Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Kolejne testy nad reworkiem Rengara

 Na amerykańskim forum pojawiła się kolejna informacja na temat reworku rengar Rengara. Zapoznajcie się z wypowiedzią jednego z pracowników Riotu, Wav3Braeak’a:

“Witajcie. Chciałbym Wam podać Wam szczegóły na temat obecnej sytuacji z Rengarem.

Przeprowadzamy testy dotyczące jego rengarqq ulepszonego Q, które przywraca Rengarowi po użyciu 3 punkty Wściekłości (ang. Ferocity). Dzięki temu będzie mógł on powtarzać używanie tej umiejętności. Jednak uważamy, że Rengar zadawał zbyt wielkie obrażenia w zbyt krótkim czasie. Jest to obecnie największy problem, który próbujemy rozwiązać.
W najbliższym tygodniu będziemy przeprowadzać testy bonetoothnecklace Bonetooth Necklace’a. Planujemy, by był on składany z longsword Long Sworda oraz huntersmachete Maczety, dzięki czemu stanie się unikalnym wyborem dla junglującego Rengara. Cena tego przedmiotu pozostanie bez zmian, lecz Scarizard informował, że będzie to coś podobnego do thebrutalizer Brutalizera. Niektóre statystyki znikną z bonetoothnecklace BTN, a w zamian przedmiot ten będzie teraz posiadał statystyki, które bezpośrednio wzmocnią mobilność Rengara w lesie, a zatem ogólną presję wywoływaną na mapie. Obecne statystyki wyglądają mniej więcej tak:

  • 3 stacki: Rengar otrzymuje 15% premii do prędkości ruchu, jeśli przebywa w krzaku (w porównaniu z nidaleep pasywem Nidalee, nie utrzymuje się, jeżeli opuścimy krzaki)
  • 6 stacków: Rengar otrzymuje dodatkowe 100 zasięgu doskoku z krzaków
  • 9 stacków: Rengar zachowuje premię do prędkości ruchu ze swojego rengarr ulti dodatkowe 5 sekund po jego deaktywacji


Nie mamy pojęcia, co umieścić przy uzyskaniu 14 stacków. Z jednej strony chcemy nagrodzić graczy za uzyskanie maksimum stacków, lecz nie chcemy, by kosztem tego gra przeciwko Rengarowi znowu stała się niezwykle frustrująca.

Dodatkowe mechaniki, które będziemy testować z BTN będą miały na celu umożliwienie graczom grającym Rengarem budować stacki z zabójstw stworów w jungli. Obecnie liczba takich stworów potrzebnych do zbudowania stacków jest niewielka, co sprawia, że Rengar będzie zmuszony invade’ować wrogą junglę, lecz zarazem dodaje interakcję między nim oraz wrogim junglerem. Ta mechanika nadal wymaga poprawek, ponieważ może dodać zbyt dużo przewagi junglującemu Rengarowi nad Rengarem grającym w alei, a nie chcemy sprawiać, by Rengar w alei czuł się źle po zakupie tego przedmiotu.q

Jeśli macie jakieś pomysły na umieszczenie czegoś “cool” przy uzyskaniu 14 stacków, dajcie mi znać. Razem ze Scarizardem czekamy na Wasze pomysły!

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.