Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja skupiająca się przede wszystkim na rozmaitych zmianach w balansie postaci. Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy jednak od muzyki z champion select dla nowego trybu gry zwanego Snow Day ARURF.
Jeden z pracowników Riotu wyjaśnił na czym dokładnie ten tryb będzie różnił się od klasycznego ARURF’a:
- Dostępne Summoner’s Spelle:
- Flash – stary, dobry, znany wszystkim Flash tym razem posiadający 60 sekund odnowienia
- Ultra daleki Mark // Ultra szybki Dash – Bohaterowie nauczyli się rzucać śnieżki naprawdę na duże odległości. Kto potrzebuje teleportu kiedy możesz robić to co 16 sekund
- Zarówno podczas ARURF’a jak i zwykłego ARAM’a będzie można założyć ikonkę z Poro danego rodzaju by móc zacząć rzucać nim w przeciwnika
- Nowa pula postaci:
- Na Polach Sprawiedliwości nastała zima więc prawie wszyscy schowali się wewnątrz przy kominku. Wszystkie postacie, którym mrozy nie straszne nadal są jednak gotowe do bitwy
- Wszystkie postacie mające Snow Day, lodową, mroźną lub zimową skórkę są dostępni do gry ,a ich odpowiednia skórka jest automatycznie wybrana bez względu na to czy ją posiadacie czy też nie
- Poro King – to stary dobry Poro King, którego wszyscy znają i kochają
Wraz z nowym patchem zaktualizowane zostały warianty chrome’a Mecha Aatroxa i Mecha Kha’Zixa w taki sposób aby zachowywały one część swoich kolorów również po transformacji:
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Aurelion Sol
Voice of Light (R)- Czas odnowienia został zmniejszony z 120/100/80 do 110/90/70 sekund – póki co zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry
Bard
Caretaker's Shrine (W)- Ilość ołtarzy, które mogą być na raz aktywne została zmieniona z 2/3/4/5/6 na 3/3/4/4/5 – póki co zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry
Ezreal
Mystic Shot (Q)- Wartość przelicznika z AD została zmniejszona z 1.25 do 1.1- póki co zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry
Galio
Colossal Smash (Pasyw)- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.7 do 0.5
Ivern
Rootcaller (Q)- Czas odnowienia został zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 11/10.5/10/9.5/9 sekund – póki co zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry
Jarvan IV
Dragon Strike (Q)- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 80/125/170/215/260 do 80/120/160/200/240 – póki co zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry
Jhin
Deadly Flourish (W)- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/85/120/155/190 do 60/95/130/165/200
- Wartość przelicznika z AD została przywrócona do 0.2
- Czas trwania nakładanego spowolnienia została przywrócona do 0.5 sekundy
- Czas jaki musi minimalnie upłynąć pomiędzy strzałami został przywrócony do 1 sekundy – póki co zmiany te nie zostały jeszcze zaimplementowane do gry
Karthus
Requiem (R)- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.6 do 0.75 – póki co zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry
Leona
Zenith Blade (E)- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 60/100/140/180/220 do 40/80/120/160/200- póki co zmiana ta nie została jeszcze zaimplementowana do gry
Fleet Footwork (Runa Kluczowa, Ścieżka Precyzji)
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.2 do 0.3
Overheal (Slot 1, Ścieżka Precyzji)
- Wartość tarczy nakładanej w momencie uleczenia samego siebie została zwiększona z 30% do 40%
Celerity (Slot 2, Ścieżka Czarnoksięstwa)
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 4% do 3%
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/11/1121-pbe-update.html