Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Kolejne zmiany balansujące Teamfight Tactics

W nocy na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja skupiająca się tym razem tylko i wyłącznie na rozmaitych zmianach balansujących Teamfight Tactics.

Lista wprowadzonych zmian prezentuje się następująco:

  • Aurelion Sol
    • Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 300-700 do 250-650
    • Koszt many został zwiększony z 100 do 125
  • Karthus
    • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 300-800 do 350-850
  • Morgana
    • Ilość posiadanego HP została zwiększona z6 00 do 650
  • Gangplank
    • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 150-400 do 200-450
  • Miss Fortune
    • Ilość posiadanego Attack Speedu została zwiększona z 0.75 do 0.85
  • Lucian
    • Ilość posiadanego AD została zwiększona z 60 do 65
    • Ilość posiadanego Attack Speedu została zwiększona z 0.6 do 0.65
  • Tristana
    • Ilość posiadanego Attack Speedu została zwiększona z 0.65 do 0.7
    • Ilość obrażeń zadawanych przez Explosive Charge została zwiększona z 125-250 do 150-300
  • Bonus za posiadanie postaci z klasy Wild
    • Ilość Attack Speedu przyznawanego za jeden stack została zmniejszona z 8% do 7%
  • Nidalee
    • Wartość efektu leczącego została zmniejszona z 200-600 do 150-600
    • Ilość posiadanego AD w formie Coguara została zmniejszona z 30-120 do 20-120
  • Blitzcrank
    • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 100-600 do 100-800
  • Elise
    • Ilość posiadanego lifestealu została zwiększona z 60-100% do 60-120%
    • Ilość HP posiadanego przez Spiderlingi została zwiększona z 250 do 500
  • Shen
    • Ilość posiadanego AD została zwiększona z 55 do 65
  • Pyke
    • Czas trwania efektu CC został zwiększony z 2-3 do 2.5-3.5 sekund
    • Koszt many został zmniejszony z 125 do 100
    • Ilość posiadanego Attack Spepedu została zwiększona z 0.55 do 0.6
  • Varus
    • Czas castowania został zmniejszony z 2 do 1.5 sekundy
  • Zed
    • Ilość posiadanego AD została zwiększona z 55 do 60
    • Ilość posiadanego Attack Speedu została zwiększona z 0.6 do 0.65
  • Aatrox
    • Ilość posiadanego HP została zwiększona z 650 do 750
    • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 300-700 do 350-850
  • Akali
    • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 150-500 do 200-550
    • Ilość posiadanego Attack Speedu została zwiększona z 0.7 do 0.75
  • Darius
    • Ilość posiadanego HP została zmniejszona z 650 do 600
  • Yasuo
    • Ilość posiadanego HP została zwiększona z 650 do 700
  • Zeke’s Herald
    • Wartość aury zwiększającej Attack Speedu została zmniejszona z 20% do 10%
  • Rapid Firecannon
    • Naprawiono błąd sprawiający, że przedmiot ten potrajał zasięg zamiast go podwajać
  • Spear of Shojin
    • Wartość efektu przywracającego manę została zmniejszona z 20% do 15%
  • Guardian Angel
    • Ilość posiadanego HP po wskrzeszeniu została zwiększona z 300 do 500
  • Ionic Spark
    • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 100 do 200
  • Luden’s Echo
    • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 100 do 200
  • Thornmail
    • Wartość efektu odbiajającego obrażenia została zwiększona z 25% do 35%
  • Warmog’s Armor
    • Wartość efektu regenerującego HP została zwiększona z 2.5% do 3%

źródło: =https://twitter.com/RiotAugust/status/1143298994166087680

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.