Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nowe skórki na wardy, zmiany Ryze’a i Sylasa

Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja przynosząca ze sobą między innymi aż 47 nowych skórek na wardy.

Te skórki związane są bezpośrednio z przepustkami związanymi z poszczególnymi zespołami e-sportowymi. Jak łatwo się zatem domyślić będą one się różnić głównie logiem reprezentowanej drużyny. W taki sposób prezentuje się “pusta” skórka na wardy:

A w taki skórki z przykładowymi logami drużyn:

Wraz z nowym patchem do warsztatu hextech dodano nową zawartość:

  • 4800 BE Champion Capsule: “Potrzebujesz czegoś, żeby wyrwać się z monotonii w grze? Ta kapsuła zawiera darmowego, nieposiadanego przez ciebie championa wartego 4800 Niebieskiej Esencji, a także skórkę dla tej postaci”
  • 3150 BE Champion Capsule: ” Potrzebujesz czegoś, żeby wyrwać się z monotonii w grze? . Ta kapsuła zawiera darmowego, nieposiadanego przez ciebie champioma wartego 3150 Niebieskiej Esencji”
  • Watermelon Orb: “Orb dostępny tylko w Turcji. Orb zawiera w sobie jeden gwarantowany odłamek skórki, z 15% szansą na bonusu w postaci Pomarańczowej Esencji w liczbie umożliwiającej ulepszenie odłamka do skórki. Dodatkowo orb ten oferuje półtora szansy na wypadnięcie gemstone’a i mitycznej skórki”

Dodatkowo pliki ikon prezentujących loga zespół z LPL otrzymały dodatkowo swoje nazwy, które przykładowo prezentują się następująco:

  • “2019 Bilibili Gaming Level 1 Icon”
  • “2019 Bilibili Gaming Level 2 Icon”

Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:


Karthus


Requiem (R)

  • Dodana została zmiana wprowadzona na serwery live w poprzednim hotfixie


Master Yi


Alpha Strike (Q)

  • Dodana została zmiana wprowadzona na serwery live w poprzednim hotfixie


Mordekaiser


Darkness Rise (Pasyw)

  • Opis umiejętności został zaktualizowany by uwzględniać fakt, że umiejętność ta może zostać aktywowana na epickim potworze, a czas trwania aury zwięskzającej prędkość poruszania się jest odnawiana w momencie użycia umiejętności/spella na wrogim championie
Indestructible (W)
  • Potencjalna wartość tarczy została zmniejszona z “30% obrażeń, które Mordekaiser zadaje lub otrzymuje” na “30% obrażeń, które Mordekaiser zadaje i 15% obrażeń które otrzymuje”
  • Do opisu umiejętności dodana została informacja, że wartość tarczy maleje w czasie
  • Od teraz wartość potencjalnej tarczy otrzymywanej od wrogów nie będących championami jest zmniejszana o 75%
  • Minimalna wartość tarczy została ustawiona na 5% maksymalnego HP
  • Maksymalna wartość tarczy została ustawiona na 30% maksymalnego HP


Sylas


Petricite Burst (Pasyw)

  • Wartość efektu redukującego obrażenia jakie otrzymują wszystkie cele poza pierwszym została zmniejszona z 50% do 30%
  • Od teraz umiejętność ta posiada 2 ładunki
  • Wartość przelicznika z AD na zadawane obrażenia została zmniejszona z 1.2 do 1.0


Chain Lash (Q)

  • Ilość zadawanych obrażeń przez drugie użycie Q została zmniejszona z 45/70/95/120/145 (+0.6 AP) do 40/60/80/100/120 (+0.4 AP)
  • Zasięg efektu eksplozji został zwiększony z 160 do 180 – na serwerach live wartość ta wynosi 200
Kingslayer (W)
  • Bazowa wartość efektu leczącego została zwiększona z 60/80/100/120/140 do 70/95/120/145/170
Abscond / Abduct (E)
  • Od teraz tarcza generowana może być również przez trafienia w potwory


Ryze


Arcane Mastery (Pasyw)

  • Dotychczasowa wersja umiejętności została usnięta
  • Dodana została nowa wersja umiejętności:
    • Castowanie bazowych umiejętności zmniejsza czas odnowienia bazowych umiejętnosci o 1 sekundę
    • Wartość tarczy i obrażeń z umiejętności Ryze’a zwiększana jest o 1% maksymalnej liczby many Ryze’a


Overload (Q)

  • Usunięty został pasyw
  • Ilość poziomów tej umiejętności została zmniejszona z 6 do 5
  • Ilość obrażeń zadawanych przez tą umiejętność została zmieniona z 60/85/110/135/160/185 (0.45 AP) na 80/110/140/170/200 (+0.4 AP)
  • Wartość bonusu do obrażeń za trafienie we wroga z nałożonym Fluxem została zmieniona z 40/50/60/70/80% (wartości zależą od poziomu Spell Fluxa) na 10/20/30/40/50% (wartości zależą od poziomu Overload)
  • Czas odnowienia został zwiększony z 6 do 10 sekund
  • Koszt many został zwiększony z 40 do 60
Rune Prison (W)
  • Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/100/120/140/160 (+0.6 AP) do 80/85/90/95/100 (+0.4 AP)
  • Dodany został nowy efekt: “Przy użyciu tej umiejętności na wrogim championie, Ryze otrzymuje tarczę w wysokości 60/80/100/120/140 (+0.4 AP). Przy użyciu tej umiejętności na wrogim minionie, Ryze przywraca sobie 160 many”
  • Koszt many został zmieniony z 50/60/70/80/90 na 80
  • Rodzaj nakładanego efektu CC został zmieniony z “Roota” na “50% spowolnienie”
  • Czas trwania nakładanego efektu CC został zwiększony z 0.75 do 1.5 sekundy
  • Rodzaj bonusu za użycie tej umiejętności na wrogu z nałożonym Fluxem został zmieniony z “Wydłużonego czasu efektu CC” na “Przekształcenie spowolnienia na roota”
  • Czas odnowienia został zwiększony z 13/12/11/10/9 do 16 sekund
Spell Flux (E)
  • Czas odnowienia został zwiększony z 3.25/3/2.75/2.5/2.25 do 4 sekund
  • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 70/90/110/130/150 (+0.35 AP) do 80/100/120/140/160 (+0.4 AP)
  • Zasięg odbicia został zmieniony z “350” na “400 w przypadku odbicia pomiędzy dwoma dużymi jednostkami i 250 w innym przypadku”
  • Koszt many został zmieniony z 60/70/80/90/100 na 80
  • Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta zawsze się odbija”
  • Usunięte zostały obrażenia zadawane przy odbijaniu
  • Usunięty został efekt sprawiający, że umiejętność odbijała się przy zabójstwie
Realm Warp (R)
  • Liczba poziomów tej umiejętności została zmieniona z 2 na 3
  • Dodano nowy pasyw: “Wartość bonusu z many pochodzącego z pasywa jest zwiększana do 2.5/3.0/3.5% maksymalnej many”
  • Od teraz umiejętność ta od razu castuje się na maksymalnym zasięgu, jeśli spróbujemy jej użyć na obszarze znajdującym się poza jej zasięgiem
  • Dodano nowy efekt: “Do aktywacji tej umiejętności w pobliżu musi znajdować się sojusznicza jednostka”
  • Minimalny zasięg castowania został zwiększony z 730 do 1000
  • Maksymalny zasięg castowania został zwiększony z 1750/3000 do 3000
  • Czas odnowienia został zmieniony z 180 do 210/180/150 sekund

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/05/531-pbe-update-new-ward-skins-loot.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.