Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nowy wygląd umiejętności Renektona zaprezentowany

W ostatnim poście omawiającym nowy wygląd umiejętności jednej z postaci, która ma otrzymać aktualizację w tym zakresie w patchu 8.24 dość niespodziewanie na liście bohaterów mających otrzymać tego typu zmiany zabrakło Renektona.

Jak się okazało był to tylko i wyłącznie błąd bo na oficjalnym forum League of Legend jeden z pracowników Riotu zdążył opublikować już wpis opisujący zmiany właśnie w Renektonie. Zanim przejdziemy do listy zmian w tym championie warto wspomnieć, że tym razem skupiono się tylko i wyłącznie na zmianach w aspekcie wizualnym, a sama postać otrzyma również nowe efekty dźwiękowe. Wspomniana lista zmian prezentuje się następująco:

  • Auto-ataki – zaktualizowano efekt uderzenia
  • Pasyw – efekt świecącej ręki Renektona jest od teraz bardziej przejrzysty, a w dodatku jego oczy świecą się by faktyczny efekt umiejętności bardziej przypominał ikonę umiejętności
  • Q – dodano efekt wskazujący zasięg tej umiejętności. Efekt ten skaluje się wraz ze zwiększeniem się zasięgu tej umiejętności po aktywacji ulta
  • W – umiejętność ta w dużej mierze nie została zmieniona
  • E – efekt został oczyszczony, a w dodatku dla większej satysfakcji dodano efekt piasku. Od teraz znacznie łatwiej powinno przychodzić odróżnienie wizualne zwykłej od wzmocnionej wersji tej umiejętności
  • R – dodany został nowy efekt transformacji, wraz z obracającą się burzą piaskową wokół Renektona i znacznie bardziej przejrzystym wskaźnikiem zasięgu umiejętności. Ważki latające wokół niego zostały zastąpione chmarą skarabeuszy


Wraz z tą aktualizacją większość skórek Renektona również otrzyma jakieś własne unikalne zmiany i lista tychże poprawek znajduje się poniżej:

  • Galactic – ulti będzie posiadało zmieniony kolor
  • Bloodfury – ulti będzie posiadało zmieniony kolor
  • Outback – wszystkie efekty będą takie same jak w bazowej skórce
  • Rune Wars – ulti będzie odrobinę zmienione, poprzez dodanie unikalnych zdobień
  • Scorched Earth – ulti będzie odrobinę zmienione by lepiej oddać zasięg umiejętności
  • Pool Party – ulti będzie odrobinę zmienione by lepiej oddać zasięg umiejętności. Q będzie używało graficznego efektu bazowej skórki ale w przypadku jej niewzmocnionej wersji kolor efektu zostanie zmieniony na zielony.
  • Prehistoric – wszystkie efekty będą takie same jak w bazowej skórce
  • SKT T1- kolor ulti zostanie zmieniony, dodane zostaną specjalne, unikalne zdobienia zawierające logo SKT T1. Q i E będą używały graficznego efektu bazowej skórki ale kolor ich niewzmocnionej wersji zostanie zmieniony na niebieski.
  • Renektoy- od teraz będzie wykorzystał efekty bazowej skórki

z

źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/qIvkQl9a-visual-effects-update-renekton

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.