Mimo, że dopiero co na serwery live wprowadzona została aktualizacja 8.19 to już Riot zdążył przygotować i wprowadzić specjalny hotfix skupiający się na zbalansowaniu trybu gry związanym z wydarzeniem Odyseja.
Lista zmian wprowadzonych w tym mini-patchu prezentuje się następująco:
Sona:
- Ilość bonusowych obrażeń zadawanych przez pasywny Augment: Staccato została zwiększona z 75% do 125%
- Ilość dodatkowych obrażeń przyznawanych przy następnym użyciu umiejętności przez Augment: Rowdy została zwiększona z 50% do 100%
- Ilość obrażeń zadawanych przez Augment: Retrograde została zwiększona z 0 (+4 za każdy poziom, +0.36 AP) do 0 (+5 za każdy poziom, +0.5 AP)
- Wartość bonusu do bazowego AD przyznawanego z Augment: Harsh została zwiększona z 0.75 do 1.0 AP
- Ilość obrażeń zadawanych przez Augment: Drop została zwiększona z 500 (+0.5 AP) do 750 (+0.75 AP)
Malphite:
- Ilość obrażeń zadawanych przez Augment: Volatile została zwiększona z 100 (+0.2 Armora, +0.35 AP) do 200 (+0.2 Armora, +0.35 AP)
- Wartość bonusu do obrażeń przyznawanego z Augment: Landslide została zwiększona z 75% do 100%
- Wartość przelicznika z bonusowego HP na rozmiar postaci i dodatkowe obrażenia przyznawanego z Augment: Goliath została zwiększona z 2% do 3%
Jinx:
- Ilość dodatkowych obrażeń przyznawanych przy każdym uderzeniu przez Augment: Runaway została zwiększona z 30% do 40%
źródło: =https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/fncUlk6a-odyssey-buffs-september-25th