Boosting MMR
Czy smurfy są rozważane przez was jako boosting i czy możemy za stworzenie i granie na takich kontach otrzymać bana?
Jeśli sam stworzyłeś swojego smurfa i sam doszedłeś do danej dywizji to nie ma szans żeby zostało to uznane jako boosting.
Jaka kara może zostać na nas nałożona jeśli zostaniemy przyłapani na boostingu?
Karą za Boosting MMR jest zawieszenia na dwa tygodnie. Dodatkowo mimo tego iż sama kara nie blokuje nam możliwości grania rankedów przez resztę sezonów to sprawia ona, że ukarany nie otrzyma żadnych sezonowych nagród bez względu na to jak wysoko uda mu się dojść.
Jeśli chcemy wysłać wiadomość do supporta, w której wskażemy osobę, która naszym zdaniem korzysta z boostingu to do jakiej kategorii powinniśmy ją przypisać?
Najlepiej wysłać taką wiadomość w “General Category” w podkategorii “Game and Features”.
Cassiopeia
Witajcie,
W ostatnim czasie wzmogła się ilość dyskusji związanych z Cassiopeią. Od momentu naszej ostatniej aktualizacji sporo się w tym temacie nauczyłem i chciałbym teraz poświęcić trochę czasu aby pomówić o tym trochę:
- Po pierwsze komunikacja związana z aktualizacją Cassiopei stała zwyczajnie na bardzo niskim poziomie. Informowaliśmy was o wszystkim zbyt późno i dostarczaliśmy zbyt małej liczby informacji.
- Obierając sobie cele związane z tą aktualizacją zmarginalizowaliśmy wiele rzeczy, które były kluczowym czynnikiem dla którego spora część graczy tak lubiła tę postać. Problemy, które chcieliśmy rozwiązać były/nadal są prawdziwe, ale rozwiązania które przyjęliśmy niosły ze sobą zbyt duży koszt. Obecnie chcemy skupić się na przywróceniu rzeczy, które były lubiane przez sporą rzeszę fanów Cassiopei, a także na jednoczesnym znalezieniu alternatywnych rozwiązań dla wspomnianych już przeze mnie problemów.
Przejdźmy teraz więc do pełnej, zaktualizowanej listy zmian które wkrótce pojawią się na PBE:
Aspect of the Serpent (Pasyw)
- Nie będziemy już dłużej zyskiwać stacków za zabicie zatrutej jednostki, czy też za użycie Twin Fanga (E) na wrogim bohaterze.
- Będziemy za to zyskiwać stacka co każde 6 sekund, a także za każdą sekundę podczas które wrogi champion pozostanie zatruty.
- Obecnie ustaliliśmy, że ilość stacków potrzebna do osiągnięcia danego efektu zostanie zmieniona na 100/250/500 (z 75/200/400) co przy nowej mechanice i tak oznacza, że będziemy dane progi osiągać wcześniej, ale zdecydowanie będziemy jeszcze prowadzić dyskusję nad tą zmianą.
Noxious Blast (Q)
- Opóźnienie zostanie tak zmienione aby działało zgodnie z pierwotnym planem (było jednolite).
- Opóźnienie ma zostać zwiększone z 0.35 do 0.4 sekundy dzięki czemu przeciwnik będzie miał pewną szansę na zareagowanie.
- Wartość buffu do prędkości poruszania się zostanie zmieniona z 10/15/20/25/30% na 25%.
- Bazowe obrażenia zostaną zmniejszone z 75/115/155/195/235 do 70/105/140/175/210.
- Koszt many zostanie zwiększony z 40/45/50/55/60 do 45/50/55/60/65.
Ogólnie rzecz biorąc zmiany w obrażeniach/koszcie many tej umiejętności spowodowane są tym, że zmiany w E Cassiopei znacznie wzmacniają jej Q i choć chcemy w ogólnym rozrachunku wzmocnić tego spella to uważamy, że takie a nie inne zmiany w nim były konieczne.
Miasma (W)
- Brak Zmian
Twin Fang (E)
- Koszt many zostanie zmieniony z 30/45/60/75/90 na 35/45/55/65/75. – Tej zmianie będziemy się jeszcze przyglądać.
- Wcześniej zdecydowaliśmy się usunąć mechanikę refundacji many jednak ta decyzja okazała się słaba dlatego przywracamy ten system :).
- Od teraz umiejętność ta będzie nakładała debuffa zwiększającego obrażenia od trucizny o 25% na 5 sekund; debuff ten będzie się stackował do dwóch razy (50%).
Petryfing Gaze (R)
- Brak Zmian.
Quinn
O co chodzi z ciągle pojawiającymi się i znikającymi zmianami Quinn na PBE?
Obecnie nie mamy żadnych planów związanych z Quinn przynajmniej jeśli chodzi o najbliższą przyszłość. Wprowadzana ciągle na PBE zmiana w zasięgu jest testowana jako część większego zestawu zmian zawierających sporo innych rzeczy (między innymi znaczne zmniejszenie czasu odnowienia ulti w późnej fazie gry, czy usunięcie obrażeń z tej umiejętności). W pewnym momencie pewnie znowu przyjrzymy się tym zmianom, gdyż nie udało się dotychczas wysnuć jednoznacznego wniosku, a obecnie chcemy skupić się na zmianach presezonowych.
Aktualizacje Postaci
Czy nadal planujecie przeprowadzić VU Tarica?
Taric podobnie jak Evelynn jest trochę kłopotliwy. Możecie mi wierzyć, że problemem nie jest brak pomysłów na tę postać, a chodzi raczej o odkrycie kim Klejnot Rycerstwa powinien naprawdę być i na podstawie tego dobór najlepszych idei. Mogę zapewnić, że na pewno nie zapomnieliśmy o Taricu.
W takim razie nadal planujecie w pewnym momencie zaktualizować wygląd Evelynn, prawda?
Oczywiście. Na pewno nie jesteśmy zadowoleni z jej obecnego wyglądu.
Kiedy możemy spodziewać się zapowiadanego od dawna VU Warwicka?
Warwick to kompletnie inna bajka. Wiemy, że obecnie ma on wiele problemów i wierzcie mi chcemy się ich pozbyć. Jednak w przypadku tej postaci jest to sprawa bardziej gameplayowa. Rozmawiałem o tym z designerami i oto jak ja rozumiem obecną sytuację:
Jakiś czas temu ZenonTheStoic zaprezentował wam kit Warwicka, który był naprawdę dobry. Jednak nadal pozostało kilka rzeczy, które musimy rozwiązać. Warwick jest bardzo ciekawym zagadnieniem, gdyż chcemy by nadal była to stosunkowo łatwa do opanowania postać, a jednocześnie żeby mogła ona ograć swoich przeciwników na znacznie więcej sposobów (obecnie WW robi to głównie dzięki lifestealowi z pasywki/przedmiotów).
Chcemy rozwiązać jego problemy z gameplayem, a mając to na uwadze nie chcemy aktualizować jego wyglądu tylko po to aby za chwile zmieniać go ponownie by dostosować go do zmian w mechanice. Mamy wiele konceptów tej postaci ale wymagają one czasu.