Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja skupiająca się przede wszystkim na rozmaitych zmianach w balansie. Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy jednak od nowego login screena związanego z nadchodzącą premierą Kai’Sy
Wraz z nowym patchem na PBE powrócił spersonalizowany sklep ze specjalnymi ofertami, jednak póki co nie wiadomo kiedy i z jakiej okazji ma być on dostępny.
Warto również wspomnieć o dwóch nowych materiałach wideo prezentujących w akcji warianty chrome’a do Battlecast Cho’Gatha i Bullet Angel Kai’Sy.
Do omówienia pozostały już tylko wspomniane na samym początku zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Jhin
Whisper (Pasyw)- Wartość bonusu do AD została zwiększona z 2-40% do 4-44% całkowitego AD
- Wartość przelicznika z AD została zwiększona z 0.4/0.45/0.5/0.55/0.6 do 0.4/0.475/0.55/0.625/0.7
- Od teraz umiejętność ta rootuje wszystkich przeciwników, którzy otrzymali w ostatnim czasie obrażenia od Jhina – dotychczas te obrażenia musiały pochodzić z jego auto-ataków lub pułapki
Nocturne
Umbra Blades (Pasyw)- Wartość efektu redukcji czasu odnowienia aktywowanego podczas wyprowadzania auto-ataków przeciwko wrogim championom została zwiększona z 1 do 2 sekund
- Wartość uleczenia została zmieniona z 10/18/26 do 15-40
Olaf
Reckless Swing (E)- Wartość przelicznika z AD została zwiększona z 0.4 do 0.5
- Bazowa ilość zadawanych nieuchronnych obrażeń została przywrócona do 70/115/160/205/250
- Wartość bonusu do Armora/Magic Resist została przywrócona do 20/30/40
- Ilość przyznawanego bonusowego AD z aktywa została zmieniona z 40/70/110 na 15/20/25 (+0.3 całkowitego AD)
Ryze
Spell Flux (E)- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/45/100/125/150 do 70/90/110/130/150
- Od teraz umiejętność ta zadaje tylko 50% obrażeń podczas rozprzestrzeniania się
- Czas odnowienia został zwiększony z 120 do 180 sekund
Swain
Death's Hand (Q)- Czas odnowienia został zmniejszony z 7.5/6.25/5/3.75/2.5 do 5.5/4.75/4/3.25/2.5 sekund
Tristana
Rocket Jump (W)- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 100/150/200/150/300 do 85/135/185/235/285 – jest to i tak buff w stosunku do wersji z serwerów live gdzie to wartość ta wynosi 60/110/160/210/260
Zoe
Ogólne Zmiany- Zasięg auto-ataków został zwiększony z 525 do 550
- Minimalna ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 45/60/75/90/105 (+0.2 AP) do 50/75/100/125/150 (+0.6 AP)
- Usunięto efekt sprawiający, że umiejętność ta dodatkowo zadawała obrażenia z pasywa pierwszemu trafionemu celowi
- Dodano efekt sprawiający, że umiejętność ta dodatkowo zyskuje obrażenia wraz z poziomem Zoe – wartość bonusu wynosi 7/8/10/12/14/16/18/20/22/24/26/29/32/35/38/42/46/50
- Od teraz ilość obrażeń zadawanych przeciwnikom, którzy nie zostali trafieni bezpośrednio jest zmniejszana o 20%
- Zasięg został zwiększony z 525 do 550
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 (+0.6 AP) do 75/120/165/210/255 (+0.75 AP)
Locket of the Iron Solari
- Aktyw został zmieniony na “Po krótkim opóźnieniu tworzy ochronne pole w twojej lokacji na 8 sekund. Sojusznicy bohaterowie znajdujący się w tym polu otrzymują o 35% mniej obrażeń (90 sekund czasu odnowienia)” – pole cały czas znajduje się w jednym miejscu, a użycie aktywa nie przerywa możliwości poruszania się
Linia przedmiotów wywodzących się z Ancient Coina
- Od teraz efekt tymczasowo wyłączający generację złota i monet aktywuje się dopiero po zabiciu kilku minionów i potworów – za to od teraz do tej liczby liczą się również epickie potwory
Linia przedmiotów wywodzących się z Relic Shielda
- Od teraz efekt tymczasowo wyłączający generację złota, stacków i ich konsumpcję aktywuje się dopiero po zabiciu kilku minionów i potworów
Linia przedmiotów wywodzących się z Spellthief Edge'a
- Od teraz efekt tymczasowo wyłączający generację złota i tributów, oraz ich konsupcję aktywuje się dopiero po zabiciu kilku minionów i potworów – za to od teraz do tej liczby liczą się również epickie potwory
Fleet Footwork (Runa Kluczowa, Ścieżka Precyzji)
- Od teraz leczenie w przypadku zasięgowych ataków wyprowadzonych w miniony jest efektywne tylko w 30%
Wieże
- Ilość dodatkowego złota otrzymywanego za pierwszy zniszczony turret została przywrócona do 300
źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/02/226-pbe-update.html