Na serwerze testowym pojawiła się właśnie pierwsza część aktualizacji, które wejdą w życie w patchu 6.16. Tym razem na tapecie mamy Kleda oraz nowe skórki SKT.
Kled
Skaarl the Cowardly Lizard (Pasyw)
Beartrap on a Rope (Na wierzchowcu Q)
Cooldown: 9/8.5/8/7.5/7
Kled ciska pułapką na niedźwiedzie, zadając 25/50/75/100/125 (+60% bonusowego AD) obrażeń fizycznych. Pułapka łapie pierwszego bohatera lub dużego potwora, którego trafi. Umiejętność zadaje 150% obrażeń mijanym minionom. Jeśli Kled pozostanie dość blisko oponenta przez 1,75 sekundy, wtedy zadaje 50/100/150/200/250 (+120% bonusowego AD), przyciągając przy tym do siebie wroga i spowalniając go na 1,5 sekundy o 40/45/50/55/60%.
Pocket Pistol (Bez wierzchowca Q)
Cooldown: X sec ammo recharge
Kled strzela ze swojego samopału, wystrzał odrzuca go do tyłu. Przeciwnik otrzymuje 30/45/60/75/90 (+80% dodatkowego AD) fizycznych obrażeń. Każdy dodatkowy pocisk w celu dodaje 20% obrażeń. Każdy pocisk, który trafi przeciwnika przywróci 5% odwagi Skaarl.
Violent Tendencies (W)
Cooldown: 14/12.5/11/9.5/8
Passive: Podstawowe ataki Kleda powodują, że wpada w szał, zyskując 150% prędkości ataku na cztery kolejne ataki. Czwarty atak zadaje dodatkowe obrażenia warte 20/30/40/50/60 plus 4/5/6/7/8% (+5% za każde 100 punktów bonusowego AD) maksymalnego HP celu.
Jousting (E)
Cooldown: 14/13/12/11/10
Kled rusza naprzód, zadając 20/45/70/95/120 (+60% bonusowego AD) fizycznych obrażeń przeciwnikom na swojej trasie.
Jeśli Kled trafi wrogiego bohatera lub dużego potwora, zyskuje 50% prędkości ruchu na 1 sekundę i może reaktywować umiejętność na tym samym celu, dashując z powrotem i zadając identyczne obrażenia co za pierwszym trafieniem.
CHAAAAAAARGE!!! (R)
Cooldown: 160/140/120
Kled szarżuje, zostawiając po sobie ścieżkę, która daje sojusznikom dodatkową prędkość ruchu. W trakcie trwania szarży, Kled otrzymuje tarczę, która rośnie z czasem trwania umiejętności do 200/300/400 (+X) i utrzymuje się do 2 sekund po zakończeniu umiejętności. Przy trafieniu umiejętność zadaje 12/X/X% (+12% za każde 100 punktów dodatkowego AD) maksymalnego HP celu.
20 minut kwestii mówionych Kleda:
Sir Kled
- HP: 400
- Przyrost HP: 65
- Pancerz: 26
- Dodatkowy pancerz co poziom: 4
- Odporność na magię: 32.1
- Dodatkowa odporność na magię co poziom: 1.25
- Regeneracja HP na sekundę: 1.2
- Przyrost regeneracji co poziom: .15
- Bazowe AD: 55
- Przyrost AD: 3
- Zasięg autoataków: 125
- Prędkość ruchu: 345
Bez rumaka:
- HP: 340
- Przyrost HP: 70
- Zasięk autoataków: 250
- Prędkość ruchu: 285
Skórki SKT
SKT T1 Alistar
SKT T1 Azir
SKT T1 Elise
SKT T1 Kalista
SKT T1 Renekton
SKT T1 Ryze
źródło: http://www.surrenderat20.net/2016/07/725-pbe-update.html#more