Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wprowadzenia na serwery live patcha 7.10. Przegląd nowości z tej aktualizacji rozpoczniemy od zapowiadanej już od jakiegoś czasu nowej skórki zwanej Pulsefire Caitlyn, która prezentuje się następująco:
Pulsefire Caitlyn – 1820 RP
[Podczas jej animacji recallu pojawić się mogą różne czapki i portale, a w sumie dostępnych jest ich 5 wariantów]
[Gdy pasyw jest gotowy do użycia kolor broni zmienia się na czerwony]
[Wygląd broni zmienia się po odblokowaniu R]
Wraz z nowym patchem na PBE dodano trzy nowe ikony przywoływacza tematycznie związane z serią skórek Pulsefire
Najnowszy patch przyniósł również ze sobą nową skórkę na wardy z serii Pulsefire, która prezentuje się w następujący sposób:
W tej aktualizacji sporej ilości poprawek doczekał się również Pulsefire Ezreal, który doczekał się zupełnie nowych tekstur, nowego głosu, czy nowych animacji poruszania się na homguardach i recallu (stary recall jest używany teraz przy teleporcie)
[Nowa animacja homeguardów]
[Nowa animacja recallu, w której Ezreal używa usuniętego już z gry przedmiotu zwanego Heart of Gold]
Nowa aktualizacja przyniosła ze sobą również sporą ilość wariantów chrome’a, które otrzymały takie skórki jak Brolaf czy Headhunter Rengar
Brolaf
Headhunter Rengar
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Ivern
Ogólne Zmiany
- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 330 do 325

- Koszt HP został zwiększony z 145-80 do 204 – 380
- Koszt many został zwiększony z 135-67 do 158 – 140
Rakan
Gleaming Quill (Q)
- Zasięg został zwiększony o ~100

- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/110/150/190/230 do 70/115/160/205/250
Battle Dance (E)

- Bazowa wartość przyznawanej tarczy została zmniejszona z 50//85/120/155/190 do 50/75/100/125/150
Rammus
Spiked Shell (Pasyw)
- Umiejętność ta od teraz nie przyznaje już bonusu do AD równego 25% armora
- Dodano nowy efekt: “Rammus zadaje swoimi auto-atakami dodatkowe 8-20 (+0.1 Armora) magicznych obrażeń”

- Maksymalna wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmieniona z 155% na 145(+5 za każdy poziom)%
- Czas trwania tej umiejętności został zmniejszony z 7 do 6 sekund
- Zasięg wykrywania kolizji został zmniejszony, a przy tym działa on bardziej spójnie – samo wykrywanie kolizji odbywa się teraz częściej
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 100/150/200/250/300 (+1.0 AP) do 100/135/170/205/240 (+0.6 AP)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 16/14.5/132/11.5/10 do 16/13.5/11/8.5/6 sekund
- Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 20/25/30/35/40% do 40/50/60/70/80%
- Czas trwania nakładanego spowolnienia został zmniejszony z 2 do 1 sekundy
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta jest channelowana i może zostać przerwana”
Defensive Ball Curl (W)
Tremors (R)
- Wartość bonusu do armora została zmieniona z 40/60/80/100/120 na 20 (+0.5/0.55/0.6/0.65/0.7 armora)
- Wartość bonusu do magic resist została zmieniona z 40/60/80/100/120 na 20 (+0.5/0.55/0.6/0.65/0.7 magic resist)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 14 do 6 sekund
- Dodano nowy efekt: “W trakcie działania tej umiejętności Rammus jest spowalniany o 60%”
- Dodano nowy efekt: “W każdym momencie umiejętność ta może zostać wyłączona poprzez ponowne naciśnięcie W”
- Dodano nowy efekt: “Gdy umiejętność ta jest aktywna Spiked Shell (Pasyw) zadaje 150% obrażeń, a dodatkowo każdy przeciwnik który użyje na nim auto-ataku otrzyma automatycznie obrażenia z Spiked Shella”
Frenzying Taunt (E)

- Nazwa tej umiejętności została zmieniona z “Puncturing Taunt” na “Frenzying Taunt”
- Dodano nowy efekt: “W trakcie trwania taunta Rammus zyskuje 20/25/30/35/40% bonus do Attack Speedu”
- Dodano nowy efekt: “Bonus do Attack Speedu przyznawany przez tą umiejętność jest ciągle odświeżany gdy inne umiejętności Rammusa są aktywne”
- Od teraz umiejętność ta nie redukuje już armora celu o 5/10/15/20/25

- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 65/130/195 (+0.3 AP) do 40/80/120 (+0.2 AP)
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta spowalnia przeciwników o 8/10/15% na 1.5 sekundy. Efekt ten stackuje się do 8 razy”
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta zadaje podwójne obrażenia strukturom”
Riven
Ogólne Zmiany- E może być od teraz zbufforowane w trakcie korzystania z Q
- Ikony buffów z Pasywa, Q i R od teraz pojawiają się w slocie spelli – zgodnie z zapowiedziami pracowników Riotu wkrótce powinny zostać wprowadzone kolejne zmiany w tej postaci, które za zadanie mają sprawić że moment w którym może ona anulować animacje Q będzie pojawiał się bardziej spójnie, emotki nie będą anulować animacji, a bufforowanie Q będzie lepiej działało
Sejuani
Winter's Wrath (W)
- Czas odnowienia został zwiększony z 9/8/7/6/5 do 10/9/8/7/6 sekund
Talisman of Ascension
- Poprawiony został błąd w opisie tego przedmiotu, przez który ilość bonusowej prędkości poruszania się była wypisana jako 200% zamiast 20%
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/05/52-pbe-update-pulsefire-caitlyn.html