Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nowe zmiany przedsezonowe

Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja, która głównie skupiała się na udoskonaleniu presezonowych zmian, które po raz pierwszy zawitały na serwer testowy kilka patchy temu. Zanim jednak przejdziemy do zmian z najnowszej aktualizacji warto wspomnieć, że w ostatnim patchu zaktualizowane zostały ikony umiejętności Singeda, o czym nie mieliśmy jeszcze okazji napisać.

(Odpowiedno: Pasyw, Q, W, E , R)
Przejdźmy więc teraz do wspomnianych zmian zapowiadanych na presezon. Od teraz campy w jungli dają nagrody już za samo użycie na nich Smite’a, zamiast za zabicie ich po użyciu Smite’a, a dodatkowo każdy camp wydaje tylko jedną nagrodę po zespawnowaniu (czyli żeby zdobyć po raz kolejny daną nagrodę musimy wyczyścić campa i poczekać na zrespanowanie się potworów). Żeby wszystko było bardziej czytelne od teraz przy dużych potworach, które mogą wydać jeszcze nagrodę wyświetlane będą specjalne cząsteczki, które możecie zaobserwować w filmiku poniżej.

Zmieniony został także bonus, który otrzymujemy po użyciu Smite’a na Kruga – od teraz będzie on powodował, że nasz pierwszy atak, a także każdy piąty z kolei wyprowadzony przeciwko potworowi z jungli lub minionowi zestunuje danego stwora. Dodatkowo jeśli zaatakujemy wrogą wieżę to zadamy jej dodatkowe 95 true damage’a, ale za to stracimy naszego buffa.

Zmieniony został także buff otrzymywany za zabicie smoka daną ilość razy. Poniżej możecie znaleźć porównanie starego buffa z nowym (po lewej stronie mamy starszą wersje buffa, a po prawej nowszą).
Od teraz także z posiadaniem stacków “Dragon Slayera” wiąże się drobna zmiana wyglądu naszej postaci, która coraz bardziej świeci wraz z zwiększającą się ilością stacków. Warto wspomnieć także, że zyskaniu stacka towarzyszy od teraz specjalna animacja. Wszystkie te wizualne modyfikacje możecie zobaczyć poniżej:
(1 Stack “Dragon Slayera”)
 (5 Stacków “Dragon Slayera”)



(Specjalna Animacja Zdobycia Stacka)

W najnowszym patchu wycofano jeden z nowych splash artów należący do Ahri, jednak na razie nie wiemy czy było to zamierzone działanie Riotu czy zwykły błąd w aktualizowaniu serwera testowego.

Dwa ostatnie patche przyniosły ze sobą także sporą ilość zmian w balansie zarówno postaci jak i presezonowych przedmiotów:

Itemy na Jungle

  • Wartość regenerowanej many na pięć sekund w każdym z czterech ulepszeń Hunter’s Machete została zwiększona z 15 do 20

Stalker's Blade

  • Zabicie dużego potwora w jungli będzie od teraz zwiększać ilość zadawanych obrażeń podczas następnego użycia smite’a na wrogim championie (efekt ten stackuje się trzykrotnie).

Enchantment: Juggernaut

  • Ilość HP została zwiększona z 450 do 500
  • Dodano 25 Armora
  • Usunięto 10% CDR
  • Usunięto 5% bonus do Movement Speeda
  • Dodano unikalnego pasywa – Tenacity

Enchantment: Magus

  • Ilość AP została zwiększona z 80 do 90
  • Dodano 10 Magic Penetration

Enchantment: Warrior

  • Ilość AD została zwiększona z 45 do 60
  • Ilość Lifestealu została zwiększona z 8% do 10%

Enchantment: Devourer (Dawniej Enchantment: Stalker

  • Ilość AS została zwiększona z 40% do 50%
  • Po zakupie tego przedmiotu nasze autattacki będą od teraz zdawać dodatkowe 40 magicznych obrażeń
  • Usunięto 10% CDR
  • Pasyw zmieniono na: “Zabicie dużych stworów w jungli  zwiększa ilość magicznych obrażeń zadawanych przez ten przedmiot o 1, a zabicie/asysta o 2”

Doran's Shield

  • Od teraz przedmiot ten blokuje 8 obrażeń od wrogich spell i autoattacków (zamiast tylko z autoattacków)

Soul Sicke (Nowy Przedmiot)

  • Najprawdopodobniej będzie się go używało do budowania Essence Reavera

Wszystkie Postacie

  • Zgodnie z zapowiedzią bazowe statystyki wszystkich postaci zostały dopasowane do zmian z presezonu

Janna

Zephyr (W) jannaw
  • Czas odnowienia został zwiększony z 12/11/10/9/8 do 12 sekund

Lucian

Ardent Blaze (W) lucianw
  • Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 40 do 40/45/50/55/60
  • Usunięto przelicznik z bonusowego AD
The Culling (R) lucianr
  • Czas odnowienia został zwiększony z 100/75/50 do 110/100/90 sekund
  • Ilość bazowych obrażeń na strzał została zwiększona z 40/50/60 do 45/55/65

Quinn

Ogólne Zmiany
  • Zasięg został zwiększony z 525 do 550
  • Wartość prędkości poruszania się została zmniejszona  z 335 o 330

Ryze

Overload (Q) ryzeq
  • Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 60/85/110/135/160 do 40/60/80/100/120

Zilean

Heightened Learning (Passive) zileanp
  • Umiejętność ta od teraz będzie zwiększać ilość zdobywanego doświadczenia o 8% tylko Zileanowi i najbliższym sojusznikom (zamiast wszystkim członkom drużyny z Zileanem w składzie).
Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.