W patchu 9.10 do gry dodana została nowa bohaterka – Yuumi, która jednak od początku miała ogromne problemy z rywalizacją na Summoner’s Rift.
Bardzo szybko w końcu jej win ratio ustabilizowało się na poziomie zaledwie około 30%, co było najsłabszym wynikiem jaki osiągnęła jakakolwiek postać od wielu, wielu lat. Nic dziwnego zatem, że Riot postanowił bardzo szybko zareagować na tą sytuację i już wczoraj w nocy na serwery live wypuszczony został hotfix, skupiający się tylko i wyłącznie na wzmacnianiu tej bohaterki. Lista zmian wprowadzonych w tym patchu prezentuje się następująco:
- Ogólne Zmiany
- Bazowa wartość regeneracji many została zwiększona z 7.5 do 10
- Bop ‘n’ Block (Pasyw)
- Wartość efektu regeneracji many została zwiększona z 30-160 do 40-160 (wartości te zależą od poziomu)
- Bazowa wartość tarczy została zwiększona z 50/55/60/70/80/90/105/120/135/150/170/190/210/230/255/280/305/330 do 80/85/90/100/110/120/135/150/165/180/200/220/240/260/285/310/335/360
- Prowling Projectile (Q)
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 40/60/80/100/120/140 (+0.3 AP) do 40/65/90/115/140/165 (+0.45 AP)
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń przez wzmocnioną wersję umiejętności została zwiększona z 60/100/140/180/220/260 do 60/105/150/195/240/285
- Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 30/40/50/60/70/80% do 40/48/56/64/72/80%
- Czas trwania nakładanego spowolnienia został zwiększony z 1/1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 do 1.25/1.35/1.45/1.55/1.65/1.75 sekundy
- Zoomies (E)
- Bazowa minimalna wartość efektu leczącego została zwiększona z 25/35/45/55/65 do 30/40/50/60/70
- Bazowa maksymalna wartość efektu leczącego została zwiększona z 50/70/90/110/130 do 60/80/100/120/140
- Final Chapter (R)
- Ilość obrażeń zadawanych przez kolejne fale trafiające w ten sam cel została zwiększona z 40% do 50%
źródło: =https://na.leagueoflegends.com/en/news/game-updates/patch/patch-910-notes