Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja przynosząca ze sobą wiele różnorakich zmian. Bez zbędnego przedłużania przejdźmy więc do listy zmian z najnowszego patcha zaczynając od nowo wprowadzonego rodzaju warda .
Przedmiot ten nosi nazwę “Mandrake Ward” i jego zakup będzie nasz kosztował 50 sztuk złota. Ten ward będzie naliczany do puli Stealth Wardów i będzie on działał w następujący sposób: “W wybranym krzaku na 5 minut postawiony zostaje niewidzialny ślepy wartownik, który użyje pinga na mapie jeśli w zasięgu 900 jednostek od niego pojawi się widzialny lub niewidzialny przeciwnik”. Przedmiot ten w założeniu ma pomóc nam ochronić linię we wczesnej fazie gry, jednak warto wspomnieć, że jest to eksperymentalny item w związku z czym istnieje spora szansa, że nie trafi on na serwery live. Obecnie z powodu błędów przedmiot ten nie jest też dostępny do testowania.
- Koszt budowy: 3100 golda
- Receptura: Needlessly Large Rod + Aether Wisp + 650 golda
- +120 Ability Power
- +7% Movement Speed
- Unique Passive: Przedmiot ten ładujemy poprzez poruszani się, a także castowanie umiejętności. Po uzyskaniu 100 ładunków nasz następny spell zada dodatkowe 100 (+0.15 AP) magicznych obrażeń maksymalnie czterem celom zużywając przy tym wszystkie ładunki.
- + X Ability Power
- + X Mana
- + X% Cooldown Reduction
- Unique Passive – Expanded Mind: Maksymalna ilość many zostaje zwiększona o X, a zużywanie Many generuje stacki Insight. Maksymalna ilość stacków to X (będzie to wartość zależna od ilości maksymalnej many)
- Unique Active – Mana Burst: Uwalniana zostaje fala uderzeniowa, a wszystkie zgromadzone stacki Insight są pochłaniane. Przeciwnicy uderzeni przez falę otrzymują X magicznych obrażeń, a trafionym sojusznikom przywracane jest X Many.
- + X Mana
- Uniqye Passive: +X% Cooldown Reduction
Janna
- Sama Janna już dłużej nie otrzymuje bonusu do prędkości poruszania z tej umiejętności
- Od teraz sojusznicy otrzymują bonus do prędkości poruszania się z tej umiejętności tylko jeśli kierują się w stronę Janny
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 5% do 8%
- Bazowa wartość bonusu do prędkości poruszania się z pasywa tej umiejętności została zwiększona z 4/6/8/10/12% do 9/11/13/15/17%
Jarvan IV
- Ilość bazowego armoru została zwiększona z 24 do 27
- Bonus do armora Jarvana został usunięty
Jinx
- W opisie umiejętności dodane zostały nazwy broni, a więc od teraz zamiast rocket launcher mamy “Fishbone, The Rocket Launcher”, a zamiast mini-gun w opisie widnieje “Pow-Pow, The Minigun”
Kassadin
- Zasięg został zmniejszony z 700 do 450 – poniżej znaleźć możecie graficzne porównanie starego i nowego zasięgu
- Koszt many został zmniejszony z 75/150/300/600 do 60/120/240/480 (w zależności od ilości stacków)
Katarina
- Od teraz czas odnowienia umiejętności Katariny jest redukowany jeśli postać, która otrzymała od niej obrażenia zginie w przeciągu 3 sekund – Wcześniej do redukcji Cooldownu wystarczyło zabójstwo lub asysta
Mordekaiser
- Wcześniejsze zmiany w tej umiejętności zostały wycofane, a co za tym idzie również z opisu innych spelli zniknęła informacja o sposobie zdobywania i ilości zyskiwanej tarczy
- Czas odnowienia został przywrócony do 8/7/6/5/4 sekund
- Koszt HP został zwiększony z 12/16/20/24/28 do 20/25/30/35/40
- Wartość przelicznika z AP została przywrócona do 0.2
- Koszt HP został zwiększony z 18/22/26/30/34 do 20/25/30/35/40
- Wartość przelicznika z AP została przywrócona do 0.6
- Koszt HP został przywrócony do 24/36/48/60/72
Viktor
- Do opisu wszystkich hexrdzeni dodane zostało +0% Cooldown Reduction – Nie wiadomo na razie czy jest to błąd czy zapowiedź przyszłych zmian
Enchant: Warrior
- Ilość AD została zmniejszona z 45 do 40
źródło: surrenderat20.net