Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja skupiająca się na rozmaitych zmianach w balansie. Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy jednak od nowej ikony przywoływacza prezentującej się następująco:
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Azir
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 552 do 500
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 1.5 do 2.5
- Bazowa ilość regeneracji HP na 5 sekund została zwiększona z 1.4 do 2
- Wartość przyrostu HP na 5 sekund na poziom została zwiększona z 0.11 do 0.14
Conquering Sands (Q)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/80/100/120/140 do 70/90/110/190/150
Arise! (W)
- Czas potrzebny na wytworzenie ładunku został zmniejszony z 8/7.5/7/6.5/6 do 6 sekund
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.6 do 0.4
- Koszt many został zmniejszony z 40 do 20/25/30/35/40
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 60-160 (w zależności od poziomu) na 60/80/100/120/140
- Wartość bazowego bonusu do Attack Speedu została zmniejszona z 20/30/40/50/60% do 25/30/35/40/45%
- Wartość dodatkowego bonusu do Attack Speedu została zwiększona z 20/30/40/50/60% do 30/35/40/45/50%
- Czas odnowienia został zmniejszony z 1.5 do 1 sekundy
- Czas przez jaki Piaskowi Żołnierze pozostają aktywny został zmniejszony z 10 do 4/5.5/7/8.5/10 sekund
- Do opisu Piaskowych Żołnierzy dodana została wzmianka o tym, że mogą oni wyprowadzać ataki również w przeciwników znajdujących się poza zasięgiem auto-ataków Azira
- Od teraz Piaskowi Żołnierze zadają 50% obrażeń minionom nie będącym podstawowym celem
- Ilość obrażeń zadawanych przez Piaskowych Żołnierzy celom innym niż główny została zwiększona z 25/50/75/100% (wartości te zmieniały się na poziomach 1/6/11/16) do 100%
Shifting Sands (E)
- Koszt many został zwiększony z 60 do 100
- Czas odnowienia został zmieniony z 19/18/17/16/15 na 24/21/18/15/12 sekund
- Wartość przelicznika z AP na zadawane obrażenia została zwiększona z 0.4 do 0.5
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 60/90/120/150/180 do 100/120/140/160/180
- Bazowa wartość nakładanej tarczy została zmniejszona z 80/120/160/200/240 do 60/105/150/195/240
Emporer's Divide (R)
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 150/250/450 na 200/300/400
Kha'Zix
Void Assault (R)
- Czas przez jaki efekt stealtha, z wersji umiejętności po ewolucji, utrzymuje się po wyjściu z krzaka został zmniejszony z 1.5 do 1 sekundy
Ryze
Overload (Q)
- Koszt many został zwiększony z 40 do 50/60/70/80/90
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta zadaje 20/24/28/32/36/40% dodatkowych obrażeń jako nieuchronne obrażenia celom z nałożonym Fluxem” – efekt ten zastępuje efekt dodatkowych obrażeń z E, wartości te zmieniają się na 1/4/7/10/13/16 poziomie
Rune Prison (W)
- Czas odnowienia został zmieniony z 13/12/11/10/9 na 15/13/11/9/7 sekund
- Wartość przelicznika z bonusowej many została zwiększona z +1% do +4%
- Rodzaj nakładanego CC został zmieniony z “roota trwającego 0.75 sekundy” na “50% spowolnienie, którego wartość maleje do 0 w czasie 1.25 sekundy”
- Od teraz umiejętność ta nie posiada kosztu many
- Dodano nowy efekt: “Castowanie Rune Prison przywraca 6/7/8/9/10% maksymalnej many Ryze’a”
Spell Flux (E)
- Czas odnowienia został zmieniony z 3.25/3.00/2.75/2.50/2.25 na 3.5/3.0/2.5/2.0/1.5 sekund
- Koszt many został zwiększony z 60/70/80/90/100 do 60/80/100/120/140
- Usunięto efekt zwiększający obrażenia zadawane przez Overload (Q)
- Wartość bonusu przyznawanego W została zmieniona z “zwiększonego czasu roota” na “umiejętność ta rootuje zamiast spowalniać”
- Zasięg na jaki umiejętność ta może się odbić został zmniejszony z 350 do 275 jednostek
- Dodano nowy efekt: “Zasięg odbijania jest znacząco większy w przypadku championów, dużych potworów i dużych minionów”
Sion
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 2 do 1.4
Roar of the Slayer (E)
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 70/105/140/175/210 do 50/75/100/125/150
- Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 40/45/50/55/60% do 60%
- Czas trwania efektu redukującego armora została zwiększona z 2.5 do 4 sekund – czas trwania spowolnienia nie został zwiększony
- Dodano nowy efekt: “Efekt redukcji armora jest nakładany również na przeciwników trafionych przez lecącego wroga”
Essence Reaver
- Opis Unique Pasywa został odrobinę przeredagowany
Enchantment: Runic Echoes (przedmiot ten został zreworkowany)
- Całkowity koszt budowy przedmiotu: 2625 sztuk złota
- +60 AP
- +10% redukcji czasu odnowienia
- +300 many
- Unique Pasyw – Echo: Ruszając się i rzucając zaklęcia otrzymujesz ładunki. Po zebraniu 100 ładunków twoja następna umiejętność zadająca obrażenia zużyje wszystkie ładunki by zadać dodatkowe 60 (+0.1 AP) magicznych obrażeń maksymalnie 4 pobliskim celom. Ten efekt zadaje 250% obrażeń Dużym Potworom, a trafienie Dużego Potwora tym efektem dodatkowo przywróci 25% twojej brakującej many.
- Na raz posiadać możesz tylko 1 przedmiot generujący złota lub przeznaczony na junglę
Minion Dematerializer (Slot 2, Ścieżka Inspriacji)
- Wartość bonusów za użycie Minion Dematerializera na poszczególnych rodzajach minionów została zmieniona na:
- Meele Minion: +1 Armora i +2 Prędkości poruszania się
- Caster Minion: +1 Magic Resist i +1.2 AD lub +2 AP (Adaptive)
- Siege Minion: +8 HP i +2% dodatkowych obrażeń zadawanych strukturom lub dużym potworom
źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/05/52-pbe-update-new-summoner-icon.html