Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nowy portret Orianny, aktualizację związane z wydarzeniami z pustyni Shurima

Kolejna aktualizacja została wprowadzona na serwer testowy PBE. Zanim jednak przejdziemy do zmian, które zostały zawarte bezpośrednio w nowym patchu warto wspomnieć, że pomiędzy aktualizacjami udało się naprawić błąd związany z Ascension i w związku z tym tryb ten został przywrócony do testowania.

[ Po środku mapy stoi Xerath, jeden z głównych objectivów w tym trybie gry ]
[ Żeby wejść do walki musisz użyć Trinketa przeznaczonego tylko dla tego trybu gry by teleportować się na pole bitwy ]
[Podobnie jak niektóre Doom Boty, Ascendowany Xerath ma umiejętności podzielone na kilka części]
[Po zabiciu AA Xeratha stajesz się ASCENDOWANYM! ]
[Otrzymujesz też potężnego buffa]
[Za zabicie ASCENDOWANEGO zdobywasz punkty]
[Relikty także zostały zmienione i teraz za zdobycie ich zdobywasz punkty]

W plikach serwera testowego po najnowszej aktualizacji pojawiły się grafiki trzech nowych wardów (związanych z Ascension) jednak nie zostały one jeszcze zaimplementowane do gry.

  
Jedna ze skórek do Cassiopei nazwana “Jade Fang Cassiopeia” otrzymała kilka drobnych poprawek.
Nowy patch zmienił także odrobinę animację Noxious Blasta (Q), w taki sposób aby pierścień trochę mniej rzucał się w oczy.

Nowa aktualizacja przyniosła też nowy portret Orianny wraz z drobnymi zmianami w loading screenie Vayne.
 
Spora ilość postaci powiązanych w jakiś sposób z Shurimą otrzymała nowe wpisy w swojej historii. Znaleźć je możecie poniżej, jednak niestety są one w języku angielskim.

Amumu

Amumu is a diminutive, animated cadaver who wanders the world, trying to discover his true identity. He rose from an ancient Shuriman tomb bound in corpse wrappings with no knowledge of his past, consumed with an uncontrollable sadness.

Ezreal

The intrepid young adventurer Ezreal has explored some of the most remote and abandoned locations on Runeterra. During an expedition to the buried ruins of ancient Shurima, he recovered an amulet of incredible mystical power. Likely constructed to be worn by one of the Ascended, the enormous talisman nonetheless fit snugly upon his arm, amplifying his raw sorcerous skill to such an extent that he’s gained the reputation of a hero, much to his embarrassment.

Nasus



To some, Nasus is a demigod who walks among the ruins of an ancient civilization; to others, he is nothing more than a myth. Legend speaks of his dominion over death and time. Millennia ago, he stood at the apex of Shuriman society as curator and guardian. He now roams the arid wastes, seeking to release his brother Renekton from the grip of madness.

Rammus

The mysteries that surround Rammus are numerous. How did a simple creature of the desert suddenly become able to reason? How did he craft his vaunted suit of armor? What is he searching for as he crosses the Shuriman desert? One thing is for certain: trying to stop the inexorable Rammus is a fool’s mission.

Renekton

Renekton was once a staunch gatekeeper of ancient Shurima, but in the centuries since the fall of that once-glorious empire, he has been consumed by madness. Now, he is little more than a rage-fueled beast who seeks to kill his brother Nasus, who he believes is to blame for his current state of mind.

Sivir

Known as the Battle Mistress, Sivir is a mercenary with a ruthless reputation. Combining unflinching bravery with endless ambition, she has garnered great fame and fortune. Faced with the revelation of her mysterious heritage, Sivir must weigh her desire to continue on her own path, or accept the burden of a greater legacy.

Skarner

Skarner, the crystalline guardian, defends the entrance to a realm deep beneath the Shuriman wastes. The few who survive trespassing his domain describe a creature of terrifying intelligence, anger, and precision. What this merciless creature protects, no one knows.

Xerath

Powerful beyond reckoning, the ascended being known as Xerath was once a mortal of flesh and blood. He is now something vastly different – a being of writhing arcane energy. Having emerged from millennia-spanning imprisonment, he is now ready to unleash his power upon Runeterra, and utterly destroy any who oppose him.

W najnowszym patchu znalazło się także miejsce dla kilku zmian w balansie postaci.

Cassiopeia

Miasma (W)
cassiopeiaw
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 15 do 14/13/12/11/10 sekund

Nocturne

Paranoia (R)
nocturner
  • Czas odnowienia tej umiejętności od teraz będzie redukowany do 108/84/60 sekund (60% normalnego cooldownu)  jeśli Nocturne nie użyje jej po raz drugi by podlecieć do przeciwnika

źródło: surrenderat20.net

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.