Ostatnio otrzymaliśmy ogromną liczbę informacji, dotyczących wielu aspektów gry.
Wiemy więcej o Xerathcie. Jego umiejętności zostaną przebudowane, by zwiększyć popularność tej postaci i udostępnić ją dla większej rzeszy graczy.
- Pasyw będzie zapewniał wczesną regenerację many + dodatkową magiczną penetrację, która skaluje się z maną.
- “Q” będzie działało podobnie jak obecnie, ale może zostać naładowane (coś w stylu Q Varusa)
- “W” to całkowicie nowa umiejętność. Przypomina jeden ładunek dawnego ultimate z niewielkim cooldownem oraz nakładanym spowolnieniem. W swoim centrum ma obszar zadający większe obrażenia
- “E” będzie cieniutkim linearnym skillshotem, który stunuje przeciwników.
- “R” ma uziemiać tak jak dawne “W” i zwiększać zasięg umiejętności, jednak będzie to kosztowało manę co sekundę (pozostałe spelle będą darmowe). Najciekawszy jest jednak brak autoattacków – w zamian, prawy przycisk myszy będzie służył do wysyłania niewielkich pocisków (prawdopodobnie przypominających Q Karthusa). Co sekundę będzie można uderzyć dwoma pociskami (ich koszt to 10-20 many).
Z mniej znaczących zmian:
Blackfire Torch zostanie zmieniony w przeciągu dwóch następnych patchów. Balans jest związany przede wszystkim z Singedem – zmiany w nim zadecydują o dalszych losach tego przedmiotu.
Steel Legion Garen będzie lekko zmodyfikowany; przede wszystkim dotyczyć to będzie twarzy i pancerza.
Zapowiedziano interakcję między Nasusem i Renektonem oraz ich superumiejętnościami (związanymi z burzami pustynnymi). Będzie to przypominało quest między Rengarem i Kha’Zixem; więcej informacji wkrótce.
Riot zajmie się tagami postaci – nie chcą oni narzucać graczom kontretnego stylu gry, ale mają one pomagać mniej zaznajomionym z grą.