Na amerykańskich forach pewien czytelnik zapytał jednego z pracowników Riotu odpowiedzialnego za tworzenie skinów oraz reworków wizualnych, IronStylusa o komentarz na temat obecnej sytuacji ze skinami. IronStylus podziela informacje, do których bohaterów niedługo nadejdą nowe skórki oraz wyjaśnia, dlaczego tak trudno jest utworzyć skiny do niektórych postaci.
Każdy z wymienionych tutaj bohaterów ma jakiś zaplanowany skin do utworzenia. Jednak opóźnienia oraz czas pomiędzy wydawaniem skórek zmienia się w trakcie tworzenia, dlatego nie możemy dokładnie przewidzieć kiedy dana skórka lub wizualny rework może zostać udostępniony. Opiszę teraz szczegóły na temat pojedynczych bohaterów:
Urgot – Jego nowy skin jest w trakcie pracy, lecz minie sporo czasu zanim zostanie opublikowany
Zed – Jego cienie wymagają dużo pracy – to tak jakbyśmy musieli stworzyć drugi model postaci
Zyra – Tons of models, które wymagają wielu animacji, jeśli jej rośliny są czymś innym niż roślinami (jeśli będzie nowy motyw), będą wymagać mnóstwo dodatkowej pracy
Thresh – Łańcuchy
Nami – Jeśli zmienimy jej model w inny rodzaj ryby/morskiej kreatury, będzie to wymagało z naszej strony dużo pracy na modelowanie. Na przykład, nowa płetwa/błony potrzebują wielu animacji. Ponadto jej cząsteczki są ciężkie do wykonania
Skarner – Wkrótce™
Kha’zix – Ekstremalnie czasochłonne wizualne efekty – głównie ze względu na ewolucje
Rengar – Skin do niego w przyszłości, ale nie spodziewajcie się go zbyt szybko
Syndra – Ciężka praca nad cząsteczkami, możliwa praca od nowa nad jej animacjami (jeśli będzie nowy motyw dla jej skina). Zrobienie czegoś kosmicznego wymagałoby przezroczystości modelu oraz/lub przewijanie tekstur, które są teraz używane tylko do niektórych nowszych skinów
Viktor – Dużo pracy nad jego cząsteczkami i kilka modelów do jego klatek
Vi – Całkiem blisko wyjścia, powinno zostać coś udostępnione wkrótce™
Poza tymi specyfikami, niektóre rzeczy mogą wymusić produkcję głównie nad dodatkowymi wizualnymi efektami oraz animacjami. Obie te cechy są ważne, ponieważ głównie z ich powodu gracze mogą cieszyć się z nowej skórki. Ponadto, niektóre skiny mogą być w trakcie produkcji na jeden z eventów (Festiwal Księżyca, Halloween itd), gdy nagle uświadamiamy sobie, że inny bohater pasowałby lepiej. Moglibyśmy zmienić status tego skina z “w trakcie pracy” na “on-hold”, czyli przytrzymywanego na przyszłość, dzięki temu możemy zająć się lepszym pomysłem nad dany event. Zdarzyło mi się tak już kilka razy.
A co do
Rumbla: nowy skin dla niego jest tak samo ważny jak dla nowych bohaterów. On potrzebuje zupełnie nowych wszystkich animacji, jeśli miałby być czymś innym niż rakietową maszyną, którą jest obecnie. Wszystkie pomysły graczy mają w sobie coś niedopracowanego. Zamierzamy zmienić jego model dla nadchodzących skinów. Jedna jest w trakcie produkcji, lecz jak powiedziałem, wymaga mnóstwo wsparcia oraz pracy nad animacjami.
Mam nadzieję, że to wyjaśni wszystko
W komentarzach ktoś spytał o szczegóły na temat Viktora
Stworzyłem beznadziejny skin do Viktora. Pracowaliśmy nad modelingiem oraz ubraliśmy go w tekstury, lecz po ukończeniu stwierdziliśmy, że ta skórka wygląda tragicznie i zdecydowaliśmy się zrezygnować z tego pomysłu na rzecz coś ciekawszego.
Tak więc możecie mnie obwiniać za opóźnienia związane ze skinem.
W następnych komentarzach, jednemu z czytelników nie spodobało się to, że Zyra jeszcze nie otrzymała skina, a
Vi 6 miesięcy po wprowadzeniu ma skórkę bliską do wprowadzenia
Zyra ma już prawie kilka ukończonych modeli (lecz to nie znaczy, że efekty wizualne oraz animacje są ukończone). Pomyśleliśmy, że nowy skin nada się idealnie do jednego z nadchodzących eventów, dlatego decydujemy się ją tam umieścić. Vi jest prostą wojowniczką walczącą wręcz, niewymagającą tak dużo pracy nad skinem co Zyra.
Następnie IronStylus odpowiedział na pytanie dotyczące skina Diany
Pomysł, o którym mówiłem wcześniej został przerwany, wprowadziliśmy kilka poprawek i zrobiliśmy coś nowego, by pasował do przyszłego eventu, gdzie skin do Diany zostanie wprowadzony.
Kolejne pytania dotyczyły Evelynn. Osoba pytająca uznała, że właśnie ona najbardziej potrzebuje skina ze wszystkich postaci, ponieważ ostatnia jej skórka została wprowadzona w 2010 roku
Evelynn otrzyma wizualny rework przed skinem.
Sprawdziłem jak wygląda w wysokich detalach z podobnym wyglądem i kostiumem, lecz myślimy o ambitniejszych kierunkach designu dla niej.
Kolejna osoba spytała, czy Nunu otrzyma wizualny rework. Chociaż jego domyślny splash-art został odnowiony, wszystkie skiny w grze wyglądają dość słabo.
Grumpy Monkey jest bliski ukończenia prac nad Nunem w wysokich detalach. Jednak nie wiemy, kiedy zostanie to opublikowane. W każdym razie Nunu znajduje się na naszej liście.
Kolejne pytania dotyczyły Singeda,
Cho’Gatha oraz
Alistara
Chcemy przerobić wizualnie wszystkich tych bohaterów, lecz nie są oni priorytetem.
Na koniec ktoś zapytał jakie eventy miał na myśli IronStylus (adekwatnie do Diany oraz Zyry)
Na moim radarze są obecnie takie eventy jak Harrowing, Snowdown Snowdown oraz Lunar Level.