Skopiowałem to ze starego oficjalnego forum LoLa. Trochę zmieniłem bo był trochę przegięty jeśli chodzi o regenerację many. (Koszty też miał za wysokie.) Ulti zostało zrobione na wzór heimerdingera ponieważ idealnie do niego to pasowało. Nie jestem pewny czy nazwa R jest odpowiednia.
Pomysł na tą postać pojawił się kiedy myślałem o lodowych postaciach. Bo skoro jest lodowa łuczniczka, mag i wojownik to czemu nie zabójca. Jest dużo postaci z Freljordu więc czemu riot ma nie dodać kolejnej? (Są zerowe szanse na to że wybiorą moją postać.) Imię postaci wymyślił gracz Kasztelan. (forums.eune.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=637844) Jak coś wam się w nim nie spodoba to piszcie w komentarzach.
Statystyki:
-Zdrowie: 450 (+75 na poziom)
-Mana: 350 (+75 na poziom)
-Obrażenia od ataku: 54 (+3,1 na poziom)
-prędkość ataku: 0,6 (+3% na poziom)
-prędkość ruchu: 330
-regeneracja zdrowia: 7 (+0,54 na poziom)
-regeneracja many: 5 (+0,5 na poziom)
-pancerz: 12 (+4 na poziom)
-odporność na magie: 32
Historia:
Jeszcze nie jest wymyślona i chyba nie będzie.
Umiejętności:
Niepowstrzymany (pasywka):
Gelidis zyskuje od 1% do 18% dodatkowych obrażeń od ataku w zależności od poziomu, oraz spowalnia wszystkich wrogów w zasięgu 300 jednostek o 3/6/9%. (Na poziomie 6 zwiększa się z 3% do 6%, a na 11 poziomie z 6% do 9%.)
Sztylet mrozu/Mroźny sztylet (Q):
Koszt many: 30/40/50/60/70
Czas odnowienia: 11/10/9/8/7 sekund
Gelidis do następnego podstawowego ataku używa Mroźnego sztyletu aby zadać obrażenia większe o 20/30/40/50/60% , oraz spowolnić wroga o 10/15/20/25/30% na 2 sekundy.
Zimny szał (W):
Koszt many: 50/60/70/80/90
Czas odnowienia: 18/16,5/15/13,5/12 sekund
Pasyw: Zwiększa prędkość ruchu Gelidis i sojuszników w zasięgu 600 jednostek o 2/3/4/5/6%.
Aktyw: Premia do prędkości ruchu zostaje zwiększona o 2%, a Gelidis zyskuje dodatkowe 20/30/40/50/60% prędkości ataku na 4 sekundy.
Lodowe zwierciadła (E):
Koszt many: 40/60/80/80/80
Czas odnowienia: 20/19/18/17/16 sekund
Gelidis rzuca przed i za wroga po 3 zwierciadła, a każde o szerokości 75 jednostek. Jeśli przeciwnik wejdzie w którekolwiek zwierciadło zostanie natychmiastowo przeniesiony do zwierciadeł z drugiej strony. Przejście jednego wroga przez którekolwiek zwierciadło niszczy wszystkie pozostałe. Zwierciadła mogą zadziałać na 3 stwory, oraz istnieją przez 3 sekundy.
Instynkt zabójcy (R):
Koszt many: 120/140/160
Czas odnowienia: 90/75/60 sekund
Gelidis wzmacnia następną umiejętność której użyje w ciągu 15 sekund.
-Mroźny sztylet:
Gelidis do 3 następnych podstawowych ataków używa Mroźnego sztyletu aby zadać o 20/30/40(+1% za każde 20 ad.)% większe obrażenia, oraz spowolnić wroga o 20/30/40% na 2 sekundy.
-Zimny szał:
Premia do prędkości ruchu zostaje zwiększona o 20%, a Gelidis zyskuje dodatkowe 70/75/80% prędkości ataku na 3 sekundy.
-Lodowe zwierciadła:
Gelidis rzuca przed i za wroga po 3 zwierciadła, a każde o szerokości 100 jednostek. Jeśli przeciwnik wejdzie w którekolwiek zwierciadło zostanie błyskawicznie przeniesiony do zwierciadeł z drugiej strony. Zwierciadła działają na 2 przeciwników, a następnie wszystkie zostają zniszczone. Zwierciadła mogą zadziałać na 6 stworów które przez nie przejdą, oraz istnieją przez 6 sekund. Zwierciadła zadają obrażenia w wysokokości 100/200/300(+1,0 Mocy umiejętności.)
Ukryte pasywy:
-Kiedy w przeciwnej drużynie jest Lissandra, Gelidis zyskuje dodatkowe 2 punkty mocy umieętności.
-Kiedy w przeciwnej drużynie jest Ashe, Gelidis zyskuje dodatkowe 2 punkty obrażeń od ataku.
-Kiedy w przeciwnej drużynie jest Sejuani, Gelidis zyskuje dodatkowe 4 punkty zdrowia.
-Kiedy w drużynie Gelidis jest Ashe, Lissandra lub Sejuani Gelidis oraz Ashe/Lissandra/Sejuani zyskują dodatkowe 2 punkty prędkości ruchu.
Jeśli także chcesz dołączyć do grona twórców Mini-blogów – zapraszamy serdecznie do skorzystania z formularza dodawania wpisu.