Nadzieje związane z systemem honoru były duże – sam pamiętam jak ciekawym rozwiązaniem wydawał się nowy systemu oraz jak chętnie był początkowo użytkowany. Jednakże wraz z upływem czasu i brakiem jakichkolwiek ulepszeń był on stopniowo porzucany, a gracze zapominali o nim. Cała idea jednak w dalszym ciągu wydaje się słuszna, jednakże trzeba zacząć działać, aby przywrócić jego istnienie do umysłu graczy. Jak tego dokonać? Sprawdźcie cztery niezależne idee, które mogą tego dokonać.
- Honor oparty byłby na reputacji podobnej – za bycie uhonorowanym zwiększano by naszą rangę, a za bycie zdehonorowanym – zmniejszano.
- Nagrody dla graczy przyznawane byłyby za osiągnięcie konkretnych rang
- Jeśli nasza ranga spadałaby na ujemne wartości – system przekazywałby te informacje do trybunału, aby mieć możliwość weryfikacji fałszywych raportów
- Toksyczni gracze, którzy nie spełnialiby wymagań co do honoru mieliby tymczasowo wstrzymaną możliwość gier rankingowych albo nie mogliby w ogóle ich grać do czasu podniesienia swojej rangi
- Nie można byłoby dawać honoru/dyshonoru przyjaciołom lub byłym przyjaciołom (aby ustrzec się od naruszeń)
- Zyskujesz punkty Karmy za bycie uhonorowanym
- Punkty Karmy działają jako waluta – podobnie do IP/RP, ale mają możliwość odblokowania tylko specjalnych skinów, dostępnych do kupienia jedynie za pomocą Karmy
- Nie możesz ich dostawać od przyjaciół/byłych przyjaciół
- Istnieją potencjalne niebezpieczeństwa w handlowaniu karmą, jednakże wydają się one dość łatwe do ogarnięcia (któż w końcu chciałby wymieniać się karmą z toksycznym graczem?)
- Karmę można byłoby stracić na podstawie decyzji trybunału. Byłaby to jedna z możliwych kar do wymierzenia toksycznym graczom
- Dostanie punktów honoru oznaczałoby krok do specjalnej zniżki na skina (skin nigdy nie byłby darmowy)
- Dostanie określonej (powiedzmy 100 teamworków) liczby punktów honoru skutkowałby dostanie darmowego mystery gifta/mystery warda, który mógłbyś podarować komuś z Twojej drużyny (nie mógłby być Twoim przyjacielem) lub komuś z przeciwnej drużyny. To sprawiłoby, że wręczanie podarków należałoby do osób, które rzeczywiście na to zasługują.
- Nie mógłbyś dawać darmowych mystery giftów osobom, które Ci podarowały darmowego mystery gifta, ale mógłbyś takiego kupić (za RP) i im podarować
- Należałoby wprowadzić dzienny limit honorów, aby zapobiec sytuacjom wymiany honoru, czy też wręczania honoru każdemu napotkanemu
- Przywoływacze byliby w stanie dostawać i utrzymywać wstążki jak podczas startu systemu
- System nie bazowałby na częstotliwości
- Dodać system, który przypominałby o istnieniu systemu (np. wyskakujące okienko po grze “Czy Twoim zdaniem któryś z graczy zasłużył na honor?”)
Cztery pomysły – cztery podobne, aczkolwiek różniące się idee. Która Twoim zdaniem powinna wejść w życie? Zapraszamy do głosowania w ankiecie, w której uczestniczy także międzynarodowa społeczność League of Legends.
źródło: https://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/3fzzqh/honor_system_was_added_almost_3_years_ago