logo

Nowe skórki Swaina i Jarvana, aktualizacja splash artu Xin Zhao

Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 8.4. Aktualizacja ta przyniosła ze sobą między innymi dwie nowe skórki do takich postaci jak Swain i Jarvan, od których rozpoczniemy przegląd nowości w niej zawartych:

Dragon Master Swain – 1350 RP

Dark Star Jarvan IV – 1350 RP


W najnowszej aktualizacji Xin Zhao otrzymał zupełnie nowy splash art prezentujący się w następujący sposób:

Po nowej aktualizacji w plikach serwera testowego znaleźć można grafikę, która była tymczasowo używana jako loading screen nowego Swaina i która prezentuje się następująco:
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Evelynn

Whiplash (E) evelynne
  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 40/55/70/85/100 do 65/80/95/110/125
  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję tej umiejętności została zwiększona z 70/90/110/130/150 do 105/125/145/165/185

Gnar

Hop (E) gnare
  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 20/60/100/140/180 do 50/85/120/155/190
GNAR! (R) gnarr
  • Wartość przelicznika z bonusowego AD na obrażenia zadawane z aktywa została zwiększona z 0.2 do 0.7
  • Wartość efektu skracającego czas odnowienia Boomerang Throw (mini Q) przy złapaniu boomerangu została zmniejszona z 50/55/60% do 40%

Ornn

Bellows Breath (W)
  • Czas odnowienia został zwiększony z 13/12/11/10/9 do 17/15/13/11/9 sekund
  • Czas trwania tarczy został zwiększony z 2.5 do 4 sekund
  • Czas przez jaki przeciwnicy pozostają Krusi został zmniejszony z 6 do 3 sekund
Searing Charge (E)
  • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 30/50/70/90/110 (+0.3 bonusowego Armora, +0.3 bonusowego Magic Resist) do 80/125/170/215/260 (+0.4 bonusowego Armora, +0.4 boonusowego Magic Resist)
  • Od teraz fala uderzeniowa może trafić tylko te cele, które nie zostały trafione przez szarżę
Call of the Forge God (R)
  • Czas przez jaki przeciwnicy pozostają Krusi został zmniejszony z 6 do 3 sekund

Rengar

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość HP została zmniejszona z 586.2 do 585
  • Bazowa ilość AD została zmniejszona z 68 do 65
  • Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 1.5 do 3
  • Bazowa ilość Attack Speedu została zmieniona z 0.625(+3.5% za każdy poziom) na 0.666 (+3% za każdy poziom)
Unseen Predator (Pasyw) rengarp
  • Wartość bonusu otrzymywanego z bonetootha została zmieniona z “1/3/7/13/20 AD i % bonusowego AD” na “1/4/9/16/25% bonusowego AD”
  • Odległość jaka dzieli nas od celu po wykonaniu skoku została zmniejszona z 100 do 50 jednostek
Savagery (Q - Rework tej umiejętności został wycofany)
  • Rengar zyskuje 40% Attack Speeda na 2 następne auto-ataki. Pierwszy wyprowadzony auto-atak zadaje 30/60/90/120/150 (+1/1.05/1.1/1.15/1.2 całkowitego AD) fizycznych obrażeń – umiejętność ta nie przyznaje już częściowego resetu po wyprowadzeniu wzmocnionego ataku, ale naciśnięcie Q za pierwszym razem nadal oznacza pełny reset
  • Umiejętność wzmocniona przez Ferocity: Ilość obrażeń zadawanych przez pierwszy auto-atak jest zwiększana do 30-240 (+1.35 całkowitego AD) i przyznaje 50-101% bonus do Attack Speedu na 5 sekund
  • Umiejętność ta może zostać użyta na wieżach by wygenerować stack Ferocity i otrzymać bonus do Attack Speeda, jednak w takiej sytuacji dodatkowe obrażenia nie zostaną zadane
  • Wzmocniona wersja tej umiejętności od teraz pochłania stacki Ferocity przy castowaniu – powinno to rozwiązać wiele błędów
  • Wraz z tymi zmianami zarówno do bazowej wersji Rengara jak i wszystkich jego skórek powróciły odpowiednie efekty związane z Q, stara ikona tej umiejętności, a prędkość jej animacji została odpowiednio dostosowana
Battle Roar (W) rengarw
  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170  do 60/90/120/150/180
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 20/18/16/14/12 do 16/14.5/13/11.5/10  sekund
Thrill of the Hunt (R) rengarr
  • Zasięg obszaru w jakim przeciwnicy mogą wyczuwać Rengara został zmniejszony z 2000/3000/4000 do 1600 jednostek
  • Zasięg obszaru na jakim Regnar może tropić najbliższego wrogiego championa został zmieniony z 2000/3000/4000 na 2500/3000/3500
  • Od teraz przeciwnicy ujawnieni przez tą umiejętność pozostają ujawnieni przez cały czas jej trwania nawet jeśli w międzyczasie inny przeciwnik znajdzie się bliżej Rengara
  • Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 40%  do 40/50/60%
  • Bonus za wykonanie skoku został zmieniony z “wyprowadzony atak zawsze uderzy krytycznie” na “skok zadaje 0(+0.3 całkowitego AD) bonusowych fizycznych obrażeń i zmniejsza ilość Armora celu o 10/14/18  na najbliższe 4 sekundy”

Talon

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Magic Resist została zwiększona z 32.1 do 42
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 29
Shadow Assault (R) talonr
  • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 90/135/180 (+0.8 bonusowego AD) do 90/165/240 (+0.85 bonusowego AD)

Volibear

Rolling Thunder (Q) volibearq
  • Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmieniona z 15/17.5/20/22.5/25% na 15/16/17/18/19/20/21/22/23/24/25/26/27/28/29/30% – dotychczas bonus ten skalował się z poziomem umiejętności, natomiast teraz skaluje się z poziomem postaci kończąc na 16 levelu
  • Wartość wzmocnionego bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego w trakcie poruszania się w stronę wrogiego championa została zmieniona z 30/35/40/45/50% na 30/32/34/36/38/40/42/44/46/48/50/52/54/56/58/60% – dotychczas bonus ten skalował się z poziomem umiejętności, natomiast teraz skaluje się z poziomem postaci kończąc na 16 levelu
  • Od teraz przejście pomiędzy wzmocnionym bonusem, a zwykłym bonusem do prędkości poruszania się odbywa się poprzez stopniowy spadek wartości trwający 1 sekundę – dotychczas od razu przechodziliśmy do zwykłego bonusu
Frenzy (W) volibearw
  • Od teraz efekt redukujący czas odnowienia aktywuje się również gdy Volibear ugryzie miniona – dotychczas działało to tylko na potworach
Majestic Roar (E) volibeare
  • Dodano nowy efekt: “Volibear od teraz odpycha odrobinę przeciwników”
  • Dodano nowy efekt: “Przeciwnicy, którzy są podrzuceni lub są właśnie w trakcie dasha otrzymują dodatkowe 40/60/80/100/120 (+0.3 AP) magicznych obrażeń”

Zed

Death's Mark (R) zedr
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 120/100/80 do 120/90/60 sekund

Orb of the Shadow (Nowy Przedmiot)

  • Koszt budowy: 1500 sztuk złota
  • Receptura: Ruby Crystal + Amp.Tome + 675 sztuk złota
  • +25 AP
  • +200 HP
  • Unique Pasyw: +15 Magic Penetration

 

Pathfinder's Knife (Nowy Przedmiot)

  • Koszt budowy: 1000 sztuk złota
  • Receptura: Hunter’s Talisman + Hunter’s Machete + 300 sztuk złota
  • +10% Life Steala przeciwko potworom
  • Unique Aktyw – Control: Przedmiot ten pochłania jeden ładunek by postawić Control Warda. Ładunki są odnawiane poprzez zabijanie dużych potworów w jungli przeciwnika lub poprzez powrót do sklepu
  • Unique Pasyw – Chilling Smite: Smite może od teraz zostać użyty na wrogich championach, zadając im zmniejszone nieuchronne obrażenia, a także ujawniając ich i kradnąc z nich 20% prędkości poruszania się na 2 sekundy
  • Unique Pasyw – Tooth/Nail: Auto-ataki wyprowadzane przeciw potworom zadają 25 dodatkowych obrażeń i przyznają 15% Attack Speeda na 2 sekundy. Zadanie obrażeń potworom przy użyciu ataku lub umiejętności  kradnie od nich 30 HP w czasie 5 sekund, a także podpala je zadając im 50 magicznych obrażeń. Zabicie potwora przyznaje specjalne dodatkowe doświadczenie
  • Unique Pasyw – Restoration: Za każde 2% brakującej many , zyskaj 1 punkt regeneracji many na 5 sekund w trakcie przebywania w jungli lub na rzece

Spellbound Orb (Nowy Przedmiot)

  • Koszt budowy: 2800 sztuk złota
  • Receptura: NLR + Aether Wisp + 700 sztuk złota
  • +100 AP
  • +10% Prędkości poruszania się
  • Unique Pasyw – Spellsteal: Castowanie umiejętności przez pobliskich wrogów i sojuszników ładuje Spellbound Orba (maksymalna ilość ładunków to 200)
  • Unique Aktyw – Spellburst: Zyskaj malejący w czasie osiągający wartości do 50% bonus do prędkości poruszania się (+0.25% za każdy stack Spellbound Orba) i do 50 bonusowego AP (+0.25 za każdy stack Spellbound Orba) za każde zaklęcie przechowywane w Spellbound Orbie (czas trwania 8 sekund). (60 sekund czasu odnowienia) –  przedmiot ten przechodzi jeszcze przez ostatnie poprawki w związku z czym nie jest on póki co udostępniony na PBE

Twin Shadows (Powrót Starego Przedmiotu)

  • Koszt Budowy: 2400 sztuk złota
  • Receptura: Fiendish Codex + Aether Wisp + 650 sztuk złota
  • +80 AP
  • +7% Prędkości poruszania się
  • +10% Redukcji Czasów Odnowienia
  • Unique Aktyw – Spectral Pursuit: Przywołaj 2 Straszne Duchy, które podążą za pobliskimi championami przy kontakcie ujawniając ich i nawiedzając ich. Nawiedzeni przeciwnicy są spowalniani o 40% na czas do 5 sekund w zależności od dystansu przebytego przez duchy (90 sekund czasu odnowienia)

Tracker's Knife, Stalkers Blade, Skirmisher's Sabre

  • Przedmioty te został usunięte z gry

Ancient Coin

  • Od teraz przedmiot ten przyznaje +5 prędkości poruszania się

Archangel's Staff

  • Receptura tego przedmiotu została zmieniona tak by zawierała ona Lost Chapter (Tear of the Goddess + Amplifying Tome + Lost Chapter + 915 sztuk złota)
  • Koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 3100 do 3200 sztuk złota
  • Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 80 do 50
  • Ilość przyznawanej many została zwiększona z 250 do 650
  • Ilość przyznawanej redukcji czasów odnowienia została zwiększona z 0 do 10%
  • Dodano Unique Passive – Haste: Przedmiot ten dodaje dodatkowe 10% redukcji czasów odnowienia

Frozen Mallet

  • Wartość spowolnienia nakładanego przez zasięgowych bohaterów została zmniejszona z 30% do 15%

Haunting Guise

  • Usunięto Unique Pasyw dający +15 magic penetration
  • Dodano nowy pasyw odpowiadający podpalającemu pasywowi Liandry’s Torment –  Unique Passive – Essence Drain: “Kiedy zadajesz obrażenia championom zwiększ zwiększ ilość obrażeń, które zadajesz o 10% (maksymalnie 2% na sekundę)”
  • Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 25 do 35

Hextech GLP-800

  • Receptura tego przedmiotu została zmieniona tak by zawierała ona Lost Chapter (Lost Chapter + Hextech Revolver + 850 sztuk złota)
  • Ilość przyznawanej many została zwiększona z 400 do 500
  • Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 300 do 0
  • Ilość przyznawanej redukcji czasów odnowienia została zwiększona z 0 do  10%
  • Usunięto Unique Pasyw – Eternity przywracający manę i HP
  • Dodano Unique Pasyw – Haste: “Przedmiot ten przyznaje dodatkowe 10% redukcji czasów odnowienia”

Hunter's Talisman

  • Usunięto efekt przyznający +150% bazowej regeneracji many w jungli
  • Dodano Unique Pasyw – Restoration: Za każde 2% brakującej many , zyskaj 1 punkt regeneracji many na 5 sekund w trakcie przebywania w jungli lub na rzece

Liandry's Torment

  • Usunięto Unique Pasyw – Eyes of Pain przyznający magic penetration
  • Ilość obrażeń zadawanych przez podpalenie z Unique Pasyw – Haunt została zwiększona z 2% obecnego HP celu na 2% maksymalnego HP celu
  • Dodano Unique Pasyw – Essence Drain “Kiedy zadajesz obrażenia championom zwiększ zwiększ ilość obrażeń, które zadajesz o 10% (maksymalnie 2% na sekundę)”

Lost Chapter

  • Koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 900 do 1100
  • Dodano nowy Unique Pasyw – Haste: +10% Redukcji Czasu Odnowienia

Luden's Echo

  • Receptura tego przedmiotu została zmieniona tak by zawierała ona Lost Chapter (Lost Chapter + Amplifying Tome + Blasting Wand + 815 sztuk złota)
  • Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 100 do 80
  • Od teraz przedmiot ten nie zwiększa prędkości poruszania się o 10%
  • Ilość przyznawanej redukcji czasów odnowień została zwiększona z 0 do 10%
  • Ilość przyznawanej many została zwiększona z 0 do 500
  • Dodano Unique Pasyw – Haste: “Przedmiot ten przyznaje dodatkowe 10% redukcji czasów odnowień”

Morello's Cursed Tome

  • Przedmiot ten został przemianowany z Morellonicom na Morello’s Cursed Tome
  • Receptura została zmieniona z Lost Chapter + Fiendish Codex + Amp. Tome + 665 sztuk złota na Orb of Shadows + Blasting Wand + 650 sztuk złota – pełen koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2900 do 3000
  • Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 100 do 80
  • Ilość przyznawanej many została zmniejszona z 400 do 0
  • Ilość przyznawanej redukcji czasów odnowień została zmniejszona z 20% do 0
  • Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 0 do 300
  • Ilość przyznawanej redukcji czasów odnowienia została zmniejszona z 20% do 0
  • Usunięto Unique Pasyw przywracający manę za udział w zabójstwie wrogiego championa
  • Czas na jaki nakładane są Grevious Wounds z Unique Pasywa został zmniejszony z 8 do 3 sekund
  • Od teraz Unique Pasyw nakładający Grevious Wounds aktywuje się za każdym razem gdy zadamy magiczcne obrażenia wrogiemu championowi – dotychczas musieliśmy zadać magiczne obrażenia przeciwnikowi mającemu mniej niż 35% HP
  • Dodano nowy Unique Pasyw: +15 Magic Penetration

Nomad's Medallion

  • Przedmiot ten od teraz przyznaje +10 prędkości poruszania się

Rabadon's Deathcap

  • Wartość efektu zwiększającego ilość AP została zwiększona z 35% do 40%

Rabadon's Deathcrown (Wersja przedmiotu ulepszona przez Ornna)

  • Wartość efektu zwiększającego ilość AP została zwiększona z 35% do 40%

Rylai's Crystal Scepter

  • Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 75 do 85

Void Staff

  • Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 80 do 70

 

 

źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/02/26-pbe-update.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top