Na serwerze testowym pojawiła się kolejna porcja nowości. Zmiany dotknęły wielu różnych rzeczy, jednak najistotniejszymi są pojawienie się nowego przedmiotu, zmiany w mechanice smite’a, nowe tekstury dla Malzahara oraz kolejne zmiany w przedmiotach junglerskich. Warto przy tym wspomnieć o kolejnych osłabieniach Warwicka oraz buffie dla Sejuani. Innymi słowy, będzie się działo.
Void Gate kosztuje łącznie 2630 sztuk złota. Składowe to Raptor’s Cloak oraz Negatron cloak. Do tego trzeba dotać 780 sztuk złota za połączenie ich.
Tak prezentuj się Void Gate w grze:
Malzahar
Nowy tryb jest obecnie dostępny na PBE i posiada swój unikalny ekran ładowania, który prezentujemy poniżej.
Lekkim zmianom uległ również loading screen na Summoner’s Rift. Wraz ze zmianami w kolorystyce obydwu stron na mapie, kolory ramek również uległy zmianom.
Cassiopeia
- Twin Fang (E) wzmocnienie obrażeń z trucizny zmniejszono z 25% do 20%
Kalista
- Sentinel (W) minimalne obrażenia dla minionów wynoszą teraz 75-125/100-150/125-175/150-200/175-225 w zależności od zdrowia celu zamiast 100/125/150/175/200
- Rend (E):
- Zmiana kosmetyczna – zamiast procentowej wartości obrażeń co włócznię pokazana jest dokładna wartość.
- Przywraca teraz 20 many, jeśli umiejętność zabije cel.
- Obrażenia od każdej dodatkowej włóczni wzrastają z 5/9/14/20/27 (0.15/0.18/0.21/0.24/0.27 AD) do 10/14/19/25/32 (0.2/0.225/0.25/0.275/0.3 AD)
Pantheon
- Prędkość ataku zostaje zmniejszona z 0,679 do 0,644
Rek’Sai
- Fury of the Xer’Sai (Pasyw) zmieniono opis z “Obrażenia zadane podczas bycia odkopanym generują furię” na “Gdy Rek’Sai Nie jest zakopana, jej podstawowe ataki generują furię”
- Fury of the Xer’Sai (Pasyw) zmieniono opis z “Kolejny atak wygeneruje 15 punktów furii” na “Kolejny atak lub umiejętność Rek’Sai wygeneruje 15 punktó furii”.
- Void Rush (R) Czas odnowienia zmniejszono z 180/150/120 do 150/110/80 sekund.
Sejuani
- Bazowe HP zwiększono z 599,6 do 600
- Bazowa mana została zwiekszona z 287,2 do 400
- Flail of the Northern Winds (W) Kosz many zmniejszono z 40 na każdym poziomie do 40/35/30/25/20
Soraka
- Astral Infusion (W)
- Przelicznik AP przy minimalnej wartości wzrasta z 0,3 do 0,4
- Przelicznik AP przy maksymalnej wartości wzrasta z 0,6 do 0,8
Warwick
- Infinite Duress (R) Obrażenia zmniejszono z 200/275/350 do 150/250/350
- Infinite Duress (R) lifesteal w trakcie zmniejszono z 35% do 30%
Enchantment: Devourer
- Damage reverted back to dealing 40 damage on hit from 25.
- [Note: Seems to still be doing 25 on hit in-game despite the tool tip change. Hold off on this one.]
Enchantment: Warrior
- Teraz zapewnia unikalny pasyw “Weapon Specialist” zapewniający dodatkowe +10% fizycznych obrażeń dla bohaterów
- Nie daje zapewnia już 10 punktów penetracji pancerza
Smite
- Smite od teraz może mieć maksymalnie 2 ładunki użycia. Co 60 sekund odnawia się 1 ładunek.