Na serwerze testowym pojawił się nowy patch. Tym razem skupiono się głównie na zwiększeniu czytelności gry. Czy to się udało? Oceńcie sami.
Battlecast Alpha Skarner
Skarnerowi zmieniono nieco wygląd. Teraz wygląda on mniej plastikowo.




Ward skiny
Riot testuje nową funkcję podarunków. Na PBE można już dzielić się skinami do wardów, tylko czekać na to, aż zmiany wejdą na serwery live.
Inne
Riot pragnie ułatwić korzystanie z itemów. Od teraz przedmioty jednorazowe oraz te z aktywem będą miały taką oto złotą ramkę.
W plikach gry pojawiło się więcej plików “KingPoro”. Wciąż nikt nie wie co te pliki mogą oznaczać. Podobnie rzecz miała się wcześniej z plikami Ascension, aż na jaw wyszło, że są to pliki związane z nowym trybem. Jak sądzicie, czym może być KingPoro?
Zmiany przedsezonowe
Rioterzy wciaż ulepszają nową zawartość dla odnowionego Summoner’s Rift. Tym razem skupiono się najbardziej na dżungli i itemach do dżunglowania
Pojawiły się też zmienione ikony smite’a. Po jednej dla każdego przedmiotu.
Elixiry otrzymały w końcu własne ikonki. Prezentują się nie najgorzej.
Nowe ikony otrzymały rónież nowe przedmioty.
Dostaliśmy jednak nie tylko nowe ikonki przedmiotów.
Scuttle Crab, nowy bywalec Summoner’s Rift otrzymał nareszcie swój portrecik.
Empowered Recall, będący częścią nowego buffa od Barona również otrzymał ikonkę.
Ikonę otrzymał też pasywny Homefield Advantage, jednak tego ulepszenia nie ma jeszcze na PBE.
Pojawiły się też dwie ikony związane ze smokiem. Pierwsza pojawia się przy zdobywaniu stacków, zaś druga gdy zdobędziemy ich maksymalną ilość.
Stworzono też nową tablicę wyników, na której od teraz będzie można śledzić również ilość zabitych smoków.
Dodano również nowy wygląd tarczy dawanej przez turrety z przedmiotu Vanguard. Teraz tarcza jest srebrno-biała zamiast żółto-brązowej.
Zmiany w balansie - przedsezon
Pamiętajcie, że większośc tych zmian nie wejdzie na serwery Live aż do patcha przedsezonowego, więc wiele rzeczy może jeszcze ulec zmianie.
Amumu
- Bazowy pancerz zmniejszono z 27,544 do 23,544
Gnar
- Bazowe HP zwiększono z 539,2 do 540
- Bazowy pancerz zmniejszono z 23,2 do 23
Heimerdinger
- Bazowa regeneracja many została zwiększona z 1,2 do 1,4016
- Wzrost regeneracji many co poziom zwiększono z 0.12 do 0.16
- Wzrost regeneracji HP co poziom zwiększono z 0,12 do 0,35
Jayce
- Bazowe HP zwiększono z 535,2 do 571,2
Lee Sin
- Bazowy pancerz obniżono z 26,216 do 24,216
- Wzrost regeneracji HP co poziom zmniejszono z 1,8852 do 1,4852
Ryze
- Bazowe HP zwiększono z 522,48 do 558,48
Soraka
- Bazowe AD zmniejszono z 56,04 do 50,04
Zmiany w balansie - najbliższy patch
- Despair (W) zwiększono wartość obrażeń z 1.5/1.8/2.1/2.4/2.7% do 1/1.5/2/2.5/3% maksymalnego hp przeciwnika
Heimerdinger
- Techmaturgical Repair Bots (Pasyw) pasyw od teraz nie działa na samego Heimerdingera
Kha’Zix
- Void Spike (W) zwiększono cooldown z 8 do 10 sekund
Soraka
- Equinox (E) zwiększono cooldown z 18/17/16/15/14 do 24/22/20/18/16 sekund
Warwick
- Infinite Duress (R) zwiększono cooldown z 90/80/70 do 110/90/70 sekund