Darius
Chciałbym dostarczyć wam aktualizację związaną z naszymi obecnymi przemyśleniami/planami związanymi z Dariusem.
W najbliższej przyszłości zamierzamy naprawić kilka bugów w tej postaci, a także wprowadzić pewne modyfikacje, dzięki którym nagroda za trafienie Q powinna zostać zwiększona.
Oto proponowana lista zmian:
Decimate (Q):
- Bazowa ilość obrażeń zostanie zwiększona z 20/40/60/80/100 do 40/70/100/130/160
- Ilość przywracanego HP za trafienie wrogiego championa zostanie zwiększona z 10% do 15% brakującego HP (maksymalna ilość uleczenia nadal wynosić będzie 30% brakującego HP)
Dodatkowo zamierzamy przyglądać się jego W i E, żeby zobaczyć, czy w nadchodzących patchach jesteśmy w stanie wprowadzić jakieś zmiany, dzięki którym spelle te ponownie będą miały odczuwalnie większy wpływ na rozgrywkę.
Naprawdę przepraszam wszystkich graczy Dariusa, którzy musieli to znieść, zdecydowanie daliśmy mu za mało mocy i teraz postaramy się to naprawić tak szybko, jak to będzie tylko możliwe.
Molochy
Chce się z wami podzielić naszymi pierwszymi przemyśleniami związanymi z tym, jak zreworkowane molochy póki co sobie radzą i dostarczyć wam trochę przemyśleń na temat naszych planów z tymi postaciami na przyszłość:
- Darius: Wygląda na to, że postać ta może być obecnie zbyt słaba. Rozważamy możliwość wprowadzenia różnych buffów do tej postaci (skupionych głównie na linii), jeśli okaże się to prawdą.
- Garen: Postać ta potencjalnie może być zbyt mocna, ale może też po prostu znajdować się obecnie w dobrym miejscu pod względem balansu, cały czas ustalamy, które z tych stwierdzeń jest bliższe prawdy.
- Mordekaiser: Za wcześnie, by coś powiedzieć. Wydaje się, że postać ta jest w najgorszym razie blisko bycia zbalansowaną, jako że obecnie w grze w poprawnych proporcjach zdarza się jej zarówno wieść bardzo dobrze, jak i stosunkowo słabo. Wiele graczy ponownie uczy się, jak grać tą postacią i jak grać przeciwko niej, dlatego nie możemy wydać jeszcze ostatecznego osądu.
- Skarner: Zdecydowanie zbyt mocny. Najprawdopodobniej związku z tym bardzo szybko zdecydujemy się osłabić tę postać za pomocą hotfixa (na początku nadchodzącego tygodnia zamierzamy przyjrzeć się, kiedy będzie najwcześniejszy możliwy ku temu moment).
Zyra
Wydaje mi się, że na podstawie ostatnich wypowiedzi pracowników Riotu możemy wnioskować, że Zyra wkrótce otrzyma rework.
Muszę zdementować te doniesienia. Zyra nie otrzyma reworku (a przynajmniej nie zdarzy się to w najbliższej przyszłości), jednak otrzyma ona pewne zmiany w patchu 5.17. Nie znam póki co żadnych szczegółów, którymi mógłbym się podzielić, ale na pewno skala zmian nie będzie bliska do reworku.
Czy możesz potwierdzić, że Zyra otrzyma wkrótce jakieś zmiany?
Tak, wkrótce wprowadzimy kilka zmian do niej, jednak możemy się z tym ostatecznie wstrzymać do patcha 5.18.
Zatem przesuwacie zmiany Zyry z patcha 5.17 na patch 5.18, czy możecie zdradzić, jakie problemy wywołały taką sytuację?
Jedną z głównych rzeczy, na jaką ludzie narzekają w ostatnim czasie odnośnie tej postaci, jest AI jej roślin, więc zamierzamy się temu przyjrzeć i naprawić przynajmniej kilka problemów z tym związanych. W związku z bardzo dużą objętością patcha 5.16, a także kilkoma innymi, nowymi problemami, zwyczajnie nie zdążymy datą, w której ostatecznie ustalimy zawartość następnego patcha, co zawsze ma miejsce mniej więcej na tydzień przed wprowadzeniem owej aktualizacji.
Pantheon/Essence Reaver
Czy Pantheon będzie jednym z fighterów, których zreworkujecie w patchu 5.17? Czy zamierzacie również zreworkować w jakiś sposób Essence Reavera, żeby przykładowo przywracał jakiś % maksymalnej many czy był budowany z podobnego do siebie przedmiotu dającego mniej AD?
Z tego co wiem nie mamy obecnie żadnych planów co do zmian w Pantheonie na patch 5.17, czy nawet patch 5,18. On jest zdecydowanie bardziej mobilnym fighterem z paroma cechami asasyna od molochów, nad którymi pracowaliśmy, więc nie wchodził on w zestaw postaci do zmiany.
Essence Reaver prawie na pewno otrzyma jakieś zmiany w presezonie, jednak jeszcze zastanawiamy się, jakie dokładnie to powinny być modyfikacje.
Zasięg auto-ataków
Czy rozważacie może przeprowadzenie masowego zmodyfikowania zasięgu melee postaci? Wiele melee postaci ma zasięg niepokrywający się z ich animacjami czy modelem, w szczególności chodzi mi tu o starsze postacie jak Master Yi czy Tryndamere, które władają naprawdę długimi mieczami.
Tak, myślę, że byłby to bardzo ciekawy sposób na urozmaicenie pojedynków dwóch melee postaci, szczególnie na górnej alei. Wydaje mi się, że moglibyśmy do tworzenia wielu faktycznie różniących się od siebie broni (włócznie mogłyby mieć większy zasięg, ale za to wolniej uderzać od mieczy itp.).