Na serwery live wprowadzona została mini-aktualizacja, która na celu ma naprawę kilku błędów, a także zbalansowanie rozgrywki na Summoner’s Rift i w trybie Teamfight Tactics.
Lista wprowadzonych zmian prezentuje się następująco:
- Summoner’s Rift
- Ezreal
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 491 do 500
- Bazowa ilość Many została zwiększona z 360 do 375
- Bazowa wartość regeneracji Many została zwiększzona z 8.092 do 8.5
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez Q została zwiększona z 15-115 do 20-120
- Sanguine Blade
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zmniejszona z 40-100% do 20-80%
- Koszt złożenia tego przedmiotu z jego komponentów został zwiększony z 1000 do 1100 sztuk złota
- Prototype Omnistone
- Czas odnowienia pomiędzy Runami Kluczowymi został zmniejszony z 8-4 do 7-3 sekund (z 12-8 do 11-7 w przypadku postaci zasięgowych)
- Naprawa błędów:
- Naprawiono błąd sprawiający, że bonus Elder Dragona aktywował efekt egzekucji również w przypadku celów będących odrobinę ponad granicznego poziomu 20% HP
- Ezreal
- Teamfight Tactics
- Brand
- Ilość Many wymaganej do rzucenia umiejętności została zwiększona z 85 do 90
- Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zmniejszona z 300/450/600 do 250/325/400
- Maksymalna ilość odbić umiejętności została zwiększona z 5/6/20 do 5/7/20
- Naprawa Błędów
- Naprawiono błąd związany z doborem celów przez zasięgowe jednostki
- Brand
źródło: =https://twitter.com/MarkYetter/status/1197621205601140736 https://twitter.com/MarkYetter/status/1197668005385101312?s=19 https://twitter.com/Mortdog/status/1197695808059006976?s=19 https://twitter.com/Mortdog/status/1197652265722511360?s=19