Dodatkowe tryby gry zapewniają unikalne podejście do klasycznej formuły League – od pierwotnego, pełnego klonów Jeden za wszystkich, aż po szaleńczą magię Ultra Rapid Fire. Nadszedł czas na pojawienie się w rotacji pierwszego trybu gry: dostępne jest już Wyniesienie!
Pochylimy się na chwilę nad podstawowymi informacjami o tym trybie, aby odświeżyć wam pamięć:
- inaczej niż na Summoner’s Rift, nie możecie tak po prostu wyjść z bazy, żeby dostać się do walki. Do teleportacji konieczne jest użycie talizmanu Złotej Transcendencji albo kliknięcie prawym klawiszem w platformę;
- gra polega na zdobywaniu punktów; zwycięża drużyna, która pierwsza zbierze ich 200;
- zabójstwa przyznają 1 punkt, zdobycie relikwii Shurimy daje 3 punkty, zadanie śmiertelnego ciosu Wyniesionemu bohaterowi zapewnia 5 punktów, a zabójstwa zdobywane, będąc w stanie Wyniesienia, przyznają 2 punkty;
- Wyniesienie osiąga się, likwidując Pradawnego Wyniesionego Xeratha, który znajduje się na środku mapy (Xerath pojawia się ponownie, kiedy zginie Wyniesiony bohater);
- bądźcie ostrożni przy atakowaniu Wyniesionego – aby go pokonać i zdobyć wzmocnienie potrzebny będzie cały zespół;
- wzmocnienie wynikające z Wyniesienia może budzić grozę – zapewnia dodatkowe zdrowie i nieskończoną manę, zwiększa również obrażenia od ataku, moc umiejętności, przebicie pancerza oraz przebicie odporności na magię, a także skraca czas odnowienia;
- bonusy te mają swoją cenę – leczenie i efekty regeneracji są o połowę słabsze, a przeciwny zespół przez cały czas widzi Wyniesionego bohatera.
Jeśli graliście już w tym trybie gry to prawdopodobnie zauważycie, że rozgrywka jakoś bardzo się nie zmieniła od czasu wydarzenia poświęconego Shurimie. Nie zawsze tak będzie, ale akurat w przypadku Wyniesienia doszliśmy do wniosku, że tryb dobrze zniósł próbę czasu. Poprawiliśmy trochę efekty wizualne oraz tak dostosowaliśmy maestrię bohaterów, abyście w nowym trybie mogli zdobywać do niej punkty. Możliwe będzie też zdobywanie kluczy za zwycięstwa oraz skrzyń z łupami za otrzymywane przez was (albo przez członków waszej grupy) oceny S-, S i S+.
Wyniesienie jest już dostępne i pozostanie aktywne do niedzielnego wieczora (tryb wyłączymy wczesnym rankiem w poniedziałek, najpewniej pomiędzy 01:00 a 03:00 godziną).
Po Wyniesieniu przyjdzie kolej na Legendę o Królu Poro. Przewybornie puchata królewska mość naszego poro władcy zagości w kolejce rotacyjnych trybów gry w następny piątek. W kolejnym tygodniu przyjdzie czas na Ultra Rapid Fire, a po nim na Hexakill. Jeśli będziecie potrzebowali przypomnieć sobie zasady któregokolwiek z trybów gry, zaglądajcie co piątek na leagueoflegends.com, gdzie będziemy przypominali najważniejsze informacje, podobnie jak powyżej.
Na przestrzeni najbliższych kilku miesięcy będziemy eksperymentowali z kolejką rotacyjnych trybów gry. Możemy np. uruchomić ją na dłuższy okres, w zależności od tego, jak bardzo będzie popularna czy też zmienić dostępne tryby albo ich kolejność. Jak zawsze czekamy na wasze uwagi i opinie, także dajcie nam znać, co myślicie. Dobrej zabawy i powodzenia, spotkamy się na piaszczystych polach Wyniesienia!