Stosunkowo mała aktualizacja została wprowadzona na PBE, jednak zmiany w niej zawarte wydają się być dość istotne. Przejdźmy więc od razu do nich:
Model Dragonslayer Pantheona został zaktualizowany (zmieniono trochę kolory i dodano większą ilość szczegółów na jego tarczy).
Na serwer wprowadzono nową zakładkę skupiającą się na nagrodach jakie otrzymujemy za osiągnięcie odpowiedniego poziomu w rankedach (zarówno w SoloQ jak i grach teamowych). Co ciekawe na tej zakładce możemy przeczytać o możliwości odblokowania i ulepszenia skina do warda za wygrywanie rankedów teamowych.
W związku z tą nowością Riot zdecydował się opublikować FAQ:
Czemu w ogóle wprowadzamy nowe nagrody ?
Dotychczas nagrody były przyznawane na podstawie najwyższej ligi jaką dany zawodnik dał radę osiągnąć w różnych kolejkach rankedowych. Rankedy teamowe wymagają większej ilości zgrania i koordynacji od innych rankedów i z tego powodu zdecydowaliśmy wprowadzić osobne nagrody za te właśnie gry.
Czy do nagród naliczają się zwycięstwa tylko z jednej drużyny ?
Nie, możesz grać w tylu drużynach ilu chcesz (ograniczenie, które umożliwia przebywanie w tylko 5 drużynach naraz nadal pozostaje)
Czy gry w trybie 3v3 także wliczają się do tych nagród ?
Tak, dają one nam jeden punkt (gry w trybie 5v5 dają 3 punkty)
Czy tracę punkty zyskane za zwycięstwa jeśli opuszczę daną drużynę ?
Nie, nie stracisz swoich punktów.
Jak spełnię wszystkie wymagania potrzebne do otrzymania nagrody, kiedy ją otrzymam?
Nagrody będą rozdawane pod koniec sezonu.
Czy otrzymam punkty za gry, które rozegrałem przed wprowadzeniem ich naliczania na serwery live ?
Tak, wszystkie gry rozegrane w sezonie 2014 będą naliczane.
Ostatnią zmianą nie będącą balansem jest przywrócenie ramki (pojawiającej się w ładowaniu gry) świadczącej o tym, że kupiliśmy Whistler Village Twitch w momencie kiedy skórka ta była dostępna po raz pierwszy (ramka ta została usunięta przypadkowo w momencie wprowadzenia VU Twitcha)
Przejdźmy więc teraz do zmian w balansie:
Vladimir:
– Sanguine Pool (W) – Zwiększono ilość przywracanego HP z 12.5% na 15% obrażeń zadanych w czasie używania tej umiejętności
Feral Flare:
– Zmniejszono ilość bonusowego AS z 35% na 25%
– Zmniejszono ilość bonusowego AD z 15 do 10
– Zmniejszono ilość bonusowych obrażeń zadawanych (dzięki pasywce) z autoattacków z 33 (+1 za każdy stack) na 25 (+1 za każdy stack)
Wriggle’s Lantern:
– Zmniejszono ilość bonusowego AS z 30% na 20%
– Zmniejszono ilość bonusowego AD z 12 do 10
– Zmniejszono ilość bonusowych obrażeń zadawanych (dzięki pasywce) z autoattacków potworom z 100 do 75
– Transformacja w Feral Flare od teraz przebiega po uzyskaniu 30 stacków otrzymywanych za zabicia dużych potworów w jungli, a także przez kille i asysty (wcześniej przedmiot ten zmieniał się po zabiciu 30 dużych potworów w jungli)
Madred’s Razors:
– Zmniejszono ilość bonusowego AS z 15% na 12%
– Zmniejszono ilość bonusowych obrażeń zadawanych (dzięki pasywce) z autoattacków potworom z 60 na 50
Stale aktualizowaną listę zmian nadchodzącego patcha znajdziecie w temacie: Patch 4.7 Patchnotes / zmiany Patcha 4.7