Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nowy Polak w Millenium?

Na europejskiej scenie League of Legends dochodzi ostatnio do coraz większej liczby przetasowań. Dzisiaj obiegła nas kolejna fala informacji więc nie przedłużając przejdźmy do najnowszych zmian ze sceny. 

Nick “LS” DeCesare oficjalnie ogłosił, że powraca on po krótkiej przerwie do roli głównego trenera w Supa Hot Crew, z którym zamierza dostać się na Mistrzostwa Świata sezonu 5. Mało tego DeCesare otrzymał także od SHC pozwolenie na pomoc w przygotowaniu się do Expansion Tournamentu nowej drużynie Alex Icha, w której rosterze znajdują się dwaj byli już gracze Supa Hot Crew – Mathew “Impaler” Taylor i Raymond “KaSing” Tsang.



Jednak wszystko wskazuje na to, że LS nie będzie miał okazji współpracować z tą drugą drużyną. Wszystko dlatego, że zarówno Impaler jak i KaSing mają obecnie przebywać na testach w Millenium wraz z naszym rodakiem Rafałem “Takefunem Górniakem (sam fakt zaproszenia Takefuna na testy wskazuje na to, że Millenium nie było przekonane do innego naszego rodaka Krystiana “Czara” Przybylskiego).  Warto wspomnieć, że jeśli ten team zdecyduje się na zatrudnienie wszystkich trzech testowanych obecnie zawodników to straci on miejsce w Expansion Tournamencie i będzie musiał walczyć w drabince rankingowej o samą szansę powalczenia o jeden z dwóch pozostałych spotów w LCS.EU.

Możliwość odejścia Takefuna nie jest jedyną przykrą wiadomością dla fanów Reason Gaming. Jeśli midlaner tej drużyny pozytywnie przejdzie testy w Millenium to RG najprawdopodobniej utraci miejsce w Expansion Tournamencie. Wszystko przez to, że dzisiaj szeregi tego teamu opuściło dwóch zawodników. Dotychczasowy top laner Reason Gaming – Mateusz “jokieez” Karczewski zdecydował się na przenosiny do innej polskiej drużyny, która obecnie jest sponsorowana przez MSI. Reason Gaming opuścił także jungler Marcin “Xayoo” Majkut, który obecnie nie jest częścią żadnej drużyny i zamierza się skupić na graniu soloQ.

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.