To już drugi artykuł przedstawiający najpotężniejsze umiejętności w historii Ligii. Kolejna porcja postaci, które dysponowały umiejętnościami znacznie odbiegającymi od bycia zbalansowanymi. Poprzedni artykuł o tej samej tematyce możecie znaleźć tutaj.
Naszą listę rozpoczynamy absurdalną umiejętnością, którą dysponował Master Yi podczas alfy League of Legends. Jego
ult przypominał obecną wersję
Q. Z kilkoma ,,drobnymi” wzmocnieniami. Jego skalowanie wynosiło 3.0 AD Mastera oraz trafiało aż 10 celów. Po zakupieniu kilku przedmiotów dzięki tej umiejętności możliwe było zdobycie pentakilla jedną umiejętnością.
Podczas bety oraz sezonu 1 Leauge of Legends, przesadzoną umiejętnością mogła pochwalić się Evelynn. Jej
W zapewniało nam ogłuszenie na pierwszym ataku podstawowym po wyjściu z niewidzialności. Jest to dość mocne biorąc pod uwagę łatwość z jaką mogliśmy aplikować stuna. Pikanterii dodaje jego długość, która mogła osiągać do 2 sekund.
Kolejną zdecydowanie zbyt mocną umiejętnością Evelynn z czasów sezonu 1 oraz bety była jej
pasywna zdolność. Zapewniała nam ona niewidzialność, którą przerywaliśmy podstawowym atakiem. Była to potężna umiejętność nadużywana na wiele sposób np. złożenie 6
Słonecznych Peleryn (które się stackowały) i bieganie dookoła przeciwników. Ale to, co czyniło Evelynn przesadzoną postacią, było połączenie tej pasywnej umiejętności z jej stunem z W.
Zdolnością zabójczą podczas bety Ligii była super umiejętność
Ryze’a. Sprawiała ona, że od Ryza i wrogich jednostek odbijał się pocisk. Jeśli trafiliśmy na odosobnionego przeciwnika mogliśmy zabić go samymi podstawowymi obrażeniami, ponieważ umiejętność odbijała się od przeciwnika do Ryze’a, aż do jego śmierci.
Kolejną bohaterką, która dysponowała zdecydowanie zbyt potężną umiejętnością jest Poppy. Mowa tu o jej dawnym
ulcie. Odcinał nas on od obrażeń z każdego źródła oprócz zaznaczonej wrogiej postaci. Jeśli wybraliśmy bohatera wsparcia nie musieliśmy się martwić o poważniejsze obrażenia. Sprawiało to, że Poppy była praktycznie niepowstrzymana, a jej ult nie posiadał counter playu.
Listę zamkniemy podstawową umiejętnością Dariusa. Mówimy tu o jego dawnym
E, które dawniej posiadało pewną lukę. Mianowicie Darius mógł użyć swojego E pod koniec animacji powrotu do bazy przyciągając wszystkich trafionych przeciwników. Tak, dzięki tej umiejętności mogliśmy zabijać przeciwników na 1 poziomie. Mogliśmy nawet uzyskać pentakill’a w pierwszych minutach gry. Wyobraźcie sobie przedmioty jakie Darius mógł kupić po pomyślnym zastosowaniu tej taktyki.