Przedstawiamy Wam zbiór postów napisanych przez pracowników Riotu. Dotyczą one nadchodzącego championa – Rek’Sai, potencjalnych zmian u niektórych starszych bohaterów oraz potencjalnego wykorzystania mechaniki przegrzania u przyszłych postaci. Zapraszamy do czytania.
Rek'Sai
Ile czasu zajmuje przeciwnikom zniszczenie jednego z tuneli pozostawianego przez Rek’Sai?
Obecnie przeciwnicy mogą zniszczyć tunele poprzez stanie na nich przez 1.5 sekundy (ta liczba może jeszcze ulec zmianie).
Czy sojusznicy mogą w jakikolwiek sposób zachodzić w interakcje z tunelami wytworzonymi przez Rek’Sai?
Nie. W bardzo wczesnej wersji na tym opierało się jej ulti…
Czy w momencie kiedy Rek’Sai używa ulta możemy ją zobaczyć i w nią wycelować?
Możemy ją zauważyć, jednak nie da się w nią trafić.
Czy hitbox będzie się w jakiś dziwny sposób zmieniał w momencie kiedy Rek’Sai będzie zakopywać się w ziemi?
Sam hitbox nie ulegnie zmianie, może to jedynie wyglądać dziwnie przez to że model Rek’Sai staje się w tym momencie mniejszy.
Tristana
Zauważyłem, że Tristana jest następną postacią, która według waszej listy ma otrzymać rework. Czy ten rework sprawi, że budowanie Tristany pod AP przestanie być realną opcją?
Faktycznie planujemy wprowadzić pewne niezbyt duże zmiany w Tristanie, o który już wkrótce postaramy się dokładniej porozmawiać, jednak już teraz mogę was zapewnić, że upewnię się że AP build będzie nadal na niej skuteczny (jednak będzie on trochę bardziej uczciwszy, gdyż raczej nie będzie coś w stylu: Tristana klika w ciebie i natychmiastowo umierasz). Będzie ona bardzo podobna do wersji, która znajduje się obecnie na serwerach live, a główna różnica zawarta będzie w nowym E, które będzie wnosiło więcej do jej gameplayu.
Warwick
Wprowadzacie i mówicie ostatnio o reworkach coraz większej liczby postaci, a od dłuższego czasu nie wiemy co się dzieje z zapowiedzianym już jakiś czas temu reworkiem Warwicka.
W momencie kiedy zapowiadaliśmy ten rework, ZenontheStoic był za niego odpowiedzialny, jednak po jakimś czasie został on oddelegowany do pracy nad Azirem, a wszelkie projekty podobne do reworku WW przejęła nowa drużyna. Zdajemy z tego sprawę, że bardzo duża liczba postaci potrzebuje aktualizacji, jednak jeśli chodzi o Warwicka to wymaga on grafik i nowych animacji, nawet jeśli ograniczymy zmiany tylko go gameplayowych (wtedy potrzebne będzie VFX dla nowych spelli). Natomiast takie postacie jak Tristana nie mają tego typu ograniczeń i z tego powodu możemy je w jakiś sposób zmienić w międzyczasie.
Lissandra
Meddler, co się stało z nową pasywką Lissandry, która jakiś czas temu miała być przez ciebie testowana? Zauważyłem, że w przeciwieństwie do pozostałych magów jej regeneracja many nie uległa ostatnio zmianie, czy to oznacza, że już wkrótce zobaczymy nową pasywkę na serwerach live?
Wypróbowałem kilka różnych wariantów pasywki opierającej się na tarczy, jednak nie udało mi się znaleźć takiej wersji, która zapewniałaby wystarczającą porcję gameplayu (głównie ograniczały się one tylko i wyłącznie do zwiększenia wytrzymałości tej postaci). Nadal chciałbym znaleźć jakąś bardziej satysfakcjonującą pasywkę dla niej, chciałbym żeby dodawała ona mocy tej postaci, ale jednak przy tym wymagała podjęcia jakiejść ciekawej decyzji.
Nie jestem pewien dlaczego jej regeneracja many nie została zmieniona. Przyjrzę się temu i sprawdzę czy było zaplanowane, czy może raczej jest to przeoczenie z naszej strony.
Evelynn
Czy ustaliliście już kierunek w jakim VU Evelynn powinno pójść?
Wydaje mi się, że ona powinna być czymś w stylu… um… hybrydy sukkuba i czegoś w stylu uwodzicielskiego wampira. Tak naprawdę mógłbym ją przemienić w pełni w wampira, ale według mnie musi ona choć w części być tym mrocznym stworem żyjącym w nocy. Mogę od razu powiedzieć też, że nie jestem fanem tego jak niektórzy z was określili wyglądu BDSM i mówiąc szczerze nie wydaje mi się żeby była to odpowiednia nazwa.
Przegrzanie
Czy bierzecie pod uwagę możliwość stworzenia nowej postaci, która podobnie jak Rumble posługiwałaby się mechaniką przegrzania? Czy może jest to raczej coś co w waszej opinii powinno być unikalne dla właśnie Rumble’a?
Co jakiś czas dyskutujemy nad użyciem przegrzania w nowej postaci, więc nie jest raczej coś co uważane jest przez nas za unikalną rzecz Rumble’a. Jednak w przypadku nowego championa, który używałby takiej mechaniki to chcielibyśmy podejść do tego zagadnienia w trochę inny sposób zmieniając jakoś zasady działania przegrzania (budowanie przegrzania przez używanie umiejętności, utrata możliwości castowania przy napełnieniu się paska), dzięki czemu taka postać nie byłaby zwykłą kopią istniejącego już bohatera.