Na serwer testowy PBE wprowadzona została ogromna aktualizacja przynosząca ze sobą mid-sezonowe zmiany patcha 7.9. Przegląd nowości z tej aktualizacji rozpoczniemy od dwóch nowych skórek z serii Dark Star prezentujących się w następujący sposób:
Dark Star Kha’Zix – 1350 RP
Dark Star Orianna – 1350 RP
W nowej aktualizacji na serwer testowy PBE wprowadzono również nową skórkę na wardy tematycznie związaną z serią skinów Dark Star. Skórka ta prezentuje się następująco:
Corruptant Ward – 640 RP
Maokai
Umiejętności i statystyki:
Sap Magic (Pasyw):
- Maokai pobiera magiczną energię z otaczającej go natury. Co każde 45/60/45/30/25/20 sekund (wartości te zmieniają się na 1/2/6/9/11/15 poziomie) jego następny auto-atak zużyje zgromadzoną energię by uleczyć go o 15-134 (+8-11.5% jego HP) – dokładniej rzecz ujmując bazowa wartość uleczenia skaluje się w następujący sposób: 15/22/29/36/43/50/57/64/71/78/85/92/99/106/113/120/127/134 , a wartość przelicznika tak: 8/8.5/9/9.5/10/10.5/11/11.5% (wartości zmieniają się na 1/2/6/9/11/13/15/17 poziomie)
- Za każdym razem kiedy Maokai wycastuje umiejętność lub zostanie uderzony przez spella przeciwnika czas odnowienia tej umiejętności zmniejszany jest o 2.5 sekundy
Bramble Smash (Q):
- Koszt many: 45/45/50/50/60
- Czas odnowienia: 8/7.5/7/6.5/6 sekund
- Maokai uderza pięścią w ziemię tworząc falę uderzeniową odrzucając pobliskich przeciwników i zadając wszystkim trafionym przeciwnikom 70/115/160/205/250 (+0.4 AP) magicznych obrażeń nakładając przy tym na nich drobne spowolnienie
Twisted Advance (W):
- Koszt many: 60/65/70/75/80
- Czas odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund
- Maokai przemienia się w poruszającą się zbitkę korzeni, stając się tym samym nienamirzalnym i dashując w stronę wybranego przeciwnika
- Po przybyciu na miejsce Maokai zadaje celowi 50/75/100/125/150 (+0.4 AP) magicznych obrażeń unieruchamiając go na 1/1.1/1.2/1.3/1.4 sekundy
Sapling Toss (E):
- Koszt many: 60
- Czas odnowienia: 12 sekund
- Maokai rzuca sadzonkę, która pozostaje na miejscu do 30 sekund. Sadzonki będą gonić pobliskich wrogów wybuchając po zbliżeniu się, zadając tym samym 35/55/75/95/115 (+6/6.5/7/7.5/8% [+2% za każde 100 AP] maksymalnego HP celu) magicznych obrażeń i spowalniając trafionych przeciwników o 35% na 2 sekundy – maksymalna ilość obrażeń zadawanych innym celom niż wrodzy championowie to 300
- Sadzonki pozostawione w krzakach pozostają na polu bitwy przez 30/40/50/60/70 sekund i zadają celom podwójne obrażenia w czasie 2 sekund – maksymalna ilość obrażeń zadawanych innym celom niż wrodzy championowie również jest podwajana przez ten efekt
Nature’s Grasp (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 120/110/100 sekund
- Maokai przywołuje ścianę jeżyn, która porusza się powoli do przodu zadając napotkanym przeciwnikom 150/225/300 (+0.75 AP) magicznych obrażeń i unieruchamiając ich na 0.6-2.4 sekundy (wartość ta zależy od dystansu jaki przebyła ściana)
view:
Zaktualizowany głos:
Zaktualizowana kwestia wypowiadana podczas pickowania: “The Isles will bloom again!” [link]
Zaktualizowana kwestia wypowiadana podczas banowania: “Your reckoning will come either way.” [link]
Sejuani
Umiejętności i statystyki
Fury of the North(Pasyw):
- Frost Armor: Po okresie 15 sekund bez otrzymywania obrażeń Sejuani staje się niewrażliwa na spowolnienia zyskując również 100 (+100% całkowitego Armora) Armora i 100 (+100% całkowitego Magic Resist) Magic Resist. Frost Armor pozostaje aktywny przez 1/2/3 sekundy od otrzymania obrażeń (wartości te zmieniają się na 1/7/14 poziomie). Frost Armor odnawia się szybciej gdy Sejuani się porusza.
- Icebreaker: Przeciwnicy zestunowani przez Sejuani stają się dodatkowo zamrożeni sprawiając, że pierwszy auto-atak lub spell Sejuani wyprowadzony w nich zada im dodatkowe magiczne obrażenia równe 15/20/25% ich maksymalnego HP (maksymalnie 400 obrażeń zadawanych potworom)
Arctic Assault (Q):
- Koszt many: 70/75/80/85/90
- Czas odnowienia: 13/12.5/12/11.5/11 sekund
- Sejuani szarżuje zadając 60/90/120/150/180 (+0.4 AP) trafionym przeciwnikom i podrzucając ich w powietrze na 0.5 sekundy. Szarża kończy się po trafieniu wrogiego championa
Winter’s Wrath (W):
- Koszt many: 60
- Czas odnowienia: 7/6.5/6/5.5/5 sekund
- Sejuani zaczyna wymachiwać swoim kiścieniem zadając 12/19/26/33/40 (+X) fizycznych obrażeń i nakładając Frosta na trafionych przeciwników on hit
- Następnie ona rzuca się ze swoim kiścieniem zadając 48/76/104/132/160 (+X) fizycznych obrażeń i nakładając Frosta
- Umiejętność ta zadaje dodatkowe 20% obrażeń potworom
Permafrost (E):
- Koszt many: 20
- Czas odnowienia: 1.5 sekundy
- Pasyw: Auto-ataki pobliskich sojuszniczych meele championów nakładają Frosta na wrogich championów i duże potwory
- Aktyw: Wybrany cel z 4 nałożonymi stackami Frosta otrzymuje 40/60/80/100/120 (+0.3 AP) magicznych obrażeń i jest on stunowany na 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy
- Przeciwnik, który został zestunowany przez Sejuani nie może otrzymywać stacków Frosta przez X sekund
Glacial Prison (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 120/100/80 sekund
- Sejuani rzuca wykutą z lodu Bolę zadając 75/125/175 (+0.4 AP) pierwszemu trafionemu wrogiemu championowi nakładając jednocześnie na niego stuna na 1 sekundę
- Bola staje się potężniejsza wraz z przebytym dystansem i ostatecznie może ona podwoić swoje obrażenia, czas nakładanego stuna i wytworzyć burzę spowalniającą innych pobliskich wrogów o 30%. Po 2 sekundach wytworzona w ten sposób burza zada dodatkowo 150/250/350 (+0.8 AP) magicznych obrażeń nakładając na wrogów 80% spowolnienie na czas 3 sekund
Zac
Umiejętności i statystyki
Cell Division (Pasyw):
- Za każdym razem kiedy Zac trafi przeciwnika z jakiejś umiejętności zostawia on za sobą fragment, który może zostać następnie wchłonięty by przywrócić sobie ilość HP równą 4% jego maksymalnego HP
- Po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń Zac dzieli się na 4 Gluty próbujące się ponownie złączyć. Jeśli po 8/7/6/5/4 sekundach (wartości te zmieniają się na 1/6/10/14/17 poziomie) na polu bitwy pozostanie jakiś Glut Zac powróci do życia z 10-50% swojego HP (w zależności od ilości zdrowia posiadanego przez pozostałe Gluty). Każdy Glut posiada 12% maksymalnego HP Zaca i 50% jego Armora/Magic Resist. Ta umiejętność posiada czas odnowienia równy 300 sekundom
Stretching Strikes (Q):
- Koszt HP: 4% jego obecnego HP
- Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
- Zac rozciąga swoje ramię łapiąc pierwszego trafionego wroga, zadając mu 50/70/90/110/130 (+0.3 AP) magicznych obrażeń nakładając na niego również drobne spowolnienie. Następny auto-atak wyprowadzony przez Zaca zastępowany jest przez długodystansowe trzaśnięcie zadające taką samą ilość obrażeń co ta umiejętność i nakładające identyczne spowolnienie.
- Jeśli Zac trafi zarówno swoją umiejętnością jak i zmodyfikowanym auto-atakiem w innego wroga on rzuci nimi tak by ci się zderzyli zadając 50/70/90/110/130 (+0.3 AP) magicznych obrażeń w obszarze, w którym się oni zderzyli
Unstable Matter (W):
- Koszt HP: 4% jego obecnego HP
- Czas odnowienia: 5 sekund
- Ciało Zaca wybucha zadając 40/55/70/85/100 (+4/5/6/7/8[+0.02 AP]% maksymalnego HP wroga) wszystkim pobliskim przeciwnikom
- Wchłonięcie fragmentu z pasywa zmniejsza czas odnowienia tej umiejętności o 1 sekundę
- Maksymalna ilość HP zadanych z przelicznika HP minom i potworom wynosi 200
Elastic Slingshot (E):
- Koszt HP: 4% jego obecnego HP
- Czas odnowienia: 24/21/18/15/12 sekund
- Pierwsze wycastowanie: Zac zwraca się ku kursorowi i zaczyna się ładować przez 0.9/1/1.1/1.2/1.3 sekundy
- Drugie wycastowanie: Zac wyskakuje w kierunku wybranej lokacji zadając 80/120/160/200/240 (+0.7 AP) magicznych obrażeń. Zac spawnuje dodatkowy fragment z pasywa za każdego trafionego wrogiego championa.
- Umiejętność ta może zostać anulowana przez poruszenie się i wtedy zwracana jest połowa jej czasu odnowienia i kosztu HP
Lets Bounce (R):
- Koszt HP: Brak
- Czas odnowienia: 130/115/100 sekund
- Pierwsze wycastowanie: Zac rozpłaszcza się stając się niewrażliwym na efekty CC na czas maksymalnie 2.5 sekundy. Wszyscy przeciwnicy stojący na nim są w tym czasie spowalniani o 30/40/50%
- Drugie wycastowanie:Ładowanie umiejętności przez przynajmniej 1 sekundę sprawia, że Zac pochłonie przeciwników stojących na nim i wyskoczy z nimi w kierunku wybranej lokacji. W trakcie lotu Zac nie może zostać zatrzymany. Po wylądowaniu pobliscy wrogowie otrzymują 150/200/250 (+0.4 AP) magicznych obrażeń i są lekko spowalniani
- Ponowne użycie tej umiejętności przed naładowaniem sprawi, że Zac podrzuci w powietrze znajdujących się na nim wrogów
:
Głos
Jak można zauważyć na zamieszczonym powyżej wideo od teraz głos Zaca staje się cieńszy wraz z tym jak postać ta maleje
Wraz z nowym patchem na PBE dodano również sporą liczbę plików związanych z nowym trybem gry powiązanym tematycznie z serią skinów Dark Star.
Grafiki z nowego klienta
Teksty z plików gry:
- “Welcome to the Cosmic Ruins!”
- “Your opponents are cowards – have patience, they will be forced to enter the arena soon.”
Porady:
- “Pull or Push enemies into the Dark Star”
- “Lower health targets fly much farther”
- “Abilities and Items are different – details in tooltips!”
Buffy:
- “Stellar Spirit – You have returned to Spirit form momentarily. You are untargetable, but cannot cast spells.
- Source: The Unfaltering Power of the Dark Star”
- Source: The Unfaltering Power of the Dark Star””Stellar Spirit – You are traveling through the cosmos – invulnerable and fast, but unable to cast spells. Stepping onto stable ground will remove this effect.
Głos:
Dodatkowo dodana została również alternatywna wersja głosu announcera, która wykorzystywana ma być podczas gier na Summoner’s Rift/innych trybach gry
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Ogólne Zmiany
- Każda postać, która dotychczas nie miała przyrostu magic resist na poziom otrzymała go na poziomie 0.5
Rift Herald
- Rift Herald od teraz spawnuje się tylko jeden raz w grze
- Nagroda za zabicie Rift Heralda została zmieniona na przedmiot zwany Herald’s Eye zajmujący przez jakiś czas miejsce trinketa, użycie go przed jego wygaśnięciem zużyje go przywołując na pole bitwy Rift Heralda, który zacznie pushować najbliższą linię – posiadanie tego przedmiotu wzmacnia również nasz recall
- Wygląd Rift Heralda został zaktualizowany:
Cho'Gath
Vorpal Spikes (E)
- Opis umiejętności został zaktualizowany w taki sposób by uwzględniał on fakt, że kolce nakładają efekty spelli
Kayle
Righteous Fury (E)
- Opis umiejętności został zaktualizowany w taki sposób by uwzględniał on fakt, że auto-ataki z aktywa nakładają efekty spelli
Adaptive Helm (Nowy Przedmiot)
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu: 2800 sztuk złota
- Przychód ze sprzedaży tego przedmiotu: 1960 sztuk złota
- Receptura: Spectre’s Cowl + Negatron Cloak + 880 sztuk złota
- +300 HP
- +55 Magic Resist
- +100% Bazowej Regeneracji HP
- +10% Redukcji Czasu Odnowienia
- UNIQUE Passive: Otrzymanie magicznych obrażeń ze spella lub efektu sprawia, że każde kolejne magiczne obrażenia zadane nam przez ten spell/efekt w przeciągu 4 sekund są zmniejszane o 15%

Gargoyle Stoneplate (Nowy Przedmiot)
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu: 2500 sztuk złota
- Przychód ze sprzedaży tego przedmiotu: 1750 sztuk złota
- Receptura: Chain Vest + Negatron Cloak + 980 sztuk złota
- +40 Armora
- +40 Magic Resist
- UNIQUE Passive – Stone Skin: Jeśli w pobliżu znajduje się przynajmniej 3 wrogich championów otrzymujesz dodatkowe 40 Armora i Magic Resist
- UNIQUE Active – Metallicize: Przez następne 4 sekundy twojego HP zwiększona jest o 40% i powiększony jest model twojej postaci, a w zamian za to ilość zadawanych przez ciebie obrażeń zmniejszany jest o 60% (90 sekund czasu odnowienia). Jeśli efekt Stone Skin jest aktywny wartość bonusu do HP zwiększana jest do 100%.
Abyssal Scepter (Przedmiot ten został zreworkowany)
- Receptura: Spectre’s Cowl + Negatron Cloak + 880 sztuk złota – całkowity koszt wynosi 2800 sztuk złota
- +300 HP
- +65 Magic Resist
- +100% Bazowej Regeneracji HP
- +10% Redukcji Czasu Odnowienia
- Unique Passive: Pobliscy wrodzy championowie otrzymują o 10% więcej obrażeń
Ancient Coin
- Ilość przyznawanej bazowej regeneracji many została zmniejszona z 25% do 0
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje już 2 sztuk złota co 10 sekund
- [Zmieniony efekt] UNIQUE Passive – Favor: Wrogie miniony zabite przez twoich sojuszników co jakiś czas wyrzucają monetę przyznającą 32 sztuki złota lub odnawiającą 8% brakującej many (minimalna ilość odnowionej many to 15)
Banshee's Veil (Przedmiot ten został zreworkowany)
- Receptura: Fiendish Codex + Negatron Cloak + Amplifying Tome + 645 sztuk złota – całkowity koszt wynosi 2700 sztuk złota
- +70 Ability Power
- +45 Magic Resist
- +10% Czasu Odnowienia
- Unique Passive: Przedmiot ten przyznaje tarczę blokującą następny spell przeciwnika. Tarcza odnawia się po okresie 40 sekund bez otrzymania obrażeń od wrogiego championa
Cinderhulk (wszystkie wersje)
- Ilość obrażeń zadawanych przez Unique Pasywa została zmieniona z 7 (+2 za każdy poziom) na 11 (+1 za każdy poziom)
- Ilość bonusowych obrażeń zadawanych minionom i potworom została zwiększona z 100% do 200%
Dead Man's Plate
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 500 do 425
- Ilość przyznawanego Armora została zwiększona z 50 do 60
- Od teraz bonusowe obrażenia z pasywa zadawane są tylko w momencie gdy wyprowadzamy auto-atak w momencie posiadania maksymalnej ilości stacków
- Ilość traconych stacków w momencie wyprowadzania auto-ataków w momencie nie posiadania pełnej liczby ładunków została zmieniona z 100% na 15
- Maksymalna możliwa ilość generowanych stacków na sekundę została zwiększona z 12.5 do 20
Death's Dance
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 75 do 80
- Ilość obrażeń konwertowanych przez Unique Passive na trwający 3 sekundy efekt Bleeda została zwiększona z 15% do 30%
Doran's Shield (Przedmiot ten został zreworkowany)
- Całkowity koszt: 400 sztuk złota
- +80 HP
- Pasyw: Co 5 sekund przywracane jest 6 HP
- Pasyw: Auto-ataki zadają dodatkowe 5 fizycznych obrażeń on-hit minionom
- Unique Passive:Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego championa przywróć 20 HP przez następne 10 sekund
Eye of the Equinox
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
Eye of the Oasis
- Od teraz przedmiot ten co 10 sekund generuje 2 sztuki złota
- [Zmieniony efekt] Passive – Favor: Wrogie miniony zabite przez twoich sojuszników co jakiś czas wyrzucają monetę przyznającą 32 sztuki złota lub odnawiającą 8% brakującej many (minimalna ilość odnowionej many to 15)
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
Eye of the Watchers
- Ilość przyznawanej bazowej regeneracji many została zmniejszona z 100% do 50%
- Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 25 do 35
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
Face of the Mountain
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
Frostfang
- Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 15 do 20
- Ilość przyznawanej bazowej regeneracji many została zmniejszona z 75% do 50%
- Czas na jaki Unique pasyw jest dezaktywowany po zabiciu wrogiego miniona został zmieniony z 12 sekund na 8 sekund za każdego zabitego miniona
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
Frost Queen's Claim
- Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 50 do 60
- Ilość przyznawanej bazowej regeneracji many została zmniejszona z 75% do 50%
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
Guardian Angel (Przedmiot ten został zreworkowany)
- Receptura: Pickaxe + Long Sword + Cloth Armor + 875 sztuk złota – całkowity budowy tego przedmiotu wynosi 2400 sztuk złota
- +40 AD
- +30 Armora
- Unique Passive: Po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń, przywracanych jest 50% bazowego HP i 30% maksymalnej many po 4 sekundach nienamierzalności (300 sekund czasu odnowienia)
Infinity Edge
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmniejszony z 3600 do 3400
Kircheis Shard
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 750 do 800
- Ilość bonusowych magicznych obrażeń zadawanych z Unique Passive została zwiększona z 40 do 50
Last Whisper
- Ilość przyznawanego Bonus Armor Penetration z Unique Passiva została zmniejszona z 45% do 35%
Lord Dominik's Regards
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmniejszony z 2700 do 2600
- Maksymalna ilość bonusowych obrażeń zadawanych z Unique Passiva (Giant Slayer) została zwiększona z 15% do 20%
- Ilość przyznawanego Bonus Armor Penetration z Unique Passiva została zmniejszona z 45% do 35%
Mortal Reminder
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmniejszony z 2700 do 2600
- Ilość przyznawanego Bonus Armor Penetration z Unique Passiva została zmniejszona z 45% do 35%
Nomad's Medallion
- Ilość przyznawanej bazowej regeneracji many została zmniejszona z 75% do 0
- Przedmiot ten od teraz generuje 2 sztuki złota co 10 sekund
- [Zmieniony efekt] UNIQUE Passive – Favor: Wrogie miniony zabite przez twoich sojuszników co jakiś czas wyrzucają monetę przyznającą 32 sztuki złota lub odnawiającą 8% brakującej many (minimalna ilość odnowionej many to 15)
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
Phantom Dancer
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2550 do 2600
Poacher's Dirk
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 15 do 10
- Czas odnowienia Unique Pasywa został zmniejszony z 60 do 50 sekund
Randuin's Omen
- Receptura została zmieniona na: Ruby Crystal + Warden’s Mail + Ruby Crystal + 1100 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu pozostał niezmieniony
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 500 do 350
- Usunięto efekt sprawiający, że przedmiot ten przyznawał 20% redukcję obrażeń otrzymywanych od krytycznych uderzeń
- Czas trwania nakładanego spowolnienia z aktywa został zmniejszony z 4 do 2 sekund
- Wartość nakładanego spowolnienia z aktywa została zwiększona z 35% do 55%
Rapid Firecannon
- Ilość bonusowych magicznych obrażeń zadawanych z Unique Passiva została zmniejszona z 50-160 do 50-120
- Dodano nowy efekt: “Ataki naładowują się 25% szybciej” – związane jest to z połączeniem Rapid Firecannon + Statikk Shiv sprawiające, że ataki szybciej się naładowują, zadają więcej obrażeń, mogą uderzyć krytycznie, zadają dodatkowe obrażenia minionom, mogą zadać obrażenia strukturom, mają zwiększony zasięg i łańcuchy błyskawic
Ravenous Hydra
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 75 do 80
Relic Shield
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
Runaan's Hurricane
- Receptura została zmieniona z Recurve Bow + Zeal + 300 sztuk złota na Dagger + Zeal + Dagger + 800 sztuk złota
- Ilość fizycznych obrażeń zadawanych przez dodatkowe pociski została zwiększona z 25% AD do 40% AD
- Usunięto Unique Passive’a sprawiającego, że auto-ataki zadają dodatkowe 15 fizycznych obrażeń on-hit
Spectre's Cowl
- Ilość przyznawanych Magic Resist została zmniejszona z 30 do 25
Spellthief's Edge
- Czas na jaki Unique pasyw jest dezaktywowany po zabiciu wrogiego miniona został zmieniony z 12 sekund na 8 sekund za każdego zabitego miniona
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
Spirit Visage
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 500 do 425
- Ilość przyznawanego Magic Resist została zwiększona z 55 do 60
- Wartość bonusu do uleczenia z Unique Pasywa została zwiększona z 25% do 30%
Statikk Shiv
- Koszt złożenia tego przedmiotu ze składników został dostosowany do zmian w koszcie Zeala/Sharda – całkowity koszt budowy tego przedmiotu został niezmieniony
- Ilość obrażeń zadawanych przez auto-ataki wzmocnione z Unique Passive’a została zwiększona z 50-120 do 60-160
- Ilość dodatkowych obrażeń zadawanych minionom przez auto-ataki wzmocnione z Unique Passive’a została zmniejszona z 120% do 65%
Sunfire Cape
- Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 500 do 425
- Ilość przyznawanego Armora została zwiększona z 50 do 60
- Ilość obrażeń zadawanych z pasywa została zmniejszona z 25 (+1 za każdy poziom) do 11 (+1 za każdy poziom)
- Wartość bonusu do obrażeń zadawanych minionom i potworom została zwiększona z 50% do 200%
Sterak's Gage
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 25% do 30%
- Wartość nakładanej tarczy została zmieniona z 30% maksymalnego HP na 75% bonusowego HP
- Ilość AD przyznawanego przez pasyw została zwiększona z 25% do 30%
Talisman of Ascension
- Ilość przyznawanej bazowej regeneracji many została zmniejszona z 75% do 0
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się z Unique pasywa została zwiększona z 20% do 200%
- [Zmieniony efekt] UNIQUE Passive – Favor: Wrogie miniony zabite przez twoich sojuszników co jakiś czas wyrzucają monetę przyznającą 32 sztuki złota lub odnawiającą 8% brakującej many (minimalna ilość odnowionej many to 15)
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
Targon's Brace
- Do opisu przedmiotu dodano niekompletną wzmiankę o zapowiadanym już w przeszłości queście
The Black Cleaver
- Wartość redukcji armora za jeden stack Unique Passive’a została zmniejszona z 5% do 4%
The Blood Thirster
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 75 do 80
Warmog's Armor
- Ilość maksymalnego HP potrzebna do aktywowania Warmog’s Hearta została zmniejszona z 3000 do 2750 HP
- Wartość regeneracji przyznawanej przez Warmog’s Hearta została zwiększona z 3% do 5% maksymalnego HP na sekundę
- Wartość czasu odnowienia nakładanego po otrzymaniu obrażeń od minionów lub potworów została zmniejszona z 8 do 2 sekund – po otrzymaniu obrażeń od wież/championów czas odnowienia nadal wynosi 8 sekund
Zeal
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmniejszony z 1300 do 1200
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/04/418-pbe-update.html