Talent do pisania zwykle odkrywa się przypadkiem, a żeby go u siebie odnaleźć, wystarczy odrobina chęci i jakiś cel. Pragniemy wydobyć z Ciebie pokłady kreatywnej energii i ukierunkować je na konkurs, w którym minimalną nagrodą będzie karta PSC o wartości 50 zł. Co należy zrobić, żeby po nią sięgnąć?
To proste. Wystarczy stworzyć artykuł i wysłać go nam do oceny. Jeśli tekst przejdzie przez wstępną kontrolę jury złożonego z redaktorów, zostanie opublikowany na stronie w specjalnej zakładce konkursowej, gdzie oczekiwać będzie na reakcję społeczności. Odbiór tekstu będzie jednym z kryteriów oceny, dlatego aktywność autora już po publikacji może tylko powiększyć szanse na wygraną.
Jeśli nie jesteś pewien, z której strony ugryźć temat lub chcesz się upewnić, że artykuł się dobrze sprzeda, skontaktuj się z nami. Wyślij wstępny szkic, zamysł lub już napisany tekst, a my udzielimy Ci wskazówek, co należy poprawić i na co położyć większy nacisk. Zważ jednak na fakt, że nie stworzymy wpisu za Ciebie, więc wysłanie samego tematu nie liczy się jako zgłoszenie pracy – oczekujemy (po opcjonalnych wcześniejszych konsultacjach) pełnych wpisów.
O czym napisać? O League of Legends, najlepiej skupiając się bezpośrednio na grze z nastawieniem, że chce się przekazać innym część swojej wiedzy. Spojrzenie statystyczne wymaga trochę większego nakładu pracy, ale przekłada się na wyciągnięcie lepszych wniosków. Wiele ciekawych wątków pojawia się też na scenie turniejowej, jednak same rezultaty meczów to za mało; poszukujemy twórczości własnej.
Poniżej prezentujemy kilka przykładowych tematów, które mogłyby zostać poruszone w artykułach, jednocześnie podkreślając, że są one jedynie podglądowe (nie wyczerpują puli tematów, która jest otwarta):
- Co w zestawie umiejętności Fiory sprawia, że jest ona tak mocna?
- Czy na rankedach warto zawracać sobie głowę smokiem?
- Znaczenie blue buffa dla agresywnych mid lanerów.
Na zgłoszenia wysyłane w dowolnym formacie tekstowym na adres konkurs@how2win.pl czekamy do 7 listopada. Powodzenia!
FAQ
Q: Konkurs konkursem, ale chciałbym zgłosić się do redakcji jako stały współpracownik. Gdzie złożyć podanie i uiścić opłatę członkowską?
A: Informacje zawarte w tym wpisie powinny rozwiać wszelkie wątpliwości w tej sprawie. Rekrutacja jest otwarta, a na osoby zaangażowane czeka wiele profitów, nic, tylko się zgłaszać.
Q: Boję się, że mój wpis może się nie spodobać jury i nie zostanie dopuszczony. Czy moje obawy są uzasadnione?
A: Nie. Jeśli przyłożysz się podczas pisania, nie powinieneś mieć żadnego problemu z publikacją. Zawsze możesz także wysłać próbkę tekstu, a my odpowiemy Ci, co należy poprawić.
Q: Minęło już całe pięć minut od momentu wysłania mojego tekstu i nie otrzymałem jeszcze informacji zwrotnej. Czy to oznacza, że członkowie redakcji nie żyją?
A: Oczywiście jest to prawdopodobne, jednak istnieje większa szansa na to, że po prostu nie zdążyli jeszcze przeczytać tekstu i sformułować odpowiedzi. Będziemy starali się odpisywać jak najszybciej, ale przy dużej liczbie artykułów zajmuje to trochę czasu.
Q: Była mowa o jakimś głosowaniu. Kiedy będę mógł demokratycznie wybrać zwycięzcę?
A: Dokładna data głosowania oraz informacje o dalszym postępowaniu konkursowym zostaną opublikowane w kolejnym wpisie po zakończeniu nadsyłania zgłoszeń.
Q: Wyczuwam pieniądze.
A: I chętnie zobaczyłbyś szeleszczące szekle w swojej sakiewce, prawda? Jak zostało napisane wyżej – PSC 50 zł jest nagrodą minimalną, jednak w zależności od liczby zgłoszeń zasługujących na wyróżnienie rozważymy powiększenie puli nagród, by móc nagrodzić więcej osób.
Q: Chciałbym zawrzeć w swoim artykule …, a także napisać o …, choć boję się, że …! Co robić?
A: Jeżeli nie wiesz, w jaki sposób zrealizować swój pomysł, napisz i się zapytaj. Lepiej jest wstrzymać się chwilę z pisaniem, by rozpocząć pracę z niezbędną wiedzą, niż później przepisywać połowę tekstu.
Q: Moje pytanie jest tak nietypowe, że wymaga specjalnej uwagi. Gdzie je zadać?
A: Odpowiednim miejscem dla pytań organizacyjnych będą komentarze pod tym wpisem. Również przed napisaniem przejrzyj je, gdyż ktoś mógł wcześniej pytać o to samo. Z kolei wątpliwości dotyczące konkretnych artykułów powinny być kierowane pod mail zgłoszeniowy, dzięki czemu nikt nie ukradnie Twojego pomysłu!