśmy dobre rozwiązanie dla Kha’Zixa i Rengara w możliwości przygotowania umiejętności, gdy lecą, aby przytulić stojących z tyłu bohaterów. Rozmowa na temat Kha’Zixa prawdopodobnie nie skończy się na tym, ale teraz jesteśmy bardzo ostrożni, jeżeli chodzi o zabójców.
W – Kolec Pustki
R – Atak Pustki
Kindred
Koszt many Q zwiększony, podstawowe obrażenia E zmniejszone.
Nie chcemy osłabiać skalowania Kindred w późnej fazie gry (albo nie będą funkcjonować jako dżunglujący strzelcy), więc osłabiamy trochę ich wczesną siłę.
Q – Taniec Strzał
E – Narastający Strach
Nunu
E jest teraz bardziej spamowalne podczas walk drużynowych w późnej fazie gry, dzięki krótszemu czasowi odnowienia i niższemu kosztowi many (kosztem mniejszych obrażeń).
Najbardziej denerwujący mały chłopiec na świecie (i jego yeti, Willump – mamy nadzieję, że o tym wiedzieliście) dostanie coś do robienia podczas walk drużynowych w późnej fazie gry. Możliwe jest, że przez to powróci Nunu walczący w alei, ale nie wiemy, co by to oznaczało dla całego League of Legends, więc już teraz przeprosimy.
… Przepraszamy za yeti.
To powiedziawszy, nie możemy się doczekać kolejnych filmików z rozgrywki ze świetną muzyką.
E – Uderzenie Lodu
Poppy
Niewielkie poprawki, aby uporządkować umiejętność bierną Poppy, a także usprawnienie dla Q.
Kilka drobnych poprawek, aby Poppy czuła się dobrze. Nie chcieliśmy zwiększać jej mocy.
Bierna – Żelazna Ambasador
Q – Uderzenie Młotem
Rengar
Obrażenia Q zmniejszone, ale wzmocnienie obrażeń jest silniejsze. Rzut Bolą ma teraz czas rzucania, nawet jeżeli Renga używa go w trakcie skoku. Wykrzyknik Śmierci z R daje ostrzeżenie z dalszej odległości. I tak pewnie zginiecie.
W każdym patchu pojawiają się takie zmiany, przy których bierzecie głęboki oddech, przeciągacie się, a następnie nurkujecie w… morzu kontekstu.
Mamy tu myśliwego z czadową fryzurą, którego znakiem rozpoznawczym jest błyskawiczne zamordowanie kogoś. Oznacza to, że mimo przygotowania narracji dla tych zmian Rengara, prawdopodobnie w przyszłości będą kolejne. I więcej kontekstu.
Chcemy zrobić dwie rzeczy głównie dlatego, że nadpisują się w obecnej roli strategicznej Rengara. 1.) Chcemy dać graczom trochę większą szansę na reakcję (patrzcie: zmiana R). 2.) Chcemy osłabić jego zdolność do zabicia kogoś błyskawicznie za pomocą swojej niemożliwej do skontrowania kombinacji (patrzcie: zmiany E + Q). Nie wiemy, jak poradzą sobie one w zmniejszeniu poziomu frustracji związanej z kotem, ale od tego zaczniemy.
Kupujcie różowe totemy. Ta porada ma mało wspólnego z Rengarem, to po prostu dobry nawyk.
Ogólne
Q – Wzmocniona Dzikość
E – Rzut Bolą
R – Zew Łowów
Tahm Kench
Czas utrzymywania się ładunku umiejętności biernej został zmniejszony. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Pożarcie odnawiało się i zwracało koszt many, nawet jeżeli przeciwnik osłonił się tarczą.
Nie chcemy, aby Kench wylądował na ławce rezerwowych, ale pragniemy zmniejszyć trochę poziom frustracji, gdy pojawia się na mapie. Zmiana czau utrzymywania się ładunku ma zmusić go do większej agresji, jeżeli chce wrzucić coś na ząb.
Bierna – Smakosz
Q – Smagnięcie Językiem
W – Pożarcie
R – Podmorska Podróż
Przedmioty
Roszczenie Królowej Lodu
Kogo wezwiecie?
Staramy się uczynić Rift mniej strasznym miejscem. Mówiąc krótko, początkowo skupiliśmy się na Roszczeniu Królowej Lodu, ale potem rozszerzyliśmy nasze działania na dwa zmniejszenia kosztów opisane poniżej. Zwiększenie czasu odnowienia sprawi, że trzeba będzie bardziej rozważnie korzystać z efektu użycia.
Morellonomicon
ZMNIEJSZONY KOSZT?
Efekt badań związanych z Roszczeniem Królowej Lodu. Wygląda na to, że przeceniliśmy, co te unikalne bierne efekty robiły dla tego przedmiotu. Tańsze możliwości powinny pomóc z różnorodnością przedmiotów.
Bluźnierczy Graal Athene
ZMNIEJSZONY KOSZT!
Patrzcie wyżej. Albo możemy to wkleić. Co właśnie zrobimy.
Efekt badań związanych z Roszczeniem Królowej Lodu. Wygląda na to, że przeceniliśmy, co te unikalne bierne efekty robiły dla tego przedmiotu. Tańsze możliwości powinny pomóc z różnorodnością przedmiotów.
Tajemnicza Pieczęć
Zmniejszenie kosztu, abyście mogli zacząć z Odnawialną Miksturą albo trzema Miksturami Zdrowia.
Tajemnicza Pieczęć została zaprojektowana, aby spełniać marzenia o ograniczonej potędze, więc idziemy bardziej w tę stronę. Teraz idealnym początkiem jest Tajemnicza Pieczęć + Odnawialna Mikstura, dzięki czemu przelewacie pierwszą krew i zdobywacie ładunki oraz Miksturę Skażenia (i tę świetną synergię przedmiotów), gracie arogancko, tracicie ładunki podczas nieudanego ganku, uparcie odmawiacie sprzedania Tajemniczej Pieczęci (nawet mimo że to jak sprzedanie Pierścienia Dorana), ryzykujecie kupno Mejaia i nigdy nie zbieracie więcej niż 5 ładunków.
Wcale nie przewiduję, przysięgam.
Kosa
Więcej podstawowych obrażeń od ataku, więcej złota po zabiciu 100 stworów.
Wciąż podoba nam się chciwość związana z Kosą, więc trochę ją podkręcamy.
Ognista Armata
Niewielka poprawka błędu, który sprawiał, że ruch z atakiem nie brał pod uwagę zwiększenia zasięgu Ognistej Armaty, więc bohaterowie podbiegali na zwykły zasięg i marnowali wzmocniony atak.
Systemy
Detekcja kolizji ścian
Błyskanie i umieszczanie totemów przez ściany jest teraz bardziej logiczne i łatwiejsze do zrozumienia. Jeżeli doczytaliście tak daleko, to możecie przeczytać kontekst, bo łatwo się w tym pogubić.
Ta zmiana ma wpływ (głównie dobry) na to, jak Błyskacie lub umieszczacie totemy przez ściany, więc jasno wyjaśnimy, co się stało. Przed zmianą: gdy ktoś próbuje Błysnąć lub umieścić totem przez ścianę, gra próbuje umieścić postać tam, gdzie chce iść. Jeżeli nie może, zaczyna świrować, a następnie dociera do miejsca docelowego. A potem rzuca tam postać. Technicznie rzecz biorąc, jest to konsekwentne, ponieważ jeżeli znacie odpowiednie miejsca, to zawsze traficie tam, gdzie chcecie – trzeba tylko zapamiętać gdzie. Po zmianie: identyczna sytuacja, tylko jeżeli nie znajdziecie miejsca w ścianie, system poszuka najbliższego dostępnego miejsca i umieści was tam. Kropka.
Co to oznacza: Błyskanie i umieszczanie totemów przez ściany powinno być znacznie bardziej intuicyjne pod względem tego, co będzie działać, a co nie. Jeżeli coś działało, a teraz nie, to oznacza, że od początku nie miało działać (brak zasięgu), ale system oszukiwał. W takich przypadkach konieczne będzie ponowne nauczenie się sposobów stawiania totemów przez ściany, aby robić to konsekwentnie, ale powinno być to o wiele bardziej sensowne.
Specjalizacje
Zabójca
Bardziej „zabójca”, mniej „superdobry dla dżunglerów”.
Skupiamy się bardziej na mechanice izolacji bohaterów, którą miał dawać Zabójca, a nie na tym, aby była to bardzo silna specjalizacja dla dżunglerów. O rany.
Dekret Władcy Piorunów
Czas odnowienia dłuższy na niższych poziomach, niższy na wyższych poziomach. Okres między trafieniami został zmniejszony, więc trzy uderzenia musicie wykonać szybciej, aby aktywować efekt.
Dekret Władcy Piorunów jest obecnie wyznacznikiem satysfakcji i mocy dla specjalizacji kluczowych, ale to nie oznacza, że nie możemy go zmienić! Myślcie o tym, jak o utrzymaniu Władcy Piorunów na równym poziomie z innymi specjalizacjami, więc odpowiednio dostosowujemy obie strony. Odejmujemy trochę wczesnej mocy Władcy Piorunów, ponieważ bezsprzecznie dominuje nad innymi wyborami. Jednakże oznacza to, że możemy go wzmocnić w późnej fazie gry.
Czas utrzymywania się ładunków jest prawdopodobnie bardziej ważny dla agresji w alei, ponieważ będziecie musieli naprawdę się zaangażować, jeżeli chcecie swoje fioletowe pioruny.
Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów
Poprawka opisu. Piewca Wiatrów wzmacnia leczenie i osłanianie siebie, ale nie daje dodatkowego pancerza i odporności na magię.
Tylko poprawka opisu. Jeżeli ktoś się zastanawia, dlaczego Piewca Wiatrów nie daje takich samych premii do pancerza i odporności na magię przy leczeniu i osłanianiu siebie, odpowiedzią jest Mundo. I Warwick. I Singed. I Garen. I tak dalej.
Talizmany i wizja
Resztki totemów
Resztki totemów zmieniają swój wygląd, zależnie od tego, ile czasu istnieją.
Jedną z najczęstszych rzeczy jakie słyszeliśmy na temat resztek totemów było to, jak bezużyteczna jest to informacja. Mówiąc najprościej, ponieważ są one obecne przez tak długi czas, kończy się to dużą ilością „śmieciowych” danych, które nie pomagają w uczeniu się nawyków.
Ta zmiana wprowadza ułatwienie. Poprzez pokazywanie jasnych i wyraźnych faz z „życia” resztek, łatwiej powinno się poznawać strategię wizji przeciwnika oraz jak zmienia się wraz z upływem czasu. Może nie brzmi to jak zbyt ekscytująca funkcja, ale taka jest. My jesteśmy podekscytowani. Nalegamy – bądźcie podekscytowani.
- Świecą się jasno przez pierwsze 10% czasu istnienia!
- Przestają się palić, gdy minie 30% czasu istnienia!
- Cząsteczki zmieniają wygląd, a resztki zmniejszają się, gdy minie 60% czasu istnienia!
Badawcza Soczewka
Łatwiej wyszukujcie ukrytych Cho’Gathów.
Będzie to miało niewielki wpływ na szukanie totemów, ale powinno sprawić, że oznaczanie dużych bohaterów ukrywających się w zaroślach będzie bardziej zabawne.
Zmiana Dalekowidzenia
Niebieskie totemy mają teraz własną wyjątkową ikonę na minimapie.
To dla sytuacji, w których wasza drużyna nastawia pełno niebieskich totemów i chcecie się doliczyć, ile macie zwykłych, ale macie problem, ponieważ 20 z nich stoi w waszej dżungli.
Myślimy o was.
Talizmany używane podczas podtrzymywania
To na pewno funkcjonalny nagłówek.
Przeczytajcie opis na pudełku. Zainspirował nas Jhin podczas testów, gdy próbował sam wypatrywać celów dla Kurtyny! (R), ale tylko przerywał strzelanie i robił się smutny. Niestety wprowadzając zmianę, popełniliśmy błąd i naprawiliśmy to dla wszystkich bohaterów z wyjątkiem Jhina (i Xeratha). Zajmiemy się nimi najszybciej, jak to będzie możliwe.
Alternatywne mapy
Howling Abyss
#porządkowanieliczb
Chcieliśmy wprowadzić #porządkowanieliczb do pojawienia się reliktu zdrowia na Howling Abyss, a skończyło się na zmianie Twisted Treeline. Mówiąc krótko, jedna jest błędem, a druga jest zamierzona.
Twisted Treeline
#ups
Skutek uboczny. Naprawimy to najszybciej, jak się da.
Nowy wybór bohaterów
Usprawnienia interfejsu
Dodajemy kilka elementów do nowego wyboru bohaterów, które nie były gotowe na premierę.
Usprawnienia systemu dobierania przeciwników
Te zmiany wprowadzono dość szybko po premierze nowego wyboru bohaterów. Upewniamy się tylko, że o nich wiecie.
Festyn Księżyca 2016
Świętujcie dalej dzięki nowej zawartości związanej z Festynem Księżyca po premierze patcha 6.2:
- Skórka Totem Wstającego Świtu oraz cztery nowe ikony przywoływacza
- Twój sklep Festynu Księżyca będzie otwarty od 28 stycznia do 8 lutego
Dowiedzcie się więcej i dołączcie do zabawy na stronie Festynu Księżyca 2016!
Naprawione błędy
- Czcionka interfejsu skaluje się teraz prawidłowo z ustawieniami interfejsu, a nie ustawieniami DPI systemu. Sorki, użytkownicy 4k!
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że animacja Badawczej Soczewki odtwarzała się po wejściu w zarośla, które przeciwna drużyna zbadała wcześniej w danym meczu
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia do prędkości ataku z Żądzy Krwi Watażki trwała o sekundę krócej niż powinna
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że kombinacja E – Niszczycielska Szarża R – Nawałnica Cieni Hecarima nie działała prawidłowo. Hecarim może teraz użyć E przed R i nie straci wzmocnienia z E
- Podobnie jak Ryze, Cassiopeia teraz zachowuje swój wcześniejszy rozkaz ruchu lub ataku po rzuceniu E – Podwójnego Kła
- R – Promień Dezintegracji Istot Żywych Vel’Koza nie zachowuje się już dziwacznie, gdy zostanie użyty w chwili, gdy Vel’Koz zabija cel
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że R – Niepowstrzymana Siła Malphite’a czasami podbijała i zadawała obrażenia jednostkom w miejscu startu zamiast w docelowym, gdy wchodziła w interakcję z umiejętnościami przemieszczającymi, jak E – Kolumna Lodu Trundle’a
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty przemieszczenia nie przenosiły Zaca podczas lotu po użyciu E – Elastycznej Procy
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że awansy powodowały, że premia do pancerza i odporności na magię z E – Rozpędu Gravesa była niekonsekwentna, dopóki nie została odświeżona
- Naprawiono dające wizję elementy Q – Zewu Pustki Malzahara. Wizja jest teraz prawidłowo przyznawana na całym obszarze, a przeciwnicy trafieni na krawędzi obszaru trafienia są prawidłowo ujawnieni.
- W – Ściana Wichru Yasuo teraz prawidłowo kontynuuje blokowanie pocisków, gdy Yasuo zginie
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że trzecia Q – Nawałnica Stali (i kombinacja E > Q) Yasuo mogła zadać obrażenia przez tarcze magii w niektórych przypadkach
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że E – Ostrze Zenitu Leony unieruchamiało cel w trakcie doskoku, nawet jeżeli osłonił się przed umiejętnością tarczą magii
- Bierna – Ochrona Egidy Pantheon teraz blokuje – i jest zużywana! – ataki Tibbersa Annie i superwieżyczki Heimerdingera
- Naprawiono wiele przypadków efektów przy trafieniu, które nakładały się, nawet przy zablokowaniu przez Bierną – Ochronę Egidy Pantheona
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że ataki roślin Zyry ignorowały uniki celu
- Herold zostawia teraz duszę dla Thresha
Nadchodzące skórki
W patchu 6.2 pojawią się następujące skórki:
Trzy nowe skórki są dostępne z okazji Festynu Księżyca – szczegóły sprawdźcie wyżej!