Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nadchodzą większe patche

W skrócie: Kilka kolejnych patchów (od 8.5 do 8.8, a może nawet do 8.10) będzie większych niż zwykle. Dlaczego? Nowe oprogramowanie stworzone przez nasze zespoły wymaga aktualizacji bohaterów, a nowy silnik efektów dźwiękowych wymaga ponownego patchowania plików dźwiękowych. Te aktualizacje pozwolą nam na tworzenie jeszcze lepszej zawartości w grze i jeszcze lepszych efektów dźwiękowych.


Cześć wszystkim! Z tej strony Riot Eno i Riot Searsha z zespołów ds. dźwięku i wydajności zawartości. Jesteśmy tu, żeby powiedzieć wam o nadchodzących patchach. Nasze zespoły pracują nad narzędziami i technologiami, które umożliwiają pracownikom Riot dostarczanie graczom najlepszych treści. Żeby ulepszyć te narzędzia, musimy zadbać o pewne podstawy, które wymagają modyfikacji danych za kulisami. Zmiany te sprawią, że patche 8.5, 8.6, 8.7, 8.8 i być może 8.10 będą większe niż zwykle, więc chcieliśmy was uprzedzić i wytłumaczyć, dlaczego.

Mają miejsce dwa projekty — zespół dźwiękowy zacznie operować na nowym silniku w patchu 8.5, a zespół wydajności zawartości przeniesie bohaterów do nowego ekosystemu narzędzi w patchach 8.6, 8.8 i być może 8.10.

Zespół ds. dźwięków aktualizuje silnik dźwiękowy

Tu Riot Eno z zespołu ds. dźwięku! Przez kilka lat LoL korzystał z zewnętrznego silnika audio. Jednym z naszych wyzwań jest mieć silnik audio, który będzie solidny, trwały i dla którego będzie łatwo znaleźć wsparcie — nawet dźwięki mają nieraz problemy ze znalezieniem dobrego wsparcia. Żeby upewnić się, że tak będzie, musimy zaktualizować nasz silnik audio, co oznacza ponowne patchowanie wszystkich danych dźwiękowych. Zaktualizowany silnik pozwoli nam na ulepszenie ścieżek dźwiękowych w League w przyszłości i pozwoli na dalsze produkowanie wysokiej jakości efektów dźwiękowych. W związku z patchowaniem całej bazy dźwiękowej w patchu 8.5, możecie się spodziewać, że jego całkowity rozmiar wyniesie 1,8-2,2 GB. Będzie to uzależnione od waszej lokalizacji, ponieważ niektóre regiony mają większy rozmiar plików dźwiękowych niż inne.

Narzędzia zespołu ds. wydajności zawartości rozwijające treści w grze



Z tej strony Riot Searsha, mam dla was informacje od zespołu ds. wydajności zawartości. Jesteśmy odpowiedzialni za systemy, które zarządzają wszystkimi danymi gry League of Legends, a także narzędzia służące projektantom i grafikom do tworzenia i edytowania właściwości bohaterów, skórek, czarów i tak dalej.

Starając się usprawnić i ułatwić naszym autorom i twórcom pracę z wewnętrznymi narzędziami, usprawniamy zarządzanie danymi w grze. Oznacza to przetworzenie plików gry do nowego formatu WAD, którymi zarządza nasz wszechwiedzący i wszechmogący serwer danych gry. Aktualizacje te pomogą nam tworzyć jeszcze bardziej wizualnie unikalnych bohaterów, takich jak Zoe czy Kayn , nowe materiały i shadery , jak te, które mają Xayah i Rakan, oraz nowe, wystrzałowe mapy, jak PROJEKT// Przeciążenie . A to tylko wierzchołek freljordzkiej góry lodowej!

Odpuszczając sobie już suchary, pracujemy obecnie nad migracją danych do nowego formatu. Jak do tej pory nasza wewnętrzna Zoe dawała radę przenieść przez swój portal tylko kilku bohaterów na patch. Kontynuowanie tego procesu w ten sposób zajęłoby jednak ponad rok (czyli mniej więcej tyle, ile mi zajmie opanowanie Zoe). Ponieważ nie chcemy zwlekać tak długo ze wszystkimi fajnymi, nowymi cechami, zdecydowaliśmy się przyspieszyć proces, łącząc migracje pozostałych bohaterów w patchach 8.6, 8.7, 8.8 i być może 8.10. Patche te będą większe niż zwykle, choć nie tak duże jak patch 8.5 z aktualizacją dźwięków.

Zwróciliśmy też uwagę, że pewni internetowi detektywi zauważyli naszą pracę i połączyli migrację plików WAD z nadchodzącymi skórkami bohaterów. Sprytnie, bardzo sprytnie. Jednak jak już skończymy naszą pracę, nie będzie to dłużej możliwe. Ha! Zrzuciliśmy to na was niczym niespodziewaną Senną Bańkę Kłopotów! Chyba z łatwością można się domyślić, kto jest moim ulubionym bohaterem.

Dzięki za przeczytanie! Do zobaczenia w grze; możecie mnie zobaczyć, jak w środkowej alei gonię za gwiazdami i nie trafiam umiejętnościami mierzonymi.

—-

Nie możemy się doczekać, żeby wprowadzić te zmiany, ponieważ pozwolą nam na dostarczanie wam wszystkim jeszcze lepszego doświadczenia z gry w League. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, skontaktujcie się z nami.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.